Fórum - Téma


W210 - Problém se startem


Fórum E-Class W210 W210 - Problém se startem

Informace o modelu: Mercedes Benz W210



2013-04-17 16:21:26

Ahoj všichni, právě sem se stal novým majitelem S210 E270cdi Avantgarde rv2001 najeto necelých 400tkm. Sice sem už měl ale byla to 124 200D ve které nebylo nijak těžké se vyznat a téměř cokoli spravit narozdíl od tohoto drobečka.. Mám zatím jen jeden problém (doufám že ne vážný) a to že při pokusu nastartovat to jenom tak půl otáčky otočí startérem jako by byla vybitá baterka a po několikátém pokusu to ůplně normálně chytne. Je jedno jestli za studena či tepla (i když většinou je to za studena). Očistil sem tu "optiku" na klíčku i na zapalování, zkontroloval jestli není třeba povolená baterka ale nic sem nenašel... Nedělalo to někomu? Kde hledat problém? No a za druhé drobná otázka. Má to filtr pevných částic?? Když sem včera jel z práce tak motor dost nápadně stratil výkon až sem se docela lekl co se děje a dneska ráno po nastartování a drobném prohřátí (za studena to přece nebudu honit) to jelo zas jak pila.. Přišlo mi to jako by se zapla ta regenerace filtru pevných částic jak to dělá na firemním Scenigu... Je to možný nebo mám problém?? A za třetí, palubní PC mi píše nějakou veselou hlášku ve znění:"ENGINE OIL LEVEL HOT WHEN ENGINE ON !". Nejsem žádný angličtinář ale překládám si to jako (asi špatně) HLADINA MOTOROVÉHO OLEJE JE HORKÁ KDYŽ MOTOR BĚŽÍ! což mi teda moc smyslu nedává... Množství oleje sem kontroloval a je ho tam tolik co má být.. Znamená to něco? Co?

Prosím nekamenujte mě pokud sem svým příspěvkem způsobil duplicitu ale nikde sem to tu nenašel... Díky všem za případnou odpověď.

Doli  
Libor
2013-04-17 16:42:26

godhaj: Ta první věc bude asi přímo závada startéru. Filtr pevných částic to podle mě nemá, ale dá se to zjistit z VINu auta. A ta třetí - oleje je v zahřátém motoru asi moc. Může to ale dělat jen čidlo.

2013-04-17 17:20:41

doli: Závada startéru?? No nevim ale zatím každá závada startéru spočívala v tom že prostě zničehonic přestal jet.. Spíš mi to přijde jako když se pokusím firemního Sprintera nastartovat klíčkem bez imobilizéru. Ten taky otočí startérem a buď chytne a okamžitě chcípne nebo se jen zatočí a vypne se to.. Nevim ale když někde uvidím něco na díly tak určitě prubnu startér...

No podle vin a jak? Techničák mi ještě nepřišel a kde bych u tohodle měl vin hledat? A co to teda případně mohlo být? EGR? Turbo bylo slyšet a nehulilo se s toho... Palubní pc nenahlásil žádnou závadu...

Ten veselj nápis asi bude fakt jen nějaký čidlo páč sem kontroloval hladinu za studena i za tepla a a vždycky byla tak na půli cesty mezi min a max. Kde bych to čidlo měl hledat? Asi někde přímo na bloku že?

2013-04-17 17:40:05

210 nikdy DPF neměli.

2013-04-17 17:41:52

blueabyss: Tak co to může/mohlo být?? Normálně to jelo, pak to jelo jako bys razantně snížil tlak turba či ho ůplně odpojil a po opětovném nastartování to zas fungovalo normálně...

2013-04-17 17:46:41

godhaj: Defektní váha vzduchu - tlakový převodník turba, tlakový převodník EGR, snímač tlaku, defektní klapky nebo jejich pohon, snímač vačkové hřídele - nebo něco jiného . Diagnostika by napověděla hned a více.

2013-04-17 17:51:07

blueabyss: No hádám že tím jedním "excesem" to určitě neskončilo a nezbyde mi nic než diagnostika... autoservis Doli ji jistě bude mít a není až tak z ruky...

No tak jak tak to asi bude pálka...hned po koupi....

2013-04-17 18:01:33

godhaj: Většinou se jedná o banální závady - nemusí to být nic extra drahého bez diagnostiky se to však hledá špatně.

I když mne Doli právě nasral tak i přesto ti ho mohu vřele doporučit.

2013-04-17 18:03:20

blueabyss: Díky...Aspoň charakter

A tvůj názor jako inventáře fora na tu hlášku palubního pc a problém se startem??

2013-04-17 18:13:53

godhaj: Vadný starter, defektní kostra - bylo by nejspíše provázeno pohasnutím kontrolek to samé defektní plus.

V klíčku a jeho optice nejspíše závadu nehledej.

Co se týká hlášky - ta se objevila nebo jsi si ji vymačkal - změř hladinu oleje měrkou aby byla mezi ryskami a uvidíš co se bude dít

Doli  
Libor
2013-04-17 18:29:54

godhaj: Pokud budeš mít zájem určitě Ti rádi pomůžeme. Nevím od kud jsi. V profilu jsou na mě kontakty, nebo napiš do soukromé zprávy. Blueabyss děkuji za doporučení a jak jsem psal, nevím od kud jsi, ale i on má jak diagnostiku tak velice dobré zázemí k opravám .

2013-04-17 18:45:16

doli: Já sem z Brna takže do Tišnova coby kamenem dohodil... Pro klid duše (a šetření nákladů) projdu ještě jednou a důkladně všechny kostry, kábl ke stratéru od baterky a vše k čemu se dostanu. I tak mi nezbyde než svěřit auto do rukou někomu kdo mu rozumí a ví co a jak.. 124 byla jak Felda, jenom větší a pohodlnější ale všechno se na ní dalo opravit "cihlou a kusem provázku" narozdíl od 210... No snad nebudu upgradu litovat.... Určitě se ozvu, víkend sem pryč, v týdnu se na to podívám a dal bych vědět.. Zatím dík moc.

2013-04-17 21:55:25

godhaj:

  • prover take kabel od starteru ( silovy + ), stava se, ze je prosoupany o prevodovku a taky prover kontaktni misto - tam kde prochazi dovnitr karoserie...
  • mereni oleje neni mozne, kdyz Ti motor bezi...
  • vykon je otaznik? viz co Ti kluci psali


Odpovědět