Fórum - Téma


W210 - Chladicí systém


Fórum E-Class W210 W210 - Chladicí systém

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W210  |  Naše vozidla


1  2  3

2012-01-12 21:16:46

Zdravím všechny fandy MB,mám velký problém s E 220cdi T r.v.99. Pravděpodobně nějaký chytrák mi smíchal dvě různé kapal. a vznikl hustý už černý mazut v chlad.soustavě.Servis už si neví rady jak odtranit tuto hmotu.Po dohodě se servismanem jsem dal vzorek na rozbory jak se toho zbavit.V servise mysleli že se jedná o olej ve vodě, ale to poté vyloučily.Zkoušel vše možné od ředidel,arvy,sody,trichlor,tuloen,líh apd.Nic nepomohloJsem bezradný a skoro 2 měsíce bez vozu.

Díky za reakce,rady i pomoc.

Karel

2012-01-12 22:16:42

Jakou mas prevodovku??

2012-01-12 22:34:31

automat

2012-01-12 22:47:41

Jestli jsi menil prevodovku nebo menic je vice nez zrejme ze je to olej z Automatu

Misenim antifreezu ti cerna sracka nevznikne

2012-01-12 23:50:10

je to tam dlouho, hadice jsou uz nafoukly a maji puchyre.U Mercedesa-servisu se divili ze to topi.Pak to prestalo topit a vylitlo vse z prepadu.Je to bez vody a ta tam nejde ani nalit, je to uz ucpany.V servise kde to je ted rikali vymena hadic,chladice a hlavne umyt.To ale fakt nejde.Dal jsem to na rozbor a uvidim.

2012-01-13 00:59:07

Může to být jen něco co se nám potkává s vodou motorový nebo převodový olej, nafta, výfukové zplodiny.

Jak píše kolega mísením chladících kapalin nevznikne to co popisuješ.

Napřed je třeba zjistit příčinu a po té čístit - ten motor a chladící okruh nevyčistíte dokonale jinak než při běžícím motoru.

Jako nejmenší zlo bych viděl vyhodit chladič - ponořit ho do sudu a natlakovat olejový okruh(aut.převodovka) místo sudu lze použít i dva prezervativy, které se navlečou na vodní vedení chladiče. Přetlak tak max. 2 bary.

ATF olej má také charakteristický pach - nevím však po převaření s glykolem. ATF bude asi o něco více agresivnější na vodní hadice i když motorák s nimi dokáže také důkladně zatočit.

Pokud je chyba na chladiči je třeba ještě posoudit zdali se voda (glykol ) nedostal do AT.

Na tomto motoru je výměník paliva a předehřev - ale nepředpokládám že by nafta s glykolem dokázala nadělat takovou paseku - to vážně nevím- je snadné tento demontovat a odzkoušet.

Pokud nenajdete chybu na chladiči ani na výměníku - tak se bude jednat o motorový olej a je chyba na těsnění pod hlavou nebo samotné hlavě možná i v bloku.

V každém případě vše gumové vč chladiče , termostatu, ventilu a radiátoru topení je s největší pravděpodobností na výměnu.

2012-01-13 12:52:42

Diky za radu, jsem opravdu na prášky.Vše vyřídím servisákovi a ten snad už bude vědět.Nemám z toho radost.

Budu dále informovat co ajak se děje.

diky karel

2013-02-13 18:19:13

Na 500 km mi zmizí cca 1 l chladicí kapaliny. Nikde neteče. Když nechám víčko na dolévání lehce utažené tak nemizí. Poraďte.

2013-02-13 19:25:39

neviem ako u teba , mne tiež mizla a som nemohol prijsť nato, že kde , a nakonec mi pretekala pod termostatom ,zhora to nebolo vidno, až ked som ho dal na zdvihak

Doli  
Libor
2013-02-13 20:53:57

Pokud je únik malý, stihne se kapalina odpařovat a těžko se to hledá. Podle toho co jsi psal, to tak bude, stačí porézní hadička...

2013-02-13 20:56:03

Auto jsem měl na zdviháku a pořádně prohlédl. Při povoleném víčku neubývá kapalina. Já to vidím na těsnění pod hlavou, ale chci se nejdříve poradit.

Doli  
Libor
2013-02-13 20:57:50

Takhle se těsnění pod hlavou neprojevuje

2013-02-13 20:58:11

Litr na cca 500 km se mi nezdá málo.

Doli  
Libor
2013-02-13 21:02:54

Já jsem nepsal že je to málo, ale je to podle toho co píšeš tak akorát odpovídající tomu co jsem psal. Snažím se poradit, o dohadování nemám zájem, pokud víš, že je to těsněním, sundej hlavu a neptej se

2013-02-13 21:45:54

mrkni na chladič, jestli neni někde "nahnilej"

2013-02-13 21:56:35

Jsem rád za každou radu. Opravdu jsme podrobně prohlédli auto jestli to není někde nazrzlé od unikající vody. Pokud tím, že dotáhnu víčko a kapalina zmizí a bylo by to nějakou hadičkou či jinou netěsností byl bych rád. Při jemně dotaženém víčku jsem ujel 1200 km a voda neteče.

2013-02-13 21:58:08

ten chladič jsi měl teda venku ?

2013-02-13 21:59:54

Venku ne. Jen jsme vše prohlíželi s lampou v ruce.

2013-02-13 22:03:12

tak jestli jsi to měl dobře přístupný tak asi ok Já jsem totiž na jednom autě řešil celkem nedávno podobnej problém, někdy se dolejval litr po 500km, jindy to vydrželo třeba 1000 nebo i víc nikde jsem nic nenašel a když jsem chladič vyndal, tak na takovim debilnim místě byla úplně malá dírka a bylo to tam prohnilý

ale samozřejmě to může bejt hromada jinejch míst-to mě jenom napadlo

2013-02-13 22:07:23

Dík za všechny rady. Několikrát jsem zkoušel dotáhnout víčko nebo ho nechat jemně dotažené a vždy při dotaženém víčku se voda ztrácí opačně ne. Tak nevím kudy se ztrácí.


Odpovědět

1  2  3