Fórum - Téma


W208 - Tak jsem koupil CLK 230K


Fórum CLK W208 W208 - Tak jsem koupil CLK 230K

Informace o modelu: Mercedes Benz W208 CLK


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 14

2012-05-28 18:41:23

No z vlákna je patrné, že by to mohlo začít právě od spínače pod pedálem brzd:) Prodávám, jak jsem koupil

2012-05-28 19:24:29

O tom problému co tu píšete se mi stával v zimě ,ale bylo to tím že jsem měl špinavej věnec na snímačí abs pak když byl čistej ok.Teď nevím jestli má clk na diferáku snímač ,ale pokud jo tak to může taky dělat ,ale to spíš jsem zase koukal na nějakou čtyřkolku v praci a pak si to pletu

2012-05-28 19:30:19

Všechno se postupem času najde, i věnce:)

Tak záti kontrolka porad nesviti. Jinak si ale začínám všímat vibrací v interiéru. Předpokládám ale ze zdrojem je neklidný chod motoru, který muže byt v některých momentech, hlavne za studena nepříjemné rozklepany. Uz abych měl za sebou základní údržbu.

 Šolim
Miloš
2012-05-29 12:16:12

Jestli se ti to hádá,tak ano,ale máš vyvážená kola ?

2012-05-29 12:41:33

Jj kola v okeju:) tohle bude od motoru.

Jaký doporučujete svíčky? Výběr je velkej i cenově:) Stačí nějaké běžně používané, žádná platina, či multielektrody

Kluci, nenechával si někdo zakápnout dirku od kamínku na čelním skle? Jo a ještě něco, dvě gumy Dunlop SP Sport 01 205-55/16 by se taky hodily:)

2012-05-29 18:19:27

Pokud je to hluboká nebo větší dirka tak zakápnout nepůjde ,kamarád to v práci dělá ,ale musí to být malé když je to větší tak už je to na pytel

2012-05-29 18:22:51

Velikost asi 3 mm šířka a 1 mm hloubka

 Šolim
Miloš
2012-05-29 18:35:54

Stačí úplně obyčejné tříelektrodové Beru , NGK, loni jsem měnil,se slevou mě stály cca 400 kč (dohromady).Samozřejmě ten výběr je veliký

2012-05-29 18:37:22

Takže s NGK nesáhnu vedle:)

 Šolim
Miloš
2012-05-29 19:09:54

JJ,ale jak píšu ten výběr je veliký,co člověk to názor,ale já jsem zastáncem úplně obyč svíček,žádný platinum atd ,protože po ujetí cca 200 km se ti elektrody stejně potáhnou a je-li spalování tak,jak má být tak jsou krásně hnědorezaté a je úplně jedno máš-li je obyč,nebo z platinia.Hlavně svíčky nikdy nečisti ocel kartáčem,protože je zbavíš na elektrodách vodivého potahu a bude ti probíjet,když čistit,tak kartáčkem na zuby.Dnešní svíčky však vydrží 30 - 70 tis km,takže vyměnit a zahodit

Mám zkušenosti a od kámošu,že svíčky jsou však zvětší části až tím posledním problémem,když se motor hádá

2012-05-29 19:18:59

Hádání viz váha vzduchu:) Ale potvora se nehádá pořád, zahřeje se a ševelí:) Jo a kartáč:) To jsme dělali na žigulech..

Tak už mám konečně značky:)

 Šolim
Miloš
2012-05-30 18:00:11

Gratuluji,tak ho zatáhni na dálnici a pořádně mu "nalož".Někdy to pomůže,obvzláště po delším stání.Já např.jsem v zimě jel jenom jednou,a to ještě ,když bylo suchoa někdy v březnu,když jsem dával leťáky jsem si pustil rádio a ejhle po skončené práci,baterie v řiti,tak jsem ji dobil a jel projet.Auťák se cukal,okna nešla stahovat.Tak jsem dlouhodobě znáčkl tlačítko zamknout vůz a vše bylo zase v normálu (okna).Je jasný , že dlouhodobým staním v motoru všechno zvlhne a potom jejej.Zejména motorce se na jaře nikdy nechtělo,střelba,svíčky ven a to tak na třikrát

2012-05-30 18:11:11

Díky:) Ale nějaké protažení bude až po údržbě motoru, mám už vše objednané a tak čekám jen na impulz...ale trošku jsem si zařádil ne do otáček. Mimochodem, komresor je doufám mazanej z motoru. Jinak mně potěšilo na evidenčce..bez závad.

2012-05-30 18:51:53

Kompresor není mazanej z motoru, má vlastní olej, je to 125 ml a stojí 800,- mám jí doma a scháním kdo to umí vyměnit, do mercedesu se mi moc nechce

2012-05-30 19:08:44

Velmi dobrá informace, díky:) I když je jasné, že kompresor není tak náchylnej, jako turbo, možná je třeba to občas vyměnit:)

2012-05-30 19:17:04

Mělo by se to měnit po 60 000 km, takže bych to po koupi raději vyměnil, většina lidí o tom neví, takže máš malou šanci, že to bylo někdy vyměněné.

2012-05-30 19:21:54

Proto jsem se na to ptal, o kompresor přijítí, neštěstí celý den míti:)

 Šolim
Miloš
2012-05-30 19:40:01

Určitě,ale interval měnění stačí 1x za 120 000 km,jako man. převodovka.Jinak kompresor je samostatný agregát logicky s vlastním mazáním,propojený řemenem a potom ještě jeden řemen alt.+ motor.Tyto řemeny vyměň,ale o tom jsem tady už psal.Popros Kotyho o manuál,resp. adresu int.+exterier.Já ji už nemám,kdyby ano už bych ti ji poslal.Tam to máš všechno vyspecifikované,mimo motoru,ale zákl, údaje o náplních tam jsou.Náplně bych vyměnil úplně všechny, i tu převodovku,vzhledem k najetým km a nevíš kdo to měl a jak o to pečoval

Ale auto jezdí i bez kompresoru,to u turba je to horší

2012-05-30 20:02:39

Do výměny oleje v převodovce se moc nehrňte je to tak idiotsky vymyšlený ten kontrolní šroub,Pokud ho někdo chce povolit tak buď v merglu mají speciální přípravek a nebo se převodovka musí nějak svěsit pač tam normální imbus elkovej nejde dát.Dosti pošahaná záležitost.Já to chtěl preventivně vyměnit ,ale když jsem na to koukal tak jsem si řekl řadí to dobře nikde to nechčije tak OK peču na to.

2012-05-30 20:07:51

Koty...takhle bych k tomu přistupoval taky:) Kdyžtak se vyhodí a poskládá:)

Šolim ..ano sirky tam byly taky:)


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 14