Fórum - Téma


W208 - Rady ke koupi


Fórum CLK W208 W208 - Rady ke koupi

Manuály  |  Inzerce  |  Model Mercedes Benz W208 CLK  |  Naše vozidla


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 10

2014-09-03 08:30:52

K vyse uvedenymu CLK. VIN vcera prisel a MB v Italii ho videl naposled v prosinci 2003 a mel 46tkm. Vic nevim.

2014-09-03 19:24:55

Čeho se bát při koupi automatu 230K? Ahoj, chci si pořídit W208 CLK 230K, r.v. 99, najeto 215tis v automatu. Je ten automat hodně poruchový?

Popřípadě co udělat - vyměnit při koupi jako prvni?

Diky za odpovědi.

2014-09-04 12:36:56

sicksix: To je hódně subjektiví,ono totiž je to o tom,jak se člověk k věci chová.Když to někdo pere na plný plyn,tak přirozeně i AT převodovka dostává za uši a jednoznačně se odporoučí dřív než když s ní zacházíš slušně,tím mám na mysli zbytečně nedávat plný plyn a převodovce vyhovět.

Měnit však preventivně něco , co funguje je bláhovost.Je-li v pořádku,tak po koupi hned vyměnit olej a kapalinu AT převodovky,tak jako mot. olej,proměřit brzd. kapalinu,filtry apod.

Jak jsem výše psal ,někdo má nesmrtelnou AT př. a někdo ji vylágruje na sto tis.km,díky stylu jízdy

2014-09-21 00:36:22

Ahoj poohlizim se po novem aute. Predtim jsem sedlal chrysler 300c 5,7. Nicmene neustale problemy s automatem me nuti k presednuti. A tak se ptam jaky je rozdil v motorizaci 4,3 a 5 nechci samozrejme amg. Zajima me jestli je to nejaky zasadni rozdil spolehlivost/udrzba pripadne ve spotrebe. Zajimaly by me prumerne rocni naklady na udrzbu. Nechci auto kde dam za kotouce 30 a za jeden tlumic 15. Dale by me zajimal jak je na tom automat. Zadne prehrivani i kdyz nekde jedete delsi cas mezi 180-200? Nerad bych aby mi to pak za nejakym kruhacem zase rdilo 1-2 a pak sedel v poli a cekal az vychladne. Nebo abych po par kolech na nordschleife pridal na list se spotrebakem klikovku ci prevodovku. Je nejaky rocnik rekneme top? Me osobne se libi po faceliftu ale novejsi nechci protoze jsem si zde cetl o abc podvozku. Co koroze? Doposud jsem mel zkusenosti pouze s amerikama takze nevim co od mb cekat. Dik Petr

2014-09-21 09:49:59

V motorizaci 4,3 a 5 je rozdíl ten, že ve 208 asi 500 nekoupíš jinak 180-200 je pro ten motor jen takovej šolich, tak bych se nebál

Jinak ten podvozek kterýho se bojíš, se clk netýká, tak si můžeš klidně koupit novější

2014-09-21 10:20:40

To auto je postavene na to aby jezdilo 220 v kuse po dalnici.

Naklady na udrzbu minimalni.

Problemy zadne, pokud nekoupis mrchu.

Motor se pri normalni jizde casto toci pomaleji nez kdejaka nafta....

2014-09-21 11:21:49

mess: muzu potvrdit. Mori ma masarku s motorem 4.3 V8 a opravdu si to drzi hodne nizky otacky. Tocivej moment dela s objemem a valcema fakt dost.

2014-09-21 16:58:52

Aha takze w208,w209 nemaj ten hydro podvozek. Je rozdil v automatu (spolehlivosti) mezi w208 w209? Zatim to byla achilova pata mych aut a to ve 300m byl hd automat prave tusim mercedesu. Ty automaty jsou hydro ze? A co antikorozni ochrana bude stat v garazi mene nez venku.

2014-09-21 17:25:29

některý 208 maj nivelaci na zadku, to je asi tak max :-D Jinak automat v 208 a 209 je 722.6

2014-09-21 21:29:03

hair: Antikorozni ochrana u 209 je asi tisickat lepsi nez u 208 (vychazim z toho jak to bylo u W210 a W211, takze je mozne ze se pletu a shnilou 209 jsem nevidel nikdy), ale 209 nema 4,3l motor. Automat je stejny a ze se ti pokazil byla smula, mam uz skoro 300 000 a porad jede stejne, jen menim olej po 60 000km.

2014-09-21 21:36:50

S tou korozí je to bohužel marnej boj, ale 208 je hezčí

2014-09-21 21:39:54

slonice: existuje nejaka technologie ktera z rezu udela zpátky kov. Potom nástřik voskem a je to. Lubos s profilem E34 mi to povidal. Zkus se zeptal jeho. Ja to strikam este nez to zrezne

2014-09-21 21:44:00

iron: No to nevím, mozna se da plech napadeny kotozi ocistit, tim nastrikat a pak nastrik zakladu a tlumexu aby to vydrzelo jeste chvili, ale to co rikas ty mi prijde jako nesmysl, jestli jsem se te dotkl tak se predem omlouvam :).

Slonice: Jo, hezci je :)

2014-09-21 21:48:25

mess: hele nic se nedeje. Ja zitra vyzjistim co to je. Jsou to prej dve aplikace. 1. chemickou reakci udajne udela z rezi zpátky plech apak klasickej nastrik. Ja pouzivam pouze vosk protoze vydrzi hodne a muzu s nim upne na vsechno mimo brzd a vyfuku. Preptam se na to a dam echo.

2014-09-21 22:04:01

noo něco jsem už o tom zázraku slyšel, ale ale

2014-09-22 12:01:16

iron: Tomáši nic nehledej,není to nic nového pod sluncem,ale jedná se pouze o oddálení "rozkvetlosti" plechu díky rezu,tzn zamaskování a dočasné "krásno",používá se to zejména při prodeji,aby auto vypadalo hezčeji,ale za rok je to zpátky.Proti rezu je každý boj předem prohraný.Dnešní vozy mají velmi dobrou ochranu proti korozi a nedoporučuje se domácí kutilství v dalším jakoby vylepšování ochrany.

Dobrý příklad se tady uvádí W 210 versus w 211,tam je to evidentní...

2014-09-22 12:29:22

Šolim: Milosi vzdyt me znas. Auto se ma voskovat 2x rocne a ja to delam 5x. V patek jsem umyl E a protoze doted lilo tak Misa sla do prace pesky. Musel jsem si vzit C abych nezasvinil svojetak to ma byt. Mam volno tak si uzivam relax

2014-09-23 00:45:43

Ten zázračný nástrik proti korozi a naslednou konzervaci je Brunox Epoxy.. dělal jsem s tím preventivně kazdy kout na svém w208 a opravdu nemůžu jinak nez chválit.. Dělají to Němci a je to v podstatě chemicky odrezovač a na pryskyřici založeny konzervant.. Rez to mění na neaktivní kov(rez zmeni barvu do fialova az černa) a zaliti pryskyřici to bráni proti další oxidaci(přístupu vlhka a vzduchu) a proti otěru..

Dělal jsem s tím loni i víko od kanálu a mřížku odpadu a stále je to fialovo černá bez známky rezi!

Na Aute pak následný nástrik čistým zinkem a pak antikorozni nátěr Antirezin a je hotovo.

Samozřejmě ze nejlepší převence proti rezi je garáž a nebo alespoň přístřeší!

Jinak ten Brunox mi poradil chlapík z Classicu co děla do starších kde jsem viděl i jeho práci a nevěřícně jsem jen kroutil hlavou čím vším to konzervoval a tak jsem se nemohl nezeptat ze

Jinak náhodou je výhradní dovozcem malá firma od nás z města v Uherskem Brodě Lahev tuším 400ml ve spreji maji za 280kc což je levnější nez na netu..

2014-09-23 07:59:19

xhanel00: tak a uz to víme všichni. Díky za informaci. Mam v garáži kanal tak to tim udělám taky

2014-11-30 12:01:21

Zdravím všechny !!

Už jsem se pár majitelu medvedu zde ptal ve vzkazu ale zeptam se i celkově všech.

Je mi 19 let, od malička se mi libi mercedes 200k,230k a 320i ale boužel jsem nikdy o tom nenašel nějake info..

Momentalně uvažuji o koupi zde uvedených modelu a mam na to rozpočet okolo 60K. Boužel více si nemužu dovolit jelikož studuji.

Takže měl bych otazku,vyplatí se za 50-60K kč koupit medved 200K,230K nebo 320i ? Který je podle vas nejlepši a proč?

Jak je to s náhradními díly a opravou - cena (jsou drahe) ? Kdyz koupim třeba 230K za 60K kč , dam do toho během roka na opravy 2x vetsi cenu nez za samotné auto? (Nemohu si dovolit auto ktere mi rocne sežere 30.000 kč na opravach) ..

Automat nebo manual ? Jaka je ve skutečnosti spotřeba (všude udavaji jine info) ? Když se podivam vetšina medvedu modelu 200k,230k a 320i maji najedto v rozmezí 140.000 až 160.000 km , to je ta hranice kdy to auto potřebuje jakoby "celé vyměnit" ?

Kompressor nebo bez ?

  • samozdřejme beru na vědomí stočení tachometru, chovani puvodniho majitele k vozu. Jinak bych preferoval koupi na mobile.de

Předem děkuji za odpoveď budu se tešit.


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 10