Fórum - Téma


W210 - Kolísání volnoběžných otáček


Fórum E-Class W210 W210 - Kolísání volnoběžných otáček

Informace o modelu: Mercedes Benz W210


1  2  3  4  5 ......... 6

2013-09-01 15:59:18

smolda100: vstriky,to mi přijde hloupost... To by dělalo pořád,ne? Ty máš už taky vstřiky Delphi?

2013-09-01 16:02:25

honny: jj přesně tak. Proto jsem je ještě netestoval. Jakmile budu něco vědět tak to sem hodím

2013-09-01 16:12:30

smolda100: tak super

2013-09-02 08:23:27

honny: Tak dnešní jízda proběhla za teplot cca 10 stupnů a kolísání otáček nula. Tak to musí mít něco s teplotou. Co ty?

2013-09-02 09:40:55

smolda100: smolda100: ja bohužel dnes nejezdím je potřeba to hodit Dalimu,ten to rozlouskne

2013-09-02 10:21:13

Pak ještě pamatuju, že na benzinovych motorech (nevim jestli aji u nafty) bývaly čidla otřesů motoru. Na těch počítač poznal, že se motor zaškytává a chystá chcípnout, tak trochu otáček přidal.

2013-09-03 10:21:10

honny: tak dnes 19 stupnu a otacky kolisaly. zajímavé.

2013-09-03 11:03:51

smolda100: ty jedes kdy na servis?

2013-09-03 11:41:09

honny: podle počasí, počkám jak bude teplo, při teplotách pod 18 mi to nedělá. Asi na začátku příštího týdne. Tam má být teplo tak pondělí cca.

2013-09-06 08:07:51

honny: TAk poslední novinky - včera jsem byl ještě u známého na napojedí dia. Tak vše ok a hodnoty v normě, pouze tlak paliva kolísá při nastartování od -5 do + 3,5 MPa a to mám nový regulátor tlaku paliva. JInak čerpadlo dává od 23 do 50Mpa a je tam bez výkyvů. Vše ostatní jako teploty atd... v hodnotách, počet chyb 0. No a teď babo raď čím to může být. Přepady na vstřikách OK. Váha vzduchu OK. Jedině to palivo a jeho tlak. Tak kdo to vyřeší

Doli  
Libor
2013-09-06 08:15:27

smolda100: Jaká to byla diagnostika? Jak dlouho se tomu věnoval? Měřili jste ještě něčím jiným, než diagnostikou?

2013-09-06 08:30:02

doli: Diagnostika od Bosche a měřili jsme to od studeného motoru až po zahřátý. Na začátku tlak paliva kolísal opravdu hodně, po zahřátí se ustálil na +-2MPa a s tím se i zmírnilo kolísání motoru. Ničím jiným jsme to neměřili. Koukali jsme na to asi 20 min a projíždeli všechny údaje.

2013-09-06 08:40:46

Tohle je casty problem motoru OM651 nejsi prvni ani posledni kdo to resi..

holt Francie...

Obavm se ze budes muset koupit novou listu... na jejim konci je regulator a ten nema zadne tesneni je kónický mozna by stacil jen vycistit take zalezi kolik mas najeto

Regulator na liste se neda koupit zvlast

2013-09-06 08:40:50

smolda100: to je to,čeho jsem se bal... Jak jsem psal,ten kamoš co to měl předemnou byl s tim problemem 2x v MB a nic se nenašlo...

Doli  
Libor
2013-09-06 08:54:41

enougher: Ventil se dá koupit, měnili jsme ho minulý týden smoldovi100

2013-09-06 08:55:23

enougher: No regulátor tlaku jsem koupil samostatně a jde to přeci jen se musí přímo na Delphi a tam jde vše. Ale jak jsem psal je nový a problém pokračuje dále a pochybuji že by se něco stalo s tělem (trubkou regulátoru) přeci jen tam se nic nehýbe.

Doli  
Libor
2013-09-06 08:56:58

smolda100: Říkal jsem Ti, že se tomu můžeme věnovat, ale není to na chvilku...

2013-09-06 08:59:35

honny: no také s tím bojuji, ještě teda ty vstřiky - pokud tam proteče více - klesne tlak - a na přepadu který tlak drží se to nepozná - moje poslední úvaha, ale moc tomu nedávám, auto nekouří a jede super - spotřeba při klidné jízdě mimo město 4,6l. Nebo má někdo jiný nápad?

2013-09-06 09:04:37

doli: já vím děkuji, ale stále přemýšlím co by to mohlo dělat, ještě jedna věc - pokud motor nekolísá a běží jak má nebo se tomu blíží tak při sešlápnutí spojky se otáčky vždy navýší z 800 na 950 - auto předpokládá že se bude řadit a automaticky nahodí otáčky, ale při kolísání tento svůj program ignoruje. A nebo druhá věc je, že jen při mírném kolísáni na volnoběh, když stojím a začnu točit volantem se kolísání projeví podstatně více. Asi víc toho nenajdu- ale zděluji za čerstva - alternátor šlape dobře.

Doli  
Libor
2013-09-06 09:07:26

smolda100: To jsou docela dobré informace


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6