Fórum - Téma


W208 - Rady ke koupi


Fórum CLK W208 W208 - Rady ke koupi

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W208 CLK  |  Naše vozidla


1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 11

2014-11-30 12:52:35

lwend: Bohužel asi w 208 v našich krajích s méně než 150 tisíci najetými km nekoupíš a celkem správně usuzuješ,že auto s těmito km je na tom nejhůře,protože odcházejí klasické věci,jako např. čepy,silentbloky,kotouče atd...

Kompresoru bych se vůbec nebál,jednoduché zařízení a po zkušenostech je pravděpodobnost jeho poruchy mnohonásobně nižší než u turba.Jestli se nerozhodneš pro klasickou třistadvacítku,tak rozhodně doporučuji 200 K,nebo 230 K,nejlépe předfaceliftem,kdy 200 k měla tuším 141 kW a spotřeba byla nižší než u 230 k,při téměř stejném výkonu!

Co se týče ND,tak je právě doba,kdy w 208 je a není stará vzhledem k ceně ND a ceny jsou velmi přijatelné.

Ta cena okolo těch šedesáti tisíc je diskutabilní (loni jsem prodával W 208 CLK 200 K , najeto 97 tis km v luxusním stavu za 80 tis kč),protože ceny jdou neustále dolů,ale domnívám se , že za těch šedesát to asi žádná hitparáda nebude,spíše za těch sedmdesát,ale záleží na autu a na prodávajícím.

Co se týče spotřeby,tak ten kdo tvrdí,že jezdí s třistadvacítkou za devět litrů,tak může vyprávět pohádky dětem,mám zkušenosti s 200 K a tam se dá jezdit 7,3-9,5 l/100 km a auto se odvděčuje s velmi slušným výkonem.

Osobně preferuji W 208 před W 209,mám na mysli vzhled,jsou to stále krásná auta.Přeji šťastnou a dobrou volbu

2014-11-30 13:13:35

Šolim díky moc !!

takže pochopil jsem z tvého přispěvku že 320i by byla nejlepší volba ? a pokud bych 320 nesehnal tak se mám kouknout po 200K nebo 230K ?

Jak říkaš za 70.000 kč seženu ještě v dobrém stavu v nemecku w208 jo ? ja se koukal na mobile.de a spostu kusu se pohybuje okolo 2000-2500 euro.

Jinak vzhledem k mému rozpočtu je to dobrá volba? stále furt nemuho dojít na odpoved otazky jestli do teho auta vrazíém 2x tolik ročně za opravy ..

Nechci vyhodit tady 60-70K kč za auto který mě bude stát další rok jednou tolik, to jsou pro mě vyhozené penize..

máš na to nějakej názor nebo odpoved? předem diky

2014-11-30 15:30:51

lwend: Moje volba by byla opět 200 K 141 kW,ale to je hrozně zubjektivní,protože jsem jí měl a třistadvacítku bych osobně nebral,kvůli té spotřebě.Jiný ti napíše,že 320 cítka je nejlepší (a taky asi je z hlediska motorizace),ale s ohedem na můj styl ježdění a v podmínkách , v kterých žiju mi je daleko milejčí ta dvoustovka s podstatně nižší spotřebou a velice slušným výkonem.

S těmi ND bych to neviděl tak černě,pokud nekoupíš vysloveně ruinu,ale počítej min s deseti tisíci kč po koupi na výměnu základních věcí,náplně,filtry atd.O tom se tady psalo mnohokrát a nic nového pod sluncem.

Chce to,aby u koupi vozu s tebou byl někdo fundovaný a dokázal posoudit,zda se nejedná např, o naleštěné pozlátko,nebo vyloženě o krám.

Rovněž neber za bernou minci můj názor,protože někdo může mít úplně opačný,nebo jiné zkušenosti apod.Vím ,že v DE je větší výběr,ale nejlepší je auto vidět,nežli jet na tzv tutovku a on je to v podstatě krám.Tuto zkušenost mám už taky za sebou,nedávno zrovna při výběru vozu pro svou paní...

U ojetého auta s kilometry ,o kterých se tady bavíme nikdy nevíš pořádně...

2014-11-30 16:13:08

Jasně díky počkám na názory dalších doufam že bude někdo tak ochotnej a napíše mi sem svuj názor na otazky než jen ty jinak fakt děkuji, jsem v tom uplně lajk a nějak do teho nespěcham

2014-12-02 10:09:39

Koupě ojetého auta je vždy trochu loterie, takže univerzální odpověď asi neexistuje. Nicméně má zkušenost - mám 1998 CLK 230K, automat, pořizovací cena byla 80 tis. před cca 2,5 lety. Už téměř rok s ním nejezdím, dal jsem do užívání v rámci rodiny, ale zatím stále spokojenost. Výkon tak akorát řekl bych, níž bych asi nešel, 320 by nevadila:) Spotřeba dlouhodobě byla 9,3l, většinou dálky, sem tam poskakování po Praze na nákup apod. Nejmíň jsem měl 7,9l Praha-Zlín po dálnici, plynulých 130km/h, přes 10l jsem se na celou nádrž pokud vím nedostal nikdy. Jen tak pro zajímavost s 350 V6 v eSku to je v průměru ani ne o dva litry víc:)

Co se týče servisních nákladů, když nepočítám pneu a pojištění (což dohromady přes těch 30 první rok určitě bylo, protože sem kupoval nové zimní i letní), tak za ty dva rok to přes 30 asi bude, nicméně jde o dle mě běžnou údržbu s ohledem na stáří a nájezd (kotouče a desky, přední pružiny, náplně, výbojky, filtry, duo-ventil, víc si nepamatuju). Aktuální nájezd bude něco 230tis km +.

Určitě hodně záleží na stavu auta, doporučoval bych si to před koupí nechat důkladně proklepnout, nejlépe přímo v MB, a vybrat udržovaný kousek. Nicméně jak jsem psal na začátku, je to vždy trochu risk, nicméně MB můžou mít tu výhodu, že budou jezdit ještě docela dlouhou dobu poté, co sou téměř po smrti, a tak k tomu zřejmě i dost lidí přistupuje (po takových je radost auto mít:)).

2014-12-02 13:07:43

lord_iffy: ...s tím"proklepnutím" u ,bych si dovolil nesouhlasit,protože ti v rámci vidiny "určitě nějakého servisu",vždy najdou chybu,aby to vyznělo v jejich prospěch.

Určitě však trpělivě vybírat a kupovat s někým,kdo tomu hoví,ale to je stále dokola,byť opakování je matka moudrosti

2014-12-02 16:00:26

Šolim: naštěstí takovou zkušenost nemám, nicméně asi i to se může stát, zřejmě záleží kde. Byl jsem před koupí eSka ve Stodůlkách, dostal výpis z diagnostiky a pán, který daným modelům evidentně rozuměl, mi o tom hezky popovídal. Žádnou chybu, kterou by auto doopravdy nemělo, nezmínil. Tudíž při další koupi MB budu postupovat stejně.

Našel sem doma na počítači servisní náklady za cca prvního 1,5 roku (od nájezdu 216.600 km do 241.000 km), konkrétně: odstranění fólií 500,-; výměna ATF a filtru, doplnění oleje 5.300,-; letní pneu 7.520,- + 765,-; výbojky 3.780,- + 552,-; olej a filtry 3.998,-; duo-ventil 1.000,-; přezutí na zimní 910,-; přední kotouče, destičky, brzdová kapalina 6.300,-; zadní kotouče, destičky a přední pružiny 7.600,-; přezutí na letní 690,-; zadní vrzáky 2.000,-; zimní pneu 8.696,-; výměna oleje a filtr 1.800,-

Jestli tedy dobře počítám, tak bez pojištění, ale s pneu je to za 1,5 roku něco lehce přes 50.000,- pak už jenom benzín. Další údržbu už neprovádím já, takže nemám bližší info, ale nevím o tom, že by se dělalo něco zásadního.

2014-12-02 21:59:09

430 nebo 55 jedině ale 320 je taky dobrá

já jsem najel asi 1000km a nasral jsem tam asi 30tis a vypovídá to celkem o ničem

2014-12-02 22:02:27

lord_iffy: Tak to je hodně velký extrém.Já jsem kupoval auto , dovoz Itálie najeto 87 000 km,pouze výměna oleje a filtrů v roce 2011 duben W 208 kompressor 141 kW.Auto bylo,jak se říká jako nové,původ Padova se servisní knížkou.Takovéto auto považuji za dobrou ojetinu bez dalších následných investic.

To si ale každý musí dát dohromady sám.W 211 jsem velice dobře koupil za menší peníze na dobu,která byla tehdy na trhu,ale bylo jasné,že do toho musím dát o nějaký peníz na víc,byť to nebyla žádná závratná částka celkem 21 tis kč ,včetně výměny předních kotoučů a destiček a auto je jak z alabastru

Koupit auto za menší peníze samozřejmě znamená další a další náklady.Z toho,co ty tady uvádíš se dá koupit další auto s ohledem na ceny,které jsou momentálně na trhu

Bohužel vý běr w 208 ček je velice bídný a pokud jsou ,tak to jsou pěkný krámy min 200 tis km najeto...

Jako by úplně vymizely,jedině na DE

2014-12-02 22:09:05

Jako že je extrém, že se na autě mění brzdy, pneu nebo snad oleje a filtry? Asi to nechápu:)

Auto s 200tis km, že je krám? Asi sem z jiného světa:)

2014-12-02 22:12:00

Šolim: když si přečteš jeho vypsaný investice pořádně tak je Ti snad jasný, že to přece nemá nic společnýho s tím, že by koupil auto ve špatnym stavu ne Ty si měl počítám navíc auto v garáži jezdil s ním pouze svátečně a v zimě asi taky ne tak že jsi nepotřeboval třeba ty zimáky. Jinak tam má jen klasickej spotřebák nic víc . . .

2014-12-02 22:59:11

lord_iffy: Někdo udělá z auta "krám" už na deseti tis. km

Všeobecně považuji auta nad 200 tisíc za "krámy",do kterých se cpou jenom peníze,taková je skutečnost .Já mám taky takový,ale protože auto mám opravdu jenom pro radost,tak náklady jsou téměř nulové,pouze nafta.

Měl jsem aut, ani nevím už kolik ,ale vždycky šla na sto tis z domu.Tak to prostě je a při dnešním trendu výroby co nejlevnějšího vozu to platí dvojnásob.Projdi si tady různá vlákna a dočteš se o něčem podobném.Dnes není zájmem výrobce , aby auto dlouho vydrželo,ale aby jsi zase koupil cca za šest let auto nové,pokud možno stejné značky.I našese ojebávajíW 208 je jeden z posledních poctivejch.

Mám služební auto pravidelně servisované,takže stále v cajku,ale ve stopadesáti jde na prodej,protože náklady na jeho údržbu se již nevyplácejí.Mohl bych tady vyjmenovávat,co mi po sto tisících vyměnili na autě,včetně rozvodové skříně,poloos,kotoučů apod.

Nejsem tak ješitný a vím , že v garáži mám taky takový "krám",který mám však rád a hýčkám si ho a za hezkého počasí,jak tady Adam píše ho projedu

2014-12-02 23:08:33

Tak jasný, pokud někdo najede s autem 150 tis km a nemění nic než olej, protože to auto to nějak zvládne, tak při 200tis km to asi potencionálně bude krám. To je skutečně bohužel česká realita.

Ale co, trochu jsme to tady zaneřádili, výše byl dotaz na náklady, já napsal ty svoje z reálního běžného provozu (MB nemám a ani sem neměl na projížďky o slunných letních nedělích, abych jindy jezdil MHD nebo nějakou plechovkou).

2014-12-02 23:33:22

lord_iffy: Jo jasně,ale ta česká realita je způsobena tím,jak je to tady v prd..i.Všechno se odvíjí od síly ekonomiky a jak správně píšeš,když to nějak do těch dvou stovek jde a potom amen.Bohužel většina z nás každou korunu několikrát otočí v ruce než ji pustí,aby měl na tamto a na tamto.Přece jenom lidé z dřívějšího "západu" se mají stále lépe než my a s tím svým miláčkem si zajedou pravidelně do servisu a to auto je i v těch dvoustech stále slušné a pěkné auto.(taky se však tahají pěkné ruiny zDE

No a tím se vracím k původu debaty,dotazu na koupi vozu,s tím ,že konkrétně na našem trhu w 208 za slušný prachy není,nebo jsem takovou neviděl a proto i já souhlasím s "naším mladým tazatelem",že bude lepší vybírat na mobile.de,ještě lepší Ital s pravidelně dolévaným olejem do motoru

2015-02-13 22:42:06

Zdravím všechny a zajímalo by mne, jak okomentujete tohle:

Nabízím k prodeji CLK200K (W208). V ČR jsem první majitel. Koupil jsem ho v 5/2012 z Italie.

K autu mám všechnu dokumentaci, kterou jsem převzal při koupi a při přihlášení. Dle dokumentace od prodejce: majitel ročník 1933, na tachometru při koupi cca 20.000 km, r.v. 1998, výkon 141kW, man. převodovka, aut. klima. K autu jsem dostal pouze jeden klíč a bylo z venku „dodrbané“ ze všech stran. Vnitřek, podvozek a motorový prostor vypadaly, jako by auto vyjelo z fabriky.

Před koupí jsem se snažil prodejcem uvedené údaje ověřit u Hošek Motor Brno-Vinohrady, ale „vyfakovali“ mě (zajímavá zkušenost), tak jsem to prostě riskl.

Následně provedena kontrola v neautorizovaném servisu, výměna filtrů, náplní, svíček, pneu atd. a přestavba na sekvenční LPG s předpokládaným nájezdem cca 30tkm/rok, ale nakonec vše dopadlo jinak, takže aktuální stav tachometru je cca 33.000 km, auto je nevyužité a stojí v garáži (jezdilo pouze o letních prázdninách, sníh a sůl za mne nepoznalo). Karoserie je ve stejném stavu jako při koupi, vše ostatní je v perfektním stavu.

Před STK v 5/2014 provedena výměna filtrů, oleje a svíček + revize LPG.

Cena je pevná a to: 137.000,-Kč.

2015-02-13 22:50:15

Je to drahý co chceš slyšet

2015-02-20 14:04:10

Zdravím, hledam clk v černé barvě s bílym/bežovym interierem je to někdo kdo prodava? Neboli nevite někdo o někom? Z bazaru to auto nechci a německo je daleko tak se ptám ..

Idealni by bylo kdyby bylo v lpg

2015-02-20 14:18:18

lwend: Zdravím, mám černé, spíš je to metalíza se 4ma barvama s béžovým interierem a Lpg, doporučuji. Je to z Itálie i s Lpg, Italská verze, černá kola, byla černá skla.

2015-03-15 21:26:41

zdravim. rozhodol som sa vratit k mercedesu a zapacilo sa mi clk. zajtra idem obhliadnut tento kus http://mercedes-clk-coupe...r-elegance-id6609363.html co si myslite na cenu vzhladom na vek a najazd ?

a este by som mal otazku aky nakladny je servis ? doteraz som mal AR 159 a servis ma doslova zabijal. obycajny spojkovy valcek 200€, spojka 1000€ a podobne. dufam ze servisne naklady na clk nebudu take horibilne :D predtym som mal este w202 c220 a to bola krasa vsetko co som potreboval sa dalo zohnat za par korun a to auto bolo nesmrtelne

2015-03-15 21:49:35

1mato250: Servis levný,ale to auto si myslím je drahé 97 200 kč a ročník 1998.V ČR by jsi našel levnější.200 k a 230 k určitě


Odpovědět

1 ......... 3  4  5  6  7 ......... 11