Fórum - Téma


W208 - Nouzový režim


Fórum CLK W208 W208 - Nouzový režim

Informace o modelu: Mercedes Benz W208 CLK


1  2  3

2010-10-26 13:33:12

Pánové zdravím.

Pořídil jsem si CLK 200 Kompresor 2001. Mám ho od otce, kupovaný nový v 2002, bez problémů, vše pracuje jak má. Vždy servis MB, pravidelné kontroly atd. atd.

BOHUŽEL se za poslední dva roky projevuje následující závada, kterou není NIKDO (MB Chodov, pár dalších servisů) SCHOPEN VYŘEŠIT - OPRAVIT.

Auto jezdilo skvěle, nicméně se za poslední dva roky stává to, že co měsíc dva auto přestane jet na "100%", ale pouze na 50%. Udávaný výkon 163HP (na brzdě má ovšem 180HP - bez jakýchkoli úprav) jede hůře než Octavie 1.6 FSI.

MB Chodov - neví co s tím, občas vymění jakési drobné součástky, které očividně se závadou nesouvisí, projedou ho udělají reset a druhý den zase jede. Občas se i stalo, že jsem ho nechal přes víkend a zase samo od sebe jelo krásně.

V servise mi měnili katalizátor před půl rokem, od té doby auto jelo na "100%", ale o víkendu zase konečná... Je pravda, že jsem motor zapl otočením klíčku IHNED jak jsem na něj šáhl, ale to snad na závadu není...

Nemáte někdo podobné problémy s 200 Kompresor? Budu si asi muset naplánovat cestu do MB DE.........

Podotýkám, že jsem technický amatér, vím tak maximálně, co je to diferenciál, ojnice a svíčky . Nicméně, učím se velmi rychle...

2010-10-26 19:50:45

Ahoj, napis mi SZ...VIN, případné chybové kódy, zda máš výpis z MBStarDiagnosis...seznam oprav, ktere byly provedeny atd...zda jsi vysledoval nejakou souvislost s projevenim zavady apod...Kazdy detail je v takovem pripade dulezity

A vez, ze kazda zavada je resitelna...nekdy to jen trochu dele trva

2010-10-27 08:35:21

Děkuji moc za reakci, pokusímse sehnat veškeré info a pošlu. Jinak jsem zjistil, že má poruchá má spojitost se Speedtronikem! Stává se 1) když už auto nejede, namáčknu speedtronic - chybová hláška SPEEDTRONIC contact service, 2) namáčknu Speedtronic, chybová hláška SPEEDTRONIC contact service = auto přestane jet (jak jsem psal, auto jede, ale jen na 50 procent výkonu).

Nicméně seženu info a pošlu.

Děkuji Martin

2010-10-27 09:52:16

Speed tronic je aktivni tempomat

Na motoru ma 2 senzory a jeden z nich sel k panu

a tim by mel byt tvuj problem vyresen ale uprimne se divim ze to nikdo na diagnostice nenasel

protoze je to velke -F-

2010-10-27 09:57:11

Na diagnostice nikdo nic neviděl. NIKDO NIC to je opravdu směšné....

Jinak ještě pro upřesnění. Speed tronic - používám tempomat - nastavím 60, jedu stále 60. Toto problém není, funguje jak má. Jakmile ale stlačím páčku, abych nahodil LIMIT rychlosti, rosvítí se oranž. kontrolka a nastává (občas) problém... ERROR.. Teď už na LIM nešahám, ale stávalo se mi, stisknutí LIM speedtronicu fungovalo krásně LIM 50 a více to nejelo.. Dnes to raději nezkouším, protože mi auto jede na 110 procent..

Dodatek :

V obyč servise (pan Landa) na diagnostice našli jako "F" neodstranitelnou závadu, tj. nutná výměna dílu systému a to taky udělat. Možná jsou opravdu senzory fuč, které by bylo vhodno též vyměnit...

2011-03-23 19:30:34

Ahoj nemáte někdo zkušenost, trápíme se s tím už 4 měsíce. při studeném startu při přidání to střílí do sání a nejede jeden válec, původní hláška, že je špatná směs.... později stejný problém i při zahřátém motoru a rychlé akceleraci, doprovázeno poklesem výkonu....a chyba v řídící jednotce, po repasu jednotky, nehlásí nic , ale u studeného motoru to udělá při přidání znovu....(svíčky, káble, lambda vyměněny).... díky tom

2011-10-19 10:23:55

uz jsi na to prisel cim to je?

Zacalo mi to delat podobne, nevim co driv resit jestli kat nebo svicky nebo vahu vzduchu.

Pokud jsi v tom nejak pokrocil tak dej prosim vedet, cim to bylo.

Dikec

 Mess
Michal
2011-10-19 10:51:42

Zajedte si na diagnostiku.Starku.

2011-10-19 19:46:54

a co zkontrolovat cívky zapalování na svíčkách?

2011-10-19 21:03:26

diky za tip, osobne si taky myslim, ze to bude s nejvetsi pravdepodobnosti civka, kabel k ni nebo nektera svicka

2011-10-30 01:06:40

Mne delal podobnou vec snimac otacek vackove hridele... Vymenen a vykon je plynule podavan. Jen u studeneho motoru si obcas zacuka.. Diagnostika ale uz nic nehlasi.

2011-11-03 10:28:35

a ten snimac otacek diagnostika rozpoznala? me se nezapnul pocitac do nouzoveho rezimu ani kdyz mi to jelo na tri valce a to jsem myslel ze nevyjedu ani tahlej kopecek a chod motoru katastrofa...ja vymenil civky BERU i svicky BOSCH Iridium, ted mam po vymene katu a obcas to porad cuka i kdyz uz to neni jako pred tou vymenou, ale stejne nez se motor zahreje tam mirne cukani je, jako by neco vynechavalo. Obcas to cuka i se zahratym motorem.Ten kat byl ale uz pekne zanesenej. Na diagnostice to bohuzel zadnou chybu nehlasilo, ale porad to dela

 Mess
Michal
2012-11-04 12:29:57

Nouzový režim .. Cau, kontrolka Check engine nesviti a ani nikdy nesvitila, pri koupi jezdilo auto za studena na 5 valcu kvuli spatne nasazenemu a nasledne zkorodovanemu kontaktu na svickovem kabelu. Tak si myslim ze to nechal predchozi majitel odpojit, aby to nesvitilo a ja teoreticky nic nepoznal no :).

Otazka teda zni, ma to auto tuhle kontrolku vubec? Melo by, ne?

2012-11-04 13:11:05

kontrolku ma a bud mas vyndanou zarovku anebo prasklou...

No a taky myslim, ze u Tve208 sla jeste odprogramovat-vypnout

 Mess
Michal
2012-11-04 21:50:13

Dik, nekdy to proverim.

2012-11-07 14:54:48

mne ta kontrolka taky nikdy nesvitila,takze nejsem si jisty jestli tam je,nema to ukazovat palubni pocitac?

aspon vetsina chyb se ukazuje tam

2012-11-07 15:09:48

dulezita vec ma vzdy svoji kontrolku a od jisteho roku i motor. Prislo to sem asi z USA. OBD konektor, kontrolka fce motoru ( predevsim kvuli emisim - porouchany motor neplni emise )...VIN cislo pod celnim sklem- to v EU zatim neni povinne . Tak to tam maji hosi pro policistu, ktery pod sklem zjisti VIN a cteckou pripadne pres OBD zda je motor OK...

2012-11-07 21:15:10

a co máš před face nebo po face

já mám po face a kontrolka tam není zobrazí se ti ikona motoru na dispeji v budíkách nevím jak to má před face

2012-11-08 09:58:28

tj mi nejaky divny

2013-02-25 20:19:21

Caute chalani....potreboval by som poradit. Nejde mi vytocit auto viac ako 4000 ot/min. V praxi dam do trojky plyn na podlahu a auto potiahne do 4000 a potom ho akoby zadusi. Co to moze byt? Volnobezne otacky su pekne a nekolisu a chod motora je pravidelny...vsetko sa odohrava pri akceleracii. Poradte kde zacat alebo je to len nejaka skryta mucha?


Odpovědět

1  2  3