Fórum - Téma


W208 - Rady ke koupi


Fórum CLK W208 W208 - Rady ke koupi

Informace o modelu: Mercedes Benz W208 CLK


1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 18

2014-09-03 19:24:55

Čeho se bát při koupi automatu 230K? Ahoj, chci si pořídit W208 CLK 230K, r.v. 99, najeto 215tis v automatu. Je ten automat hodně poruchový?

Popřípadě co udělat - vyměnit při koupi jako prvni?

Diky za odpovědi.

2014-09-04 12:36:56

sicksix: To je hódně subjektiví,ono totiž je to o tom,jak se člověk k věci chová.Když to někdo pere na plný plyn,tak přirozeně i AT převodovka dostává za uši a jednoznačně se odporoučí dřív než když s ní zacházíš slušně,tím mám na mysli zbytečně nedávat plný plyn a převodovce vyhovět.

Měnit však preventivně něco , co funguje je bláhovost.Je-li v pořádku,tak po koupi hned vyměnit olej a kapalinu AT převodovky,tak jako mot. olej,proměřit brzd. kapalinu,filtry apod.

Jak jsem výše psal ,někdo má nesmrtelnou AT př. a někdo ji vylágruje na sto tis.km,díky stylu jízdy

2014-09-05 01:21:21

Snad se nikdo neurazi, kdyz to napisu sem.. Ja bych možná svého mudlu CLK 320 v černé pastelce i nabídl, ale vse by záleželo na domluvě! Hodně jsem do auta investoval a byl bych rad předal někomu, kdo se o auto dokáže postarat. Zádný závodník ani honibrk auta by byla škoda!

Dělal jsem za posledni rok zhruba toto:

Přidal originál KIT AMG rozšířené prahy a zadní naraznik AMG vse ma vylisovanou známku AMG včetně orig. park. senzorů Bosch vzadu i v předu

Na léto pořídil velke kotouče Bosch 330mm + 300mm oboje chlazené a k tomu 2pisté třmeny z Clk 430 - 55 AMG a na zimu koupil komplet třmeny a nové kotouče originál velikost 300mm a 290mm drazkovane ATE Power + keramické desky ATE Power obojí jeste nepouzite:) vse zabaleno v orig. krabicích...

Nechal jsem udělat "novy" motor i převodovku s najezdem 115tis km r. 6/2002, byly tam jeste puvodni svíčky 12ks a drazkovany řemen (jeden z posledních kusů co sjel z výrobní linky pro tento model) od kamarada co si jej nechával pro své E320 w210, ale nikdy to nezrealizoval pro finanční náročnost a jistou nenávratnost mi jej pustil(diky Francouz), vse na motoru i prevovodovce co bylo treba udělat je udelano(oleje, svíčky, filtry, kapaliny) výměnu a sladění provadel p. Lovecky - LOCAR(si troufam tvrdit opravdový mistr na motory, závodní Mitsubishi pro Landu atd)..

Upravil výfukové potrubí úprava nerez + Sportovní rezonator nerez.. Vařeno Tigem!

Pořídil komplet poradny sportovní podvozek nastavitelný KONI sport - žlutý + sportovní pružiny H&R a vůbec vse co bylo treba je nové(podložky cepy silentbloky uložení) - tenhle skvost mi dodal Enougher(diky Radku)!

Komplet nova ložiska předek i prelisovany novy zadek! Cely komplet sportovní podvozek ma najeto asi 600km! Je pouze lehce zapraseny:) a na cestě drží přibity jako na kolejích a žehlí vse co mu prijde do cesty!!

Kompletne udelano antikorozní ošetření karoserie, elektrika ve voze vse vyčišteno a vyladěno! Vůz jsem měl kompletně rozdělan do šroubku a makal jsem na něm 9mesicu! Muzu poslat foto.

Kromě telefonu mam v aute vse! Kůže, Command orig. velke rádio s displejem, Originál parkovací asystent, ostrikovace xenonu, automaticky výška xenonu vse funkcni;), tempomat, 2-zonova automatická klima s displ., paměť sedadla řidiče a spolujezdec v elektrice, vyhřívané sedačky, vetrane sedačky diky perforaci(tohle nemá ani moje nova kára kurde), automaticke stěrače, samostmivaci zpětná zrcátka, ambient osvětlení interiéru tj. palubky ze zpětného zrcátka malá oranžová LED(opravdu rarita!)a na nohou take LED použito z modelu CL(velmi pohodlná jízda v noci)! Komplet LED interiér,budiky, klima i exteriér osvětlení, leštěna světla Xenon profi od Wurth + nové výbojky Philips a navíc nové čiré mlhovky!

Jako bonus je tam kompletní systém LPG STAG 300 do 200kw reduktor místo rezervy max. 56litru toroid dojezd 480km na nádrž cena za km cca 2Kc Plna nádrž za 950Kč!

Dále Letní 18" leštěna kola 235/35 vzorek 6mm a zimní orig. MB 16" 205/55 nové Nokia WR 8mm!! Originál rezervní kolo 205/55 R16 Michelin 8mm..

K autu mam další věci navíc jako novy uhlíkovy filtr do kabiny a vzduchovy filtr Motoru vse orig. Druhou řidici jednotku motoru, původní výfukové svody a potrubí včetně obou katiku a 4 lambd v TOP stavu, druhy airbox, kryt motoru a váhu vzduchu Bosch.

Je za posledni rok jsem do toho šoupl pres 80k a popravdě jsme to raději přesně nepočítal! STK 2016

Samozřejmě bych nerad tohle auto, které je jako nové a hlavně bez investic prodal jen tak někomu, kdo tento vůz nedocení! Jako majitel tohoto vozu si troufnu rict, ze situace na trhu u těchto vozu se stářím 12-15let je v podstatě jedna velká šmelka na zákazníka a i naoko vypadající dobrý kousek bude potřebovat investici v radu 30-50tis.. (Brzdy, ložiska, cepy, řízení, tlumice, pružiny, motor a převodovka, obutí a připadne elektriku ani nemyslet a různé těsnění, gumové prvky no práce muže začít že!) pokud to ma byt opět "slušné" auto. Upřímně všechna tato auta jak starim tak najezdem co jsem měl možnost vidět a potkat maji to nejlepší jiz za sebou a ceny jako 80-100tis jsou dle mého dosti zavádějící a lapkou na zákazníka a jeho kasicku..

Na jaře jsem potkal a koupil slušné CLS a tak mi nezůstává mnoho času na tohle milované CLK 320.. Kdyz by měl zájem kdokoli z Vas se můžeme domluvit na setkání u nás v Nivnici a muzem se povozit no ne! Vic osobně nebo na tel. Přeji hodně zdaru!

2014-09-05 12:21:00

znate nekdo tohle ?

auto.bazos.cz/inzerat/37418797/MB-180-C-Elegance-2001-6-kvalt-temp-klima-super-stav.php

zitra si pro to jedu.

Nazory?

 Mess
Michal
2014-09-06 15:03:08

Muj nazor je ze je to tuctove, nudny motor a nudne C. Ale auto kupujes ty, tak asi bys mel mit nazor svuj.

No a pak zalezi jen na tom jestli je znicene a nebo neni, proste na aktualnim stavu protoze u auta za takove penize nema cenu se na nic jineho divat.

2014-09-21 00:36:22

Ahoj poohlizim se po novem aute. Predtim jsem sedlal chrysler 300c 5,7. Nicmene neustale problemy s automatem me nuti k presednuti. A tak se ptam jaky je rozdil v motorizaci 4,3 a 5 nechci samozrejme amg. Zajima me jestli je to nejaky zasadni rozdil spolehlivost/udrzba pripadne ve spotrebe. Zajimaly by me prumerne rocni naklady na udrzbu. Nechci auto kde dam za kotouce 30 a za jeden tlumic 15. Dale by me zajimal jak je na tom automat. Zadne prehrivani i kdyz nekde jedete delsi cas mezi 180-200? Nerad bych aby mi to pak za nejakym kruhacem zase rdilo 1-2 a pak sedel v poli a cekal az vychladne. Nebo abych po par kolech na nordschleife pridal na list se spotrebakem klikovku ci prevodovku. Je nejaky rocnik rekneme top? Me osobne se libi po faceliftu ale novejsi nechci protoze jsem si zde cetl o abc podvozku. Co koroze? Doposud jsem mel zkusenosti pouze s amerikama takze nevim co od mb cekat. Dik Petr

2014-09-21 09:49:59

V motorizaci 4,3 a 5 je rozdíl ten, že ve 208 asi 500 nekoupíš jinak 180-200 je pro ten motor jen takovej šolich, tak bych se nebál

Jinak ten podvozek kterýho se bojíš, se clk netýká, tak si můžeš klidně koupit novější

 Mess
Michal
2014-09-21 10:20:40

To auto je postavene na to aby jezdilo 220 v kuse po dalnici.

Naklady na udrzbu minimalni.

Problemy zadne, pokud nekoupis mrchu.

Motor se pri normalni jizde casto toci pomaleji nez kdejaka nafta....

Iron  
Tomáš
2014-09-21 11:21:49

mess: muzu potvrdit. Mori ma masarku s motorem 4.3 V8 a opravdu si to drzi hodne nizky otacky. Tocivej moment dela s objemem a valcema fakt dost.

2014-09-21 16:58:52

Aha takze w208,w209 nemaj ten hydro podvozek. Je rozdil v automatu (spolehlivosti) mezi w208 w209? Zatim to byla achilova pata mych aut a to ve 300m byl hd automat prave tusim mercedesu. Ty automaty jsou hydro ze? A co antikorozni ochrana bude stat v garazi mene nez venku.

2014-09-21 17:25:29

některý 208 maj nivelaci na zadku, to je asi tak max :-D Jinak automat v 208 a 209 je 722.6

 Mess
Michal
2014-09-21 21:29:03

hair: Antikorozni ochrana u 209 je asi tisickat lepsi nez u 208 (vychazim z toho jak to bylo u W210 a W211, takze je mozne ze se pletu a shnilou 209 jsem nevidel nikdy), ale 209 nema 4,3l motor. Automat je stejny a ze se ti pokazil byla smula, mam uz skoro 300 000 a porad jede stejne, jen menim olej po 60 000km.

2014-09-21 21:36:50

S tou korozí je to bohužel marnej boj, ale 208 je hezčí

Iron  
Tomáš
2014-09-21 21:39:54

slonice: existuje nejaka technologie ktera z rezu udela zpátky kov. Potom nástřik voskem a je to. Lubos s profilem E34 mi to povidal. Zkus se zeptal jeho. Ja to strikam este nez to zrezne

 Mess
Michal
2014-09-21 21:44:00

iron: No to nevím, mozna se da plech napadeny kotozi ocistit, tim nastrikat a pak nastrik zakladu a tlumexu aby to vydrzelo jeste chvili, ale to co rikas ty mi prijde jako nesmysl, jestli jsem se te dotkl tak se predem omlouvam :).

Slonice: Jo, hezci je :)

Iron  
Tomáš
2014-09-21 21:48:25

mess: hele nic se nedeje. Ja zitra vyzjistim co to je. Jsou to prej dve aplikace. 1. chemickou reakci udajne udela z rezi zpátky plech apak klasickej nastrik. Ja pouzivam pouze vosk protoze vydrzi hodne a muzu s nim upne na vsechno mimo brzd a vyfuku. Preptam se na to a dam echo.

2014-09-21 22:04:01

noo něco jsem už o tom zázraku slyšel, ale ale

2014-09-22 12:01:16

iron: Tomáši nic nehledej,není to nic nového pod sluncem,ale jedná se pouze o oddálení "rozkvetlosti" plechu díky rezu,tzn zamaskování a dočasné "krásno",používá se to zejména při prodeji,aby auto vypadalo hezčeji,ale za rok je to zpátky.Proti rezu je každý boj předem prohraný.Dnešní vozy mají velmi dobrou ochranu proti korozi a nedoporučuje se domácí kutilství v dalším jakoby vylepšování ochrany.

Dobrý příklad se tady uvádí W 210 versus w 211,tam je to evidentní...

Iron  
Tomáš
2014-09-22 12:08:17

Šolim: to mas pravdu. U 210 a 211. Ale stejne pro dobrej pocit to strikam voskem

2014-09-22 12:15:56

iron: V Tvém případě to je určitě pravda,protože víš co a jak.Dnes však již neexistují tzv. nedostřiky jako dříve a samozřejmě díky moderní technologii je vůz v tomto směru ošetřen velmi dobře.


Odpovědět

1 ......... 6  7  8  9  10 ......... 18