Fórum - Téma


W210 - Benzínové motory


Fórum E-Class W210 W210 - Benzínové motory

Informace o modelu: Mercedes Benz W210


1  2  3

2011-07-08 14:33:17

nesmysl resit spotrebu u tehle motoru...zerou vsechny

Takze bud ho chces nebo ne...ale urcite ne kvuli spotrebe paliva...

Svatik  
Svaťa
2011-07-08 14:34:13

Je to jasný. Nad dva a půl litru je to jedno.

2011-07-08 14:40:57

Zakonny bude nizsi u 230 tak o 1500 jak u 320 aspon u me by to tak bylo, z mých zkusenosti 230 zere stejne nebo i vic jak 320. 430 tak o 7 deci vic jak 320 pri normalni jizde,ale ve 430 jsem jel jenom v jedné , tak nevim jiste. Kompresor je drahy budes ho akorat platit kdyz se vykurví.A jak rika miky pokud chces auto na spotrebu nebude to asi to prave, osobne si myslim ze ty motory nezerou zas tak moc ale usporne taky nejsou.

A zvuk 320tky 430 ani nekomentuju :) .

viki  
viktor
2011-07-08 14:41:32

dyt to řikam

2011-07-08 15:02:14

ETHANOL-no nevím nádrže jsou dneska snad u všech aut plastový hadičky ze železa taky nejsou a při teplotách v motoru si myslím že navázaná voda nic udělat nemůže navíc i v benzínové nádrži se sráží voda která sedí na dně a když se dojíždí rezerva tak to musí být o hodně hodně horší se spotřebou buďto plyn nebo ethanosl bych se chtěl dostat do 2,5,-kč/km

2011-07-08 15:35:13

Tak nevim mozna budu za blba,nebylo by lepsi koupit octaviu a jezdit za 5l kdyz to beres tak?

Nebo mozna 320+plyn. Ethanol bych nechal na pumpe.

Svatik  
Svaťa
2011-07-08 15:53:42

Volume UP.

http://www.youtube.com/watch?v=y4-5_syZ9JU

2011-07-08 16:17:11

mess octavia má malej kufr a všechny auta co jsem měl a nebyly mercedes stáli úplně za

teďka mám 124 250TD žere mě to 8-10 ale vůbec to nejedééééé ... chci určitě o5 mercedes,novější, mám panickou hrůzu s cdi motorů (zkušenosti známých -vstřiky-strašná pálka) a z toho co jsem se tu dozvěděl je asi jasná volba 320 vidlice na plyn lepší namontovat plyn než případně měnit vsřiky u cdi

viki  
viktor
2011-07-08 19:23:08

luukass není třeba mít panickou hrůzu s cdi vstřiků ale s majitelů nebo spíš s jejich neznalosti že je třeba je jednou zhruba asi 70tisi km vytáhnout skontrolovat přetěsnit a dát spět a tankovat pokud možno slušné palivo 200,220,320cdi nejsou vůbec špatný motory jen je třeba se k nim chovat citlivěji hold už to není stará dobrá komůrka která jezdila i na vyjetý olej

2011-07-12 13:49:56

no jenže to je ten největší problém... najít auto s dvanáctiletou historií je dneska fakt kumšt ale dá se, ale co do toho kdo lil???

2011-07-14 20:45:02

byl jsem se na nějaký Ečka podívat ale ten reez!! potom mě ještě napadá co říkáte na 124 300TE ??? Díky

2011-07-26 10:44:31

A co E 240? Co vy na to? Taky nemám moc zkušeností s benzínama. A tenhle motor mi nic neříká.

2011-07-26 10:57:21

Spis ho vynech...

240/260 je takovy levnysestivalec prevazne pro ambasady

nejede a zere

2011-07-26 11:20:55

a ten starej 300? velkej rozdíl od novějších 320?

2011-07-26 11:21:23

Ja mam 280 a velice spokojenen i spotreba je supr

2011-07-26 11:45:17

300E-132kw= R6 s dvouventilovym rozvodem vstrikovani KEJetronic zapalovani rozdelovac civka

300E 165WK=R6 se čtyrventilovym rozvodem vstrikovani LH jetronic zapalovani rozdelovac civka

320E 165kw=R6 se čtyrventilovym rozvodem vstrikovani Motronic zapalovani civka na kazdem valci

320E 162KW=V6 se čtyrventilovym rozvodem vstrikovani Motronic druhe generace...zapalovani civka na kazdem valci twinspark

2011-08-23 23:00:50

dneska jsem pojistoval svoje 430 v kombajnu a spocitali mi to na 5600/rok s pripojistenym celnim sklem na 15000. e200 platim 5200 se stejnym pripojistenim. takze zase takovej rozdil to neni...

jinak nevim jak 320V6, ale 430 jede luxusne, pokud jedu klidnou jizdu, tak to pres 2000rpm nejde a pritom je to krasne svizny. pri 150km/h drzi 3000rpm, (kdyz to srovnam s pajerem 3500 V6 - 105km/h @ 3000rpm ). jsem zvedavej, jak to bude zrat, zitra si jdu pro znacky

2011-09-24 17:42:34

zdravím chtěl sem se zeptat jakej je zásadní dozdíl mezi E420 a 430? byl ten starší motor špatnej že od něho upustili nebo co? a pak sem slyšel že je ta 420 nižší než ostatní éčka je to pravda nebo je už i 320 nižší?? chtěl bych koupit tu 420 z inzerce tady. díky za názor L.

2011-09-24 20:22:38

No rozdil je generacni

420 V8 je 32ventilovy osmivalec se vstrikovanim Jetronic a zapalovanim rozdelovac civka modul

430 V8 je 24 ventilovy osmivalec se vstrikovanim Motronic a twinspark zapalovanim 1civka na valec ovladane rodici jednotkou

Slysel jsem ze je ta 420 nizsi

Mercedes nabizi individualni podvozky podle prani klienta

Classic Elegance Avantgarde

Vetsina V8, protoze se jedna o vrcholovou motorizaci v typu W210, je Avantgarde. PAr Elegance je k videni

Svatik  
Svaťa
2011-09-24 21:18:43

Někde jsem četl, že k té výměně došlo hlavně kvůli emisním limitům. 420 plní EURO2 a má 320g CO2 na kilometr a 430 plní EURO3 a má 272g CO2 na kilometr. Tož asi tak.


Odpovědět

1  2  3