Fórum - Téma


W208 - Přední náprava


Fórum CLK W208 W208 - Přední náprava

Informace o modelu: Mercedes Benz W208 CLK


1  2  3

2013-03-18 17:54:54

Dokáže mi někdo vysvětlit následující akustický problémek v rejdu, který níže popisuji ??:D

Koupil jsem si nová kola dle velkého TP nejvetsi rozmery co mi jdou na auto, tj. 17" 225/45 přední a na zadek 17" 245/45. Následující problém nastává při rozjezdu s libovolným plným rejdem na obě strany jak pri jízde dopředu tak na zpátečku. Dneska jsem zkusil prohodit předni kola za puvodni 16" 205/55 a pri projizdeni ani rána. :D Kdyz sem si zvedl auto na zvedáku tak v podbehu nebyly známky že by se kolo opíralo taky by nemelo to by jinak nebylo v TP schválené si myslím . Tak jedine co mne napadá že kolo čím je širší líp drží a při vetsim rejdu se meni odklon aby se kolo veslo do podbehu a nevzalo blatnik tak ze se podsmekává . Jestli máte nekdo jiné nápady prosím podělte se

2013-03-18 18:22:08

jarda1113: odklon se mění v závislosti na velikosti zatáčení (rejdu).Spíše se podívej na data disku,tzn.šířku ráfku,ET a nemáš-li originál disky,tak je nutné zkontrolovat středový otvor,který musí být 66,6 mm,je-li větší,disk sedí pouze na šroubech a kmitá,nebo špatně sedí,a další,zkontroluj zda disky mají sedla pro šrouby,které používáš,u to jsou kulovitá sedla,pro šrouby s kulovitou hlavou a konečně délku šroubů.Jsou-li příliš dlouhé mohou Ti kolidovat u vnitř náboje kola a způsobovat klepání

To byly asi zásady , které by měly být O.K.Nechci Tě samozřejmě nijak urazit,ale jistota je jistota.Při zatáčení je totiž tlak na všechny tři osy (x,y,z) a jestliže kolo nesedí na náboji kola,tak ,jak má, má tednenci se vyvracet od svého středu

2013-03-18 18:27:09

Todle by melo sedet jsou to originál AMG kola beztak za kontrolu nic nedam tak ji provedu dík za radu

2013-03-18 18:36:06

jarda1113: no to jo,potom tedy délka šroubů.Tu zkontroluj jednoduše tak,že si změříš kolik mm Ti přesahují v origo disku,mělo by to být cca13 -15 mm a zrovna tak udělej u AMG disků a hned uvidíš jak na tom jsi.AMG jsou ve věnci disky poměrně tenké,takže já bych to typoval na dlouhé šrouby,samo se můžu mýlit.Však se svěříš

2013-03-18 19:38:55

Když jsem porovnával disky před montáží tak šrouby byly nastejno ven z věnce a jinak jsou original taktez taky bych se mel zmínit ze to např v jednom ze 3 případu plneho rejdu neudela tak proto mi to tolik vrtá hlavou

2013-03-18 19:52:15

jarda1113: Teď mě napadá,neškrtá Ti disk o plechové ochranné kryty bubnu?Kryty se dají jednoduše odehnout .To je taky možná příčina.Ono to totiž může jenom lehounce škrtat,ale vydává to při jízdě,nebo brždění dost velký bordel.

2013-03-18 20:27:13

jestli myslis plechové štíty pod nábojem tak ty jsou rovne a i kdyz mam 430 kde jsou velke brzdy tak o disk se to nema kde opírat je tam dost velka rezerva v cm

2013-03-18 20:39:12

Odklonem kola to není. Ale když ani nepopíšeš zvuk který to vydává, nikdo ti nepomůže.

Ani totiž nemá jak.

Resp. pokud je všechno v pořádku, nemůže to nic takového dělat. Pravděpodobně máš opotřebovanou nějakou část nápravy.

2013-03-18 20:52:58

Opotřebovanou těžko když stačí dát 16" a už to neděla :D jinak zvuk jako by klepání v podběhu

2013-03-18 21:19:35

Tak jako logicky máš dvě možnosti. Opotřebované elementy nápravy a nebo vadné disky, disky na jiné auto. Nic jiného to nemůže být. Zvuk podobný klepaní v podběhu můžou dělat třeba čepy. Nejlíp uděláš když to necháš prohlédnout v servisu :)

2013-03-18 22:17:52

Mess: no,nevím,nevím,ale asi to bude těmi disky.S těma kolama je to tady stále dokola.Zkrátka je to asi podle mého názoru takto.Většina z nás se "zblbne" do nějakých bot,ale už nepřemýšlí,zda mu právě ta kola budou sedět na model,který vlastní.Hlavně jak jsou "prďácká",ale rozum je v,ale spíše bych se přikláněl k neznalosti o techn. podmínkách,které jsem uvedl již výše.V tomto případě to být nemusí,protože kolega píše,že vybíral dle TP,avšak parametry disků nezná a uvádí pouze rozměry pneu,které jsou správné pro W 208 ,předek 17"/7,5"/ET 36 s pneu 225/45/17 a zadek 17"/8,5"/ET 30 245/40/17.Mnoho se tady řídí rozměrem pneu,ale to je až to druhořadé,protože např. na ráfek 8" můžeš dát třeba pneu od 205-235,ale i to určuje TP

Je to nekonečné téma,protože zejména někteří mladší kolegové jsou nepoučitelní

Na ty čepy bych to netipoval, i když možné je všechno.Mohou být "načnuté" a větší vahou disku se to může začínat projevovat,ale moc tomu nevěřím

2013-03-19 15:35:12

Mess: Disky jsou v naprostém pořádku nehází jsou perfektně vyváženy originál amg a věř že pasuji na auto presne podle TP . A nápravy jsou v porádku taktéž jelikoz bydlím v servise kde se specializujeme na tak si svoje auto dokazu doopravdy opravit a poznam kdyz mlatí čepy. A ty to bejt fakt nemuzou to by delalo za jízdy v přímem smeru a na nerovnostech obzvlast a mne to zaboucha 3-5 při rozjezdu s plným rejdem kdyz se vytáčím na dvoře

2013-03-19 15:41:29

Šolim: Kolego dekuji ale že sem mlád neznamená že jsem blbej a nevím jaká kola mi jdou na auto. Jedinej problem vidim s pametí a ráfek si z hlavy nepamatuju ale muzu podotknout ze ráfek a pneu je přesne a do písmene zapsána ve velkém TP. Jeste jsem byl upozornen ze je krapet háklivej na jiné nez predepsane disky a pneu a muze delat peknou neplechu na vozovce Takže neshazujte vinu hned na mládí :D to totiž není tak ujete aby zhnusilo takové krásne auto vecma co na to nepatrí proste originál je originál a držím se předepsaných hodnot

2013-03-19 15:59:54

jarda1113: pokud bydlis v servise, kde se specializujete na , nerozumim tomu, proc jsi tady a ne pod autem...

kazdopadne vetsi disk muze mit na projev vilv v tom smyslu, ze je nizsi bok pneumatiky, pneumatika pohlti mene sil a naprva je vice zatezovana.

Co lozisko v kole?

2013-03-19 16:36:47

jarda1113: tak si to tak neber,byl jsem taky před dvaceti letý mladý a to na trhu nebylo téměř nic a měl jsem taky představy o autu úplně jiné než dnes.Až Ti bude tolik , co mně ,tak si na to možná vzpomeneš.

V podstatě mám ale pravdu,protože takových případů,že si koupil disky a pak zjišťoval parametry tady už bylo hafo.Posléze se to podložkuje a pod. blbosti.Sám ,když jsem Ti psal , aby jsi zkontroloval parametry disků,tak jsi nevěděl jaké jsou,akorát jsi měl přehled o šířce pneu...Ber to s nadhledem a v klidu.Snahou bylo poradit,protože ty příklady čím by to mohlo je pouhá zkušenost a na druhou stranu,co píše Miky může být taky příčina.

Jinak ono každé auto je háklivé na kola,proto se píšou do TP,protože někteří šílenci jsou schopni tam dát ráfky třeba z letadla.Možná kroutíš hlavou,ale na stopro to tak je

2013-03-19 17:27:03

Miky: Čtěte prosím předchozí přízpěvky ložisko už tu jednou bylo a to je v pořádku bez vůle a pod autem nejsem protože na to nemuzu prijit zkrátka. mel jsem vozidlo na nájezdáku zatizene a v zadnem z obou rejdu kolo není oprene o podbeh ani pri propruzení po stránce loziska čepu apod je naprava v poradku mam fungl nove spodni rameno novou prevodku řízení těhlici . Geometrie dělaná taktéž před pár tydny " proto píši záhada" :D zkuste si přečíst hned začátek diskuze jeste jednou zda je realne smekání kola pri plnem rejdu v dusledku širokých kol

2013-03-19 17:34:13

Šolim: já se nezlobím :D jen mne lide kvuli věku podcenují :D studuju silniční vozidla a logistiku a pneu a ráfky mam davno probrane tema tak 2 roky zpět takže bych si musel zopakovat přesné značení atd tvar zakoncení zális ... ale řeknu rovnou že první co bylo že sem otevrel TP a posléze jsem scháněl kola a dopadlo to tak že mi je prodal jeden prazák kterej je taktéz mnel na voze clk akorat 320 ale jinak rady dobré kdybych nevedel ze tam mam mít určitá kola dle předpisu tak se mám o co opřít

jinak zatím vše co mi sem píšou i ostatní jsem zkouknul už

2013-03-19 18:08:30

jarda1113: ... v životě může být člověk chytrý,protože mu to zkrátka příroda nadělí,ale moudrým býti je úplně něco jiného,to člověk sbírá celý život.Nad moudrostí už je vychcanost a ono se klidně mohlo stát,že Ti ten "pražák" úmyslně prodal ta kola,protože mu mohla,nebo nemohla,dělat to samé , co Tobě

Pozn.pamatuj,s nadcházející sezónou bude téma disky velmi frekventované,protože...,ale to bych se opakoval

2013-03-19 18:14:32

Šolim: disky takhle neklepou přece, kdyby byly dejme tomu doopravdy kleplý jak tvrdíte tak bych se z hluku zblaznil kdyz s tim letím po dálnici či jinde to by mlátilo jak sedlák pšenici nemyslíte a jedinej problem proc je prodával byl že ho nabourala nejaka slečna na prdel a obrava kasle by ho stála hodne a jelikoz druhe auto ma bmw todle rozprodává na díly . A zadni kola jsou perfekt :D

2013-03-19 20:21:23

Tak kola mas dotazeny srouby se spravnou dosedaci hranou.

Mas kola parametrama odpovidajici tvemu autu.

Kola nejsou poskozena.

Podvozek neni poskozeny.

Tak to ti tam nemuze nic mlatit.

Nech to zvednout a nekym projit, takhle nic nevyresis.


Odpovědět

1  2  3