Fórum - Téma


W208 - Škube za studena


Fórum CLK W208 W208 - Škube za studena

Informace o modelu: Mercedes Benz W208 CLK


1  2  3  4  5 ......... 7

2012-07-18 22:07:10

Myslim , že ano i když těch faktorů zcela jistě může být více. Ale zcela jistě bych vynechal to co píše šolim to úplně ztrácí logiku. Napíši hned proč, aby se nemusel obtěžovat s dotazem. I kdyby snímač teploty byl jakkoliv zarostlý vodním kamenem, tak by to nic neměnilo na jeho signálu ve studeném stavu.

Skyair  
Pavel
2012-07-18 22:24:01

Souhlas Vodní kámen je sice prevít, ale studené čidlo je studené i s kamenem.

Ten popis závady je dost pravděpodobný na závadu čidla. I když diagnóza po netu nemusí souhlasit se stavem "pacienta"

P.

2012-07-18 22:40:55

Pokud je tam snímač NTC, asi ano, tak by pro zkoušku mohlo stačit jeho odpojení, ale nejsem si jist jak si to přebere ŘJ.

Skyair  
Pavel
2012-07-18 22:45:56

Osobně bych investoval do toho čidla. Ve 150 tis.km je to pár korun a snadná montáž i pro amatéra. A jedna z možných budoucích bolestí je vyřešena.

2012-07-19 07:50:25

...mně ta blbost letos v dubnu ušetřila cca 600 kč.Měl jsem stejný problém,do cca 50 st.to mírně cukalo a po vyčištění O.K.Právě proto,že to jednoduchá demontáž a montáž,tak jsem to zkusil a pomohlo to.Mnohdy i blbost může být příčinou...Netvrdím , že je to v tomto případě stejné , ale jak jsem psal,za pokus nic nedáš!

2012-07-19 13:30:44

Ahoj kámo a všichni

takže diagnostika napsala jedinou závadu motoru a to bylo přehřátí čidla pro teplotu chlad kapaliny-nesmyslný signál,číslo chyby bohužel jsem zapoměl opsat

Skyair  
Pavel
2012-07-19 13:42:56

Takže čidlo teploty vody. Vyměněno?

P.

2012-07-19 14:01:00

Ještě ne,stihl jsem jen tak tak tu diagnostiku a hurá zpět na firmu,víš? Ale vypadá to na to čidlo viď? Nebo? O víkendu se do toho pustím a uvidíme

Roman

Skyair  
Pavel
2012-07-19 14:02:48

Byls v Německu? Čidlo si koupil? Nebo alespoň máš číslo dílu?

Pavel

2012-07-19 14:05:09

Jj,v Říši Německé,čidlo mám koupené již včera,vlastním také náhodou firmu s autodíly,mám od firmy Hella a číslo je totožné s tím tvým z toho SLK,jsou totožná.

R

Skyair  
Pavel
2012-07-19 14:06:32

Díky za info. Držím . Montáž je pohoda

P.

2012-07-19 14:09:20

Mohl bych na tebe mít ještě jednu prosbu? Pohlídal by jsi mi prosím nějaké kompletní alu na to moje clk? Preferuji 17" a 18". Koukal jsem teď v dopoledne v Němec,ale to jsou hrozný kola na ty Mercedesy,většinou tam mají použité ale z Mercedesů,ale vzhzledově katastrofa,AMG nikde nekoukalo

Skyair  
Pavel
2012-07-19 14:15:10

Tady se očas objevují, ale AMG moc ne. Chceš všechny v rozměru 225-45/17 na disky 7.5J x 17 H2 ET 37 ?

18ky jsou na naše silnice dost nízký a tvrdý. 17ky jsou kompromis a jsou nejenom levněší disky, ale i pneu.

2012-07-19 14:16:51

Líbilo by se mi ET 30 nebo 35 ať jsou trošku venku,s tím AMG jsem to dovršil,viď??,samozřejmě že amg ne,to mít nemusím kámo

Skyair  
Pavel
2012-07-19 14:18:37

Koukni do TP, co tam máš povolené, ať jsi bez problémů na STK.

2012-07-19 15:15:21

VR 674 trochu mám s těmi koly zkušenost a podle TP by to mělo být 7J/H2/16 ET 37 pneu celý vůz 205/55/16 91 V ,nebo 7J/H2/16 ET 37 pneu 205/55/16 91V předek a zadek 8J/H2/16 ET 36 pneu 225/50/16 92 V, na zimu 6,5J/H2/15 ET 37 pneu 195/65/15 91 T,nebo 205/60/15 91 H.

Další možnost je 7,5J/H2/17 ET 37 pneu 225/45/17 celý vůz ,nebo 7,5J/H2/17 ET 35-37 pneu 225/45/17 předek a zadek 8,5J/H2/17 ET 30 pneu 245/40/17.Tyto dvě možnosti jsou pro modely od roku 1999

Mám zkušenosti s 16" i 17" disky ,ale musím říci , že auto se nejlépe chová na těch šestnáctkách (vyjeté koleje,spotřeba).Nyní mám 17" ET 36 př. a ET 30 zadek ,více to se mnou hází ve vyjetých kolejích (kola jdou každé v jiné stopě) a spotřeba je asi o 0,5 l vyšší (o to nejde).

Když se podíváš na můj profil , mám tam dva inzeráty na prodej disku,17" orig. CLK mod 2000-2002,ale ty by zítra měly jít pryč a sadu 16" mod C W 202.Ty stejné sedmnáctky se chovají taky velmi dobře.Kdyby si pro ně zájemce nepřijel , dal bych na vědomí.

Souhlasím se Skyaierem,že osmnáctky je už na to auto asi hodně s ohledem na brždění(malé kotouče),větší rozdíl v chování vozu aj.Je to,ale věc názoru,ale STK nee,podle připravované novely o tech. způsobilosti Ti bude moci i policista odebrat malý TP,když nebude auto dle velkého TP, i když u kol to vzhledem k malému TP nepozná,víceméně půjde asi o podložky aj.M

,

Skyair  
Pavel
2012-07-19 16:16:48

Kluci, s kolama jsme tady trošku OT. CLK se tu už řešilo ... a může řešit třeba tady:

http://www.mercedesclub.c...zmery-kol-u-clk-208-23729

Díky Pavel

2012-07-19 16:28:15

O.K. nevšiml jsem si, i když vím ,že se tady o tom dost často hovoří,avšak "opakování,matka moudrosti"...

2012-07-21 08:37:16

Zdravím všechny operatéry

Takže doktoři,asi došlo na slova našeho doktora s tou lambda sondou. Včera čidlo teploty vyměněno,ale dnešní ranní start za studena a opět se opakuje to co předtím. Škuba a škube,takže asi fakt ta lambda sonda,uvidíme v týdnu jdu opět na diagnostiku a uvidím co tam naskočí,jestli vůbec naskočí nějaká chyba,ach jo....

Roman

2012-07-21 09:19:39

Lambda sonda začíná pracovat až cca po 2 minutách (obecně je uváděno 110s) do té doby ji jednotka ignoruje - ona než se zahřeje(má vlastní vyhřívání) tak nedává signál dle kterého by se ŘJ mohla řídit. Naměř to čidlo teploty na pinech řídící jednotky - ta chyba tam nebyla pro nic za nic - pokud jsi teplotní čidlo někdy neodpojil se zapnutým zapalováním nebo při běhu motoru - po té by však závada měla být pouze v uložených.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 7