Fórum - Téma


W208 - Rady ke koupi


Fórum CLK W208 W208 - Rady ke koupi

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W208 CLK  |  Naše vozidla


1 ......... 7  8  9  10  11

2015-10-16 17:38:47

pankys: Myslím,že w 208 se stává již vzácností,tím mám na mysli v pěkném stavu.Ty ceny jsou různé v závislosti na motorizaci,výbavě,počtu naj km,atd.

Jistě jsi si jich taky pár prošel a zjistil jsi,že je to bída.Ceny se pohybují cca od 45 tis.kč do 100 000 kč.

Např. W 123 se dá koupit za 15 tis.kč na ND,ale taky za 250 000 kč v super stavu.S W 208 si myslím takové propasti v cenách nejsou,protože ještě není v kategorii "past",ale brzy bude vzácností a její cena půjde nahoru.Nyní si myslím,že je v takové blbé době,ještě není dostatečně stará a zase ne tak mladá

Momentálně jsem nikde nic zajímavého neviděl,aspoň pro mě

http://www.sauto.cz/osobn.../clk/16016946?goFrom=list

2015-10-16 22:18:32

Je to asi problem. Chci vylozene 320 V6 ale je jich malo. Nejvetsi paradox je, ze jsem se do nej zamiloval skoro jen z fotek a jeste jsem nemel moznost se ani svizt :D

2015-10-16 23:20:46

Joooo 320 V6 je bomba. Mam a nemuzu si vynachvalit 😉

2015-10-16 23:51:57

vincent11: Ujde to, akorat je to slaby jak caj. Kupoval bych 430 nebo 55 at to trochu jede, kdyz nasypes.

2015-10-17 00:24:57

No ze to nejede, bych zrovna netvrdil. Taky to neni sportovni auto v tom pravem slova smyslu. 430 jsem videl jednu a za nesmyslny penize a 55 ani jednu. Kdyby mi bylo 20 let a chtel bych jezdit jak magor, tak si koupim nejakej japonskej nesmysl s turbem 😉

2015-10-17 09:10:29

Ona ani tak 430 neni žádná raketa ta 55 po měsíci taky nepojede

Vincent11 : Ty si ho teda vymoodil

2015-10-17 09:16:32

vincent11: Ze to neni uplny sportak je pravda, jede to lip jak 97% aut co po silnici jezdi. A nejde ani tak o to jezdit jako magor, ale je lepsi pocit jezdit ve V8. Zas je to ale tezsi, servisni naklady temer zanedbatelne vetsi, spotreba vetsi o 1L, jeste mensi vyber aut nez u 320, ktery je uz tak maly. Ma to svoje vyhody i nevyhody.

Slonice: Tak jsem to myslel.

2015-10-17 09:20:24

koukal jsem se na http://www.spritmonitor.d...e=4&gearing=2&powerunit=2 a nevim kam na ty spotřeby choděj, mě to žralo kolem těch 15-16, když jsem to extra nehonil

2015-10-17 10:54:12

slonice: na 4000 km (pak se to asi samo resetovalo) jsem tedka mel podle pal pc 11.3, jezdim normalne jak je potreba. Jen okresky a mesto, v lete byla klima.

Iron  
Tomáš
2015-10-17 21:36:52

Co se tyce 430 tak žádná sláva. Nekde ve videu ze srazu Tachově 2015 je sprint myho ML 350 V6 benzin proti masarce 430 V8 benzin. Myslim ze je to v tom nejdelsim videu. Každopádně mi chybelo 0,8 litru objemu, 2 valce a asi 10 koni. Stoprocentně W164 ma větší vahu, takze dalsi nevyhoda. Ale 430 jsem ujel. Dokonce i Kačka 24 jela stejny zavod a dala ho taky. Zajimavy je, ze s CLK 230 kompresor v Kersku bylo ML nastejno. Osobne bych volil tu 230, je lehci nez 430, bude min zrat a jede hodne dobre.

Iron  
Tomáš
2015-10-18 00:04:11

slonice: tak hlavne ja to koupil pro pritelkyni. Docela ale premyslim i nad w209 ve 4matic. V benzinu do mesta. Uvidim co nabidnou za ML.

2015-10-18 00:15:14

tak hlavně já ty auta nesrovnával

Iron  
Tomáš
2015-10-18 00:17:23

slonice: každopádně vydrz 430 bude hodne velka. Nema to milion hovadin co se muzou po.rat

2015-10-18 09:37:16

iron: W209 4matic ? Hodne stesti s hledanim.

A W210T ma z 0-100 6.2s vedle toho ML ma tusim 8.4s, jelikoz se nejdna o hodnoty emisnich limitů, rekl bych ze se jim da verit, jestli se mylím, tak me opravte. Prezentovat tu jak 350ML rozseka 430T na zaklade jednoho kusu nekde na srazu je totalni blbost. Buh vi co s tim kombikem bylo a na co jel.

V pripade clk bych do 230 kompressoru nikdy nesel, uz z toho duvodu ze spotreba proti 320 v prumeru naprosto stejna ale svezeni a zvuk je o dost jine. 230 by se snad vyplatilo jen v pripade, ze by nekdo z duvodů nevim jakych chtel 6q manual. V 230 jsem jezdil (ne v jednom) a vim kolik to zere a zere to jak prokopnuty.

430 v clk pojede znatelne lip, nez vsechny ty plecky predtim - ze spotreby ve meste se ale bude chtit plakat.

Auto s 430 nevazi 3 tuny a nezere 30/100 ( ne dlouhodobe). A 230 nevazi 1000 kilo a nezere 5 litru. Kazdy by si to mel sam zkusit a podle toho auto koupit. Protoze to co je tu napsano neni objektovni.

Iron  
Tomáš
2015-10-18 11:49:35

mess: tak 209 ve ctyrkole jsem nasel jednu. Ale zpatky k 430 a spotrebe, nemec co k nam jezdi tak rika ze okolo 12 dalky, ve meste se jen smal a neodpovedel

2015-10-18 12:29:12

Mám Clk 200 Kompresor 194k a jezdím s celoročním průměrem 9l. A to se dá říci že především kratší cesty. Jede to 230km/h - odzkoušeno a akcelerace poměrně svižná. Olej to nežere vůbec , poruchy žádné . Mám ovšem najeto málo. Pro dědu plně dostačující auto.

2015-10-18 12:57:14

olin: Nemyslel jsem to tak, ze by to auto bylo navyhozeni a pro nikoho. Na kratsi vzdalenosti bude ten rozdil nejvetsi ve prospech 200 a 230. Navic jestli je auto v manualu bude ta spotreba taky mensi.

2015-10-19 12:54:56

Moje zkušenost se spotřebou W208 (200K/141kW), tj. 5kvalt a přestavěnou na LPG (sekvenční vstřik) po ujetí cca 15000km od montáže (najeto celkem 35.000km):

90% jízd je trasa do práce a zpět, tj.: 7km okreska (časté řazení) + 33km dálnice (120-140km/hod) + 10km čtyřproudovka město (popojíždění v koloně nebo max. 90km/hod) a zpět, tj. celkem 100km. Jezdím pouze občas v létě, v zimě auto odpočívá v garáži. Lze předpokládat, že v zimě by byla spotřeby o něco vyšší (jiné poměry složení LPG).

LPG tankuji většinou u stejné (nejlevnější) čerpačky. Dojezd na toroidní nádrž je 400km-440km.

Přepnutí z benzínu na plyn nechávám na automatice (při cca 33°C vody), tj. při venkovní teplotě 10°C jsem ujel na benzín asi 400m, při 20°C se přepne asi po ujetých 150m-200m atd.

Pokud je motor už zahřátý nebo jsou v létě extrémní teploty, automatika startuje přímo na plyn.

Pokud jedu s lehkou nohou, je spotřeba mezi 9-10l LPG, stačí ale párkrát přišlápnout pedál při předjíždění a už je spotřeba mezi 10-11l LPG, tj. pokud potřebuji výkon, je potřeba to nakrmit.

Ještě pro zajímavost srovnání spotřeby a nákladů na palivo s naftou. Poslední dva roky jezdím výše uvedenou trasu převážně s Audi A4, B5, sedan, r.v. 96, 1.9tdi, 81kW, přečipováno na cca 100kW, tj. výkon je přibližně o třetinu nižší. Hmotnost o cca 150kg nižší. Při stejném stylu jízdy je spotřeba do max. 5l/100km (mnou najeto cca 40.000km).

Při aktuálních cenách LPG a nafty je cena na kilometr téměř stejná, takže u mne konkrétně rozhodují celkové provozní náklady (včetně servisních) a to, že CLK si chci ještě pár let udržet.

DDT
2015-11-27 22:57:53

Ahoj, před pořízením vozu bych se rád zeptal na několik věcí:

  • jde vyměnit látkové sedačky za kožené?
  • když budou nové kožené s výhřevem, dá se to dodělat?
  • zažloutlé přední světla jdou rozleštit? řešily se tady různé tuningy, ale jsem zastánce originality z fabriky, spíše by mně zajímalo zda ty zažloutlé bludičky jdou rozleštit (obyč halogen)

Díky chlapi

2015-11-27 23:52:09

ddt: 1daji, 2da ale lepsi je koupit jine auto uz s tim, 3.daji ale po tolika letech budou spatne i paraboly a nove halogeny nejsou az tak drahe aby se lesteni vyplatilo myslim.


Odpovědět

1 ......... 7  8  9  10  11