Fórum - Téma


W210 - Filtr pevných částic, čištění


Fórum E-Class W210 W210 - Filtr pevných částic, čištění

Informace o modelu: Mercedes Benz W210

Diskuze o vozidlu

2001 W210 Kombi 2.7

2 fotek  |  11 servisních knížek  |  65 diskuzí

Výkon motoru 125 kW (170 PS) . Palivo diesel. 5-rychlostní Automatická převodovka. Motor 2 686 ccm (164 cui), 5-válec, Řadový, OM612.961(E270CDI).

Super na cesty i na práci


1  2  3

2013-10-26 13:10:31

Zdary lidi, zjistil jsem, že už mám zanesený fitr pevných částic a našel jsem různé možnosti vyčištění (chemické čištění, aditiva, atd.). Tak se chci zeptat jesli s tím někdo máte nějaké zkušenosti a jestli to opravdu pomůže.

2013-10-26 13:53:41

medvedar210: Promin ale to jsi asi jedina masarka na svete ktera ma DPF.....

Svatik  
Svaťa
2013-10-26 14:50:20

enougher: O DPF nemluvě..............

2013-10-26 16:38:22

enougher: Nemas pravdu, rozsir si obzory...v nemecku to bylo bezne domontovavane prislusenstvi...tedy do CDI

2013-10-26 17:35:57

medvedar210: Chemické čištění používám, ale záleží na obsahu popela (ten nehoří ) pokud je jen zvýšený obsah sazí tak většinou pomůže regenerace. Ve většině případů však regeneraci brání nějaká závada systému, ta je třeba nejdříve odstranit a po té řešit ostatní.

2013-10-26 18:50:34

blueabyss: Dík za radu. Jak dlouho, přibližně by trvalo když bych ti přivez auto zjistit kde je problém+případné odstranění závady a kolik by to tak asi mohlo stát?

2013-10-26 18:51:53

enougher: Možná v čechách, tady je to poměrně běžná věc

2013-10-26 19:01:34

medvedar210: docela mne zajima jak to vypada??? to je ale dostavba nebo ne??

2013-10-26 19:07:45

enougher: Nevím, je možné že to je dostavba. Tady je odkaz z e-bay kde je fotka a popis:

http://www.ebay.de/itm/DI...AW210&hash=item3a797a2a58

2013-10-26 19:13:48

medvedar210: Toto nejsem schopen přesně napsat. - kdybych měl možnost vozidlo načíst, tak bych snad byl chytřejší. Po té, se dá předběžná cena vykalkulovat.

Ad1) netuším co je za problém tzn. těžko určit kolik bude stát například potřebný vadný díl.

AD2) nevím nemám zkušenost jakým způsobem je to u W210 diagnostikovatelné - u nás to opravdu u tohoto vozidla není běžná věc - ale předpokládám, že to bude podobné jak u prvních W211 kde byly DPF také dodávané.

AD3) Předpokládám že by to mohlo a mělo být do 3-5 dnů opravené - důvodem je případná dodávka ND - ne to, že bych na této věci 5 dnů pracoval.

medvedar210, 2013-10-26 19:07:45 napsal:

enougher: Nevím, je možné že to je dostavba. Tady je odkaz z e-bay kde je fotka a popis:

http://www.ebay.de/itm/DI...AW210&hash=item3a797a2a58

2013-10-26 19:28:14

medvedar210: To co vidím na uvedeném linku však nebude nejspíše aktivní DPF - to znamená s řízenou regenerací. Nikde nevidím snímač tlaku ani možnost tento tlak sledovat.

Zajímalo by mne jak, jakým způsobem byla závada DPF zjištěna - jak se závada projevuje? Jedná se o nízký tlak v sání a tím následné výpadky do nouzového režimu? Mohu poprosit VIN vozidla?

2013-10-26 19:35:35

blueabyss: Ok, to je v pohodě. Zatím to vypadá, že budu mít volno až po novém roce, tak bych tě to potom přivez, jestli bys do toho šel.

2013-10-26 19:37:48

Určitě ano - zajímá mne to.

2013-10-26 19:44:16

blueabyss: Projevuje se to tak, že zhruba jednou za 14dní padne do nouzového režimu, hlavně když jedu po městě nebo v pomalu jedoucí koloně, jezdím dost často po městě (90%jízd). Na dálnici to nikdy neudělalo. Že to nejspíš bude přicpaný DPF mi řekl automechanik, auto nebylo na diagnostice, byl to jen jeho názor, když jsme se bavili o tom co to dělá.

VIN: WDB2102161B409339

2013-10-26 20:05:08

enougher: Ne opravdu , němci to měli na zakázku jak ho tam máš tak máš i nárok na zelenou emisní etiketu

2013-10-26 20:10:17

tomass: Vidíš, to jsem netušil, tak se budu muset zastavit na úřadě zeptat se proč mám jen žlutou etiketu. Dík za upozornění

2013-10-26 20:17:05

medvedar210: uřad ji nedává, ale STK, já měl z německa zelenou a tady mě ji nedali . Prý mám nárok jen na žlutou, ale pak tam začal dělat kamarád a jen jsem se ho zeptal jeslti by to nějak nešlo zařídit, a on že ne , ale že se mi na to podívá. A pak našel že to jde oficiální cestou že u mého modelu je dodatečně namontován filtr, le je to zapsané v techničáku, tak si myslím že by jsi to tam měl poznamenané

medvedar210, 2013-10-26 19:44:16 napsal:

blueabyss: Projevuje se to tak, že zhruba jednou za 14dní padne do nouzového režimu, hlavně když jedu po městě nebo v pomalu jedoucí koloně, jezdím dost často po městě (90%jízd). Na dálnici to nikdy neudělalo. Že to nejspíš bude přicpaný DPF mi řekl automechanik, auto nebylo na diagnostice, byl to jen jeho názor, když jsme se bavili o tom co to dělá.

VIN: WDB2102161B409339

2013-10-26 20:27:00

medvedar210: tak presne takhle se mi to projevuje na me 638...ale jezdim 90% dalnici...tak jsem se jeste nedostal k tomu to resit...kovarova kobyla

ja tam mel taky takove DPF a nezlobilo to...vyndal jsem ho ale a taky EGR...a "od te doby" mi to zlobi +-

bueabyss vi jsem mu to posledne rikal

2013-10-26 20:27:20

tomass: Aha, takhle to je, tak já zajedu na TÜV a tam budou vědět co a jak, každopádně děkuju za upozornění

2013-10-26 20:31:03

miky: vidíš, tak už jsme dva

Ono když jezdím hlavně po dálnici, tak problém nemám, ale když se pohybuju po městě, tak to tak jednou za 14dní skočí do nouze, pak musím zastavit, chcípnout, znovu nastartovat a párkrát prošlapat plyn, pak jede zase normálně, třeba dalších 14 dní


Odpovědět

1  2  3