Fórum - Téma


W208 - Pneu a disky


Fórum CLK W208 W208 - Pneu a disky

Informace o modelu: Mercedes Benz W208 CLK


1  2  3

2012-02-04 10:32:19

Ahoj chci se tu zeptat jestli někdo má zkušenost co se vejde na clk myslím tím ET ,jinak vím co tam má bejt,ale jen jestli někdo nevíte od kolika do kolika se tam ty kola v poho vlezou třeba příklad od ET 30 do ET 45 o to mi jde.Děkuji předem za každou radu.Musel bych to jinak dohánět podložkama a to se mi moc nechce,proto se ptám.

2012-02-06 21:31:07

Měl jsem tam 18" et30

2012-03-05 18:59:50

Lorinsery ET 25-7,5J....225/45/17 a ziadna podlozka neni

2012-03-05 22:27:21

Já boužel musím dát podložky kola mají ET 46 a potřebuju tak na ET 30 ať je to pěkný a né moc zastrčený.Jinak dík za postřehy

2012-03-05 23:35:31

Koty to nejde jen tak říct,že vše je od ET,ano,ale musíš brát v potaz taky šířku ráfku,já mám třeba origo 16",ve předu šířka ráfku 7" ET 37 a v zadu 8" ET 36,ty mám na zimu a na léto mám 17" obojí 7 1/2 " ET 37,předek je přesně podle TP a v zadu mám psáno pro 17" ET 28-30,dohnal jsem to podložkami 10mm,takže mám ET 27 a je to paráda.

Ní ž bych určitě nešel,protože tam už hrozila kolize s podběhem.Takže ET je vzdálenost od dosedací pochy ráfku na náboj,ale musíš taky počítat s tím,že např ET 35 je rozdílné pro 7",nebo 8" ,tj.12,7mm rozdíl(polovina palce,protože od osy ti jde na každou stranu 12,7mm)

Svatik  
Svaťa
2012-03-06 07:17:38

Obrázek utne dohady o tom, co je to ET.

2012-03-06 15:47:12

Svatíku tady nikdo nepochybuje o tom ,co toje ET,to dobře vímeKotymu jde o to , jaký disk by byl nejvhodnější,aby to dobře vypadalo a neměl kolizi s podběhem a nemusel použít podložky.

Už se tady opakuji, ET je rozměr od stř. osy ráfku k dosedací ploše náboje kola,čím menší ET ,tím více "leze" kolo z pod podběhů,ale musí se brát v potaz i šířka ráfku,protože jinak to leze ven,npř když máš ráfek 6",nebo 8",při stejném ET

Svatik  
Svaťa
2012-03-06 16:52:06

No dobře, dobře. Já jsem reagoval právě na tvůj včerejší příspěvek, kde píšeš, cituji: Takže ET je vzdálenost od dosedací plochy ráfku na náboj.

2012-03-06 17:12:24

Jo,jo,ale právě proto,že jsem to tady popisoval cca třikrát,tak mi tentokráte vypadla v textu ta osaHlavně zdraví

2012-03-06 17:46:03

Já si koupil kola brabus monoblock IV jsou to 17" šířka 7,25 a ET těch disků je 46 takže musím dát podložky a ty mi to dohoní na 34 bajvoko co jsem měřil.ET vím co je ,ale kola jsou tak nádherný tak jsem je koupil a zbytek řeším podložkama což dělám nerad,jinak dík za postřehy.Jinak na auto ET 46 nejde štrejchalo by o stabík a v rejdu by byly taky problémy

2012-03-06 18:30:14

No to je jasný,protože vnitřní hrana ráfku leze moc do vnitř a škrtá o káru.Zkus podložky o síle 12 mm,měl by jsi se dostat na těch 34,šrouby 60 mm.Dej vědět

2012-03-06 19:43:24

vše už mám.Koupil jsem to s koly ,kluk to chtěl na C32 amg W203 ale nejdou tam ,pak měl SLK a tam se mu prej neslušely .Nevím kola jsou fakt pecka.Jinak podložky jsou tam 12 mm a šrouby tam jsou taky ty dlouhy ,ale okurka je koupil špatně ,protože koupil s kulatou dosedací plochou takže musím koupit nový šrouby s kuželovytou plochou co mají ty kola a ještě dlouhý bezpečáky .Jinak zatím scházi pneu to pořídím až v dubnu

Jinak otázka šolíme když máš ty podložky ty máš ty průchozí nebo ty co mají ten středovej náběh.Mám totiž dvě pruchozí a dvě s tím náběhem

2012-03-06 21:10:25

Já osobně preferuji ty s tím náběhem na límec náboje kola,protože to je jakoby zesílení bubnu ,ale hlavně je to přesné a jestli jsou ty podložky pořádně udělané tak nemusíš mít obavy o to,že by ti házela kola.A to je právě nebezpečí u těch průchozích,protože jsou bez límce a to ukotvení není tak přesné a dochází k nepříjemnému vibrování při určité rychlosti.

Mám to potvrzené od borce,který ty podložky vyrábí (supr borec v Hr Kr.).Kdyby jsi potřeboval nakonec z toho vybruslit a pomoc,tak dej vědět dal bych ti na něj kont.Já za dvě s náběhem ,15 mm a 10 ks šroubů 60 mm dal 900kč.Udělal mi to 36 hod.Právě u něj jsem nasbíral ohledně tohodle rozumy

2012-03-07 19:27:49

Dík potřebuju až bude výplata tak nechat vyrobit ještě 2 podložky s náběhem abych měl celkem 4.Jinak se tě chci zeptat ještě na šrouby samozřejmě si dát pozor na kvalitu ,ale to jde těžko,prodává dobrý šrouby a bezpečáky taky prodává?

2012-06-27 11:55:29

Zdravím. Chtěl bych Vás poprosit o radu. Budou mi na můj Mercedes CLK 200K 1998 pasovat na zadek kola 8,5J/17H2/ET34? V TP mám uvedena kola od 15" do 17" s šířkou od 6a1/2J do 8J a udávaná ET v rozmezí 35-37 , jen u 8,5J mám uvedeno na zadek při úpravě dle instrukce (nevím co je tím myšleno) pneu 245/40 a ET30. Nebudou tam tedy kola s ET34 např. drhnout o třmeny nebo tak? V zápalu blbosti jsem svou chybkou kdysi koupil místo ET37 kola s ET41 a pamatuji si jak drhly o třmeny a nešly vůbec nasadit ani s rozšiřovacími podložky. Přiznám se že se v tomdle až tak neorientuju, tak bych chtěl poprosit o radu Vás. Moc děkuju

Mám dvě nabídky na kola a chtěl bych se Vás zeptat zda na můj Mercedes CLK 200K 1998 půjdou na celý vůz jak 7,5J/17H2/ET35 , tak 7,5J/17H2/ET37? V TP mám použití těchto disků uvedeno jen na předek a na zadek už 8,5J s ET30 po sportovní úpravě. Několik lidí mi však tvrdilo a já si myslím že by to neměl být skutečně problém ale prd tomu rozumím tak si rád vyslechnu vaše názory, že můžu dát na celý vůz kola 7,5J/17H2/ET35/37.Někteří to v TP zapsané máte, na stejný vůz, já však ne, tak si nejsem jistý.

Děkuju

2012-07-25 20:44:40

Ty disky co uvádíš v druhém příspěvku budou určitě bez problémů.Jinak rozměr je uveden jeden v záhlaví a záleží ,co tam máš,mám na mysli tu alternativu.Já ji tam mám,ale pozor ty 17" zadek 8,5J/H2/ 17 ET 30 jsou pro vozy od roku 1999 - 2002Nevím proč!Ale ty 7,5J/H2/17 ET 35-37 není problém , ale důležité je na koho narazíš na STK,protože by jsi tam měl to , co je v základu TP,nebo v tzv té alternativě CLK W 208 by neměla mít vyšší ET 38 a nižší ET 34 předek a Et 30 zadek,mám na mysli kolize s podběhem.

Doli  
Libor
2012-07-25 21:02:23

Myslím, že brzy bude jedno, na koho narazíš na STK, protože už dnes si opravdu málokdo dovolí "přimhouřit oko".

2012-07-25 21:16:53

JJ naprostý souhlas,ale jsou borci,kteří po STK "zmatlají" auto až hrůza.Na STK si vypůjčí předpisová kola a pak tam dá takový "turbíny",že to auto nejde udržet na silnici,ale vypadá to efektně

Doli  
Libor
2012-07-25 21:26:41

To je druhá věc, ale stejně zase jen otázka času. Jakmile bude fungovat, že tě policejní hlídka bude moct poslat v případě, že se ji něco nebude zdát ze silnice na STK, asi si to většina lidí rozmyslí. Navíc se chystají další novely ohledně STK a myslím, že majitelé pastí na kterých tyhle brutální turbíny nejčastěji vidívám budou mít dost starostí s tím, aby auto vůbec STK prošlo. Podotýkám, že proti hezké káře na pěkných kolech, třeba i s decentním tuningem vůbec nic nemám.

2012-07-25 22:15:13

Ano ,to je ta novela ,o které jsem tady už psal.Policisti budou mít tu pravomoc , že Ti na základě nového zakonu budou moci odebrat malý TP.I když zrovna u kol , mimo podložek to bude asi diskutabilní...Já osobně u teď vozím kopii velkého TP ,abych se nemusel s nikým dohadovat o tom,proč mám ve předu a v zadu jiný rozměr pneu,nemluvě o ET


Odpovědět

1  2  3