Fórum - Téma


W209 - Jede na tři válce


Fórum CLK W209 W209 - Jede na tři válce

Informace o modelu: Mercedes Benz W209 CLK



2015-07-25 09:10:54

Opet zdravim hosani, mozna mi budete umet poradit.

Stalo se mi ze po nastartovani se mi rozsvitila kontrolka elektroniky motoru a auto se zacalo dusit, klepat a mit divnej zvuk. Jel jsem do servisu a tam mi rekli ze jede jen na tri valce. Diagnostika hlasi nezazehnuti druheho valce tak si myslely, z to bude elektromagnetickou civkou protoze nekdy je to v pohode a nekdy se proste jakoby zadusi a valec jako vypne. Civku vymenili ale problem trva. Mam tam lpg a prijde mi, ze je to spis tim, protoze kdyz se Lpg sepne, tak se to prave zadusi. Nemate nekdo podobne zkusenosti? Nejakou radu?

Doli  
Libor
2015-07-25 09:12:30

fandaclk: A svíčka je v pořádku? Já bych se tedy prvně podíval na ni....

 Mess
Michal
2015-07-25 13:21:39

fandaclk: Zacinat civkou kdyz to nezapaluje jen na lpg je blbost. Jak rika doli, prvni kontrola svicky, potom vstrikovac jejich zivotnost je omezena, mensi nez u vstrikovacu na benzin.

2015-07-25 21:56:29

Svicky mi tam prave daval novy nez se mi to poprve vysralo, tak jsem si taky myslel ze to je svickou ale rika ze to neni mozny ze jsou uplne novy a ze kdyz uz zazehne tak je dobra, tady je problem ze se ten valec zadusi. Taky si zacinam myslet ze to bude spis vstrikovac plynu nez cokoliv jineho.

Doli  
Libor
2015-07-25 23:28:45

fandaclk: Že je svíčka nová, ještě neznamená, že je dobrá. Ale pokud to na benzín jede normálně, šel bych po plynu.

2015-07-25 23:48:38

Bingo

Pokud to dělá jen na plyn tak bych asi problém nehledal v zapalování - viz první příspěvek - když se lpg sepne.....

 Mess
Michal
2015-07-26 13:01:59

fandaclk: Kdyby jsi prohodil konektory+hadice, mohl by ses mozna podivat, jestli se vynechavani posune na jiny valec. Za predpokladu, ze jsou ty vstrikovace stejne a nejak se to nekalibruje, coz nevim, ale snad by nemelo. Ke kazdemu vstrikovaci by mel jit 2pol konektor a hadicka do sani k valci.

Doli  
Libor
2015-07-26 14:42:54

mess: Jako, že by motor začal pracovat na principu náhodných výbuchů?

 Mess
Michal
2015-07-26 15:26:00

doli: Proč? Pracoval by stejně jako do teď, vadný vstřikovač by byl na jiném válci. A otvíral by se v jiný čas, protože by jsi přepojl i konektor na něm.

Prohodit sací hadice na 1. a 2. vstřikovači a konektory na 1. a 2. vstřikovači.

Za předpokladu, že jsou všechny vstřikovače stejný, to musí fungovat.

Doli  
Libor
2015-07-26 15:59:37

mess: No - to by jsi musel přehodit vstřikovače, ne hadice a kabely... Pokud by to udělal, jak píšeš, tak by se to asi hádalo... neměl by jsi synchronizované vstřikování plynu s časováním zapalování a ventilů...

 Mess
Michal
2015-07-26 16:10:26

doli: No však k tomu tam dojde - k prohození vstřikovačů.

Prohodíš kabel i sací kanál.

Doli  
Libor
2015-07-26 16:16:12

mess: U tohoto systému ano, ale nejsou všechny stejné ... tohle mě nenapadlo

2015-08-13 14:05:30

Zdravim Vas chlapci. Tak auto stale putuje po servisech a zda se mi ze nevi co s tim. Nakonec to auto blbne i na lpg i na benzin, takze asi nebude chyba v lpg. Nekdy auto jede normalne a nekdy se zaklepe a jakoby vypne valec a jede na tri. Klepe se jak traktor, huli a smrdi. Chcipnu, pak nasartuju a treba je to na chvili zas v pohode a auto slape jak hodinky. Vymenily tu zapalovaci civku protoze diagnostiku hlasi na druhym valci chudou smes a na tretim bohatou. Pak pise nezazehnuti druheho valce a poskozeni katalyzatoru. Po vymene civky chvilku v pohode a po 5 nastartovani opet stejna zavada. Mysleji si, ze jsou podpalene ventily ale musi to jeste overit. Myslite si, ze je to mozne? To by prece auto nejelo vubec a nebo jenom ma ty tri valce porad a ne jak se mu chce jednou na ctyri a jednou na tri. Bojim se, zda to fakt mohou byt ty ventily, ze by oprava byla asi joden nakladna, co si myslite vy?

Doli  
Libor
2015-08-13 14:09:29

fandaclk: Tohle opravdu na ventily nevypadá

2015-08-13 14:15:27

doli: diky, jsi me uklidnil, nic horsiho snad bejt nemuze ne? :-D jaka je tvoje teorie?

2015-08-26 12:09:21

Tak jenom info k problému.

Vyměněny zapalovací cívky, výměna svíček, (Ty jsou vždycky zality olejem a zčernalé), vypálení katalyzátoru, proházení cívek mezi sebou, proházení vstřiků mezi sebou.

Motor poté šlapal jak hodinky. diagnostika přestala hlásit chyby, a po ujetí 250 km se na volnoběh zase pohupovaly otáčky v rozmezí 800-1000 a motor jak hodinky už opět nešlape. Začal se přidušovat a pak opět naskočila kontrolka elektroniky motoru a jeden válec se zadusil. Opět stejný problém a auto jede jen na tři válce. Už jsem zoufalej. V jednom servise si ještě myslel mechanik že jsou podpálené ventily a opravu tipoval od 16 tisíc vejš. To bylo vyvráceno jiným mechanikem, který změřil komprese válců a všechny měly stejný hodnoty okolo 9. Poraďte prosím.


Odpovědět