Fórum - Téma


W208 - Vibrace do volantu


Fórum CLK W208 W208 - Vibrace do volantu

Informace o modelu: Mercedes Benz W208 CLK


1  2

2013-02-27 08:56:47

vibrace .. čaute chlapci mam problem se svým milačkem nemužu s ním jel víc než 100 potom se roztřese! byl jsem pod autem a všechny čepy se mi zdají v pořadku ma s tím nekdo zkušenosti? předem díky za radu

Skyair  
Pavel
2013-02-27 09:28:49

Jak bylo řečeno výše, zkontrolovat vůli v pomocném čepu (páce) řízení a pokud nebyl vyměněn tlumič řízení - pak určitě vyměnit

2013-02-27 09:59:39

no zalezi jak vibruje toohle bude jinej pripad

jestli ma v cudu tlumice tak to muze delat stejnou neplechu

Skyair  
Pavel
2013-02-27 10:16:16

U SLK, které má podobný podvozek, není na tlumiče až tak citlivé. Před výměnou a to jedna strana byla dost špatná jsem to spíš cítil při jízdních vlastnostech a brzdění. Ale kontrola, tedy myslím test tlumičů prováděný na speciálním testovacím zařízení - by neuškodil.

2013-02-27 10:23:18

System náprav je u W140 stejny jako u W208 nebo W170

vpredu Double Wishbone

vzadu 8prvkovy Multilink

to ze je to holt u S-classe vetsi uz je udel

ale u prcku bude tohle vic citit protoze jsou proste maly a lehky

Skyair  
Pavel
2013-02-27 10:45:33

Malí to vždycky odnesou ...

2013-02-27 13:10:59

v pomocne pace řízeni žadnou vuli nemam asi i ten tlumič je v pořadku protože volant je celkem klidný třepe se cela kastle

Skyair  
Pavel
2013-02-27 13:36:53

Tlumič řízení nelze namontovaný zkontrolovat. Na našich bídných cestách vydrží sotva 50 tis. km. Jestli si ho nikdy neměnil, tak po výměně uvidíš ten rozdíl. A cenově to není žádná rána. Podle kvality kolem 1000,- kaček

2013-02-27 13:41:25

dobře vyměním díky za radu ted jsem se na to díval a mam obavu že je převodka řízení v haji

Skyair  
Pavel
2013-02-27 13:44:02

Podle čeho usuzuješ ?

2013-02-27 13:46:07

chytil jsem za kolo a je v něm vule pouze ve smeru rejdu a veškere čepy a takove věci se zdaji být v pořadku

Skyair  
Pavel
2013-02-27 13:52:05

To musíte být dva. Jeden bere za kolo a druhý se dívá, kde je vůle.

Pokud je na páce řízení (a nehejbe se volant) pak možná ano. Spíš to ale dělá pomocný čep řízení, ten odejde dřív.

Vůle v převodovce řízení se myslím dá nastavit. Ale sám bych to nedělal - je to přece jenom řízení

Nastavení šnekových řízení u starších typů řízení bylo šroubem a zajištěné kontramatkou. Vymezuje to vůli v soukolí (ve šneku). Ale většinou se to chce podívat na ložiska, vymezovací podložky a náplň. Řízení na W208 ani SLK jsem ještě nerozebíral.

Nechal by to někomu, kdo to dělá.

2013-02-27 14:07:39

díky moc za rady hodím na to oko potom pisnu jak to dopadlo

Skyair  
Pavel
2013-02-27 14:07:57

OK

2016-04-16 01:30:06

Já měl úplně stejný problém. Koupil jsem to svoje "muck" 02.2016 a od tý doby se mi zhoršovalo řízení, klepalo mi do volantu a nakonec jsem se klepal celej, když jsem brzdil. Potom jsem v Teplicích směrem na Duchcov přejel díru v asfaltu tak, že se mi ohnul disk. Dal jsem to kolo do opravy a ono jim při narovnávání prasklo a tak ho museli dát svařit. Po týdnu jsem to obul, a zase. ze začátku míň a potom zase klepačka. Kamarád co autům rozumí kouknul na brzdový kotouče a nic. Ty byly rovný. Chvíli jsem jezdil a potom při ostrý zatáčce jsem na tom spravovaným disku zul gumu. Ta se vevnitř oškrábala a tak jsem teď koupil nový. Když jsem to dal do pneuservisu tak mi řekli, že to kolo utíká - netěsní to.

Nechal jsem všechny kola znovu vyvážit a dověděl jsem se, že to auto asi jezdilo na jiných discích a tychle jenom obuli, protože na každým jsem měl 50 gramů závaží a nutných bylo tak 15. HNED nastalo zlepšení. Ani při 180 ani klep a jenom při lehkým dobržďování to trochu klepalo. Ale bylo to nebe a dudy.

Jel jsem do Teplic k Cempírkovi, dověděl jsem se že je guru na tyhle trable a on kouknul na ten disk a řekl mi, že to ani srovnávat nebude, protože debil, co to svařoval použil normální elektrodu. Dal to známému, co to celý vyřízne a navaří znova. Super bylo, že mi ten disk i na soustruhu srovná, protože to potřeboval.

Takže za trable s klepáním můžou být křivý hliníky a špatně vyvážený kola. Investice 500.- za kus vysoustružení a 600 za kompletní vyvážení.

2016-07-20 19:51:42

Ahojte všichni,

trápí mě vibrace jdoucí do volantu při cca 50km/h,pak klid až do cca 110km/h.Kola čerstvě vyvážená,/gumy 7mm/,před rokem měněná tyč řízení,čepy a tlumič řízení,před týdnem přední kotouče a desky,geometrie.Se mi zdá,že to řízení je nějak nervózní nebo co-přikládám foto z geometrie.

Moc dík,Michal.

2016-07-23 07:31:10

Zdravím všechny,

chystám se kvůli těm vibracím vyměnit ten pomocný čep na páce řízení-vypadá tak,co jsem našel na netu?

Moc dík,M.


Odpovědět

1  2