Fórum - Téma


W210 - Dotazy 300TD


Fórum E-Class W210 W210 - Dotazy 300TD

Informace o modelu: Mercedes Benz W210


1  2

2013-04-08 19:41:39

Zdravím,

rád bych zjistil, jak na tom jsou u MB E řady W210 motory 3.0TD a to hlavně z hlediska pokročilejších upgrade ve stylu větší turbo, trysky, účinnější InterCooler, spojka, atd.

Tyto motory jsou vždy s automaty nebo lze i manuál?

Jen zatím sonduji a zjišťuji informace, abych věděl, co to obnáší. Tato řada se mi léta letoucí velice líbí a přemýšlel jsem E300TD koupit a udělat výše zmíněné úpravy. Představa cílového výkonu je 280 a výše PS.

Sériových 177PS by mne moc neuspokojovalo a bylo mi řečeno, že tyto motory jsou neskutečné držáky, jinými slovy mechanicky velmi odolné v základu.

Momentálně jezdím ve Fabii RS upravené na 275PS, baví mě to upgradovat, ale tady u MB toho moc nevím, tak budu rád, kdyby mě někdo poradil, resp. nasměroval na dobré zdroje informací

PZN: vím, že je možnost motorizace E430 a výše, ale prozatím bych preferoval diesel a zjistil, co se s tím dá dělat

Díky

2013-10-16 23:14:04

Dá se udělat všechno, tyhle verze se dělaly jen v automatu ale nechá se předělat na manuál, ale musel by se tam dát dvouhmotovej setrvák z verze 300D 130 koní a nevim jak ten by to snášel, jinak auto se nechá normálně načipovat na 220 koní a s větším turbem by se dalo ještě víc takže těch 280 koní by nemuselo být nereálných, jediné o co bych se bál je hlava motoru.

2013-10-17 08:15:59

a neni lepší jít rovnou do 320 cdi ?

2013-10-17 08:47:54

ne zrovna každý CDI chce.

Doli  
Libor
2013-10-17 08:50:24

rebel: Asi záleží na tom, jestli někdo chce moderní auto a jezdit, nebo je fanda do něčeho ne zrovna poslední generace a jebat se a jebat se a jebat se....

2013-10-17 08:54:04

tak je to jasný že každý chce něco jinýho já jen zde reaguji na původní vlákno kde píše JimFRS že ho to baví

2013-12-24 05:05:47

pokud upravit naftu.. jedině TD.... co se týče hlavy, doporučuju kontaktovat společnost Turbobanditen.se ... ti udělaj cokoliv podle jakychkoliv představ a když říkám cokoliv tak absolutně cokoliv... a nejlepší je že to nejsou VYDŘIDUŠI !

2013-12-24 10:31:06

Doom: Proč jedině TD? Podle me pujde dobre upravovat i CDI.

Video od turbobandit, ta zehlicka tam mi fakt bere.

TURBOBANDIT MERCEDES TURBO PART 3 / Girls reaction / 1000hp

visit us on facebook Turbobandit

www.turbobandit.com

2015-05-06 16:55:39

300TD OM606 .. Cau kluci mam na vas prozbu... Skusenosti s 300td a v automatu??? Pak me zajma jak je ten motor v zakladu poddimenzovany respektive kolik toho snese?

Skyair  
Pavel
2015-05-06 17:56:09

mcjawaski: Stačí se podívat do historie tohoto motoru. Patří mezi to lepší, co kdy MB vyrobil. Motor byl poprvé použit počátkem 90. let ve W124, pak ve W210, v esku W140 a především v Géčku W463 . Tam přežil ve výrobě rok 2000.

Jako každý motor, tak i OM606 má drobné mouchy, např. s těsněním pod hlavou či občasné praskání hlavy. Ale všechno je o zacházení s motorem, údržbou a pod. Už vzhledem k turbu jeho životnost prodlouží provoz na delší trati s předcházejícím ohřátím na provozní teplotou a obdobně i včasné dochlazení po běhu na maximální výkon. Spojení s automatickou převodovkou nemá žádný vliv, leda, že plynulý provoz v optimálních otáčkách motoru jen pomáhá. O pravidelných výměnách oleje nemluvě.

Bohužel, dnes bude kvalita těchto motorů přímo úměrná historii jejich provozu a jak se kdo na nich podepsal. Pokud se podaří koupit po pečlivém majiteli, vydrží víc než karosérie.

2015-11-29 08:14:03

Odfuk motoru .. Zdar chlapi,

potřebuju poradit OEM čísla nebo zdroj pro ventil odvětrání klikové skříně a ty hadičky, co k tomu vedou. Po hodinách hledání jsem našel jen tu hadici co je do víka, ale dál ani ťuk. Nechávám dělat celý motor a tak to chci dát nové, předchozí DoDo práce ala zahradní hadice mě docela vyděsila Díky za radu

Doli  
Libor
2015-11-29 08:43:23

priest: Potřebné díly ti rád pošlu. Pokud máš zájem, napiš mě do SZ.

2015-11-29 13:00:55

doli: už se stalo Díky

Doli  
Libor
2015-11-29 16:30:29

priest: Obrázek

2016-01-21 22:56:42

Zdarec,Doli

Otazecka na tebe,na kolik vyjdu u tebe ty pruhledne hadice od palivoveho filtru do cerpadla a na privod paliva a jestli se to prodava komplet vcetne o kruzku anebo jak to je..mam podezreni,ze mi spada nafta tak bych je rad vymenil..

Dik

Doli  
Libor
2016-01-22 10:38:30

karlosss:

2016-01-22 11:57:26

doli: Je to 2.9 td a vin: wdb2100171a260002

2016-04-04 07:57:14

Pánové, mám pár otázek na motorizaci 300td, případně 300d ve w210. Jedná se o komurkac nebo primovstrik? Cerpadlo, by melo byt radove, co sem vycetl.. je to ciste mechanika, nebo elektronicky rizene? Predem diky za odpoved.

2016-09-14 20:58:21

Ahoj, mám "éčko" s om 606.962 300TDT 130kw, rok 1999. mám problém s naftou. Diagnostika neukazuje nic, bez závad. immo ok.. motor točí, nafta v palivovém filtru přes ruční pumpičku jde na zpátečku.. ale čerpadlo na vstřiky jsou suché..

Napadlo mě, jestli ventil zavírání paliva (http://www.ebay.com/itm/M...olenoid-NEW-/140692888631) není nahodou ucpaný, pokud by byl zavřený, nebo špatný, měla by být chyba v ŘJ, domnívám se.. Je to tak?

Když jsem vytočil tento ventil a přikostřil drátem k čerpadlu, aby začal točit startér, ani kapka..

To znamená, že je to na cestě mezi filtrem a čerpadlem.. Napadá Vás, co by to mohlo být?

Díky moc, Pavel

2016-09-15 16:53:15

tanner540i: Napiš číslo motoru ,dle něj zjistíš víc.


Odpovědět

1  2