Fórum - Téma


W210 - Jde na tři válce


Fórum E-Class W210 W210 - Jde na tři válce

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W210  |  Naše vozidla



2014-07-02 12:18:58

Ahoj, E320i jde na 3 válce.Kdo mi prosím poradí a pomůže kde hledat nebo co se stalo?

Vyskákali tyhle chyby

Poruchy zapalování, které poškozují katalyzátor

80

Není zážeh

Trvalá závada

Poruchy zapalování, které poškozují katalyzátor

82

Válec 5

Přechodová závada

Poruchy zapalování, které poškozují katalyzátor

84

Válec 2

Přechodová závada

Poruchy zapalování, které poškozují katalyzátor

86

Válec 3

Přechodová závada

Poruchy zapalování (válec neurčen)

67

Není zážeh

Přechodová závada

Poruchy zapalování - válec 5

69

není zážeh

Přechodová závada

Poruchy zapalování - válec 2

71

Není zážeh

Přechodová závada

Poruchy zapalování - válec 3

73

Není zážeh

Přechodová závada

Poruchy zapalování, které poškozují katalyzátor

85

Válec 6

Přechodová závada

Ventil řazení převodového stupně 1-2/4-5

95

Chyba

Přechodová závada

Systém zpětného vedení výfukových plynů (EGR)

1

Chyba

Trvalá závada

Snímač motorového oleje - hladina

57

Svíčky jsou nové - Bosch Platin IR (všech 12)

Prosím, prosím o pomoc

Ještě ke škubání motoru:

Studenej jde jak po másle, teplej nastartuju jde jak má. Nechám teplej motor 10min odstát a škube, při zařazení jakéhokoliv rychl. stupně cuká celý auto.

Cívky na válcích 2,3 a 5 jsem dal dnes nové. Kabely fungují, svíčky hází jiskru

Dělají to lambdy jak si myslím nebo kde může být problém?

No nic ještě pěkně v pátek večer jdu hodit lambdy od Bosche (ani nebudu zmiňovat cenu.... ) a pro sichr dám palivák. Tak uvidíme jestli se noční šichta vyplatí

Pro sichr hodim novej palivák a pak už mi napadá váha vzduchu nebo nějaký čidlo, popř. průser v řj.

Divný je, že diag vyhodila jen zapalování ohledně motoru.......

2014-07-04 22:52:23

možná by to chtělo udělat diagnostiku pokud tady nebudeš mít vin, tak se s Tebou nebude nikdo bavit, to máš marný Navíc by to bylo stejně jenom hádání

2014-07-04 23:44:04

slonice: VIN jsem doplnil

Lambdy vyměněny a problém přetrvává :/ :(

Diagnostiku nemám a v okolí o nikom nevím, tak budu muset k umělcům na STK v týdnu, aby to napíchl jestli bude mít čas

Nemůže to dělat ještě snímač polohy vačkový hřídele?

Je mi záhadou, že když za běhu ohřátýho motoru odpojím konektor snímače vačkové hřídele tak motor běží vesele dál bez rozdílu....... :/

Na zahřátej motor je z výfuku cítit dost nespálený palivo a po přidání je vidět, že jde pára z výfuku jak kdyby byl motor studenej.

Ve vodě olej není, v oleji voda není a tlaky jsou v normě - měřeno a porovnáno s továrními údaji.

Dost by to mělo co dělat se zapalováním. Diag sice vyhodila problém se zapalování, ale může to krejt jen jeden z problémů, kterej je ještě před zapalováním.

Včera v noci jsem ho shodil z baterie, aby se smázli dočasný data, ale myslím si že to problém nevyřeší......

Nezbývá než objednat snímač vačkové hřídele a doufat, že je to ono. Na diag se dostanu nejdřív koncem týdne - to už bych mohl mít hotový SPZ na úřadě.

Nové poznatky:

Po výměně svíček, 3 cívek které diag vyhodnotila, snímače otáček vačky a snímače kliky, teplotních čidel, lambda sond, hodiny procházení a proměřování kabeláže plus prostříkání všech konektorů kontaktolem jsem byl znovu na diagnostice a tentokrát vyjela chyba:

Válec 3 - vynechávání zapalování

Nedalo mi to a odendal jsem ještě konektor od automat. převodovky - plný oleje, který tekl týden zpátky. Vyčištěno, prostříkáno kontaktolem a pořád jsme kde jsme byli :( Válec 3 - vynechání zapalování

Auto jde jak pumpa na ho.na a má zvuk jak traktor. Nejde do výkonu a při sešlápnutí plynového pedálu na zem se hltí.

Takže jsem sledoval škrtící klapku na diag a při vypnutém motoru je maximum otevření 25%, při běhu motoru 50% :-o

To je špatně, že? :D

No, to že chtějí v originálu přes 20tis a druhovýroba 16tis za klapku to asi nemá cenu ani zmiňovat......

Nezbyde než najít vrakáč na Medvědy, kde bude mít benzína (bohužel jich je jak šafránu :( ) a zkusit jinou klapku, protože dávat 16tis za klapku to fakt nedám.....

Neválí se někomu doma funkční Bosch 0 205 003 046 ?

Jakou má ale kurnik souvislost klapka a zapalování na 3 válci???

Skyair  
Pavel
2014-07-09 10:09:26

skullspiders: Píšeš: "Nedalo mi to a odendal jsem ještě konektor od automat. převodovky - plný oleje,..."

Zkontroluj konektory v hlavní řídící jednotce. Je možné, že ti tam navzlínal olej od konektoru AT a mohl ji poškodit.

Viz obr. ŘJ z SLK R170 kam se olej dostává buď od konektoru mag. nastavení vačkového hřídele nebo od konektoru AT postupným vzlínáním a je příčinou všelijakých podivností v chování auta.

Na pravém obrázku zaolejovaný konektor v ŘJ W210.

A tady jsou odkazy na problém vzlínání u W210:

http://www.motor-talk.de/...tikgetriebe-t4965726.html

A odkaz s přiloženými obrázky - rozkliknout Bild 2 až 5:

http://www.motor-talk.de/...cker-zum-ag-t1494305.html

2014-07-09 11:13:33

skyair: Tak jsem projel komplet všechny konektory v krabici vpravo u čelního okna a byl zaolejovaný jen jeden konektor od ŘJ automat. převodovky. Změna žádná :(

Každopádně moc děkuju za tip

Už jsem si začínal myslet, že si tu píšu svůj blog

Skyair  
Pavel
2014-07-09 11:33:06

skullspiders: Pravidlo je - najít skutečnou příčinu. Dobře vozidlo zdiagnostikovat na správném zařízení. Pak přemýšlet, co s čím souvisí. Jednotlivé podezřelé díly proměřit, zda jsou hodnoty v tolerancích. A pak teprve ty díly měnit. Opačně to znamená vyhozené peníze za výměnu funkčních dílů.

2014-07-09 11:37:44

skyair: To já vím, jsem několikrát vyškolen na koncernech VW :D

Medvěda mám prvního, ale myslím že tohle pravidlo platí u všeho

Klapka ale ukazuje max 50% otevření při běžícím motoru a 25% při zhasnutým motoru což by znamenalo, že je K.O. - mám pravdu?

Používám diagnostiku Delphi 2013.3 tak si myslím, že ukazuje dobře

Skyair  
Pavel
2014-07-09 11:48:51

skullspiders: Na MB je nejlépe s diagnostikou STAR. Klapku proměř, zda chodí v celém rozsahu a v požadovaných procentech. Nedostává špatnou informaci? Nejsem servisák, nemám vybavení ani příslušná schémata s provozními hodnotami - jen přemýším nahlas, abys tu zbytečně nepsal svůj blog.

2017-05-17 16:51:19

Občas jde na 3 válce .. Ahoj, nastartuju, všechno v pohodě.. ale když dám D, rozklepe se a jde jen na 3.. počkám až se ohřeje, chcípnu, nastartuju a jde to dobře.. Ale za jízdy mi to cuká a když přišlápnu víc plyn, jde to zas jen na 3.. neví někdo čím to může být? Kabely? svíčky?

skullspiders: Ahoj, můžu se zeptat jak jsi nakonec dopadl? a kde byla příčina závady?

Skyair  
Pavel
2017-05-17 19:54:20

odinek: V jiném vlákně potvrzuje, že problém byl ve škrtící klapce.

http://www.mercedesclub.c...select=98675#message98675

Snad se ti ozve, naposledy byl přihlášený před rokem.

2017-05-18 17:48:40

skyair: Děkuju moc, o víkendu pro svůj klid vyměním svíčky a kabely.. a pak budu hledat dál..

Dělá mi to od doby co jsem vzal motor vapkou.. :(

A na diagnostiku tady v okolí 50km nikdo není a dál s tím na 3 nejedu :D

Poslušně hlásím, že mám opraveno. Byl to špatný kabel ke svíčce. Když jsme v tom byli, měnili jsme svíčky a čistili klapku. Ted to frčí jako nový (y)


Odpovědět