Fórum - Téma


W210 - Baterie a alternátor


Fórum E-Class W210 W210 - Baterie a alternátor

Informace o modelu: Mercedes Benz W210


1  2  3  4

2013-09-02 15:46:16

něco mi vycucalo baterku, po odpojení baterie jsme zjistily, že mám nejspíše zkrat na kostru. Není mi jasný co by to mohlo být, někdo tvrdí , že to bude asi prošluslej altík, protože když je baterie zapojena měřák ukazuje 0,000 po odpojení 12,49 V . Díky za radu

2013-09-02 16:31:24

komar73: čau nedávno jsem to řešil měl jsem ložisko u altíku v čudu pak vše ok

2013-09-02 19:16:20

martas112: diky zkusim to nevis kolik me to bude stát ?

2013-09-02 19:59:53

komar73: ložisko okolo 1600kč horší je to sundání altíku ale kámoš to sundal a za dva dny jsem to tam dávali a šloto,ale zkušenej elekt. ti řekne co a jak mužou to ulíky atd

komar73: odkud jsi......

Doli  
Libor
2013-09-02 20:29:51

martas112: to ložisko jsi kupoval zlaté? U nás stojí ložisko do aternátoru cca do 100,-kc. Nepleteš si to s regulátorem s uhlíky? Nebo diodovým můstkem? Nedovedu si nějak ani představit, že by vadné ložisko něco vybíjelo...

2013-09-02 20:33:08

martas112: Žatec a momentálně na Nechranicích tak že bez auta v p.....

2013-09-02 20:45:19

komar73: chapu skus nekoho najit

doli: no nepletu ložisko samej zlodej

2013-09-04 19:54:58

Tak vyřešeno, měnil sem před měsícem startér a nejspíš byla izolace od kabelu načatá, protože se mi přetavila a kabel se přivařil ke startéru. Oprava cca 4h. a 20 cm smršťovačky . Jinak díky za rady

2013-09-04 20:30:01

komar73: tak hodne km ahoj

2014-12-17 17:10:36

Ahoj, před čtrnácti dny mi začala blbnout baterie, je tam cca 7 let. Probliklo mi batterie/generator - werkstatt aufchuchen! Jen půl minuty, pak to samo zmizelo. Proměřil jsem jí, při nastartovaném motoru bylo cca 14,5V. Baterku jsem dobil a objednal novou. Jezdil jsem cca týden kratší trasy po městě a opět se objevila ta samá chyba. Jel jsem asi kilometr a začalo svítit ABS a ESP BAS. Zaparkoval jsem a radši počkal na tu baterku. Dnes jsem jí zapojil a pořád mi to hlásí chybu batterie/generator - werkstatt aufchuchen! Znovu jsem to proměřil. Při vypnutém motoru 12,7 a zapnutém jen 12,4. Netušíte kde by mohl být problém? Alternátor? Předem díky za rady...

W210 270CDI

R.V.1999

Najeto 169.000km

Skyair  
Pavel
2014-12-17 17:28:05

kubajs1984: Ahoj, trošku ti opravím tu hlášku v němčině.

"batterie/generator - werkstatt aufsuchen" (navštivte dílnu)

Jestli měříš napětí na baterii a při běžícím motoru naměříš jen 12,4 Voltu (mělo by to být cca 13,5V), pak to nenabíjí.

  • Baterie po nabití by měla zhruba po dvou hodinách v klidu ukázat napětí cca 12,8 - 13V.
  • Klidový proud po uzamčení vozidla by se měl pohybovat 0,1A - tedy do jedné desetiny Ampéru.

Takže vzhůru k autoelektrikáři.

baby  
Josef
2014-12-17 17:34:42

skyair: Já si myslím že to nedobíjí podívat se na uhlíky

Skyair  
Pavel
2014-12-17 17:37:12

baby: tak jako tak půjde alternátor ven. Vyčistit, zkontrolovat vše "uhlíky" i rotor a proměřit diody a regulátor.

baby  
Josef
2014-12-17 17:38:42

skyair: Tak tak elektrika to je prevít

2014-12-17 19:23:54

Díky Zítra jedu do servisu, tak uvidíme

Klucíí, tak je to alternátor Prosím není tu někdo, kdo by to dokázal zrepasovat?? DÍKY!!

2014-12-19 19:58:32

skyair: to je ale vodni alternator

Skyair  
Pavel
2014-12-19 20:05:42

ondraclk: ... a taky nedobíjí

2014-12-19 20:41:32

Vodní zrepasovat nejde? Omlouvám se za hloupý dotaz, ale moc tomu nerozumím... díky!

Doli  
Libor
2014-12-19 20:56:15

kubajs1984: Proč by nešel zrepasovat. Samozřejmě jde.

2014-12-20 15:52:10

doli: díky, kouknu se na netu...


Odpovědět

1  2  3  4