Fórum - Téma


W210 - Motor zhasíná


Fórum E-Class W210 W210 - Motor zhasíná

Informace o modelu: Mercedes Benz W210


1 ......... 3  4  5  6  7

2013-05-30 19:43:03

slonice: Aha, a já myslel že jsem natvrdlý nebo slepý..Takže mám jít po snímači toček setrváku?

2013-05-30 19:45:05

Ale ja nemam 300 td...

2013-05-30 19:46:53

ellpaso: Já ano, takže tam taková deska není..

2013-05-30 19:47:51

spravne.... Blueabys ty dal moznosti....ries.......

2013-05-30 19:50:20

lobo: Ted se dívám že máš 300td tak to jsem napsal pár nesmyslů - s dovolením je umažu.

2013-05-30 20:02:15

blueabyss: Taky si říkám že jsem tam nic takového nenašel, nejsem odborník ale natvrdlý snad také ne Jak jsem už psal, diagnostika mi mnoho nenapověděla, a to pominu verbální urážky Mercedesů od pána s diagnostikou který sedlá auto s píčou na kapotě. Zkusím tedy vyměnit snímač toček setrváku a budu doufat že mi to nechcípne na křižovatce či jiném exponovaném místě, je to dost nevyzpytelná závada..Každopádně moc děkuju za ochotu poradit.

2013-05-30 20:06:45

blueabyss: Snímač otáček kliky je předpokládám snímač otáček setrvačníku-nad startérem.

2013-05-30 21:06:44

lobo: snímač otáček setrvačníku snímá i otáčky kliky - ono je to spojené

2013-05-30 21:08:28

lobo: to asi nebyla diagnostika ale nějaké Nitendo

2013-05-30 21:21:00

Ještě taková moje malá dedukce, než kupovat nové snímače, je ideální je otestovat simulací provozu v troubě nebo horkovzdušnou pistolí bez demontu-tedy alespoň ty co vysadí po zahřátí, resp. naskočí po vychladnutí. Tzn. demontovat, ohřát v troubě na 120°C a v rukavicích namontovat zpět a zkusit, nebo regulovatelnou horkovzdušnou pistolí bodově ohřát přímo v bloku a čekat jestli vysadí..

2013-05-30 21:26:14

blueabyss: Měl dvě varianty diagnostiky, starší a novější, o Staru ale nikdy neslyšel.. Když jsem chtěl vytisknout protokol, tak mě odbyl že je to moc složité, prý at' si vyfotím monitor not'asu telefonem...Asi má alergii na Medvědy Bohužel dál než k němu bych musel na odtahovce nebo s hodinovými přestávkami..Každopádně dobrá zkušenost, k takovým renaultovníkům co je zajímá jen palmáre 400,- už nikdy neee...

2013-05-30 21:28:28

lobo: to mi připadne jako škrábat se levou rukou na pravém uchu - je jednoduší ho zachladit - co myslíš .....

Jde víceméně o to, že ke změnám signálu může docházet jen při určité teplotě - ty ovšem víš, že když je studený tak startuje

2013-05-30 21:50:48

blueabyss: Při chochtání na volnoběh se nevypne, a tůrovat ho bez sání nechci, turbo potřebuje odpor a do sání by neměl jít jiný než filtrovaný vzduch. Když nasadím 6ti válcové sání, tak se nedostanu nikam pod něj, je dost rozložité, ani gynekologická ruka mi nepomůže

2013-05-30 22:09:43

lobo: Kdybych měl kvůli tomu sundávat sání tak tam dám nový a vůbec o tom nediskutuji. Nevím tyto motory moc nedělám. Pokud to funguje na volnoběh tak to asi tímto nebude.

2013-05-30 22:15:42

blueabyss: Sundat sání nad EGRem u 300TD je dost gynekologická operace, prodloužení ráčny má skoro metr a trefit se vleže bez pomocníka na čtyři torxy mezi hadicema je umění, no nedělám to poprvé a už to zmáknu i poslepu..Dám vědět jak to dopadlo, nejraději mám své Vito 108D, tam je jediná elektronika přerušovač blinkrů

2013-05-31 08:47:40

lobo: zase na druhou stranu to sani je dole raz dva

2013-06-06 20:28:43

Sláva, závada vyřešena, byl to onen Hallův snímač, taková malá potvůrka a stačí aby se zahřál a odstaví komplet elektroniku motoru. Součástka za 700,-Czk a vše je cajk. Když už jsem měl sání dole, tak jsem se koukl i na startér a GO ho neminula, teď chytá na drc. Masařka dostala od nového pána zase pár nových orgánů, ti předešlí majitelé na ni pěkně srali, zvenku ji leštili a mechanické útroby nechali dojít téměř do stadia smrti..Pro takové lidi je ideální Žigul..

2013-06-06 21:26:16

2013-06-06 23:15:46

Včera jsem řešil pro jednoho od sousedů to samé a když jeśem mu posílal dokument kde snímač najde narazil jsem na servisní informaci bosch. viz obrázek.

Je to ale obecně známý problém hallova snímače - důvod jsem zde již popisoval.

2014-11-25 19:44:59

w210 2.0 benzin za jizdy sam chcipne .. ahoj potrebuju poradit mam auto viz nadpis a mam takovej problem kdyz se zahreje motor na provozni teplotu tak auto nekdy samo za jizdy chcipne pak musim pockat treba 4min a znova naskoci a muzu jet dal takhle to samo nahodile dela treba 3x nez nekam dojedu a nekdy zas jedu 30km a nic ale vzdy se projevi zavda pri zahratem motoru napada vas co by to mohlo byt na diagnostice mi to psalo snimac vacky dal jsem novy od helly ted diag. bez chyb a auto ma stale stejne problemy diky moc za rady


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7