Fórum - Téma


W210 - Motor cuká


Fórum E-Class W210 W210 - Motor cuká

Informace o modelu: Mercedes Benz W210


1  2  3  4  5 ......... 6

2013-03-09 20:00:39

Zdravím všechny příznivce Mercedesů. Chtěl bych se zeptat na jeden problém s otáčkama motoru. Mám Medvěda 210 E 300TD šestiválec automat. Při nastartovaném motoru mi na neutrálu (P) cuká motor jako by vynechával nějaký válec. Ale na zařazenzm (D) mi to nedělá. Nevíte někdo co by to mohlo být?

2013-03-09 20:33:28

teply nebo studeny???

2013-03-10 18:53:20

Kdyz je motor teplý ,tak to cuká. Ráno když to natočím tak přede jak kotě.

2013-03-10 19:04:33

to je problem s palivem vymen oba filtry

2013-03-10 20:21:52

Zkusím to a dám vědět. Zatím díky.

Tak filtr sem vyměnil. Studený OK , tak sem ho poradně protáhl a problém je tu zase. Na (D) je to v pohodě, ale na (P) to cuká

2013-04-30 00:02:09

Ahoj. podarilo sa ti nejako problem vyriesit? Mne robi presne to iste.

2013-06-19 21:03:28

Ahoj tak sem se konečně dostal do Mercedesu v Německu kvůli tomu kolísání otáček motoru. Píchli to na diagnostiku a zjistily vysokou teplotu na čidle ze sání do motoru. To by tomu odpovídalo, protože za studena to nedělá. Jsem tam obědnaný 1.7. tak uvidím. Snad to bude ono. Ale jezdit se s tím prý může. Tak pak dám vědět. Měj se

2013-06-19 21:23:59

super, tak dakujem velmi pekne za odpisanie, a som teda zvedavy, ako to vyriesia chlapci v Nemecku. zatial sa maj a este raaz dakujem :)

2013-07-07 10:32:35

a ještě jeden problém dokud se motor neohreje slape jak hodinky jak se ohreje zacne houpat jako by vynechaval jaden valec ale nedela to porad pouze v nizkych otáčkách a pouze občas není to stále nekdy bezi minutu v pohode a pak si skubne neky skube castejc když zapnu klimu a svetla prestane to delat na volnobehu ale jak pridam plyn houpe při prechodu do nizkajch otáček ve stilu hhhhhhhhhhhn hn hn hn hn a jak dosahne minimálních otáček je zase klid dokaze prosim někdo poradit auto mam necely rok a nejradši bych ho poslal ze skaly

tak koukam ze mam stejny problém budu rad když se s namy podelis o diagnozu soudruhu z ddr

2013-07-12 13:37:15

Tak sem byl v servisu v Německu a zjistili, že mám vysokou teplotu na čidle,které je na potrubí mezi sáním a motorem. Vyměnili to,ale závada trvá. Na diagnostice nic jiného nenašli, tak nevím,zda mám bádat dál. Říkali,že jezdit s tím mužu. Může to být cokoli ( čerpadlo, hadičky, těsnění, RG ventyl jestli tady je, atd... ). Aby to neatálo víc jak auto . Ještě se s tím prý nesetkali.

2013-07-12 14:17:59

jirinota: Nevím,odkud jsi,ale zajeď si k blueabyssovi(excar Pelhřimov) a neutrácej "jovra".Nejlepší lékař na naše mazlíky

2013-07-12 15:20:48

jirinota: dnes jsem čidlo sání taky vymenil a zadna změna je to teda opoznani klidnejsi ale porad cuká, jinak nevim jak utebe ale ja když zapnu klimu tak to taky prestane tak takhle to muzes aspoň zamaskovat aby ti to při vyrazemi meskubalo me prozazimni reseni

2013-07-13 22:04:07

Šolim: Nemyslíš to jako v tom filmu, Pelhřimov ať vim do čeho jdu

bextr: S tou klimou to zkusim. Léto by bylo vyřešený. A v zimě bych to svedl na mráz, že se klepe.

2013-09-09 11:25:03

jirinota: jdu testnout novy vstřik se sousedem sme dosli k nazoru ze by to mohl byt ten problém protože auto huli cim dal vic a když jsem do nafty pridal motorovej olej kolisani zmizelo pouze při prechodu z vissich otáček do nižších si párkrát skubne a kdyby to bylo cerpadlo dělalo by to i za studena tak výsledek sem pisnu

2013-09-09 11:39:50

bextr: Vstřikovačema to není - problém je v čerpadle - řešení však doposud neznám - prostě jeden z kostlivců ve skříni - no moc jsem se tím nezabýval, jelikož to neměl kdo zaplatit.

2013-09-09 14:48:00

blueabyss: modlim se abys nemel pravdu tryska uz je na ceste

2013-09-09 16:19:32

10x "Otče náš" a 5x "Zdrávas" a stejně ti to bude houby platné Logicky proč by toto měl dělat vstřikovač?

2013-09-09 16:26:41

blueabyss: no proc to dela za tepla cerpadlo není nijak nepelne namahane tryska v palici ano za tepla a studena sou tam urcite nejake pohyby materialu jetli je tryska nacata za studena muze fungovat a při ohrati proste ne celkem logicke jinak nevim presnou funkcnost co se celého strikovace tyce ale pry je uvnitř něco co se hejbe podobne jako striky v cerpadle se hýbou a pokud to něco v tom strikovaci je lehce pridrene pozna se to a ukaze se to poue za tepla kdy se materiali vlivem tepla zacnou rozpinat

hlavne když jsem do nadrze nalil 0.5l motorového oleje prestalo to hopat na volnobeh jako to houpalo je klid jedine co zustalo a taky znatelne méně je poskubavani pro prechodu z visich otáček do nizsich a to v rozmezi 1200az 800 otáček to znamena ze olej byl ucinnej a nekde se něco promazalo a jedine co se mohlo promazat je cerpadlo strikovace další dedukce když to dela jen za tepla hledam dil tepelne namahanej a jinej dil do by byl vyce tepelne namahanej nez strikovac me nenapada to je celkovej pochod myslenek

Doli  
Libor
2013-09-09 16:37:54

blueabyss: a máš to

2013-09-09 16:49:19

doli:

blueabyss: nesnazim se bejt nijak chytrej pouze se snazim proste nato prijit pokud mas nejakej protest nebo něco cim bys mi to mohl vyvrátit rad bych to slysel at zbytecne nedumam nad hovadinou nejsem zadnej profik


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6