Fórum - Téma


W208 - Tak jsem koupil CLK 230K


Fórum CLK W208 W208 - Tak jsem koupil CLK 230K

Informace o modelu: Mercedes Benz W208 CLK


1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 14

2012-06-22 22:44:26

U Mercedesů je to obráceně ,shasnuté tlačítko (tedy kontrolka nesvítí) znamená , že klima je zapnuté.Zmáčkneš-li tlačítko EC,tak se Ti rozvítí kontrolka a to znamená ,že je zapnutý tzv. ekonosystém,čili bez chlazení.

Doporučuji mít klimu zapnutou neustále i v zimě (pouze ladíš nastavení teploty),protože předcházíš zanešením klimy pískání,apod. (smrad)

To klepání je pro mě velká neznámá

2012-06-22 22:49:45

To Šolim:) díky za radu, tak nějak mi přišlo normální, že to právě jede:) Logicky jsem shodil kolečka chladu dolu k teplé a nefoukalo:)

To klepání je takové to, jak ti klepne výfuk o kov, když jede auto a dostane se váho do přitlačení k vozovce, trochu se změní zvuk, víc hučí. To by mohl být posun kardanu. Právě mně napadlo, že by mohl být uvolněn silenblok na převodovce. Klasika tři body uložení...

PaladinW, 2012-06-22 22:34:35 napsal:

Ahoj všichni, dlouho jsem spokojeností mlčel, jenže vyvstalo pár nepatrných problémků:) Nechal jsem doplnit klimu, pustím větrák bez zapnutí klimy (tlačítko EC) a ono to fouká chlaně..To by nejspáš nemělo, v běžné praxi se klima zapne tlačítkem, jak to tedy je? Další zajímavá věc, vypnu motor a zaklepe se to i se zvukem, Tedy klepání, stejně při rozjezdu z nižších otáček. Je možné, že by to dělal volný silenblok na převodovce? Odtud mohou pocházet i vibrace v interiéru.

2012-06-22 22:51:29

Zkontroluj silentbloky motoru a převodovky

2012-06-22 22:57:38

Děkuji, zkotroluji silenbloky motoru a převodovky:))) Ne to byla sranda. Jak bude výměna oleje převodovky i k tomu dojde.

2012-06-22 23:01:33

Kdysi dávno,když jsem měl Opela Kadetta B se mi rozdělil silentblok ,to byla tehdy pouhá tvrdoguma přivařená mezi dva plechy,tedy se odtrhla od jedné plochy toho nosného plechu a dělalo mi to taky vibrace,ale to byly silentbloky motoru,byly tam dva a motor se mi "šoupnul" pěkně mimo osu

2012-06-22 23:04:39

No je pravda, že tudy by cesta vzhledem k věku a naježděným kilometrům mohla vést. Juknu na to

Tak mám za sebou první delší výlet. Cesta na slovač a zpět proběhla v pohodě. Po třístech kilometrech jsem měl chuť dát si ještě jednou tolik:) S klimou je to opravdu tak, že se tlačítkem odpojuje Taky se mi zdá, že ježděním se všechno to klepání a třepání ztrácí:)

Malý dotázek:)Dají se použít 15" kola ze 124. Zůstali mi doma plecháče a rád bych je obul na zimu.

2012-09-29 15:56:15

NE

2012-09-29 16:15:05

Malá otázka, malá odpověď. Nicméně díky. Nevím proč ale píšou do techničáku patnáctky:)

2012-09-29 17:55:54

Jezdím na 15 se zimním obutím. Disky mám hliníkové origo Mercedes a není problém. Na léto dávám 16.

2012-09-29 18:10:15

Možná je problém s roztečí otvorů, případně lemem.

2012-09-30 18:49:40

Adam stroze odpověděl,protože asi plecháče ze 124 mají jiné ET.Ale je to tady stále dokola,už se o tom psalo mnohokrát.Stačí se podívat do chlívku "CLK" a najít si to správné vlákno!

Ale já to klidně zopakuji,zima = 15" 6,5"nebo7"J/H2 ET 37 ,obutí 195/65/15,nebo 7J/H2/16,obutí 205/55/16,při verzi ,kde je př. fáfek 7J/H2/16 ET 37a zad fáfek 8J/H2/16 ET 36,je obutí 205/55/16 a 225/50/16.

Takže podle TP jsou povoleny, jak 15",tak i 16" disky.Co se týče roztečí,tak všechny limuzíny mají rozteč 5x112 se šrouby 12x1,5x35,nebo45mm s kulovitým sedlem.To jsou orig. .(dodávky a offroady mají jinou rozteč a šrouby 14x1,5 atd)

Při koupi jiných disků , z různých intern. shopů,je třeba dát pozor na ET,protože většinou to jsou disky vyráběny na všeny možný auťáky a tam je většinou ET 35!!Rovněž je potřeba dbát na stř. otvor (u MB limuzín to je 66,6mm),aby byl větší jak 66,6 mm,protože pak se dají použít vymezovací kroužky disků.Další velice důležitou věcí jsou šrouby , protože vesměs všechny mají kuželovitou dosedací plochu(je to daleko lenější pro výrobu).

Osobně doporučuji si koupit orig. disky ,třeba starší,protože tzv. ty levné z internetu jsou repliky a jsou měkké!

Příspěk je věnován víceméně začátečníkům,protože staří kozlové to jistě dobře vědí

2012-09-30 19:04:01

Vcelku vyčerpávající:) Pokud jste to prostě reálně zkusili, pak vám budu věřit. Žádné jiné ráfky s eShopů kupovat nechci, pokud bych musel kupovat jiné,seženu originál.

Jinak stačilo klidně poslat odkaz na ten link o ET. Už jsem ho našel, je tam rozdíl 10 mm, což by sice bylo na podložku ale ta bude stát asi stejně co ráfek:)))

2012-09-30 19:50:25

Dobrá podložka s límcem 5x112x10mm přijde na cca 450 kč ks.Kdyby jsi měl zájem ,dám Ti kontakt!V podstatě ale podložky nedoporučuji,protože jsem přesvědčen,že disk je konstruován tak,aby optimálně vyhovoval.Ono tam totiž jde o to,že Ty tím více , či méně změníš pouze ET a ostatní zústává stejné.

Moje skušenost je špatná,byť jsem měl perfektně vyrobené podložky,ale právě posunutím ET měníš celkovou konstrukci disku a zřejmě to není to ořechové.Ber to ,ale pouze jako mou domněku,možná se mýlím

2012-09-30 21:07:53

Vše v pořádku, půjdu do těch plechů:)

Jen teoretický dotaz, dá se kompresor čipovat? Pokud je někde vlákno, stačí naznačit, abych se nestal terčem narážek:))))

Skyair  
Pavel
2012-10-08 19:31:39

Obecně: kompresor se nečipuje, ale mění se velikost řemenice. Takže mechanicky. Pak se k tomu nastavuje (čipuje) ŘJ, aby se sladil zvýšený výkon kompresoru daný vyššími otáčkami k optimálnímu nastavení motoru.

Svatik  
Svaťa
2012-10-08 19:44:16

"Má pravdu předsedo!" Už se to tu řešilo. Zkus pohledat. Byl tam myslím i odkaz přímo na výrobce, nebo prodejce té řemenice a příslušenství.

2012-10-08 19:44:23

Velmi děkuji:) Ne že by výkon nebyl dostatečný, jen mně stále irituje hranice 200 koní.

Svatik  
Svaťa
2012-10-08 19:47:07

Hier.

http://www.mercedesclub.c...select=29058#message29058

2012-10-08 19:57:26

Takže čipovat jde:)

Skyair  
Pavel
2012-10-08 19:58:53

Rozdíl cca +- 30 koní je za cenu snížení životnosti nejenom kompresoru, který zvýšením otáček logicky víc trpí. Vyšší plnění motoru vyžaduje další úpravy, chladič vzduchu, celkové ladění motoru. A tato úprava není vhodná na staré motory s vyšším počtem kilometrů. Dochází ke zvýšené spotřebě oleje, zvýšený tlak do válců způsobuje vyšší odfuk oleje do odlučovače a sání a tím i k problémům se zanášením váhy vzduchu. Pokud majitel nemá chuť na okamžité a následné investice s tímto tuningem, pak je lepší se smířit s "pouhými" 200 koňmi.

Tady počtení k tématu:

http://www.mercedesclub.c...um-tema/slk-anabaze-33504


Odpovědět

1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 14