Fórum - Téma


W208 - Zámek a otvírání kufru


Fórum CLK W208 W208 - Zámek a otvírání kufru

Informace o modelu: Mercedes Benz W208 CLK


1  2  3

2013-04-12 14:05:17

clk320: Moje zkušenosti nebo spíš krpy s kufrem jsou takové, že když jsem si při nabíjení blbec přibouchnul kufr a baterku měl již v ruce jsem to řešil následovně.. Klíčem mi to samozřejmě nešlo odemknout - klasika. Mazání ani nic podobně nezabralo až jsem nabyl podezření, že ten klíč tam ani nepatří..

Skočil jsem do auta a mezi opěrkami na zadním platu otevřel lékarničku, vytáhl to černé dno a dostal se na plech ve kterém je díra cca 70*100 kterou se dá prostrčit i mojí slečny ruka a šikovní kluci by určitě mohli pomocí udělátka došáhnout na pačku vyklopení sedáku, ale to je jiný příběh. Vzal jsem modelářský kalený drát cca 3mm průměr 1m dlouhý byl tak akorát. Zaizoloval jsem vstup tedy okolí otvoru 70*100 a tento drát pomocí svícení si čelovkou jsem připojil, řekněme opřel o kontakt na baterii + nad zadním platem co zůstalo jakoby trčet drátu jsem připojil krokosvorku a přes kabel připojil baterku na + jež jsem měl venku položenou. Mínus baterie jsem připojil na šroub bezpečnostího pásu, který je snadno dostupný.. Počkal jsem pár sekund než se mi rozsvítil palubní počítač a přes centrál klasicky otevřel. Pokud máš centrál a zámek na kufru vč. kompresoru ok by to mělo jít. Nic lepšího jsem bohužel bez řezání a podobně nevymyslel.. Ať se zadaří..

2013-04-12 14:23:04

xhanel00: to by nedal ani MacGyver

2013-08-11 20:49:28

Dobrý večer, z ničeho nic se mi přestal otevírat kufr CLK w208, do kufru se dostanu jen mechanicky přes klíček, otvírání z vnitřku auta (svítí červené světílko) ani přes centrál kufr neotevře.. Tak bych se rád zeptal kdo má s tímto problémen zkušenost, jak na to... ?

Děkuji mnohokrát za odpověď .

T.

2013-08-12 17:02:06

taducha: Domnívám se,podle toho,jak popisuješ závadu,že bude porucha v elektronice,protože otevírání ze vnitřku vozu a z dálkového ovládání je elektronické.

Nejsem si jistý,zda je tam na to spešl pojistka,ale tuty bude na vině "elektrika",protože ručně to jde.

Ještě bych vyzkoušel opětovně spárovat dálkové ovládáním,tzn. , držet klíček cca 6-8 vt. v pozici zamknout.Ale když to nejde ani ze vnitř vozu,tak nevím.Za vyzkoušení však nic nedáš

2013-08-12 17:24:09

Šolim: čau, zvláštní ale ta nejmín pravděpodobná varianta s velkým usměvem zafungovala,

odpojil jsem pouze na chvilku baterku, znovu zapojil a "cvak" kufr odskakuje jako dříve klíčkem a aji z kabiny ..

2013-08-12 17:37:48

taducha: ...udělal jsi dobře,akorát nevím,zda nebudeš mít teď problém se spouštěním oken.Kdyby ano , musíš je taky vyresetovat , budou-li Ti poskakovat,a to v poloze otevřeno musíš držet tlačíta pro stahování oken cca 5 vt v poloze otevřeno.

Ten zámek u kufru bych ale něčím prostřík,protože zřejmě zústal" viset" z důvodu mastnoty,nebo nějaké nečistoty.Dej vědět

2013-08-12 21:35:24

Šolim: okna jezdí v pořádku, a když by někdy ne, díky za radu (nevěděl jsem že jdou takto vyresetovat)

do zámku se pustím hned zítra ..

ješte jednou díky za odpověd

hezký večer přeji !

2013-08-13 13:22:08

taducha: ...dobrý,já jenom,že u W 208 odpojení baterie je trochu patálie.Je tady na to návod (vlákno CLK a SLK odpojení a připojení baterie),jak se má provést správný postup při odpojení a připojení,zejména co je nutné učinit,aby bylo vše jako před odpojením baterie.

Já měl kdysi W 208 v autobazaru a jelikož tam stálo v zimě cca 2 1/2 měsíce a ti "lupiči" si auta nevšimnou jak je čas dlouhý a pouze čekají na kupce,tak baterie byla vybitá.Vyndali ji, dobili,vrátili zpět a problém byl na světě.Motor prskal,hádal se aj.,okna se cukala atp.,nakonec mně museli zavolat,abych přijel a auto dal do cajku.

Takže opravdu musíš dodržovat předepsaný postup.Tobě to zřejmě nic neudělalo,protože šlo o několikavteřinové odpojení a paměť zústala nenarušená.

2013-12-30 16:19:44

skyair: Stejný problém, vybitá baterie uzamčená v kufru a zámek zadělaný bordelem, klíč nešel zasunout. Včera večer jsem "měl trpělivost" zápasit se zámkem od kufru v práci něco přes dvě hodiny...Použil jsem WD-40, planžetu a dlažební kostku namísto kladívka ....výsledek uspokojivý, až na rozleptané gumové těsnění.

Skyair  
Pavel
2013-12-30 18:05:12

tulipánek: Ta kostka je maličko atypický přípravek. Teď už stačí alespoň dvakrát za rok stříknout do zámku silikonovým sprejem a je klid.

Doli  
Libor
2013-12-30 18:12:58

tulipánek: Když jsme spolu mluvili, říkal jsem WD a jemně vyplachovat a viklat klíčem, žádnou dlažební kostku jsem nedoporučoval

2013-12-30 18:28:32

doli: ...byl jsem na ten zámek jemný Jinak auto jsem dal na diagnostiku do servisu, trošku utratím za topení s klimatizací..., co mi vyhořelo a příště mě čeká výměna motorového i převodového oleje, filtrů...a nakonec ještě zadní kotouče s brzdovými destičkami...To by v tom byl čert, aby jsme nežili

2013-12-30 18:34:20

doli: ...mám úplně jiný návod...Jednou týdně zajet na koupí do nějakého šikovného kšeftu s dobrými potravinami a bumbáním,nezamykat kufr na zámek a potom se nestane problém s otevíráním kufruPrevence je prevence

Kleklá baterie by měla otevřít dveře sama a když ne , tak poslouží manuál klíč a potom otevření z vozu,nebo se mýlím

Hezkého Silvestra a celý nový rok 2014 přeje M

2013-12-30 18:52:39

Šolim: Z mého laického pohledu: u W208 je přístup do kufru z vozu (myslím přes sedačky) bez násilí prakticky nemožný, manuálně klíčem, pokud je zanesený bez násilí nesnadný a když klekne baterie příčinou nějakého zkratu, tím, že se zcela vybije, jako u mě, dojde k zablokování veškeré elektroniky...Zlaté časy kdy se kufr otvíral manuálně z kabiny potažením nějaké páčky.

2013-12-30 19:24:55

Proto jsem zamek po koupi rozebral a vycistil, namazal olejem na holici strojky a funguje uz 4 roky.

2013-12-30 19:53:32

mess: ...to by mělo být v manuálu.

2013-12-31 11:17:57

tulipánek: ..někdo má auto k dennímu používání,tudíž nemusí tak často "mazat",protože používáním je to funkční.Když však máš auto jako koníček a moc s ním nejezdíš,tak mimo leštění je potřeba se postarat tím spíše o věci funkční a občas se chce věnovat věcem,které se zdají být "nedůležité"

2013-12-31 14:45:12

Šolim: ..auto používám denně, ale je pravdou, že za tu dobu co W208 mám jsem manuálně zkusil odemknout zámek kufru až nyní...

To auto mi tvary padlo do oka na první pohled a ještě ten den jsem s ním odjel i udělal si projíždku do Franktfurtu a zpátky...Takže jest-li (ne)funguje manuálně zámek mě vedle skvělých jízdních vlastností ani nezajímalo...

2014-03-06 16:14:49

zdarec hoši, mám obdobný problém. Výměna zámku nepomohla. Nový zámek je i s klíčkem, otáčet lze, ale vůbec nereaguje, ani do něj nejde elektrika. Nesvítí ani signalizace, že je kufr otevřenej. Dřív to normálně šlo. Pak chvíli ne, chvíli jo. Vcelku mě to sere, páč jsem toho hojně využíval. PORAĎTE PROSÍM

VYŘEŠENO! Jako vždy u MB je to jen nějaká prkotina, s kamarády co mají taktéž CLK jsme to řešili všichni čtyři a bez výsledku. Nakonec zabrala pouhá selská logika - problém vyřešen za 200,-Kč. A zámek otvírá ják má i na dálku. Jinak zjištěno, že pojistku otevírání kufru jako takové nemá. A je to elektrický problém. V zámku to není, ten byť může bejt zasranej a nejde do něho vložit ani klíč, elektronicky vždy, podotýkám vždy funguje. Problém byl u všech čtyřech CLK stejný. VADNÝ(VÍCEMÉNĚ ZOXIDOVANÝ) SPÍNAČ V KUFRU. Jako každý, jsme si i my mysleli, že jeho funkce je pouze na signál do kabiny, že je kufr otevřen(signalizuje červená dioda na čudlíku otevírání kufru). Bohužel, vyjma toho, že signalizuje diodou v kabině otevření kufru a taktéž rozsvěcuje světýlko v kufru - má i funkci jinou. Je napojen na hlavní řídící jednotku centrálního zamykání. Čili se dostáváme k tomu, proč to občas jde, občas ne. Jde o to, že tento spínač navíc plní tuto funkci: Řídící jednotka centrálu očekává při každém otevření kufru rozpojení obvodu a spojení obvodu na spínači. Takže stačí aby spínač občas převedl(rozepnul, nebo sepnul) a bude kufr zase nějakou dobu fungovat. Proto také zabírá reset(odborné odpojení baterie). Bohužel po nějaké době se zas vše vrátí do starých kolejí a do kufru už se nedostanete. Jinak do kufru se lze dostat otevřením loketní opěrky mezi zadními sedadly a nahmatat ručně lanovody odklápění sedadel(bohužel chytráci z MB otevírání dali přístupné právě z kufru), takže je potřeba vzít za bovden a tahat, dokud se neodklopí. Jakmile jste v kufru, vemte si čelovku ať něco vidíte a rozeberte bakelitový kryt zámku. Přímo u hrotu zámku je bílá plastová packa která kufr odemkne. Poté vyměňte vadný spínač, podotýkám vyměňte(jde i rozebrat, ale pružinka a kontakt vně spínače se tak na 99% nepodaří složit zpět). Nejlépe sežeňte nový, starý může být také zoxidován. Ještě jedna věc: Odpojíte-li spínač, zámek chvilku půjde, ale pozor - to situaci neřeší. Poté stačí, aby se auto automaticky po 30ti vteřinách zamklo a zas to nepůjde. Nezabírá ani spojení drátků od spínače, čímž bude jakoby kufr stále otevřen(navíc bude stále svítit červená dioda v kabině). Prostě to chce funkční spínač a připojit k obvodu. Ve dvou případech jsem vyvedl mikrospínač do kabiny a umístil na místo k ruce řidiči(tento mikrospínač stačí při nefunkčnosti zámku zmáčknout a otevírání zas funguje). Jde jen o to, že dostane ŘJ signál ze spínače, že je vše normální. V případě druhých dvou CLK jsem situaci vyřešil novým spínačem dveří z VW Passat B5, bohužel při jakémkoliv opětovném poškození tohoto spínače v kufru se obávám, po nějaké době stejného problému. Myslím, že nejčastějším problémem může být dešťová voda, nebo sražející se vlhkost v kufru. Osobně jsem zastáncem mikrospínače vyvedeného v kabině. Toť vše přátelé.

Goldn čechiše hende

2014-08-13 11:01:12

Ahoj,

dělo se mi také něco podobného tak také přihodím zkušenosti. Odpojil jsem baterku abych vymontoval a vyčistil startér (nechtěl zaskakovat) a zabouchnul kufr :) Startér jsem vyčistil a namontoval zpět. Pak teprve jsem zjistil jaký je s tím problém kufr znovu otevřít. Po všech možných i nemožných pokusech (strkání plusu z jiné baterky do pojistkové skříně) jsem to vyřešil takto:

Z dědovo felicie jsem přes dvoje autokabely napojil mínus kdesi na kostru (tuším, že to byla ta masivní hliníková část, když se otevřou dveře, do čeho se zaklesá zámek). Plus jsem připojil zespoda na startér. Auto ožilo a já jej zevnitř přes spínač normálně otevřel. Doporučuji. Jednoduché, rychlé a nedestruktivní. Jen jsem měl štěstí, že jsem právě měl auto na nájezdech a dobře jsem se pod něj mohl dostat. Taky jsem zrovna zandal zpátky vyčištěný startér, tak jsem věděl, kde na něm plus připojit, ale to je jednoduché.

Mechanický klíček se tam dostal sotva do půlky. Když jsem pak přijel domů celý jsem jej prostříkal WD40, ale i po snad hodinovém snažení ho rozhýbat klíčem a pročistit se mi to stejně nepodařilo. Klíček tam sice zastrčím už celý, ale bohužel jej neotočím. Nějak jsem se s tím smířil... :)


Odpovědět

1  2  3