Fórum - Téma


W209 - Pokec


Fórum CLK W209 W209 - Pokec

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W209 CLK  |  Naše vozidla


1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 9

Eva
Eva
2014-12-13 22:00:11

Šolim: Díky za pochvalu za sloh Mám 200. Tabulková kombinovaná spotřeba u 200 je 8,6 - i když je to pořád jenom tabulka, proto se domnívám, že mých 8,2 není zase tak moooc Navíc jsem si tento nekupovala kvůli spotřebě. Jezdím s ním téměř každý den, ať je léto nebo zima a nemám zatím nic, co by mi na něm vadilo. Dokonce ani zadní náhon na ledovce (že bych nebyla tak náročná??). Ale píšu zatím... Jinak tvůj sloh taky dobrý

sedivak: Béžová kůže je dost dobrá. Já jsem tenkrát nesehnala nic jiného než šedomodrý interiér, ale stejně to vypadá dobře. Něco jsem doladila a už jsem si zvykla Myslím, že když zkusíš přímo v MB, tak na tvoje rádio by ti to mohlo jít. Já tam mám předpotopní, ještě na kazety

Díky, že jsi se mě zastal s tou spotřebou

2014-12-15 17:05:15

eva: Zastat jsem se tě musel, protože jsem si to sám zkusil, že to není jen tak jezdit úsporně, někdo tady už psal, že v takovémhle autě tě to pořád láká na to šlápnout

Jinak já jsem tohle auto sháněl skoro půl roku a nakonec jsem jel až do Essenu a z pohádek českých prodejců o stavu aut bych mohl vydat knihu .

Na tomhle autě se snad nenajde nic co by se mi nelíbilo od kulatých budíků a ovládacích prvků, až po krásně řešená přední i zadní světla.

Teď jdou zase do módy hranaté tvary a to nemusím.

V tom se zkusím poptat a snad to nějak vyřeším. No a co závady? Řešila jsi už něco?

2014-12-15 17:13:24

sedivak: Absolutně nesouhlasímProtože já mám auto tak silné a když budu chtít,tak dám pokouřit téměř všemu,co se po silnicích pohybuje

Právě proto , že toto vím ,tak se kochám a nechám se klidně předjíždět i rezatýni Favority

Moje největší potěšení je,jet za hezkého počasí a poslouchat "ekonomickou" situaci v ČR a po oku sledovat,jak mi padá spotřeba nafty směrem dolů.

Jenom slabý dává na odiv svou sílu

Eva
Eva
2014-12-15 19:59:15

sedivak: Ze začátku tě to určitě láká na to šlápnout a zkusit, co to auto umí. A to je určitě v pořádku. Každý přece musí vědět, co jeho auto "dokáže". Ale postupem času je člověk nad věcí a jízdu si užívá... alespoň já to tak mám (ale to neznamená, že na to občas nešlápnu - bez toho to nejde )

Musím s tebou souhlasit, hranaté tvary taky nemusím. Tento je designově a ta aerodinamika - super! Jinak jsem s ním žádný problém neměla (doufám, že to nezakřiknu), jenom klasická výměna kapalin . . .

Z kterého kraje nebo města jsi? Jestli se nebudeme potkávat na cestách? Ale jestli to nechceš sdělit, pochopím

2014-12-15 21:16:01

šolim: Vzhledem k motorizaci kterou vládneš jsou to zbytečně silná slova . . .

2014-12-15 21:23:14

slonice: No však tam má taky Šolim několik smajlíků....

2014-12-15 21:28:54

sedivak: Ono Adamovi někdy,dost často,chybí smysl pro humor a ironiiNo ale každý jsme nějaký,ale když jsem potřeboval,tak mi pomohl...

Tobě díky za pochopení

2014-12-15 21:35:35

Šolim: No já jsem čekal, že někdo něco takového napíše to se prostě nabízelo no ale na druhou stranu ten krouťák co má tvůj motor to musí bejt něco třeba v kopci co?

2014-12-15 21:45:05

se s tim setkávám denně, tak by mě to ani nepřekvapilo dneska je člověk slabej i s benz pětilitrem, přiletí naftovej bavorák a je vymalováno . . .

2014-12-15 21:52:52

sedivak: Jo, je to příjemný.Ale jak jsem psal už dříve,jelikož jsem už odrostlejší kluk,nebyl jsem příznivcem diezelových motorů,protože mám v podvědomí ty dvěstědvacítky ze sedmdesátých let,kdy to více čoudilo a chrochtalo,než to jelo,protože kdo měl to štěstí a dostal se do tehdejšího NSR a uspořil nějakou marku tak si to za proclení dovezl a tady s tím honil vodu

Dnes je to samozřejmě o něčem jiném a právě u CDI je zajímavý krouťák,dá se říci už i od dvěstědvacítky.

Pravdou je,že zrychlení za jízdy je úplně jiné než jsem měl např. u CLK,tam to šlo pomaleji,ale z místa asi tak stejně

To víš Baghíra to není,tuším 5 000 Nm,nebo kolik,nedávno v TV,versus našlapané éčkoMožná,že jsi to taky viděl

Pravdou je,že okruhové vozy jsou už téměř všechny v naftě...

2014-12-15 21:59:33

Šolim: No já vím přesně o čem píšeš. Naftovým piánem 220 tkou jsem začínal, ale nechtělo se mu klasicky v zimě chytat. Tak jsem koupil jinej, lepší motor 240 tku a ta chytala i v deseti pod nulou. Jelo to ale pořád stejně jako ta 220 tka. Musel jsi prostě pořádně stát na plynu, aby se to rozjelo.

Ten motor co máš ty se taky dával do CLK ne?

2014-12-15 22:30:29

sedivak: Objem stejný,ale výkon byl 125 kW, doufám,že Ti neblbnu hlavu,ale myslím že jo,tzn. o cca sedm koníků méně a krouťák to nevím.Stačí se podívat tady na fóru do specifikace.

Kámoš ho má v téhle motorizaci 270 CDI a jezdí to moc hezky,ono to bude o nějakých pár "kileček" lehčí než ta moje kára.

Na to předjíždění je to fakt skvělý i když já jezdím jak posranej,protože denně najedu cca dvěstě km a tam se vyblbnu dost i když v práci se nespěchá,takže to taky nepřeháním.

Jinak dvěstěčtyřicítky pamatuji velmi dobře ve w 123 z doby,kdy jsem působil v zahraničí , byly to nezmaři a to je servisovali indičtí automechanici,to byla prča,to by byla debata k pivku...

2014-12-15 22:39:11

V tom clk je jinej motor, než ve 211 je tam motor jako v masařce OM612 vs OM647

2014-12-21 21:02:41

tlačítko pod plyn. pedálem .. Zdravím, řekne mi někdo k čemu slouží spínač. pod plyn. pedálem?? díky moc :)

Skyair  
Pavel
2014-12-21 21:34:34

adamclk: U automatu je to tlačítko tzv. kickdownu (podřazení a zrychlení). U mechanické převodovky toto tlačítko spolupracuje s nastavením omezení maximální rychlosti (speed limiter), tedy - je li nastaveno např. 50km/h, tak při sešlápnutí plného plynu auto může překročit nastavenou rychlost. Obdobně na dálnici - na tempomatu max 130 a při prošlápnutí pedálu lze předjet vyšší rychlostí. (Limit na tempomatu se tím zruší)

2014-12-22 19:38:25

Super, dekuji za objasneni

2014-12-24 21:54:02

Ahoj všem a hezké svátky

Jen tak pro zajímavost, kolik mohlo stát svého času nové CLK cabrio 200 Komp. rok 2003 v plné výbavě. Máte někdo představu?

Skyair  
Pavel
2014-12-25 09:16:04

sedivak: Tehdejší ceny CLK cabrio mají asi jen sběratelé.

Mám ceníky SLK 200K, které je cenově srovnatelné a v roce 2003 stálo v základu 32.248 EUR včetně tehdejší 16% MwSt.

A kdyby se přidala nejvyšší možná doplatková výbava, tak by zákazník zaplatil o cca 12500 EUR víc.

PS. Tak jsem našel cenu CLK W209 (A209) 41.644 EUR. Kabria měly většinu doplňové výbavy zahrnuty do standardu (článek v obr. z roku 2008).

2015-01-11 15:26:50

skyair: Dík moc.

Ale třeba Comand, parkovací asist. a cd měnič asi jen za příplatek ne ?

No a taky jsou některé W209 bez kůže.

Skyair  
Pavel
2015-01-11 16:32:08

sedivak: Bohužel jsem ceníky cabria nenašel, tak nevím. Cabria měly už v základu bohatší výbavu.


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 9