Fórum - Téma


W208 - Přední náprava


Fórum CLK W208 W208 - Přední náprava

Informace o modelu: Mercedes Benz W208 CLK


1  2  3

2013-03-19 20:34:40

Mess: Hej chlapče :D čti pozorně jak tam dám 16" origo mercedes z výroby co montovali na CLK tak to nic nedela. To znamená že na nápravách nic nebude a šrouby mam jednu sadu takze ty jsou v poradku . 17" AMG odpovídaji presne dle TP ale v plnem rejdu si to pri rozjezdu parkrat zamlatí lehce přičemž kola se o nic neoprou v podbehu jelikoz jsou stejne velkeho pruberu i s pneu protoze se to vykompenzovalo profilovým číslem pneu. Muj nozor i otázka zni zda se prdni kola pri jejich šířce s letnima pneu ktere v zime jsou pomerne tvrde mohou hure odvalovat nebo spíše se pri natoceni smýkat a to jest to ono klepnutí které to párkrát udela A jak říkám kdyby tam byla mechanická porucha na podvozku či kolech atd tak by se projevovala při přejetí přes první nerovnosti či za bezne jízdy a to te ujistuji ze to auto po tom co sem vymenil silentbloky motoru si tiše přede když mám lehkou nohu a nic není slyšet . Ani ty široký kola při odvalování nic to je jak jízda v S-ku Takže muj dotaz spiše zni jestli moje teorie podsmeknutí je reálná či nikoliv

Je to spíše detail ale zajíma mne proč to děla jen s tema 17" Přece jen je to auto moje vlastni za moje těžce vydelane penize opravováním aut od rána do večera tak ho chci mit perfektni do posledního puntiku a přece jen je to a myslim ze jediné co v nem má byt slyšet je brutální řev té V8 při sešlápnutí akcelerátoru

Ale i beztak dík za tvuj čas a rady, ale jak říkam mechanicky problem tam nebude jelikoz to je to prvni co sem kontroloval

2013-03-19 21:33:13

jarda1113: měl jsem aut požehnaně,ale musím Ti říci,že je to vesměs jedna hromada plechu od různých výrobců,jejichž jediným cílem je, aby auto cca těch šest let vydrželo a pak šlo do kopru.Takže jestli máš ,nebo ne,tak je to v podstatě všechno jeden krám patlaný tureckými ložiskami,slovenským interierem,apod.Výrobce nemá zájem,aby auto vydrželo,jako kdysi,např.124,115,atd.

Osobně mám proto,že je to moje srdeční záležitost od doby,kdy jsem dlouho působil v zahraničí a tam jsem 124 a 190 tku měl.

Takže burácení neburácení , sere se to všechno stejně,ať máš Trabika,nebo meďoura

jarda1113, 2013-03-18 19:38:55 napsal:

Když jsem porovnával disky před montáží tak šrouby byly nastejno ven z věnce a jinak jsou original .. taktez .. taky bych se mel zmínit ze to např v jednom ze 3 případu plneho rejdu neudela .. tak proto mi to tolik vrtá hlavou ..

2013-03-20 08:03:43

jarda1113:

Kluci ti radi dobre, vyjmenovali vsechny moznosti. Ja radim znovu zvednout auto s novyma kolama a povolit vsechny srouby o 5mm a zkouset kolama pootacet, protoze to fakt vypada na dlouhe srouby. Me to klepalo stejne, vzadu, o mechanizmus rucnice. Serizl jsem sruby o 5mm a vse je ok.

2013-03-20 13:27:06

To senprojevi kuli tomu ze na sedmnactkach je min pneu. Dlouhy srouby asi nema, navic vepredu by pravdopodbne zaseoubovat sly a vzadu by rozsekal pakny, ale to muze udelat jen tupec. Ano kola se muzou pri uplne plnem rejdu "smykat" je otazka jestli to neni spatnou geometrii napr.

2013-03-20 13:33:20

jarda1113:

1. Popravde diskuze tady ctu letmo a tak mohu neco prehlednut, leč lozisko jsem tam nenasel nikde pred mym prvnim prispevkem.

2. Geometrii kola v rejdu ovlivnuje zaklon rejdoveho cepu. Diky tomu se stavi behoun pneumatiky na hranu. Nicmene klepani to zpusobit nemuze a to si lze snadno overit zkouskou, kdy zvenku pri otaceni na dvore nebo kde to sledujete bude vizuelne jeden pracovnik sledovat co se u tohot kola deje. Smykat se muze, rany to nedela, pokud je vozidlo OK. Ale to by sis pri svem vzdelani mel jiz dokonale odvodit co se deje s tim kolem v ktere situaci.

3. Tvuj vek neresim, neni pro me dulezity. Znam mlady borce co jsou ve svem oboru jednicky a znam take lidi, kteri delaji neco 30let a delaj to nahovno. Z Tveho psani ale uplne srsi nedostatek zkusenosti a pokory i k sobe samemu. Aby sis mohl dovolit timto stylem alespon zpoloviny psat, nesmel by ses tady vyptavat na takove prkotiny, jako je zvuk pri rozjezdu v rejdu. Mas k tomu podminky, takze opravit to je samozrejmost, pokud se specializujete na . Vzij se do role zakaznika..., kam ma jet, kdyz mu to neumis opravit...reknes mu napis si na klub, at Ti poradi...??? To snad ne.

Mess, 2013-03-20 13:27:06 napsal:

To senprojevi kuli tomu ze na sedmnactkach je min pneu. Dlouhy srouby asi nema, navic vepredu by pravdopodbne zaseoubovat sly a vzadu by rozsekal pakny, ale to muze udelat jen tupec. Ano kola se muzou pri uplne plnem rejdu "smykat" je otazka jestli to neni spatnou geometrii napr.

2013-03-20 13:52:33

Mess: ja tupec jsem to tak udelal, koupil jsem srouby o 5mm delsi,nez byl vypocitany rozdil mezi tovarnimy disky a novymi disky, jelikoz se mi zdalo, ze je tam rezerva min. 5mm. Zkusil jsem pootocit a ejhle... mirne treni. Tak jsem sel rezat.

2013-03-20 14:35:44

Tupec si az rozsekas pakny

2013-03-20 16:11:10

Miky: Rady to jsou dobre ale to vsechno jsem udelal jiz nekolikrat a píši to dokola a beztak mi sem prijde nekdo s tou samou zalezitosti a ani nejlepsi mechanik nezná všechno tak se chci priučit bo naopak poučit ale kdyz nekterí se mi tu snazi vnutit mechanickou zavadu od kopleho disku pres srouby čepy a dokonce poloosy kdyz mam zadohrab to je smutny a zacina mne to štvát ... A jinak to co myslíš je příklon rejdové osy 3-10 stupnu podle výrobce ... záklon je uplně neco jineho a ja si tu nevyskakuju netvrdim ze sem všeználek ale netrpím nejake vnucování typu kdybys to mel vsechno v poradku nic ti tam nemlati na 100% tam mas mechanickou závadu a řekne mi ze mam dlouhe srouby i po tom co jsem napsal sem x-krát ze ty jsou v naprostem normalu:D

2013-03-20 16:11:25

Mess: Už jsem si řekl,že se do týhle debaty nebudu míchat,ale nedá mi to.Moc bych za to nedal,že je problém v těch šroubech.Tam totiž stačí,aby byly o "fous" delší a při zatáčení to někdy může škrtat a samo záleží na rychlosti,protože při vyšší rychlosti dochází k většímu tlaku a krutu a proto to jednou může dělat a pak zase ne.Stavím na těch šroubech proto,protože při originál 16" kolech mu to nedělá.Já mám taky dvoje kola a na každé mám jiné šrouby,délku,protože věnec disku u originálů 16"je tenčí ,než u 17" kol.

Myslím ale ,že domněnek a nápadů čím by to mohlo být chlapec dostal až až

jarda1113: Až budeš vědět čím to je , tak dej vědět,protože tato debata je Hodně zdaru

2013-03-20 16:16:31

Šolim: jojo nechci se hádat natož někoho uražet tak jestli jsem se přeci jen nekoho dotkl omlouvám se jsem tvrdohlavej parchant ale vycházím z toho co jsem kontrolovat uz nekolikrat tak by bylo dobre přijít s něčím novým a ne mi vnucovat porad dlouhe šrouby a špatná kola nebo dokonce kopla kola :D

Tak šrouby jsou taktéž v pohodě a šíře věnce je stejná navíc otvory pro šrouby jsou turch takže by to skřípalo o štít za nábojem a na to je dost velká rezerva a ani zvuk tomu neodpovídá. Takže uzavřeme to a šrouby to nedělají Jelikož se snažím jinak se naučit dobře těmto autum a nejakou chvili to uz delam nezačal jsem přeci jen včera tam okolnosti ohledne náprav, ramen,čepu tlumiču, poloos atd jsem prověřoval okamžitě. A když jsou všechny tyto věci v pořádku tak mne nenapadá jiná příčina jinak bych sem todle tema vubec nepsal.

2013-03-20 18:25:55

Šolim: asi poprvé souhlasím s Tebou...a to jsem mladej kluk

2013-05-01 21:26:32

Našla sa chyba?

2013-05-02 05:18:55

A co Ty šrouby?

2013-05-02 11:11:47

Takže pánové úplně jsem zapoměl napsat závěr. Auto je v naprostém pořádku a ten nepříjemný zvuk mají na svědomí letní pneumatiky v těch poslednich mrazech jelikož vlivem proměnlivého počasí jsem to testoval a dělalo to pouze kolem -10 a jak se oteplí nad 0 tak je vše tichoučké . Tedy jednalo se o podsmekávání tvrdých pneu

2013-05-02 12:12:14

jarda1113: Tak toje největší "sek",co jsem tady kdy četl.Dej se na předpověď počasí

2013-05-02 12:14:38

Šolim: tím chcete říct co ?:D že to je kravina ? nebo vás to překvapilo jaká je to blbost :D

2013-05-02 15:22:07

jarda1113: Ne nic ve zlém,ale jak jsi to tady popisoval a snažili jsme se Ti poradit , čím by to mohlo být,tak by to dalo na knihu!Nakonec taková kravina,ale...Připadá mi to,jako by si někdo stěžoval na to,že mu nejde nastartovat motor a ejhle on tam není benzín,asi takhle

2013-05-02 15:34:51

Šolim: hele ty nejvetsi píčovinky daj nekdy zabrat nejvíc Věřte nebo ne ale i soudruzi z mercedesu tady v krásném březně přitáhli vito ze nejede a neví si už rady a problem byl v tom že se zasekl plovák v určité pozici a nadrz byla na suchu :D a nebo chlapci taky jednou otocili vzducháč a nešel tam vzduch :D

2013-05-02 15:58:21

jarda1113: Tak to není zase taková věda.Mně se kdysi u Žigulíka rozpojil plovák v karburátoru mezi ramenem a samotným plovákem,v nedalekém JZD jsem to sletoval a jelo se dál.U mě zatím vedou ty Tvoje skřípající pneumatiky

2013-05-02 16:06:39

nejsou to funglovky kupoval jsem jete jelikoz sem student a k praci se tak casto nedostanu . taky mne to zarazilo nečekal jsem ze to muze delat takovou neplechu , hučení to jo ale klepání sem neznal a kdyz mi to potvrdil i muj profesor že slozeni pneumatiky je logicky u letnich tvrdsi smes tak v zime pri mrazech je jeste vic tvrdsi takze se nepne tolik a najednou odskoci a smekne se nejvic to smekání bylo znat pri pomale jizde fakt krokem po skolnim dvore kde byl na asfaltu vysypan pisek


Odpovědět

1  2  3