Fórum - Téma


W208 - Tak jsem koupil CLK 230K


Fórum CLK W208 W208 - Tak jsem koupil CLK 230K

Informace o modelu: Mercedes Benz W208 CLK


1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 14

2012-06-07 19:44:41

sundání tapecu, práce na 3minuty, jestli to budeš kuchat tou dírou tak jseš pěknej pacient

2012-06-07 19:51:18

Já nevím ale repráky měli vždy šrouby z venku:) Ne jasně, že klidně natrhnu tu poškozenou mřížku u mých dveří a pak třeba zjistím, že mají šrouby zevnitř...vynadám Odinovi a sundám celej tapec, mimochodem, tu mřížku chci stejně novou:)

2012-06-07 19:51:42

jednou jsem to někomu posílal do mailu a teď jsem to pohledal

Povolte šrouby viz foto, nejvíc to drží pod záslepkou ARB a pod madlem dveří, sundejte plast kryt v úrovni zrcátka(s citem) až bude tapec volnej, zústane držet na špuntech viz foto, po celém obvodu dveří, buď si vemte něco plochýho, třeba nějakou špachtli a vycvakejte to tím že budete páčit, nebo chyťte tapec a vyškubněte to(nejrychlejší ) pak už jenom vyháknete táhlood kliky, jak tam drží samotný dřevo popisovat nemusim, to už uvidíte sám

 Šolim
Miloš
2012-06-07 19:56:47

Hele Paladine dobrý.Nezapomeň si zapnout stopky,protože jak budeš pod časem tří minut , tak jsi "pěkná sračka" a pro život uplně ztracenej nanuk.Hold někdo je Brouk Pytlík a někdo jenom "blbej" Ferda mravenecTak hlavně nezapomeň-tři minuty jinak tady nemáš co dělat,úplně vyřízenej chlap

2012-06-07 19:57:01

Nádhernej návod. Nicméně pokusím se o preparaci repro i bez toho. Snad to soudruzi v NDR nepochopili jinak:) Dám vědět a pokud to nepůjde, jistě přejdu na vaši metodu...viz výměna oleje, koupil jsem..nachystal se, převlíknul, lehl, kouknul, zvedl, zabalil:)

2012-06-07 20:13:28

jinak kdyby jsi chtěl třeba celej tapec, až ho vyřízneš nožem na koberce tak mám a reprák taky

2012-06-07 20:17:49

Jsem chirurg..tak možná ten reprák:), nevím ale možná to tady ani nikdo nežešil....proč zrovná já....bo jsem rocker:)

2012-06-07 20:25:36

chápu . . . proč to dělat jednoduše, když to jde složitě

2012-06-07 20:28:10

Přesně tak, muzika je pro mně strašně nepodstatná...kecáám.

2012-06-10 18:44:25

Myslím , že nějaká testace spotřeby je celkem zbytečná. Ikdyž je motor v dobrém technickém stavu , stejně se s průměrnou spotřebou pod 10L

nedostaneš , jako u každého jiného benzínového dvoulitra.

2012-06-10 19:51:20

ten kdo má kompresor si myslím má těch 10 já jezdím za 7 s lehkou nohou ,ale to bylo jednou jinak 8 ,8,5. Ve městě i 11 když se tam honíme

 Šolim
Miloš
2012-06-10 21:21:51

Nepatřím mezi ty,kteří si doma píší kolik jsem ujel km a kolik jsem dotankoval.Byly doby , kdy jsem měl šesti válec 2L BMW a tam ta spotřeba skutečně byla 10-11 L.Mám ale opačný názor než moji předcházející kolegové,protože ať je to kompresor,nebo turbo tak se jedná o jednotky zvýšení výkonu motoru bez závislosti na pohonné jednotce , tedy motoru samotného a tudíš by spotřeba měla být logicky nižší,např. markantní příklad turbodiezelu proti atm.nafťáku.Zrovna tak by to mělo být u kompresoru benzín.

Kašlu na to ,co píší v návodu,ale skutečně jezdím mimo město cca za 7,5L,na dálnici 7,2 l!Jak jsem napsal spotřebu v podstatě neřeším a ani ne , to co mi říká počítač,a sice doplněná plná nádrž k najetým km.

Nikomu neberu jeho názor,neboť i při soutěžích jedoucích se na spotřebu benzínu jsou rozdíly velké

2012-06-10 22:24:13

Tak a teď reálný názor a zkušenost:) 8-9 a jsem maximálně spokojený. Samozřejmě, že nikdo nechce, aby kompresorovej motor jezdil za šest litrů:)...proto jsme si ty auta nekoupili. pánové..možná i dámy, jízda do práce o přísné ekonomice není...........ale ta radost, že to jede klidně, muzika zní dobře, vypadá to hezky......třeba to je i spolehlivé. Nemusím ho krmit pořád, do práce nespěchám ale ten náš trhlej kopec kolem Rohlenky, kterej Lanos dejchal na 4 devadesát, jezdím na pět 11O. Pak si klidně z kopce vyhodím kvalt...nazle:)

 Šolim
Miloš
2012-06-11 16:46:42

Tady nejde o to ,jestli názor je reálný,nebo ne , když Tě odkážu na propozice k autu, tam ta spotřeba je jasně napsaná a dovoluji si tvrdit,žeuvádí celkem pravdivé údaje (7,1- 9,2 -13,4L).Já jsem se dostal nad 9 L pouze jednou,to když jsem coural po PA.Vzhledem k mému věku mám nohu již mnohem lehčí než bývávalo, a ani dříve jsem nijak neblbnul.Ono je hezký si jet a poslouchat hudbu ,ale musí to mít určitý hranice.

Tady jde taky o to,že Ti uteklo , že ten" kompresorovej".Přečti si pečlivě ,co píšu!Právě to je opakem.Turba , kompresor jsou pomocné jednotky ke zvýšení výkonu motoru,každý však na úplně jiném základě a naopak jsou úspornější než atmosf. motor.Bohužel mohu srovnat pouze Octávie,ale bez turba jsem jezdil za 7 L a s turbem 5L(nafta).

Troufnu si odhadnout,že ten Lanos Ti bral na tu čtyřku víc,než teď béďa.Malolitrážní auta jsou tak dobrá do roviny,protože jak jezdíš kopečkami,tak ta spotřeba jde pěkně nahoru,takže takový ty propozice u litrového motoru si můžou strčit za klobouk,protože to jde rázem spotřeba cca o dva litry hore

2012-06-11 17:13:24

Se spotřebou je vše v pořádku, naopak jsem mile překvapen. Tak pánové, údržba motoru je hotová a můžu být tedy v klidu:) Zítra jdu na sbíhavost a budu spokojený maximálně, pak už jen ten reprák.

 Šolim
Miloš
2012-06-11 17:16:23

Tak se vyprdni na ten tvůj" hevi" a poslouchej, jak Ti krásně ševelí motůrek a přitom si spokojeně pískej

2012-06-11 17:25:14

NO ju, kdybych se na něj vyprdnul, tak by se ztratila třetina mého já:) A nebýt celý...

viki  
viktor
2012-06-11 17:29:26

nechci do toho kecat ale mě se libí zvuk s alpine bylo to pro mě milé překvapení co se týká repro,,

2012-06-11 17:33:12

To je jen dobře a mimochodem, ten motor nelze přeslechnout:)

 Šolim
Miloš
2012-06-11 17:35:37

Ale kluci vážně,já si fakt někdy vypnu rádio a skutečně poslouchám ,jak nikde nic nemlátí,nebouchá a motor jenom šumí,"řítím" si to těch osmdesát a ž sto , nikdo mě nesere...

Hele Paladine nezlob,to chceš říct , že Ti to tak řve???


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8 ......... 14