Fórum - Téma


W208 - Nouzový režim


Fórum CLK W208 W208 - Nouzový režim

Informace o modelu: Mercedes Benz W208 CLK


1  2  3

Doli  
Libor
2013-02-25 20:46:31

Příčin může být u tohoto auta strašně moc. Začni připojením na odpovídající diagnostiku, je to nejrychlejší, nejjednodušší a obyčejně i nejlevnější začátek odstranění závady.

2013-02-25 21:03:40

Asi to tak budem musiet aj urobit,len som chcel zistit ci tu niekto s tym nejaky ten problem mal alebo som ojedinely pripad......nechapem tomu.....vsetko hladko ide nic netrha len sa to sekne ako keby omedzovac

Doli  
Libor
2013-02-25 21:06:06

Jede Ti motor v "nouzovém režimu", stejný projev může mít různé příčiny... Pro regulérní radu není čeho se chytit.

2013-02-25 21:17:01

No ja to dam napichnut....ale keby niekoho napadla nejaka myslienka co s tym nech napise.....za kazdu radu vopred vsetkym dakujem.

2013-02-25 22:38:33

K ničemu ti ta rada tady nebude, z toho důvodu že tady ten omezený výkon pravděpodobně způsobuje teď jednotka, kvuli tomu,že je vní uložená nějaká závada. Máš "milion" možností. Víc zjistíš diagnostikou.

Resp. pravděpodobnost že to najdeš bez diagnostiky je tak malá, že se ti nevyplatí hedat to jinak.

Musel by jsi porojít spoustu věcí.

Tak mě napadá, že máš jeden z modelů které mají problém se vzlínáním oleje do jednotky.

Když pominu tu zásuvku v automatu, kterou má každé clk.

Edit. Pokud je to 98 rok, tak to asi nebude ono, nevim. Nacti zavady.

2013-02-25 23:30:59

O.K. dam potom vediet ako som pochodil na diagnostike.

gabrielito: tak diagnostika nodhalila nic.....a teraz babo rad

Doli  
Libor
2013-03-12 18:49:44

gabrielito: pokud motor jede v nouzovém režimu, musí být závada v ŘJ zapsaná. Takže jsi asi nebyl na diagnostice ale na nějaké hračce.

2013-03-12 20:37:45

vies je to take na prd niekoho co tomu rozumie najst......diagnostiku ma kazdy desiaty servis. Kazdy ti povie to same ved to ide....ale ono to niejde ako ma ved aj ten 100kw hladky ma svoju silu a tah.

2013-03-12 22:19:15

Jo, ved to ide, tupci no. Z takoveho servisu utikej pryc. Musis najit nekoho kdo ma starku a nebo aspon umi.

2013-04-07 12:26:06

Mám problémek z 230 kompresor , autem jsem přijel úplně v poho. Sundal jsem budíky a snažil se vyměnit žárovky v podsvícení. Jenže jsem špatně zacvakl konektor a nastartoval a od te doby auto jede na pul plynu a při razantnějším sešlápnutí plynu kolem 3000ot. zaškube. Jinak při pozvolném přidávání se to rozjede, ale ten zátah tam už takový není.

Na diagnostice jsem byl. Vyměnil jsem svice!

1. Chyba Sonda O2

2. ASR proti prokluz

  • - snímač otáček přerušení vedení
  • - hydraulická jednotka systému trakce, zkontrolovat zdroj napětí magnetických ventilů

Sondu jsem vyměnil za novou a dělá to pořád

ASR zapnul a vypnul a maká, dokonce i reaguje na prokluz kol.

To jsem to auto chválil jak funguje a je to tady.

Doli  
Libor
2013-04-07 12:28:22

grassell: Možná by to chtělo po odstranění závad ještě vymazat.

Skyair  
Pavel
2013-04-07 12:31:46

Zrovna řešíme podobný problém na SLK. Doporučil bych odpojit baterii a znovu načíst ŘJ.

http://www.mercedesclub.c...stup-pro-vmnu-baterie.pdf

2013-04-07 12:35:22

No přijde mi že by jsi jednotka po výměně sondy měla vše zkontrolovat a pokud to maká, tak auto má fungovat a maximálně zůstane závada zapsaná pro smazání?

Doli  
Libor
2013-04-07 12:36:10

grassell: Jak myslíš

Skyair  
Pavel
2013-04-07 12:37:49

grassell: Odpojením dle postupu nic nezkazíš. Smazání můžeš udělat potom. Je to pokus, co nic nestojí

2013-04-07 13:05:00

No jasan, že jsi nechám poradit a udělám to, jen se bojím ať to nějak nezakóduju.

Skyair  
Pavel
2013-04-07 13:06:28

V ŘJ odpojením a připojením baterie nic nezakóduješ.

2013-04-07 15:00:16

Daj vedieť, či to odpojenie baterky pomohlo.

Skyair  
Pavel
2013-04-07 17:50:38

gadzius: Tak nepomohlo Při přidání plynu to stále škube. Bude se zkoušet akce s váhou vzduchu.

2013-04-07 22:31:18

skyair: loni jsem taky měnil baterii a měl jsem ten samý problém.Hádalo se to,rozhozená okna,vč. střešního,ale po ujetí cca70 km se motor zklidnil a bylo vše O.K.

Letos to bylo daleko horší.Auto jsem měl na prodej v jednom autobazaru a samozřejmě tam hoši sedí jak pašové a auta si ani nevšimnou a tak po čtyřech měsících,když přišel zákazník,tak chtěli startovat a ono logicky nic.K autu jsem dal postup výměny baterie,který tady Skyair prezentuje,ale samo nic.Tak mě zavolali,ať jim jdu poradit.Přijel jsem srovnal okna,ale auto na studeno se hádalo.Po zahřátí jsem to jel projet ,pomalou akcelerací auto jelo jako z praku,ale cca po ujetí 60 km mi to začalo jít na tři.Takže,všechen benzín ven,nový pal. filtr,nová váha vzduchu a byl zalepený jeden ze vstřiků,celkem 9 300 kč včetně diagn.

Schodou okolností tam stálo SLK a to samé.Doporučuji na zimu,když s autem nejezdíš mít max. pět litrů.Mít to doma,tak by se mi to nestalo,takže autobazar-"ani náhodou".S tím benzínem je to ale fakt


Odpovědět

1  2  3