Fórum - Téma


W209 - Kolísání otáček motoru


Fórum CLK W209 W209 - Kolísání otáček motoru

Informace o modelu: Mercedes Benz W209 CLK



2011-09-10 17:48:40

U svého clk 270 cdi (w209) mám poslední dobou problém s kolísáním otáček motoru při studeném startu. Po nastarování se volnoběžné otáčky několikrát zhoupnou v rozsahu cca 200 ot/min. Po zahřátí motoru už problém není. Najeto cca 217 000km, vstřiky původní.

Prosím o radu, díky.

Doli  
Libor
2011-09-10 20:51:35

Váha vzduchu? Tlak paliva?

2011-09-10 21:18:47

Na 99% je to těsnění o kroužek na regulátoru tlaku paliva vzadu na railu nebo vadný regulátor,

2011-09-10 21:50:35

váhu vzduchu jsem vyměnil nedávno, tlak paliva? jak to nejlépe zjistit? díky za info

Doli  
Libor
2011-09-10 22:03:39

Jak píše blueabyss, regulační tlakový ventil paliva na rampě, nebo jen o-kroužek, který je na něm nasazený(červený). U Cdi to může být taky vstřikovačem.

2011-09-10 22:14:06

ok, díky

2011-09-10 22:16:26

Pokud jsou tam ty vstřiky 200 000km asi bude radost je dostávat ven a zcela jistě by motor zasloužil nějakou diagnostickou kontrolu.

2011-09-10 22:28:44

na diagnostiku se chystám, vstřiky byly venku nedávno, měnil jsem těsnění, jeden podfukoval, tak to snad nebude tak tragické, zkusím ten regulátor. na jiném foru jsem četl o podobných problémech způsobených podávacím čerpadlem, údajně zanesené sítko, jen nevím, jestli tam nějaké skutečně je

2011-09-10 22:49:30

ok - jde o ten malý o kroužek.

2011-09-11 09:43:32

dík

2011-09-27 14:03:22

a kde to přesně je ten nesmysl? jsem amatér a pojem rail mi nic neříká, je to jednoduchý si to vyměnit sám?

2012-02-15 09:57:42

Dělá to zapínání a vypínání el. příhřevu motoru.Aktivece e deaktivace je možná v menu počítače. Vypni ho a mělo by to přestat.Pomáhá ohřát vodu na 70 stupňů a pok sám vypne.

2015-01-28 11:49:49

u mého auta to byl netěsný vstřik - vymačkaná podložka. Po výměně se volnoběh uklidnil

2016-07-16 19:52:50

Občasné kolísání otáček motoru 270 cdi .. Ahoj, delší dobu me na clk trápí problém s nepravidelným chodem motoru , občasným kolisáním otáček a sem tam špatný start.

začal jsem problém řešit cca před měsícem kdy to bylo v takovém stadiu že to někdy házelo s celým autem a auto nadměrně kouřilo (černě) třeba i při parkováni a zařazení zpáteky z váfuku vylitl černy oblak...

trochu jsem to pořád dávál za vinu vyřívím klapkám v sání a už delší dobu jsem je mel v plánu zaslepit.

klapky jsem zaslepil (servomotorek nechal elektricky zapojený)... i po zaslepení se v podstatě nic nezmenilo a tak jsme zkoumali dál.

diagnostika nehlasíla žádnou chybu jen korekce vstříku lítali v rozmezí 0 - 3,5, což se nam zdálo vcelku dost a tak jsem vstříky vytáhl a nechal opravit... Lazar (Hrušovany u Brna) mi za 16.500 vstříky zrepasoval. namontoval jsem je a chod motoru se razantně uklidnil. ALE pořád to není ono, respektive nekdy zaparkuji, poslouchám chod motoru a příjde mi to jako nové auto... otáčky drží pořád stejnou hodnotu a motor si pěkně ševeli. ale z toho pak zastavim poslouchám a chod motoru nic moc a otáčky kolisaji a trochu to třese s celym autem (otacky kolisají v rozmezi 800 až 850) a někdy občas jsou horši starty ( nezávisle na teplotě motoru) někdy je špatny start za tepla, někdy za studena.

nenapadá někoho po čem jit?

2016-07-16 20:20:14

adamclk: samozřejme když se do toho tady někomu budu chtit, rád se stavím na konzultaci a rád zaplatím. nejsem žadnej kutil co přes den roznáší meníčka a odpoledne se hrabe v autě podle navodu na fóru. jsem automechanik, máme autoservis ale se zameřením spíše na koncernové vozy a se svým CLK už si nevím moc rady. vím že je tady pár machrů (doli, blue... atd...) tak budu rádi když se zapojí :)


Odpovědět