Fórum - Téma


W208 - Tak jsem koupil CLK 230K


Fórum CLK W208 W208 - Tak jsem koupil CLK 230K

Informace o modelu: Mercedes Benz W208 CLK


1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 14

2012-10-08 20:34:52

Sky, je mi to jasné, je starší a nemusí mu to působit dobře, jen to bylo takové přání, nemít "jen" 193 ale třeba čistých 200 kobilek:) Nicméně život nekončí a je možné, že se mi ten sen podaří splnit jindy:) Sám vím, že výkon bere životnost, ne tak u dieselů....

Skyair  
Pavel
2012-10-08 20:42:22

Přeju hodně CLK radostí a žádné problémy. A když zvětšit stádo, tak radši 6V nebo do něčeho od AMG.

P.

2012-10-08 20:50:53

Díky sky:) budu pokorný koníkomil.

2012-10-08 21:09:50

Je otazka kdo by ti tu upravu udelal, to nemuze delat jentak nekdo. A upravu bych sveril jen lidem tady z klubu. Jinak si myslim ze sice zivotnost snizis, ale v serii ten motor najede tak 800 000 bez problemu. A zase delat ze 193 koni 200 podle me nema cenu. Osobne bych chipoval jen kompressor s manualni prevodovkou, protoze s tim automatem to na trhani nebude nikdy .

Granturismo kupe je na to aby jezdilo v kuse 220 po dalnici :)

2012-10-08 21:13:13

to je fakt:)

2012-10-09 17:50:24

Souhlasím ,že když už úpravy,tak udělat někým,kdo tomu rozumí a udělá skutečný tuning a ne "kutilský garážový"

Už se tady o tom taky psalo,osobně znám člověka,který se tím živí,ale sám žádný tung nemá ,protože je to na

Pouze ,jak píše Skyair ,do nového a pouze dočasně.

V podstatě,nejezdím-li nějaké amatérské závody s nalepením start. čísla na sobotní odpoledne,nechápu zvýšení výkonu motoru,když disponuje zrychlením cca 7,5 vt. a max.223 km/h a notabene , když mě omezuje stanovená rychlost.

Paladine , co Tě vede k tungu motoru,když před půlrokem jsi byl rád,když jsi našel ovládání ke klimatizaciKamáráde rychle jsi nám vyrostlProsím ber to žertem,ale otázka zní :PROČ

2012-10-09 18:10:20

Vyrostl:) Na otázku proč, jsem možná už částečně odpověděl. Tak nějak jsem si přál vozidlo s mýtickým výkonem nad 200 k (BMW 635 CSi, Mustang) Nicméně ještě neumírám že. Byl to v podstatě hypotetický dotaz, jak náročné to je.

2012-10-09 19:01:34

JJ i když nechápu,ale chápu.Každý jsme jiný já jsem k tomu nikdy neinklinoval.Co se týče aut, jsem ctilem jeho původního desingu a striktního dodržování jeho původního stavu.Naši " staroušci " si už zasluhují pouze něžný přístup a pomalou přípravu na jejich automobilový důchod.

Na druhou stranu obdivuji nádhernou okruhovou verzi W 208 a právě proto,když vidím takový ten domácí tuning,tak se mi okamžitě vybaví verze,o které se zmiňuji.Nedávno na bazoši,bylo to i na Sk eu, prodával kdosi ze Slovenska pěkně sprzněnou w 208.Tak o tom se tady snažím psát,ale ono to většinou tak končí u všech "kutilů"

Ještě se Ti klepe?

2012-10-09 19:10:44

Musím uznat, že jsme na tom s pohledem na úpravy aut stejně. Vždy jsem byl raději pro nenápadné vzezření, s drobným, lehkým tuningem, který nebije do očí, také jsem ale pro vlka v roušce beránčí:) V podstatě si myslím, že těch 7 kobilek by zvládnul laděný výfuk s filtrem a není potřeba zasahovat hrubě:) Ano, příprava na důchod je důležitá, hlavně ve formě zvýšené přípravy do veteránských vod:)

Ještě se třepe ale nyní je v prodeji Lanos a tak čekám na drobnější příjem, který okamžitě nasypu do odstranění těch drobností. Potšila mně cena silenbloků, takže výměna bude jistě brzy:)

2012-10-09 19:51:40

A trošku jsem taky chtěl dát vědět, že žiju a vlastně oživit diskuzi občas i nesmyslnejma dotazama:)))))

2012-10-10 14:04:21

Až zase bude jaro,tak se budeme soustředit zase na jiné nesmyslné věci,ale radši si pokecat,třebas i o blbostech v přátelském duchu.Věci pro někoho zcela jasné,mohou být pro někoho úplně cizí,aproto se optá.Ti, kteří disponují diagnostikou si to přečtou z "obrazovky" a je jim to hned jasné(ne vždy),ti kteří jí nemají si o tom pokecají a leckdy logickým myšlením se k tomu dopracují.Mám kámoše,auto jednou jelo jednou ne,až když po opravách za cca 36 000 kč po hláškách o chybách na diagnostice,rezignoval,tak jsme pomocí ohmetru zjistili přerušený kablík od cívky,který podle pozice jednou spojoval a pak zase ne.To jenom pro příklad ,že i zdánlivá blbost může být zásadní.Vynález penicilinu vznikl taky na základě lidské "blbosti" a zapomnětlivosti

Svatik  
Svaťa
2012-10-11 17:05:42

http://www.mercedesclub.c...lu-na-mb-w-202-c-2-3-4361

2012-10-11 17:15:01

Svatá pravda, rozumná řeč. Jinak děkuji za nabídku, zatím však není vhodný finanční čas:)

2012-10-11 18:11:07

Paladine děkuji.K té nabídce ,co Ti poslal Svatík mohu říci jenom to,že to je nejjednodušší úprava pro zvýšení výkonu motoru,protože čím menší průměr hnací řemenice,tím větší točky (např. na kole,přeřadíš-li na nejmenší "tác",tak se Ti lehčeji šlape ,ale máš větší frekvenci šlapání).

Je to sice nejjednodušší,ale nutno taky říci, že nejlevnější cesta,jak si vykurvit motorJako s babou ,čím rychlej tak jsi dřív a auto čím víc točí ,tím dřív je v

2012-10-11 18:26:52

Je sice pravda, že to je cesta, jak si "oddělat" motor ale viděl bych to tak, že ten výkon není třeba používat vždy. Dle mně, pro normální jízdu by to nemělo mít vliv, pouze, když padne noha hlouběji při předjíždění, případně do kopce. Nikdo to asi nebude honit na okruhu:) "nebo že by" Jen by mně zajímalo jestli taková úprava by měla vliv na spotřebu při normální jízdě. Jsme opět v teorii:) Nicméně na to by mně asi odpověděl nejspíš prodejce.

2012-10-11 19:05:22

Každý prodejce,a na to dám krk ,Ti neřekne , aby jsi upravoval auto,které u něj kupuješ.Zavrhuji,totální blbost.

Ti co tady píšou ,že při různých úpravách,šel výkon nahoru a spotřeba dolů,tak jsem přesvědčen,že nejvíc lžou sami sobě.

Nevím co myslíš tou normální jízdou,ale díky zmenšením průměru máš podmínky úplně jiné.Kompressor by měl rychleji reagovat a tím pádem udílet autu rychlejší zrychlení,ale všechno je podmíněné něčím,tím chci říci , že žádanka o benzín je větší.Když jedeš na kole a chceš-li jet rychleji,tak do toho musíš taky víc šlapat a jsi dříve kaput.Podobně je to u aut.Zvýšení výkonu a snížení spotřeby je věc elektroniky ,materiálů a my právě tuto dobu prožíváme.Ale úprava ,kterou tady probíráme je už dávno historií , ale bohužel adekvátní našim historickým motorům.Proto zachovej klid a hýčkej a jezdi pro radost

2012-10-11 19:30:44

To máš jistě pravdu, nicméně tento prodejce to nabízí vyloženě proto, že čumák jeho vozidla je pryč, čili, mohl být spokojený:)

Tak jsem dal Medvídkovi nové zimní botičky:) Nakonec jsem to poskládal s Ultragripy 8 a objednanými ráfky s ET 37 za 7 tišic. Ty co mám na 124 můžu pustit. Nicméně, chytli jsme v sobotu teštivé počasí při cestě domů z Brna a nestačil jsem se divit. Nebyl jsem schopen odmlžit skla auta. Asi bude problém v klimě, která ač má vysušovat vzduch, nevysušuje:) Bohužel to mělo ještě jeden neblahý efekt, stáhl jsem okno u řidiče dolů a jal se ho vytáhnout nahoru, prostě jsem chtěl vyvětrat a bohužel nastala rána a okno zůstalo dole. Takže se buď okno vytrhlo z uložení, případně rupnul nějaký čep. Řešení je otevřené, nicméně tapecírung musí dolů a jak vím u jakéhokoli vozidla je to problém.

2012-10-28 19:59:20

kdyby byla f prdeli stahovačka, tak jí tam myslim mám

2012-10-28 20:19:10

Dám vědět, jestli se k ní dostanu:)

2012-10-28 21:20:47

Prvni vec u te klimy, nez to budes resit, tak vymen filtr. Pokud stopro nevis, ze byl behem predchoziho pul roku meneny.


Odpovědět

1 ......... 8  9  10  11  12 ......... 14