Fórum - Téma


W208 - Rady ke koupi


Fórum CLK W208 W208 - Rady ke koupi

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W208 CLK  |  Naše vozidla


1 ......... 6  7  8  9  10

2015-10-18 12:29:12

Mám Clk 200 Kompresor 194k a jezdím s celoročním průměrem 9l. A to se dá říci že především kratší cesty. Jede to 230km/h - odzkoušeno a akcelerace poměrně svižná. Olej to nežere vůbec , poruchy žádné . Mám ovšem najeto málo. Pro dědu plně dostačující auto.

2015-10-18 12:57:14

olin: Nemyslel jsem to tak, ze by to auto bylo navyhozeni a pro nikoho. Na kratsi vzdalenosti bude ten rozdil nejvetsi ve prospech 200 a 230. Navic jestli je auto v manualu bude ta spotreba taky mensi.

2015-10-19 12:54:56

Moje zkušenost se spotřebou W208 (200K/141kW), tj. 5kvalt a přestavěnou na LPG (sekvenční vstřik) po ujetí cca 15000km od montáže (najeto celkem 35.000km):

90% jízd je trasa do práce a zpět, tj.: 7km okreska (časté řazení) + 33km dálnice (120-140km/hod) + 10km čtyřproudovka město (popojíždění v koloně nebo max. 90km/hod) a zpět, tj. celkem 100km. Jezdím pouze občas v létě, v zimě auto odpočívá v garáži. Lze předpokládat, že v zimě by byla spotřeby o něco vyšší (jiné poměry složení LPG).

LPG tankuji většinou u stejné (nejlevnější) čerpačky. Dojezd na toroidní nádrž je 400km-440km.

Přepnutí z benzínu na plyn nechávám na automatice (při cca 33°C vody), tj. při venkovní teplotě 10°C jsem ujel na benzín asi 400m, při 20°C se přepne asi po ujetých 150m-200m atd.

Pokud je motor už zahřátý nebo jsou v létě extrémní teploty, automatika startuje přímo na plyn.

Pokud jedu s lehkou nohou, je spotřeba mezi 9-10l LPG, stačí ale párkrát přišlápnout pedál při předjíždění a už je spotřeba mezi 10-11l LPG, tj. pokud potřebuji výkon, je potřeba to nakrmit.

Ještě pro zajímavost srovnání spotřeby a nákladů na palivo s naftou. Poslední dva roky jezdím výše uvedenou trasu převážně s Audi A4, B5, sedan, r.v. 96, 1.9tdi, 81kW, přečipováno na cca 100kW, tj. výkon je přibližně o třetinu nižší. Hmotnost o cca 150kg nižší. Při stejném stylu jízdy je spotřeba do max. 5l/100km (mnou najeto cca 40.000km).

Při aktuálních cenách LPG a nafty je cena na kilometr téměř stejná, takže u mne konkrétně rozhodují celkové provozní náklady (včetně servisních) a to, že CLK si chci ještě pár let udržet.

DDT
2015-11-27 22:57:53

Ahoj, před pořízením vozu bych se rád zeptal na několik věcí:

  • jde vyměnit látkové sedačky za kožené?
  • když budou nové kožené s výhřevem, dá se to dodělat?
  • zažloutlé přední světla jdou rozleštit? řešily se tady různé tuningy, ale jsem zastánce originality z fabriky, spíše by mně zajímalo zda ty zažloutlé bludičky jdou rozleštit (obyč halogen)

Díky chlapi

2015-11-27 23:52:09

ddt: 1daji, 2da ale lepsi je koupit jine auto uz s tim, 3.daji ale po tolika letech budou spatne i paraboly a nove halogeny nejsou az tak drahe aby se lesteni vyplatilo myslim.

2015-11-28 00:02:38

To chces menit jen sedacky a dvere a zbytek nechat v hadru ? To bude superhnus Chces v kuzi, kup si v kuzi. Jen bacha na Italy, nekdo to tu psal, nejsou vyhrivany a v zime ti umrzne prdel 😂. A svetla jsem si nechal vylestit ( origo xenony ) vysledny efekt je opravdu poznat. Pan prijel pred dum a 2 hodiny se s ti brousil a lestil ( za 1tis ) takze za mne spokojenost.

DDT
2015-11-28 00:25:34

vincent11: neřešme prosím vzhled, vyměnil bych přední i zadní sedačky, kvůli psovi potřebuji kůži a auto je konkrétní od kamaráda.

Sedačky mají přípravu vespod na elektriku atp? Neřešil to tady nikdo? Já jsem to alespoň nedohledal. BMW mám zkušenost že je příprava pod sedačkou a jen se natáhne kabel s origo tlačítkem na výhřev.

Rozlešťení světel za cca litr mám na mysli, výsledek je většinou super a nevěďel jsem jestli je to plast nebo sklo. Vniťrky jestli budou špatné tak to logicky nepomůže nic

2015-11-28 01:29:57

ddt: Zažloutlá světla metodou 3M, jedno světlo cca 500,- Kč, je to docela pracné, ale jsou jako nová, dovybavil jsem žárovkami nightbraker, perfektni svícení, viz moje prezentace vč fota.

2015-11-28 06:06:55

vaclavcerny: Přelešťování světel,věčné téma,ale když to chceš mít pěkný,tak určitě ano,s metodou 3M nemám zkušenosti,ale když jsem měl W 208,tak jsem měl (mám) soupravu "carex",prodává se buď malá souprava,cca 250 kč,nebo velká za cca 450 kč .Mám s ní velice dobré zkušenosti,jsou tam plátna na kotouč 125 mm, tuším od hrubosti 600 - 3 000 K,včetně past a dolešťovacího kotouče.Doba leštění je v závislosti na stavu plexi.Mně to trvalo cca 20 min. jedno světlo a byla jak nová.Doporučuji.

2015-11-28 06:47:52

mess: Čaute, mám 430 z roku 2001 a můžu říct že je to auto s výborným motorem, na to že je to V8 tak spotřeba je parádní. Hold nejde to srovnávat s vozi novějšími. Ja jezdím za celkový průměr 10.8l ale nemám tam jízdu jen ve městě. Při jízdě do Chorvatska jsem udělal 8.5l a to nejsem nějaký hlemýžď a auto je zapotřebí koupit tak ať člověk nemusí řešit spotřebu, alespoň já to tak mám.

2015-11-28 07:56:50

Šolim : Dodnes jsem si myslel že světla jsou skleněné . Po 16 létech je to pořád pěkně čiré. ?

sten93: Motor to bude určitě velmi dobrý. Co ale na tak těžký motor říká přední náprava ? Kolik kilometrů vydrží do repase ?

2015-11-28 11:07:13

olin: Cca od 1998 se jiná světla,než z plastu nedělají,nejenom u

Parkuješ-li stále v garáži,tak klidně věřím,protože nejhorší pro tato světla je UV záření.Byl-li jsi někdy na dovolené v "jižních krajích",tak jsi si určitě všiml,že tam to je hodně markantní.

DDT
2015-11-28 13:06:06

Díky za ty světla, firem co to rozleští je dost.

A co ty sedačky je to plug&play? Vycvaknu jedny a nandám druhé a zapojím konektory?

2015-11-28 18:59:59

Jenom jsem chtěl říct, že čisté sklo na světle není všechno co ovlivňuje jak auto svítí, ani parabola, je tam spousta dalších faktorů od seřízení, naklápění, použité žárovky/výbojky a jejich stav... To je celé.

2016-10-17 12:34:40

Koupě CLK 320 .. Ahoj, už delší dobu uvažuju o autě na víkendy a do oka mi padl model CLK 320. Chvíli jsem se koukal po inzerátech, četl si recenze i uživatelské postřehy, ale moc moudrej z toho nejsem hlavně proto, že těch informací moc není. Prosím vás tedy o radu kam se dívat, případně kde kupovat a spoustu dalších postřehů protřelých majitelů.

Co chci:

  • pevnou střechu
  • pokud to jen trošku půjde tak manuální převodovku (nenašel jsem u V6 ani jednu takže si nejsem jistej, jestli se to vůbec vyrábělo)
  • auto kolem 100 000,- kč v odpovídajícím stavu s tím, že cca 50 000,- do něj můžu investovat na opravách

Co nechci:

  • uhnanou hajtru kterou budu muset kompletně přebudovat než vůbec začne jezdit

Auto má opravdu sloužit jen na víkendy, přes týden jezdím služebním, takže ho budu echávat v garáži v teple. Nechci kabriolet protože se mi nelíbí a chci velkej motor protože ho nebudu muset živit každej den. Nenašel jsem ani jeden inzerát na AMG okolo 100k, takže jsem nejsilnější motorizaci vzdal.

Předem díky za odpovědi.

David

2016-10-17 18:23:38

ireas: Budeš se muset spokojit s 2,3L 145kw tuším, víc s manuálem ne-é :)

2016-10-19 15:00:36

siegel: To raději oželím ten manuál. Po ježdění 1.2 TSI bych taky občas rád cítil nějakou akceleraci ;)

2016-10-19 16:10:36

ireas: Jen pro info, 2,3 kompressor jede v podstate stejne jako 3,2.

2016-10-20 07:06:26

mess: věřím ti, ale je to i o tom pocitu mít trochu víc něž 4 válce :) nehledě k tomu že ceny aut s takovými motory mají vyšší potenciál zase trochu vyrůst

2016-10-20 18:05:16

ireas: Nikam to nevyroste, na to je to auto moc tuctové a nízká třída. Pokud bych chtěl manuál, šel bych po 230. Měl jsi tam napsat, že chceš mít o dva válce víc, ne že chceš auto s manuálem.


Odpovědět

1 ......... 6  7  8  9  10