Fórum - Téma


W210 - Kolísání volnoběžných otáček


Fórum E-Class W210 W210 - Kolísání volnoběžných otáček

Informace o modelu: Mercedes Benz W210


1 ......... 2  3  4  5  6

2013-09-06 14:30:04

honny: A kontrolovali mu vstřiky, nebo šli jen vždy po diagnostice? Přeci jen moc jiných věcí tam není co by mohly byt špatné. Čidla měří, čerpadlo jede, regulátor reguluje a stejně to dělá

Doli  
Libor
2013-09-06 14:34:29

smolda100: Měřit může, ale jde taky o to, aby hodnoty byly OK

2013-09-06 14:37:04

doli: A poslední otázka proč kolísá tlak na railu, když je regulátor tlaku ok a čerpadlo dává co má? to mi hlava nebere

2013-09-06 17:22:25

Tady jsem se do toho opravdu začetl - jak jste prosím zjistili, že ten regulátor tlaku máte těsný - nebo netěsný (je to otázka jedné minuty) bez diagnostiky - vymontovat ho a zamontovat zpět(proč) je téměř jistý neuspěch a jeho výměna.... víte proč ho MB prodává namontovany na railu ? Jako pokus bez ověření těsností se mi celá ta operace zdá jako mrhání penězma - když máte dát mnozí 500kč za diagnostiku ne za krátký test ,tak jste většinou všichni zkjroucení jak paragraf.

Ještě bych chtěl dodat, že regulátor musí udržet tlaky 1600bar a jeho utěsnění do railu je provedeno zářeznou hranou - co se stane se zářeznou hranou po dotažení regulátoru - nazpět se vám nikdy nevrátí.

Podotýkám že se jedná o regulátory DRV2 - nejsou montované v W210 načež ani nechápu proč se o nich píše zde.

2013-09-06 19:23:57

smolda100: tak teď jsem to řešil s tím kamarádem a v MB vstřiky nikdo neřešil. Ale řikal,že než to prodával,tak to řešil s někým schopným kdo dělá pouze MB a ten říkal,že tento problém(nevím co je na tom pravdy)je,že od roku 2007 se dávají vstřiky Delphi a nastával tam problém někde v tlaku a přepadech,že prý na to byla svolávačka v MB. Jak jsem nakoupil,tak prodávám. Netvrdím,že je to pravda...!!

Doli  
Libor
2013-09-06 19:38:07

blueabyss: Jen k tomu něco podotknu, aby jsi byl v obraze... Píšu k případu smolda 100. Pán mě kontaktoval ohledně výměny ventilu, měl ho koupený - dohodli jsme se a auto minulý týden přijelo. Než jsme začali ventil vymontovávat, samozřejmě jsem se ptal na okolnosti a nabízel zkoušku stávajícího ventilu. Pan majitel ale zkoušet nic nechtěl, jen vyměnit a že se uvidí. Říkal jsem mu, že je speciálně na tohle v diagnostice test. Mohli jsme se tím zabývat více, ale skončili jsme u toho že kyž už ventil koupil, zpět už ho stejně vrátit nemůže a že to riskne - je to samozřejmě věc pana smoldy a mě osobně je to docela jedno - bylo to jeho přání a jeho peníze.

Jinak máš samozřejmě ve všem pravdu...

2013-09-06 20:02:11

doli: snímač DRV o kterém je řeč není třeba testovat diagnostikou, lze otestovat na těsnost téměř okamžitě a zcela prokazatelně. Než spustíš Xentry tak ho mám otestovaný.

V diagnostice je na něj test také, ale je méně prokazatelný - několikrát mne zklamal.

Co vím tak se vstřikovači Delphi nějaké problémy byly a opravdu na to byla svolavačka, ale dávali tam komplet Bosch vč. ŘJ nejsem schopen říci, že se ale týkalo 204 a kterého provedení. Možná bude něco vědět Miky.

Ještě k tomu DRV2 opravdu je montáž velice ošemetná. Vzhledem k tomu, že MB ho dodává již smontovaný s railem, tak ve Wis není o montáži zmínka - nebo jsem ji nenašel. V systému Bosch Esi ano.

2013-09-06 20:49:14

blueabyss: Tak 500 za diagnostiku jsem dal již tolikrát a z 90% na prd, že přeci jen si raději popřemýšlím a vyzkouším. JInak na diagnostice by to ukázalo, že je špatnej stejně jako teď (tlak kolísal), a přitom je nový - tlak kolísá dál - pouze to nevyhodí chybu - nevěrohodný tlak v railu. Tak jak potom určíš kde je chyba - myslím si pokud by jsi viděl ty hodnoty tak řekneš taky je to ventil a po vyměně hmmm tak to nebyl. JInak strojař jsem a pokud nový utahovací moment byl větší - bude to těsnit a Doli to dotáhl dobře:O) JInak děkuji za názor - sice ex post, ale přeci:O)

2013-09-06 21:06:51

honny: http://www.carsuk.net/mer...diesel-injector-problems/

2013-09-06 21:11:01

Nemáš pravdu - neměnil bych ho i kdyby mi diagnostika ukazala špatný tlak - přezkoušel bych ho. Za normálních podmínek tzn. při běžícím motoru nejsi schopen prokazatelně zjistit, že je odchylce v tlaku na railu vinen právě tento ventil. Doli mi kvuli montáži ventilu volal tak buď v klidu. Předpokládám, že ho namontoval tak že těsní.

Chybové kody a nedostatečný tlak se například vyskytuje i při nízkém tlaku v nízkotlakém okruhu. Chybový kod se vyskytne i když ti dojde nafta.

Jinak tento ventil a tlak v něm je přímo závislý na více součástech, které ovlivňují jeho chování.

2013-09-06 21:35:12

blueabyss: jj to sice je, ale vcelku mne zaráží, že se to řeší po světě:O) a nikdo na nic nikdy nepřišel. Nejsem sám a fora jsou plná toho to problému, ale žádné řešení a je to jeden a ten samý problém. Všichni píšou to samé a ve finále nikdo nic nevyřeší. Jinak chybový kod to nehází a ani nic jiného - jak psal další majitel MB servis nic a to Hošek nemá špatné jméno. Ještě za ním skočím a pokusím se ten recall nějak nadhodit a zjistit zda se to vztahuje i na mé auto. JInak co myslíš že toto může způsobyt, přeci jen dosti jsme toho prošli, třeba mne to někam nasměřuje. Díky

2013-09-06 21:37:39

blueabyss: jinak pokud se nepletu tak z vysokotlakého čerpadla se to vede do railu a tam ventil reguluje tlak jaký je třeba, - pokud čerpadlo dává dostatečný a stálý tlak nízkotlaký okruh asi není špatný. A co jiného to ovlivní?

2013-09-06 21:52:53

smolda100: neni prostě možný,aby to nikdo nevyřešil...takže jako půlce světa to kolísá a nikdo nic nevyřešil? Chálu to dobře?

2013-09-06 22:16:47

smolda100: Máš tam ještě regulační ventil množství a ten jde ruku v ruce s tímto DRV2.

Abych zde jen netlachal

Pokud si chcete provést zkoušku těsnosti DRV2 lze velice jednoduše pustíte do něj 12V tím ho absolutně zavřete a provedete start - z přepadu na railu vám nesmí jít žádná nafta - pokud nejde je ventil po stránce těsnosti OK .

Proč to na netu nikdo neodstranil? Protože je to všude stejné - všichni tlachají (někteří mění) nikdo neměří. Ti co nechodí na net a dávají auta opravářům s tím problémy nemají tzn. nic nepíší

\\\\\\\\\vážně pokud máte vše prověřeno nejspíše nezbývá než kontrola vstřikovačů - kdo u nás provede kontrolu (pořádnou ) Delphi nevím. Vy tam ještě máte přepady na těch nových si už není na co šáhnout. Pozor na provádění kapilární zkoušky u těchto vstřikovačů - to je další příběh o tom jak je zničit.

2013-09-06 22:46:14

blueabyss: tak doufam,že to vstřiky nebudou.. před měsícem jsem je dělal na A6,jelikož nejdou Piezo repasovat,takže nové... Delphi sice repasovat jde,ale je to stejne cca dvacánek...

Honny, 2013-09-06 21:52:53 napsal:

smolda100: neni prostě možný,aby to nikdo nevyřešil...takže jako půlce světa to kolísá a nikdo nic nevyřešil? Chálu to dobře? ..

2013-09-06 22:49:02

honny: No vidíš a teď jsi si odpověděl sám proč to nikdo nikde na netu nevyřeší

2013-09-06 22:54:59

Dival jsem se do TIPS na vámi popisovaný příznak a je tam psaná výměna vstřikovačů u modelu 204 ale jen v případě chybových kodu.

2013-09-06 23:10:23

blueabyss: tak nepředpokládám,že si někdo koupí w204 a nedá dohromady 20tis.na vstřiky? pochopil jsem správně?

2013-09-06 23:22:23

honny: Pochopil - protože kdyby je chtěli dát tak si nedopisují na internetu, ale dají si auto opravit V poslední době můj dotaz při příjmu auta zní, chcete opravit nebo zjistit?

Odpověď : potřebuji zjistit co s tím je, jelikož auto stále potřebuji a nemohu vám ho zde momentálně nechat v opravě. A nezlobte se za hodinu musím odjet - měl jsem to už v pěti servisech a nikde na nic nepřišli.

Moje odpověď: sbohem

Doli  
Libor
2013-09-06 23:27:00

blueabyss: To má něco do sebe.


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6