Fórum - Téma


W208 - Škube za studena


Fórum CLK W208 W208 - Škube za studena

Informace o modelu: Mercedes Benz W208 CLK


1 ......... 3  4  5  6  7

2012-07-21 14:25:21

Blueabyss....tebe opravdu nechápu,proč do mě pořád šiješ???? Proč mi píšeš o nějakém rabatu,nebo že mám autodíly,tady o to vůbec nejde,svíček na mě vyskočí mraky z katalogu,ale někdo třeba ví které fungujou bez problémů,značka ještě neznamená 100% funkčnost,a nevím proč míříš na Starline,jako že já jsem trubka,kterej neví že jsou to čínské šmejdy NO NAME,a že mě jako kreténovi laikovi budou stačit? Tak ti teda děkuji za tvou ochotu,ale vysmívat se mi nemusíš...to opravdu ne! Jsem tady u vás na fóru novej,to že mám servis Mercedesa v Německu to je pořád pro mě ekonomičtější než celý slavný Karlovy Vary Mercedes,kde opravdu jenom inkasujou a hovno,to že jsem se nezeptal v Německu na svíčky,to bude asi tím,že důvěřuji více tady vašim názorům,tak proto i ten dotaz na svíčky,ale koukám,že jsem se sakra seknul,jsem tady akorát za blbce,kterej tady baví lidi jako jsi ty!

2012-07-21 14:42:40

Já do tebe vůbec nešiju, vše co jsem ti do tohoto topicu napsal je skutečnost a žádné žvásty - upřimně mi řekni kolik z toho co jsem ti radil jsi udělal. To že máš servis v Německu - který jsi navštívil již podruhé a nic neopravili pro mne opravdu nezní zajímavě a má pro mne stejnou vypovídající hodnotu jako slavný Karlovy Vary o kterých se zmiňuješ. Jako obchodník s autodíly by jsi měl vědět co je kvalitní co ty sám můžeš doporučit. Já ti jen napsal že bych dal Bosch - myslím to zcela vážně.

A pokud se domníváš, že když tí poradím nebo napíšu jak co funguje, že se tím nějak úžasně bavím tak to se pleteš.

2012-07-21 14:56:54

Stihnul jsem projít ty hadice kde vsude je podtlak tím start sprayem i vizuálně,nic jsem nenašel,hadice odvětrávání kliky v pořádku,zásuvky prostříkané a vyčíštěné,vzduchový filtr nový,víc jsem nestihnul.

Dobře BOSCH objednám,vyměním. Děkuju za radu.

2012-07-21 22:00:51

VR674...tahle diskuse, jak ji ctu...to je presne ten duvod, proc je lepsi nikomu neporadit...Za dobrou radu dostanes zjebano, stejne jako blueabyss

To ze se Te nekdo zepta, proc se ptas na svicky, kdyz obchodujes s autodily...a Ty se na nej naseres, tomu vazne nerozumim. A kdyby jsi byl trochu co k cemu a podival se pod kapotu na plast v okoli diagnosticke zasuvky, jiste Ti tam v Daimleru vylepili cedulku, ktere svicky doporuciji pro Tvuj motor.

Cili

1. pokud mas zavadu pouze na studenem motoru a v pameti zavad ulozena chyba neni. Musis se v servisu domluvit, auto nechat aby ho meli studene, zavadu predvest a pocitat s tim, ze auto nechas i nekolik dni pripadne-aby bylo mozne provest mereni za studena pri vyskytu zavady...protoze velkej mrazak nikde v servisu nemaji...ten jsem zatim videl pouze v Sindelfingenu ve vyvoji.

2. peclive cti co Ti kdo pise...protoze v tomto pripade muzes byt rozcilenej pouze sam na sebe za zpusob, jakym zavadu resis. Uvazim-li cas, energii a penize vlozene.

3. velka stacionarni diagnostika na koleckach je pouze plechova almara s tiskarnou, pripadne osciloskopem atd...kde je polozena Star...coz je ve sve podstate notas s dotykovym displejem, kde jdou hrat i karty, pac to ma OS okna..i zde plati, ze se s tim musi umet zachazet...A autorizace nic neresi. Ber take v uvahu, ze mas stary vuz, ktery dnesni uzivatel Star nemusi znat a uz vubec nemusi byt pritel komunikacniho rozhrani HHT, ve kterem lze RJ motoru ve Tvem voze diagnostikovat.

Kazdy by mel delat, co umi a co ho bavi.

2012-07-22 10:54:04

Zdravím všechny.

Děkuji všem za radu ohledně mého problému,omlouvám se blueabyss-ovi za můj úlet,věřím,že je v zběhlý a chtěl mi pomoci svýma zkušenostma a já to nějak nestrávil,tak se ještě jednou omlouvám a díky.

Roman

2012-07-22 11:12:55

Je to přesně jak píšeš - ono to chce změnit strategii. Já již nebudu nikoho se svou radou znásilňovat. Na otázku budu odpovídat otázkou. Proměřil jsi - jaká je hodnota - odzkoušel jsi - co to dělalo. Proč bych se měl vysilovat s hledáním hodnot, kde co naměřit, když tazatel tohoto naměření není schopen nebo je prostě líný. Pokud si chce někdo vozidlo opravovat nebo opravit sám, musí mít určité tech. podvědomí a alespoň základní sestavu nářadí a měřidel. Netvrdím, že je vždy třeba diagnostika.

Tzn. že rád poradím, ale bude to trošku naopak - jinak to totiž nemá význam.

Třeba s těmi svíčkami - stačí sundat víko nad cívkami a ve většině případu je tam nalepená cedulka jaké svíčky montovat - bývají tam Bosch a NGK. - navíc by třeba vedlo i k zjištění že izolátory a kabeláž nejsou již v nejlepším stavu.

2012-07-22 11:21:30

Blueabyss-ne,takhle to není,tvoje rady se hodily,to je pravda,jsem rád,že jsi se mému problému věnoval,proto ta omluva tobě,opravdu děkuju. Je vidět,že v tom lítáš dobře. Nechci,aby jsi kvůli mě neradil v jiných problémech a někomu jinému,je to v pohodě.

VR674, 2012-07-22 10:54:04 napsal:

Zdravím všechny.

Děkuji všem za radu ohledně mého problému,omlouvám se blueabyss-ovi za můj úlet,věřím,že je v .. zběhlý a chtěl mi pomoci svýma zkušenostma a já to nějak nestrávil,tak se ještě jednou omlouvám a díky.

Roman

2012-07-22 11:22:42

Já se ještě jen zeptám - nemizí voda ze systému jak to auto studené startuje?

2012-07-22 11:28:58

Voda nemizí vůbec a startuje to za studena cca po 2-3 vteřinách to naskočí,určitě ne na jedno otočení starteru to ne,jde to na nějakejch 1200-1300 ot a pak za chvíli to spadne normálně na těch 900ot přibližně. Proč? Co tě napadá?

Roman

2012-07-22 11:35:01

Blueabyss a ještě jeden poznatek z dnešního rána,nastartoval jsem,vypálil jednu cigaretu a skočil jsem do toho,auto mezitím co jsem kouřil běželo aby se zahřálo,když jsem se rozjel bylo na teploměru cca 50-60C,od nás je to do kopce tak jsem tam měl dvojku a sešlápnul jsem to a jak to chtělo zatáhnout,tak to opět škubalo a bylo slyšet výstřel do sání,víš jak to myslím,takové to syčivej výstřel v motoru.

Doli  
Libor
2012-07-22 11:38:09

Když to tak čtu a přemýšlím, tak bych to už viděl na nějakou mechanickou závadu a to v oblasti ovládání ventilů. Proto ani diagnostika nic nenačte...

2012-07-22 11:48:53

Doli a to je co? Co může způsobovat špatné nastavení ventilů??

Skyair  
Pavel
2012-07-22 12:03:15

Ventily jsou olejem samoseřiditelné. Nastavení vačky mění magnetické řízení (element pod plastovým víkem vpředu).

2012-07-22 12:43:23

Demontuj HFM ( vahu vzduchu), vycisti ji a budes jezdit...mozna

Skyair  
Pavel
2012-07-22 12:55:21

Ahoj Miky, tahle závada bude pěkný oříšek. Vyčištění váhy neuškodí. Ale proč po pár minutách jde motor úplně normálně? Závada "váhy" se projevuje přece i při teplém motoru? Od včerejška študuji obdobné problémy na mbslk.de, ale tenhle krátkodobý projev po nastartování studeného motoru (mimo čidla teploty vody) tam ještě nikdo neřešil.

2012-07-22 12:57:20

Váhu diagnostika nepozná??

2012-07-22 13:00:04

No ja resil v tydnu obdobny problem...tedy skoro obdobny...nenameril jsem nic...na volnobeh teklo ca 10kg vzduchu, coz bylo v norme...za jizdy neslo zmerit nic...protoze to skoro nejelo...zhorsilo se to behem tydne rapidne...co me malinko udivilo bylo, ze odpojeni HFm nevedlo k nicemu...respektive motor nebezel vubec ( vetsinou si RJ nastavi jakousi nouzovou hodnotu )...

zaver je, ze zavada byla jednoducha...ale hledal jsem ji slozitou

Skyair  
Pavel
2012-07-22 13:00:17

VR: To by měla. Ale ...

Miki, taky myslím, že to bude nějaká drobnost. Než rozvrtat kde co, chvíli bych jezdil a počkal na vývoj.

2012-07-22 13:06:31

HFM teoreticky diagnostika pozna.

Jde o to, ze pokud je pouze znecistena nanosem oleje a smiru...je funkcni, pouze dava mylne hodnoty o protekajicim vzduchu. To je pocatek spatne nastavene davky paliva...a problem je na svete. Pak to rado strili do sani a vsude mozne

Doli  
Libor
2012-07-22 13:15:35

Logiku to má


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7