Fórum - Téma


W210 - Hlasité pískání


Fórum E-Class W210 W210 - Hlasité pískání

Informace o modelu: Mercedes Benz W210



2013-08-26 09:20:20

zdravim kupil som mb e300td auto ide a taha krasne ale vzdy pri plnom plyne nieco zacne hlucne piskat akoby remen ale vsetky remenice su ok. bojim sa ze by to mohlo byt turbo. mal uz niekto z vas taky problem?

Doli  
Libor
2013-08-26 09:57:11

radec: Pokud chceš slyšet názor, musí být slyšet problém - nahrát na Youtube dát sem odkaz a pak se dá něco posuzovat. Takhle se dá jen potvrdit - buď řemen nebo turbo.

2015-12-05 00:23:50

Sice to píšu až dva roky po vznesení dotazu, ale někomu by to mohlo pomoci do budoucna. Pokud se jedná o pískání ve vysoké tónině, pak to u 300 TD bude s největší pravděpodobností netěsnost výfukových svodů od prvního nebo případně i druhého válce. Docela častý jev, kdy se povolují matky a při přidání tak nejde všechno výfukem ven, jak by mělo.. Opravu, tedy dotažení matek, je nutné provést s citem, aby nedošlo k utrhnutí trnů... A pak je po pískání. Pro lepší představu znázorněno na fotce.

2015-12-05 09:22:43

ono to neni jen u tohoto motoru Kolikrát na tom prvním válci ty matky ani nejsou a někdy tam nejsou ani ty štefty :-D

2015-12-05 13:41:31

slonice: jojo já tam nemám ten spodní je to krásnej zvuk a nejlepší jsou slova znalců o semletých hřídelkách v turbíně

Doli  
Libor
2015-12-05 15:40:05

popelnice: Ono hlavně tedy pokud už to pískání dělá turbo - tak to opravdu nedělá hřídelka... Ale nejsem znalec, tak nevím

2015-12-05 15:46:05

No tak to já nevim myslel sem že drhne vrtulka o stěnu turba

nebo že by zadírající se ložisko ??? taky nevím

2015-12-05 20:47:30

No, díky všem "znalcům" jsem si to turbo koupil samozřejmě taky , ač se mi to nezdálo, ale neměl jsem čas to řešit, takže když mě o tom přesvědčovalo 5 lidí nezávisle na sobě... Původnímu majiteli vozidla dokonce nakukali, že to dělá mikroskopická prasklinka na turbu, která se časem zanese Po výměně turba samozřejmě žádný rozdíl. Notabene to, co bylo vyndáno, je chvilku po repasi, takže mám aspoň slušnýho Garetta do svého připravovaného "Octavias killeru" (= Felicia 1,9 TDi Z1 s předpokládaným plánovaným výkonem cca 300 PS po "lehké" úpravě , aneb nemáte tušení, jak slastný pocit to je, když ukážete záda se starým škopkem závodníkům v oktáviích ftédéíčku z Prahe a což pak ty, co si koupili RS ).


Odpovědět