Fórum - Téma


W210 - Automatická převodovka


Fórum E-Class W210 W210 - Automatická převodovka

Informace o modelu: Mercedes Benz W210


1 ......... 9  10  11  12  13 ......... 15

2016-09-27 21:43:24

Zdravím.. mám v plánu koupit Ečko w210 rok 96 motor 320i s automatem.. byl jsem se s tím prijet a sledoval jsem chování převodovky. nastartoval jsem to:

1) star byl na Pčko... sešláp jsem brzdu a zařadil R .. auto cuklo a jak jsem pustil brzdu tak začalo hned samo couvat bez přidání plynu. je to ok?

2) opět jsem sešlápl brzdu a zařadil D .. auto znova cuklo a kdyz jsem pustil plyn začalo samo bez přidání plynu jet. má to tak být?

3) za jídy se to jevilo tak... řazení z 1 na 2 dobré.. když jsem víc přidal tak otáčky vyletěly ke 3tis a pak to zařadilo 3 a to stejně pro 4ku... jsem jel asi 100km/h do kopce a když jsem dal podlahu tak se otáčky zvedly o 1000 ale s autem to nedělalo nic a po po chvíly začalo teprve pomalu zrychlovat.... pak když jsem spomaloval opět do kopce tak zdálo se mi že dleou trvá než se to podřadí o stupěn dolu.. otáčky už byly kolem 1500 klepal jsem na plyn ale nepodřazovalo stále a nakonec se povedlo a podřadilo... cestou zpět opět na 4ku když jsem dal podlahu tak prvně vyskočily o táčky o 1000 a s autem to nic nedělalo a po chvíly začlo zrychlovat....

Můj dotaz zní... má se takhle ta převodovka chovat nebo je něco špatně? mě se to osobně nepozdává ale řídíl jsem s automatem pouze DSG a to je uplně něco jiné než klasika hydroměnič... díky za rady :)

2016-09-28 09:17:39

patrik: Podle toho textu se nedá nic potvrdit ani vyvrátit. Snad jen, že dsg se chová jinak. Navíc když to auto má větší motor, míň kvaltů bude míň řadit.

2016-09-28 09:29:05

mess: no dobře ale jde mi o ty první body... když na místě dokonalá rovina zařadim R a pustím brzdu auto začne hned bez přidání plynu couvat... když zabrdím a zařadím D tak auto se hned samo od sebe rozjede dopředu.. a pak při jízde v kopci když dám po plynu tak prvně vylítnou otáčky a pak se teprv po chvíly začne auto hýbat (celou dobu to má zařazenou 4ku) díky ;)

2016-09-28 09:43:01

Asi prokluz ne to je vcajku neboj se nic

2016-09-28 09:48:50

no bojím se :D nikdy jsem auto s měničem neměl :D .. takže to když zařadím D nebo R a auto se po pustění brzdy samo rozjede dopředu nebo do zadu (podle toho co tam mám zařazené) tak je to v pořádku jo? no a to že klouzne měnič v kopci muže to být starým olejem? ono kdo ví kdy se měnil a on ho určtitě ještě neměnil. díky ;)

2016-09-28 09:52:45

No spis by bylo blby kdyby to nejelo samo

2016-09-28 09:53:55

patrik: Ten olej plus filtr bych dal nový co nejdříve,pak hodnotil dále .A almara funguje s novým olejem většinou lépe.

2016-09-28 09:54:51

okey.. to jsem potřeboval vědět :D .. jinak jsem pod tím ležel a žádné divné hrčivé zvuky z převodovky nejdou a je suchá a nikde neteče... takže je to všechno v cajku povidáš ano?

2016-09-28 10:00:24

patrik: Máš tam někoho,kdo to umí vyměnit ?

2016-09-28 10:01:31

je potřeba to udělat tlakově tak jako u GM převodovek v BMW ?

2016-09-28 10:04:36

patrik: Má to samo jet dopredu i dozadu, když dám W a zastavim v kopci auto stojí, nevím jestli to je tak u vsech. Mel by se tam udelat olej, jak tu uz bylo napsáno. Tu dobu razeni jak jsi psal z textu neposoudime.

Doli  
Libor
2016-09-28 10:05:15

Výměny olejů v automatických převodovkách s výplachem pomocí automatické plničky děláme u nás - autoservis-doli.cz

2016-09-28 10:07:45

Prostuduj například toto -http://www.kaps.cz/sluzby...revodovek/servisni-pokyny PODOBNÉ NA YOU TUBE

2016-09-28 10:16:57

to jsi mi nemel ukazovat.. z toho co tam píšou mám nejvetší strach z toho že se to vypustí a z barvy a kvality oleje se určí že: "Převodovka už zřejmě dlouho nevydrží a bude jí nutno rozdělat"

jo a ještě něco... když je motor i převodovka stedný tedy po ránu tak dlouho trvá než se zařadí z jedničky na dvojku.... to tak má také být?

2016-09-28 10:46:21

patrik: Vyměnit,jezdit ! Až bude na umření,dá se druhá.

2016-09-28 11:25:11

patrik: Má to tak být.

2016-09-28 12:29:20

no a že je uplně na umření se pozná jak? sem sice mechanik ale automata jsem takto nikdy ve vlastnictví neměl tak proto se tak blbě ptám ;)

2016-09-28 13:34:50

Začne třeba dost kopat při řazení kvaltů. Mě to zatím klouže jen mezi 2-3 u E300 a už to klouže půl roku beze změny (15000km) možná to bude jen netěsnost v hydr. rozvaděči, páč se mi zdá že je tam dlouhá prodleva mezi vyřazenim dvojky a zařazenim trojky. Nebo padne do nouzáku, nebo se (starší modely W210) vymlátí na futrech. Těch příčin a na co to může lehnout je hodně :)

2016-10-04 22:00:38

Tak Wčko je doma a párádní vozidlo :) ... a ted k dotazu.. četl jsem si manuál k autu a je mi nejasná jedna věc.. bydlím v "kopcovité" oblasti a z práce i do práce jedu vždy dlouhého táhlého hodně klesavého kopce.. a v knize jsem četl že na voliči (mám P, R, N, D4, 3, 2) je možno při zařazeném stupni 3 nebo 2 ze strmého kopce brzdit motorem.. a můj dotaz je.. mužu na 3 a pak případně na 2 přeřadit z D za jízdy a nebo musim prvně zastavit, navolit 3 nebo 2 a pak teprve jet z kopce a brzdit pomocí motoru? ... jedu z kopce asi 7km a to je jen na brzdy docela záběr a tak rád využil brzdění motorem pokud je to možné nějak :) .. díky :)

Skyair  
Pavel
2016-10-05 08:17:44

patrik: Při brzdění motorem z kopce můžeš přeředit z "D" na stupeň 3 nebo 2 při jízdě. Funguje to jako omezení řazení s příslušným stupněm, který zůstává po celou dobu zařazen. Pro upravení rychlosti pak podle sklonu klesání můžeš upravit rychlost volbou vhodného stupně.

Podrobnosti co a jak s AT si přečti tady:

http://www.mercedesclub.c...&tab=blog&user_blog_id=18


Odpovědět

1 ......... 9  10  11  12  13 ......... 15