Fórum - Téma


W210 - Nedobíjí a nestartuje


Fórum E-Class W210 W210 - Nedobíjí a nestartuje

Informace o modelu: Mercedes Benz W210


1  2  3

2013-10-12 15:11:05

Není je to normální - protože včera to ještě fungovalo - to mám denně.

Prostě kdyby tazatel napsal akumulátor je 100% v pořádku lze to řešit dál, ale proč začínat u toho co je jednoduché, když můžeme rozdělat spínačku, vyndat alternátor, startér, zkontrolovat kabeláž, svorky, a potom nabít nebo vyměnit baterku.

2013-10-12 15:12:53

komar73: Nemá sousedka v autě startovací kabely - vyzkoušej to - nic nemusíš měřit.

2013-10-12 19:03:09

Bohužel nejsem automechanik , omlouvám se že nejsem vybaven ani měřákem , ani kabelama , ani nabíječkou a nejsem schopen si to o víkendu sehnat. Jsem rád že se mám na koho obrátit s radou takže pokračovat budu muset asi nejspíš v pondělí

2013-10-12 19:46:32

komar73: A já se domníval, že se to zde hemží jen automechaniky.

2013-10-13 14:39:30

Tak konečně sem někoho sehnal. baterka v pohodě ale nedobíjí to. Nastartoval sem pomocí kabelů, přes baterku to nešlo, přes kolíky u motoru taky ne, až přes - na motor a + na kolík Tak zítra možná bude místečko v dílně protože na parkovišti před barákem to rozebírat nejde. ( moc MORE )

2013-10-13 15:14:56

komar73: Dle toho co píšeš tak máš ještě defektní kostru motoru - a možná díky ní to i nedobijí.

2013-10-13 15:18:26

ještě vědět kudy vede ten kostřící kabel protože mé lajcké oko vidí kulový

2013-10-13 15:28:00

Dej to někam do dílny a upozorni je, ať jako první opraví ukostření motoru s karoserii. To samé platí jak pro plus tak i minusovou svorku na akumulátoru.

2013-10-13 15:29:41

Ok první kostra když to nepomůže dám vědět

2013-10-15 23:19:29

zdravím pánové,zrovna mi volal řidič,že dojel na místo určení,vypl motor a pri pokusu o start,žádna reakce. startér se nepohne,žadnou závadu to nevyhazuje ani nepohasnou kontrolky. divne. kolega dopad jak,nevite?

blueabyss: Auto jsem odstavil a zítra na to kouknu. Tu kostru bych měl hledat kde?

2013-10-16 00:54:02

taxidejv: Kostry nějaké bývají na hřbitově

Pokud se ti jedná o ukostření motoru tak někde ve spodní části vozidla bude silnější drát přišroubovaný k motoru a ke karoserii - konkrétní místo si na tvém voze nepamatuji, ale pokud vlezeš pod auto, měl by jsi ho najít.

Ale netvrdím to , že pokud nejde startér, že je to vždy ukostření motoru - příznaky pisatele před tebou tomuto nasvědčovaly.

2013-10-16 11:48:48

blueabyss: Aáááá pán je srandista nabíjím baterku,je divná. pak se uvidí.

2013-10-16 15:20:18

taxidejv: tak to je starter ten už sem taky letos měnil, kontrolky svítí ale neotočí

blueabyss: Tak ještě nejsem na řadě jelikož se dílna stěhuje. tak musím počkat. :(

2013-10-16 16:26:18

Jasně čekej a podávejte průběžně hlášení

2013-10-17 14:14:58

blueabyss: baterie nabitá a ani tuk. Natáhnu drát + se pokusím přípojit na cívku a uvidí se ,či bude spínat.

2013-10-17 14:34:10

Stačí zkusit propojit hlavní přívod od starteru pokud na něj něco jde se svorkou 50 na cívce.

2013-10-17 17:23:32

blueabyss: startér funguje. Bud spínačka nebo prý nějaký spínač na automatu. Nemáš náhodou schéma spínačky?

2013-10-17 18:26:08

Nemám - ty nemáš VIN já nemám schéma.

2013-10-17 18:55:16

blueabyss: Tak Vin už mám tak jsem našel i to schéma.

http://leteckaposta.cz/738321931 stáhni soubor _.pdf

2013-10-17 22:51:02

blueabyss: Nazdar blue...

Ja som tiez menil starter a tiez obcas nefunguje. To znamena, ze je dobra bateria, dobry starter, dobra startovacia skrinka (alebo ako to mam pomenovat) a tiez sa mi rozsvietia kontrolky a po par sekundach zhasnu, no a ked dam kluc do polohy start nic sa nedeje. Tak som natiahol drat od + v motore do spinaca v kabine (tlacitko do 50A) a dalej priamo na starter. Tak pravou rukou startujem a lavou tukme tlacitko a motor okamzite roztoci a naskoci. Co sa tyka kostry samozrejme ze som v Mercedes servise kupil kostrovy kabel, auto som dal na zdvihak, staru kostru som demontoval (bola upne hrdzava) smirglom som ocistil obidva kontakty, namontoval novy kabel a zastriekal vazelinou. Na to aby som sledoval nabijanie alternato som si z ciny kupil "voltmeter" za 3 EUR a som si isty ze : pri zapnuti mam 11.8 V, po prepnuti do II polohy, ked naskocia "zhavice" mam 10.8 V a pri starte mam 10 V. Po naskoceni motora napetie vybehne v priebehu asi 5 sekund na 14.1 V. Tak som si isty, ze alternator bezi. A to uz ma asi 800 000 km...


Odpovědět

1  2  3