Fórum - Téma


W210 - Kolísání volnoběžných otáček


Fórum E-Class W210 W210 - Kolísání volnoběžných otáček

Informace o modelu: Mercedes Benz W210


1 ......... 2  3  4  5  6

2013-09-08 17:22:02

honny: Vrátit se k tématu znamená něco vědět, něco naměřit.

Jako první bych zkontroloval stejnoměrný chod motoru - tzn. porovnání vstřikované dávky

Po té kontrolu součástí Y74 tlakový regulační ventil a Y94 regulační ventil množství, až po seznámení s výsledky těchto zkoušek má smysl provádět něco dalšího - je to otázkou 20minut pokud jsou problémy s volnoběhem jen u teplého motoru.

2013-09-08 18:18:45

blueabyss: tak konkrétně u me je problém jak za teplého,tak studeného stejny.. Za studena houpe trošinku víc,je to citit v kabině.

2013-09-08 18:28:37

honny: no a teď to ještě naměřit - jeden z důvodu proč měřit a jak přijít na závadu

jeli teplota paliva vyšší jak 18stC Tak y94 reguluje okamžitě po spuštění motoru tlak railu měříme v různých otáčkách motoru tak aby bylo možno zaznamenat případné výpadky. Pokud je teplota paliva nižšší .......

Pokud je problém i u studeného motoru je třeba provést některé zkoušky ve stavu kdy se problém vyskytuje. Při zkouškách nesmí být mezní hodnoty překročeny o více jak 20 bar.

A teď perlička - i když tyto zkoušky nedopadnou dobře - tak ještě není jistota, že je špatný ten nebo který regulátor - je třeba zkontrolovat další komponenty které s těmito přímo souvisí.

2013-09-08 19:02:00

blueabyss: hmm a je možné,že jsou vstřiky ko? ty se nedají uplně přesně změřit na diagnostice,ne? musí se vyndat a dát na stolici... samozřejmě se budu řídit tou variantou,kterou si psal jako první.

2013-09-08 19:27:16

honny: viz varianta č.1 - to co jsem popsal tak zkušenému diagnostikovi hodně napoví.

Cílem diagnostiky je měření ne měnění - pod slovem diagnostika si přestaň představovat vyčtení paměti závad.

Je třeba si stanovit priority: začnu tím nejdražším nebo tím nejlevnějším?

Ona i drobná netěsnost v systému tzv. Doliho vzduchová bublinka(sorry Doli) dokáže vcelku dobře roztrhat palivo v railu a tím zapříčinit kolísání tlaku. I to se dá rozpoznat - zde je, ale již seriová diagnostika krátká.

Já už sem více napsat nemohu a ani nechci, jelikož by si to smolda100 nakonec mohl opravit sám a to zcela určitě po diskuzi s ním není mým zájmem.

2013-09-08 19:31:44

blueabyss: ok,tak děkuji....

2013-09-11 08:17:18

honny: Ahoj, mám jeden dotaz, taky ti auto při sešlápnutí spojky přidá na otáčkách a když kolísá volnoběh tak nedělá nic? JInak pokud si chceš počíst tady si to hoď do vyhledávače. sb_cdi_OM651_br204_en.pdf Mám za sebou delší diagnostiku (dělal na tom celý den) se vším všudy - výsledek 0 a jsem zase poslán na jiné spec. pracoviště

2013-09-11 08:51:09

smolda100: bohuzel jsem automatovej.... Ale kdyz davam treba z D-P,tak otacky trochu vyskocej,ale to dela kolegovi v Ecku taky... Urcite počtu,až bude trochu času,diky...

2013-09-11 09:04:48

honny: Oni mají povyskočit, ale šlo mi o to, že když to kolísá výrazněji, zda to dělá nabo ne. Byla mi naznačena možná spojitost. Ale ty u Prahy máš diesel specialistu na DELPHI, Jiří Velendorf - ten by ti prošel celou soustavu. Já právě mám jet do Brna taky na disel point - normálníma postupama se nikam nedostali.

2014-09-03 19:42:24

Zdravas všetci. Jedná sa o toto: chcem odstrániť nadmernú dymivosť, a dostal som radu, aby som začal o-krúžkom pod škrtiacou klapkou, až potom sa mam venovať driekom ventilov atd. Krúžok som vymenil, klapka bola dosť zanesená tak som ju aj vyčistil. Musel som popri tom vymeniť aj tú vrchnú gum. prechodku + hadičky odvetrania hlavy. Problém je v tom, že po zahriati mot. na prev. teplotu, po zaradení N alebo P, vyletia ot na 2tis a nechcú klesnúť. Za studena a v jazdnom režime D,R všetko ok. Mimo to, vie niekto či bude mať význam zaslepiť EGR? Za rady a názor ďakujem. Motor je 2,8 V6, 4matic r.v.97.

2016-08-05 19:53:12

Ahoj mám takový problém u 320Cdi kolísají mi otáčky při nastartování za studena na volnoběh za tepla nekolísají na volnoběh.Při jízdě kolísají za tepla i studena děkuji 200

2016-08-24 12:25:06

Ahoj chci se zeptat. Mam w210 e420 a kdyz rano prijdu tak nastartuju a motor jede na 1500 otacek a po necele minute to najednou spadne na normalni volnobeh. Cin si to mam vysvetlit? Veskera cidla mam vymenena. Pred vymenou lambd a regulatoru tlaku paliva si nejsem vedom ze by to delalo. Nevenuju tomu moc pozornost ale zajimalo by me kde je problem nebo nekdo podobna zkusenost? Diky

Skyair  
Pavel
2016-08-24 13:10:05

qentex: Zvýšené otáčky na studeném benzínovém motoru jsou normální. Až se teplota na čidle zvýší, tak otáčky poklesnou. Přesně jak popisuješ, nesmí kolísat.

Svatik  
Svaťa
2016-08-24 18:06:31

qentex: Pavel má pravdu. To, na jaké otáčky a jak dlouho to po nastartování běží, záleží na okolní teplotě. Tzn. v létě nižší otáčky, po kratší dobu, v zimě naopak.

2016-10-18 21:11:23

Zdravím.. 320i 162kw benzín... začlo mi dělat že mi někdy trochu houpě volnoběh.. kolem cca 100ot ale nekdy to vyskočí i skoro na 1000ot ale okamžitě to spadne na volnoběh... dělává to jen občas a spíš za teplého motoru... váha vzduchu je tam nová (asi tak 3 roky?) ... máte někdo na něco tip? tady u nás mám docela problém sehnat diag se zásuvkou 38pin tak než někoho seženu tak snad mi něco zhruba poradítě... díky ;)


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6