Fórum - Téma


W208 - Tak jsem koupil CLK 230K


Fórum CLK W208 W208 - Tak jsem koupil CLK 230K

Informace o modelu: Mercedes Benz W208 CLK


1 ......... 9  10  11  12  13 ......... 14

2012-10-28 21:28:26

Stopro vím, že nebyl dva roky:) Díky.

Tak, filtr jsem vyměnil, je pravda, že zápach se trochu zmírnil, nicméně vlhkost při prvním puštění zůstává, nejprve to vychrlí na okna páru, pak to vysuší ale po 20 ti kilometrech se začnou okna znovu zamlžovat. Pokud odvětrám, je zase vše v klidu. Nevím, jestli to nebude nějakou kondenzací vody na klimě.

Další věc, dnes jsme sundali silenblok na převodovcě a opravdu byl natržený a vymlácený, bohužel ten nový tam nepasoval, takže ještě pořád nevím jaký to bude mít vliv na klepání a vibrace. Naštěstí je výměna opravdu pětiminutovka.

Taky jsme rozebrali dveře, tedy řidiče, kvůli zjištění, co že to tam ruplo a ejhle jedna strana kříže je prasklá, druhá ohnutá. Nicméně zaboha nevím, jak to z toho budeme dolovat. Místo šroubů nýty. Je ale možné, že nýtované součásti se vytahovat nemusí a nebo musí a pak se nahradí šrouby. Pravda ale je, že dekle dveří se dají sundat poměrně bez problémů:)

To slonice. Jukni prosímtě na tu stahovačku.

2012-11-10 20:28:22

jj nejty se musej odvrtat, na stahovačku se zejtra podívám

2012-11-11 11:22:47

Mimochodem, tuším na to existují nýtovací kleště, to by ani nemusle být drahá záležitost, nebo fakt případně nahradit šroubky a přebrousit matičky aby se nepovolily.

2012-11-11 17:50:32

zdar,

tak stahovačku mám. Kleště se Ti asi na jednu stahovačku nevyplatí kupovat. Když taky tam někdy dávám šroubky a používám samojistící matky, ale ani když jsem dal obyč tak se mi nikdy nestalo, že by se něco povolilo

2012-11-24 15:25:15

Tak stahovačka je vyměněná - Díky Slonice- Zdá se ještě lepší, než ta původní, má silnější tělo. Vyměnili jsme silenblok na převodovce ale vibrace moc neustaly. Takže to vypadá na výměnu silenbloku motoru, případně tlumiče vibrací. Pořád se potýkám se zamlžením oken. Normálně je to dobré ale při volnoběhu se okna zamlží. Je to divné.

2012-11-24 15:32:39

Je to divné.Nastav pozici na rozvod vzduchu na rozmrazování,intenzitu dej min na st. č.3-5 a zapni klimuPokud Ti to i potom nepomůže,tak máš zanešený pylový (kabinový) filtr.To se stává,nebo může být i navlhlý.Najdeš ho ve spod u spolujezdce pod přístr. deskou.Rozšroubuješ čtyři šroubky a je venku.Pozor,samotný filtr je v takovém "flanelovém vaku",ten musíš vyndat taky a vyčistit

Ta klimka musí být z počátku na chlazení

2012-11-24 15:58:51

Ten filtr je novej, je pravda, že vak, pokud tam je, jsme nevytahovali, čistě vytáhli a nasadili novej:) Šlo to rovnou do hranatého pouzdra. Jinak pokaždé, když topení dlouho nejede a pustím ho, zapaří se okna a pak hned odmlží a jde drobný zápach. Jinak pokud vím, psalo se tu a tuším si to byl ty, že klima je zapnutá stále.

2012-11-24 16:23:30

Klima není standartně zapnutá stále,můžeš vypínat,ale měl jsem na mysli,že je dobré ji mít zapnutou stále,i výrobce to doporučuje,právě z důvodu,že když ji máš stále zapnutou,máš mnohem menší pravděpodobnost jejího zapáchání při dlouhodobem nepoužívání.Právě z důvodu jejího nepoužívání,mají na jaře v servisech dost práce s vyčišťováním klimek,protože řada chytráků klimu v zimě vypíná,protože pouze topí a myslí si jak ušetří na spotřebě,když klimu vypnou.

U takto silných motorů,kterým samo disponuje i Tvůj vůz,je to blbost,protože nárust spotřeby není.To se týká motorů 1L-cca 1,8L

Jinak co se týče čištění klimy,tak tady už vlákno je a můžeš se dozvědět co se s tím dá dělat

2012-11-24 16:35:01

Pokud na nic nesahám v topení, tedy tlačítka nesvítí, pak by měla klima jet. Bavili jsme se tady o tom, když jsem ho koupil. Jde z toho v létě chladný vzduch. Když zmáčknu tlačítko, vypne se, vyzkoušeno:) Na to vyčištění se určitě podívám.

2012-11-24 17:15:39

U W 208 je to tak,že když Ti nic nesvítí,tak je klima zapnutá.Zmáčkneš-li tl.EC (economy) tak je klima vypnutá a svítí,kompres. na klimatizaci je mimo provoz. Pro Tebe znamená,klima nesvítí,volba na usměrnění vzduchu je nahoru,tj. poz rozmrazování,intenzita ofuku na poz 3-5(zpočátku 5),postranní ofuky na směrovat na postr. okna,klima na nejvyšší stupeň chlazení

Při správné funkci klimy je to otázka 30 vteřin,potom snížíš nižší stupeň ofuku a přidáš na teplotě,aby z Tebe nebyl rampouch.

Jestli Ti to takhle nebude fungovat,tak máš někde vlhkost a jak tedy píšeš,že Ti klimka smrdí, tak to tomu nasvědčuje.Ona může správně fungovat a smrdět,ale je suchá,to však nebude Tvůj případ

2012-11-24 17:28:40

Klima funguje bez problémů. Mimochodem, projel jsem to vlákno s tím samým problémem, má ho zdá se více uživatelů, někteří to řeší, někteří ne. Ovšem když si dám dvě a dvě dohromady,(což je celkem pět:)) vypadá to, že bude problémek s tím vysoušečem klimy, který může být ucpaný. Vzpoměl jsem si totiž na to, že při plnění klimi v servisu byl velký problém to tam nadlačit. Nicméně může být i ucpaný odtok kondenzované vody. Pak už bude jen problém najít vysoušeč a odtoky.

2012-11-24 17:33:54

JJSprávně při výměně náplně by Ti měli udělat tlakovou zkoušku! Jenže s národním systémem vo.ebat ,vokrást a rychle zbohatnout na to

2012-11-24 17:43:20

Bohužel to je moje první auto s klimou a jak jsem psal klima se dva roky nepoužívala, bo medvěd stál v bazaru a čekal na mně:) Klima měla náplň 50. Tu tamozřejmě odsáli, pak probíhalo tlakování a pak teprve napustili. To napuštění trvalo dlouho a nešlo to tam, sami mně tvrdili, že auto musí být studený aby to tam šlo dobře. Bral jsem to jako slova odborníků, kteří mají zkušenosti:))

2012-11-24 17:59:26

Při správném postupu výměny náplně to trvá cca 50 min.

2012-11-24 18:03:45

Tak to zase dýl nebylo:) Klimuje dobře. Méďa dostal nové letní botky, nakonec jsem ustoupil od Dunlop a nechal to Good Year Exscelence, či jak to e. Jsou tiché, to musím uznat. Letos mně čeká při troše našetření peněz dokončení odstranění vibrace motoru a čepy. Trochu se mi zdá, že polevil výkon motoru. Ten hladký náběh kompresoru se trošku otupil..nebo jsem se otupil já a necítím to:)

Tak dnes záhada s klimou. Mokro, pršelo. Pustil jsem jí, zamlžilo se ale téměř okamžitě se odmlžilo. To vypadá jako dobrá zpráva:) Jinak někdo mi uradl 40 koní, ten kompresor opravdu nekompresuje. Mám ale tajný tip, že by řemen??

Skyair  
Pavel
2013-05-03 18:47:50

paladinw: Ahoj, pokud tam řemen je, tak to tím nebude Předpokládám, že máme nejenom stejný ročník 1999 i když odlišného modelu, ale motor 230K je stejný a kompresor Eaton M62 rovněž.. Kompresor by měl mít magnetické spínání a to probíhá přibližně mezi 1500 - 2000 ot./min. Pokud je otevřená kapota tak je sepnutí slyšitelné.

Takže, jako první krok je nutné vyzkoušet, zda magnetická spojka spíná. Naopak, když je motor v klidu, tak lze přední částí spojky (před řemenem je půlená - viz 1.obr.) volně otáčet.

2013-05-03 19:26:24

skyair: Tak vyzkoušíme a uvidíme:) Díky za typa. Ono se to projevuje občas takovým jakoby vynecháváním, čili jede nejede atd.

Skyair  
Pavel
2013-05-03 19:42:30

paladinw: Vyzkoušej, až to vynechá. To vypadá na výpadky spínání. Jedním z důvodů může být releová deska se studeným spojem. Viz vlákno zde:

http://www.mercedesclub.c...k-nespina-kompresor-35532

No, uvidíme

2013-05-03 20:30:31

skyair: To by mohlo. Už mně nebaví nechat se tlačit Octavkama do kopce:)

Tak tu mám rozuzlení příběhu. Výměna olejového silenbloku motoru, výsledek snížení vibrací téměř o devadesát procent, zdá se, že se dokonce i ztlumil motor, více po delší testaci. Klepání motoru při vypnutí je zcela mírné. Trochu se zdá, že se zlepšilo i řazení. Další věc, nepravidelný chod motoru zastudena, snížení výkonu. Tak tady se špekulovalo dlouho, než se zauvažovalo a vyčistila se váha vzduchu a ejlhle je klid. on totiž ten motor pouští do sání olejíček a tak časem se zamastí čidlo. Tohle bude asi problém více motorů. Uvidíme jak dlouho to vydrží ale vyčištění je otázkou asi 5 minut.

2013-07-17 18:42:25

paladinw: Nic nového pod sluncem!Ten silentblok to bylo myslím jasné od začátku a když se podíváš zpět po vláknu ,tak tam o tom byla řeč.Silentblok není až tak nákladná věc a ovlivňuje to běh motoru zcela zásadně.Motor je např. díky prasklému silentbloku ve špatné poloze a má to velký vliv na běh motoru,zejména na volnoběh,další samo hlučnější běh a vibrace.Ta váha motoru je problém u těchto motorů a jak píšeš někdy stačí se o to více starat,mám na mysli její vyčištění.Jinak co já měl CLK W 208,tak se vší starostlivostí je to vděčný motor s vysokým výkonem.

Přeji mnoho spolehlivých km


Odpovědět

1 ......... 9  10  11  12  13 ......... 14