Fórum - Téma


W208 - Škube za studena


Fórum CLK W208 W208 - Škube za studena

Informace o modelu: Mercedes Benz W208 CLK


1 ......... 3  4  5  6  7

2012-07-22 13:18:56

Miki poraď,jak se čistí váha vzduchu?? Přípravek,postup atd,děkuji

2012-07-22 13:21:25

Vymontuj ji, proplachni cisticem brzd nebo v technickem benzinu, vysus...namontuj a mas to...to vse pri vypnutem zapalovani...otazka 10 minut...takze do 15h sem dej zpravu.

Skyair  
Pavel
2012-07-22 13:21:43

Sice k SLK, ale postup podobný:

http://www.mercedesclub.c...-230K-itn-vhy-vzduchu.pdf

2012-07-22 13:25:11

Do 15hod to nedám kámo,tady chcčije od rána,nemám šanci to dát

2012-07-22 13:50:25

Takdelej rychle aby jsi moc nezmokl :). Vahu musis vyndat za tri minuty. A to jeste kdyz nevis jak na to.

2012-07-22 16:13:55

Takže montovací odpoledne. Výměna svíček,kontrola magnet.volnoběžky vačky,kontrola oleje v řídící jednotce a teď ještě tedy to vyčištění váhy,na foto vzduchových hadic nalezeny praskliny,ale netuším jestli jsou skrz,při zmáčknutí hadic,se objevují vlásečnicové praskliny

2012-07-22 17:52:04

Takže váha vzduchu demontovaná,vyčištěná,vysušená tak uvidím.......další info zítra kdy bude ráno opět studený start.

Zatím. R.

2012-07-22 20:19:56

Ó koukám, že se ledy hnuly.

Mikyho typ s váhou je též velmi pravděpodobný. Mezi mnoha příznaky znečištění váhy vzduchu je uváděn i

  • nepravidelný chod motoru, vynechávání válců v akceleraci (zejména po studeném startu motoru)

Ale vše má svůj sled a postup - váha vzduchu tuto závadu samo sebou může způsobovat také - její samotný signál je však ovlivněn mnoha faktory.

  • hodnota hmotnosti nasávaného vzduchu je mimo toleranci (POZOR ! příčina však může být v tomto případě nejen ve snímači, ale též v palivové soustavě, v nesprávně nastavených rozvodech nebo jejich špatné funkci či nasávání falešného vzduchu na různých místech)

Tyto příčiny je třeba vyloučit a eliminovat - viděl jsem již mnoho zbytečně vyměněných váh vzduchu (jedná se o poměrně drahý díl) a kýžený výsledek se nedostavil.

Znečištěná (ale přitom fungující) váha vzduchu lze zcela prokazatelně a objektivně naměřit. Vzhledem k tomu, že zde přiložený návod na čištění váhy vzduchu neukazuje co vlastně čistíte přikládám obrázek. Nedoporučuji čistit váhu vzduchu preventivně.

2012-07-22 20:26:55

Na M111... s kompresorem ji preventivne cistit "musis"

2012-07-22 20:38:56

Akorát, že ji jednou vyčistíš - zcela do čista.

2012-07-22 20:51:57

njn..bud ji muzes vymenit anebo vycistit...dokud funguje

Ja ji onehda na sve 203.045 cistil mozna 6x...a stale byla dobra...je to uz 8let zpatky...tak nevim presne

2012-07-23 18:08:30

Zdravím všechny.

Takže dnes ráno cca 4.00hod bylo tady u nás 6 stupňů,skočim do auta,natočím,rozjedu se a koukám auto se nedusí jde za plynem bez ohřátí jako ďábel,měl jsem nesmírnou radost,že včerejší nedělní chvilka poezie se vyplatila.

Jdu k autu po práci cca v 17hod,auto celou dobu stálo na parkovišti jak jsem ráno přijel na firmu,přes den nejezdilo,skočím do něj,natočím,rozjedu se a začlo to opět škubat a nejet až opět do zahřátí,takže po radosti,zkusím opět zítřejší ranní start za chladu a uvidím,ale dnes ráno opravdu,neškubl,necukl,neprskl,je možný,že na to auto má vliv zima jako je ráno a odpoledne když stojí na slunci??? Asi blbost že jo a těžká

Skyair  
Pavel
2012-07-23 18:37:20

Ahoj Romane, přiznám, že z toho jsem "jelen". To bude snad zlý duch. Jsem zvědav, co na to řeknou zdejší šamani.

Jedno se nabízí, vypadá to asi na tu váhu vzduchu ...(studený kontakt nebo něco blbě podobného) ale to je jen tušení, že je v ní něco podivného. Nebo něco jinde, ale co? Proč se to po čištění rozeběhlo a už je to tu zase.

Počkáme, co na to zkušenější.

2012-07-23 19:17:11

Kdyby si měl možnost vyzkoušet jinou váhu ,kde třeba funguje tak ji vyzkoušej,pak můžeš lehce vyloučit jestli to je váha či není.Jestli příjdeš k autu nastartuješ a hned jedeš tak se nedivím ,že ti to tak kope.Mě po chladném ránu toto udělá taky jen za podmínky pokud fakt natočím a hned jedu,tak to kopne škytne a dobrý a dělá to jen ,když mu přidám hodně plyn jinak málo kdy.Osobně to nechávám tak 3-5 minut natočený a jedu v poho.Nevím jestli je to doslova tvůj případ,ale jak tu mnozí říkaly fakt na dálku je to těžký poznat jak se ten motor chová.

2012-07-23 19:45:42

Pokud tam máš nebo víš o někom s osciloscopem nebo s měřákem který dokáže udělat záznam napiš pošlu ti návod jak tu váhu prokazatelně změřit.

2012-07-23 20:35:32

blueabyss si docela borec málo lidem se povede změřit váha vzduchu

2012-07-23 21:11:18

Na obrázku níže vidíš porovnání dvou signálu ten modrý je zanesená váha a ten červený je váha nová.

Zanesená váha způsobuje pomalejší roztáčení motoru vlivem menšího nadávkování paliva.

Signál zanesené váhy se značně liší od váhy nové v celém průběhu signálu. Jediný parametrem který je univerzální a vyhodnotitelný bez nutnosti vzorového průběhu na konkrétním motoru je výška reprezentativního výkmitu. Nesmí být pod 4,5V při sešpápnutí akc. pedálu v čase mezi 10 až 20ms. Jak vidíš tak zanesená váha má tento výkmit cca 3.6V

koty1989, 2012-07-23 20:35:32 napsal:

blueabyss si docela borec málo lidem se povede změřit váha vzduchu ..

2012-07-24 07:11:26

Měření na váze vzduchu HFM, které tě informují o jejím stavu i o stavu dalších komponent, které přímým i nepřímým způsobem ovlivňují činnost snímače HFM se dá provést daleko více. V některých případech ti k tomu stačí obyčejný multimetr. Jednotlivé hodnoty lze nalézt v servisních informacích výrobců.

Další měření lze provést porovnáním skutečného a vypočteného signálu ŘJ, zde se ale vyžaduje určitá obezřetnost jelikož signál může být ovlivněn dalšími faktory.

2012-07-24 10:07:06

blueabyss je 1

2012-07-24 16:56:52

Nejlepší bude když vyhledá servis o kterém ví ,že mu to opraví a nebudou mu nic nalhávat.Kde prostě budou fakta podložený výtiskama z diag a podobně.Vyčíst auto umí každej,ale zaznamenat pracovní průběh váhy vzduchu,popřípadě jiného problému a ten problém taky dokázat najít.


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7