Fórum - Téma


W208 - Rady ke koupi


Fórum CLK W208 W208 - Rady ke koupi

Informace o modelu: Mercedes Benz W208 CLK


1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 18

Iron  
Tomáš
2014-09-22 12:21:58

Šolim: Milosi vzdyt me znas. Auto se ma voskovat 2x rocne a ja to delam 5x. V patek jsem umyl E a protoze doted lilo tak Misa sla do prace pesky. Musel jsem si vzit C abych nezasvinil svoje

 Šolim
Miloš
2014-09-22 12:26:00

iron: jj ,jako já včera jsem chtěl projet "vůz",ale po ujetí cca deseti km jsem se vrátil,protože začalo chcát a já za deště nejezdím,abych si neumazal spodek vozukaždej jsme něčím švihlej...

Iron  
Tomáš
2014-09-22 12:29:22

Šolim: tak to ma byt. Mam volno tak si uzivam relax

2014-09-23 00:45:43

Ten zázračný nástrik proti korozi a naslednou konzervaci je Brunox Epoxy.. dělal jsem s tím preventivně kazdy kout na svém w208 a opravdu nemůžu jinak nez chválit.. Dělají to Němci a je to v podstatě chemicky odrezovač a na pryskyřici založeny konzervant.. Rez to mění na neaktivní kov(rez zmeni barvu do fialova az černa) a zaliti pryskyřici to bráni proti další oxidaci(přístupu vlhka a vzduchu) a proti otěru..

Dělal jsem s tím loni i víko od kanálu a mřížku odpadu a stále je to fialovo černá bez známky rezi!

Na Aute pak následný nástrik čistým zinkem a pak antikorozni nátěr Antirezin a je hotovo.

Samozřejmě ze nejlepší převence proti rezi je garáž a nebo alespoň přístřeší!

Jinak ten Brunox mi poradil chlapík z Classicu co děla do starších kde jsem viděl i jeho práci a nevěřícně jsem jen kroutil hlavou čím vším to konzervoval a tak jsem se nemohl nezeptat ze

Jinak náhodou je výhradní dovozcem malá firma od nás z města v Uherskem Brodě Lahev tuším 400ml ve spreji maji za 280kc což je levnější nez na netu..

Iron  
Tomáš
2014-09-23 07:59:19

xhanel00: tak a uz to víme všichni. Díky za informaci. Mam v garáži kanal tak to tim udělám taky

2014-09-24 16:52:24

Zdravím, mám dotaz na manuální 5st a 6st převodovku z Clk 208, jaké jsou tam poměry převodu. Mám tu výrobní číslo 6st. převod. 716663, 2112601400. Děkuji za odpovědi.

2014-11-30 12:01:21

Zdravím všechny !!

Už jsem se pár majitelu medvedu zde ptal ve vzkazu ale zeptam se i celkově všech.

Je mi 19 let, od malička se mi libi mercedes 200k,230k a 320i ale boužel jsem nikdy o tom nenašel nějake info..

Momentalně uvažuji o koupi zde uvedených modelu a mam na to rozpočet okolo 60K. Boužel více si nemužu dovolit jelikož studuji.

Takže měl bych otazku,vyplatí se za 50-60K kč koupit medved 200K,230K nebo 320i ? Který je podle vas nejlepši a proč?

Jak je to s náhradními díly a opravou - cena (jsou drahe) ? Kdyz koupim třeba 230K za 60K kč , dam do toho během roka na opravy 2x vetsi cenu nez za samotné auto? (Nemohu si dovolit auto ktere mi rocne sežere 30.000 kč na opravach) ..

Automat nebo manual ? Jaka je ve skutečnosti spotřeba (všude udavaji jine info) ? Když se podivam vetšina medvedu modelu 200k,230k a 320i maji najedto v rozmezí 140.000 až 160.000 km , to je ta hranice kdy to auto potřebuje jakoby "celé vyměnit" ?

Kompressor nebo bez ?

  • samozdřejme beru na vědomí stočení tachometru, chovani puvodniho majitele k vozu. Jinak bych preferoval koupi na mobile.de

Předem děkuji za odpoveď budu se tešit.

 Šolim
Miloš
2014-11-30 12:52:35

lwend: Bohužel asi w 208 v našich krajích s méně než 150 tisíci najetými km nekoupíš a celkem správně usuzuješ,že auto s těmito km je na tom nejhůře,protože odcházejí klasické věci,jako např. čepy,silentbloky,kotouče atd...

Kompresoru bych se vůbec nebál,jednoduché zařízení a po zkušenostech je pravděpodobnost jeho poruchy mnohonásobně nižší než u turba.Jestli se nerozhodneš pro klasickou třistadvacítku,tak rozhodně doporučuji 200 K,nebo 230 K,nejlépe předfaceliftem,kdy 200 k měla tuším 141 kW a spotřeba byla nižší než u 230 k,při téměř stejném výkonu!

Co se týče ND,tak je právě doba,kdy w 208 je a není stará vzhledem k ceně ND a ceny jsou velmi přijatelné.

Ta cena okolo těch šedesáti tisíc je diskutabilní (loni jsem prodával W 208 CLK 200 K , najeto 97 tis km v luxusním stavu za 80 tis kč),protože ceny jdou neustále dolů,ale domnívám se , že za těch šedesát to asi žádná hitparáda nebude,spíše za těch sedmdesát,ale záleží na autu a na prodávajícím.

Co se týče spotřeby,tak ten kdo tvrdí,že jezdí s třistadvacítkou za devět litrů,tak může vyprávět pohádky dětem,mám zkušenosti s 200 K a tam se dá jezdit 7,3-9,5 l/100 km a auto se odvděčuje s velmi slušným výkonem.

Osobně preferuji W 208 před W 209,mám na mysli vzhled,jsou to stále krásná auta.Přeji šťastnou a dobrou volbu

2014-11-30 13:13:35

Šolim díky moc !!

takže pochopil jsem z tvého přispěvku že 320i by byla nejlepší volba ? a pokud bych 320 nesehnal tak se mám kouknout po 200K nebo 230K ?

Jak říkaš za 70.000 kč seženu ještě v dobrém stavu v nemecku w208 jo ? ja se koukal na mobile.de a spostu kusu se pohybuje okolo 2000-2500 euro.

Jinak vzhledem k mému rozpočtu je to dobrá volba? stále furt nemuho dojít na odpoved otazky jestli do teho auta vrazíém 2x tolik ročně za opravy ..

Nechci vyhodit tady 60-70K kč za auto který mě bude stát další rok jednou tolik, to jsou pro mě vyhozené penize..

máš na to nějakej názor nebo odpoved? předem diky

 Šolim
Miloš
2014-11-30 15:30:51

lwend: Moje volba by byla opět 200 K 141 kW,ale to je hrozně zubjektivní,protože jsem jí měl a třistadvacítku bych osobně nebral,kvůli té spotřebě.Jiný ti napíše,že 320 cítka je nejlepší (a taky asi je z hlediska motorizace),ale s ohedem na můj styl ježdění a v podmínkách , v kterých žiju mi je daleko milejčí ta dvoustovka s podstatně nižší spotřebou a velice slušným výkonem.

S těmi ND bych to neviděl tak černě,pokud nekoupíš vysloveně ruinu,ale počítej min s deseti tisíci kč po koupi na výměnu základních věcí,náplně,filtry atd.O tom se tady psalo mnohokrát a nic nového pod sluncem.

Chce to,aby u koupi vozu s tebou byl někdo fundovaný a dokázal posoudit,zda se nejedná např, o naleštěné pozlátko,nebo vyloženě o krám.

Rovněž neber za bernou minci můj názor,protože někdo může mít úplně opačný,nebo jiné zkušenosti apod.Vím ,že v DE je větší výběr,ale nejlepší je auto vidět,nežli jet na tzv tutovku a on je to v podstatě krám.Tuto zkušenost mám už taky za sebou,nedávno zrovna při výběru vozu pro svou paní...

U ojetého auta s kilometry ,o kterých se tady bavíme nikdy nevíš pořádně...

2014-11-30 16:13:08

Jasně díky počkám na názory dalších doufam že bude někdo tak ochotnej a napíše mi sem svuj názor na otazky než jen ty jinak fakt děkuji, jsem v tom uplně lajk a nějak do teho nespěcham

2014-12-02 10:09:39

Koupě ojetého auta je vždy trochu loterie, takže univerzální odpověď asi neexistuje. Nicméně má zkušenost - mám 1998 CLK 230K, automat, pořizovací cena byla 80 tis. před cca 2,5 lety. Už téměř rok s ním nejezdím, dal jsem do užívání v rámci rodiny, ale zatím stále spokojenost. Výkon tak akorát řekl bych, níž bych asi nešel, 320 by nevadila:) Spotřeba dlouhodobě byla 9,3l, většinou dálky, sem tam poskakování po Praze na nákup apod. Nejmíň jsem měl 7,9l Praha-Zlín po dálnici, plynulých 130km/h, přes 10l jsem se na celou nádrž pokud vím nedostal nikdy. Jen tak pro zajímavost s 350 V6 v eSku to je v průměru ani ne o dva litry víc:)

Co se týče servisních nákladů, když nepočítám pneu a pojištění (což dohromady přes těch 30 první rok určitě bylo, protože sem kupoval nové zimní i letní), tak za ty dva rok to přes 30 asi bude, nicméně jde o dle mě běžnou údržbu s ohledem na stáří a nájezd (kotouče a desky, přední pružiny, náplně, výbojky, filtry, duo-ventil, víc si nepamatuju). Aktuální nájezd bude něco 230tis km +.

Určitě hodně záleží na stavu auta, doporučoval bych si to před koupí nechat důkladně proklepnout, nejlépe přímo v MB, a vybrat udržovaný kousek. Nicméně jak jsem psal na začátku, je to vždy trochu risk, nicméně MB můžou mít tu výhodu, že budou jezdit ještě docela dlouhou dobu poté, co sou téměř po smrti, a tak k tomu zřejmě i dost lidí přistupuje (po takových je radost auto mít:)).

 Šolim
Miloš
2014-12-02 13:07:43

lord_iffy: ...s tím"proklepnutím" u ,bych si dovolil nesouhlasit,protože ti v rámci vidiny "určitě nějakého servisu",vždy najdou chybu,aby to vyznělo v jejich prospěch.

Určitě však trpělivě vybírat a kupovat s někým,kdo tomu hoví,ale to je stále dokola,byť opakování je matka moudrosti

2014-12-02 16:00:26

Šolim: naštěstí takovou zkušenost nemám, nicméně asi i to se může stát, zřejmě záleží kde. Byl jsem před koupí eSka ve Stodůlkách, dostal výpis z diagnostiky a pán, který daným modelům evidentně rozuměl, mi o tom hezky popovídal. Žádnou chybu, kterou by auto doopravdy nemělo, nezmínil. Tudíž při další koupi MB budu postupovat stejně.

Našel sem doma na počítači servisní náklady za cca prvního 1,5 roku (od nájezdu 216.600 km do 241.000 km), konkrétně: odstranění fólií 500,-; výměna ATF a filtru, doplnění oleje 5.300,-; letní pneu 7.520,- + 765,-; výbojky 3.780,- + 552,-; olej a filtry 3.998,-; duo-ventil 1.000,-; přezutí na zimní 910,-; přední kotouče, destičky, brzdová kapalina 6.300,-; zadní kotouče, destičky a přední pružiny 7.600,-; přezutí na letní 690,-; zadní vrzáky 2.000,-; zimní pneu 8.696,-; výměna oleje a filtr 1.800,-

Jestli tedy dobře počítám, tak bez pojištění, ale s pneu je to za 1,5 roku něco lehce přes 50.000,- pak už jenom benzín. Další údržbu už neprovádím já, takže nemám bližší info, ale nevím o tom, že by se dělalo něco zásadního.

2014-12-02 21:59:09

430 nebo 55 jedině ale 320 je taky dobrá

já jsem najel asi 1000km a nasral jsem tam asi 30tis a vypovídá to celkem o ničem

 Šolim
Miloš
2014-12-02 22:02:27

lord_iffy: Tak to je hodně velký extrém.Já jsem kupoval auto , dovoz Itálie najeto 87 000 km,pouze výměna oleje a filtrů v roce 2011 duben W 208 kompressor 141 kW.Auto bylo,jak se říká jako nové,původ Padova se servisní knížkou.Takovéto auto považuji za dobrou ojetinu bez dalších následných investic.

To si ale každý musí dát dohromady sám.W 211 jsem velice dobře koupil za menší peníze na dobu,která byla tehdy na trhu,ale bylo jasné,že do toho musím dát o nějaký peníz na víc,byť to nebyla žádná závratná částka celkem 21 tis kč ,včetně výměny předních kotoučů a destiček a auto je jak z alabastru

Koupit auto za menší peníze samozřejmě znamená další a další náklady.Z toho,co ty tady uvádíš se dá koupit další auto s ohledem na ceny,které jsou momentálně na trhu

Bohužel vý běr w 208 ček je velice bídný a pokud jsou ,tak to jsou pěkný krámy min 200 tis km najeto...

Jako by úplně vymizely,jedině na DE

2014-12-02 22:09:05

Jako že je extrém, že se na autě mění brzdy, pneu nebo snad oleje a filtry? Asi to nechápu:)

Auto s 200tis km, že je krám? Asi sem z jiného světa:)

2014-12-02 22:12:00

Šolim: když si přečteš jeho vypsaný investice pořádně tak je Ti snad jasný, že to přece nemá nic společnýho s tím, že by koupil auto ve špatnym stavu ne Ty si měl počítám navíc auto v garáži jezdil s ním pouze svátečně a v zimě asi taky ne tak že jsi nepotřeboval třeba ty zimáky. Jinak tam má jen klasickej spotřebák nic víc . . .

 Šolim
Miloš
2014-12-02 22:59:11

lord_iffy: Někdo udělá z auta "krám" už na deseti tis. km

Všeobecně považuji auta nad 200 tisíc za "krámy",do kterých se cpou jenom peníze,taková je skutečnost .Já mám taky takový,ale protože auto mám opravdu jenom pro radost,tak náklady jsou téměř nulové,pouze nafta.

Měl jsem aut, ani nevím už kolik ,ale vždycky šla na sto tis z domu.Tak to prostě je a při dnešním trendu výroby co nejlevnějšího vozu to platí dvojnásob.Projdi si tady různá vlákna a dočteš se o něčem podobném.Dnes není zájmem výrobce , aby auto dlouho vydrželo,ale aby jsi zase koupil cca za šest let auto nové,pokud možno stejné značky.I našese ojebávajíW 208 je jeden z posledních poctivejch.

Mám služební auto pravidelně servisované,takže stále v cajku,ale ve stopadesáti jde na prodej,protože náklady na jeho údržbu se již nevyplácejí.Mohl bych tady vyjmenovávat,co mi po sto tisících vyměnili na autě,včetně rozvodové skříně,poloos,kotoučů apod.

Nejsem tak ješitný a vím , že v garáži mám taky takový "krám",který mám však rád a hýčkám si ho a za hezkého počasí,jak tady Adam píše ho projedu

2014-12-02 23:08:33

Tak jasný, pokud někdo najede s autem 150 tis km a nemění nic než olej, protože to auto to nějak zvládne, tak při 200tis km to asi potencionálně bude krám. To je skutečně bohužel česká realita.

Ale co, trochu jsme to tady zaneřádili, výše byl dotaz na náklady, já napsal ty svoje z reálního běžného provozu (MB nemám a ani sem neměl na projížďky o slunných letních nedělích, abych jindy jezdil MHD nebo nějakou plechovkou).


Odpovědět

1 ......... 7  8  9  10  11 ......... 18