Fórum - Téma


W208 - Rady ke koupi


Fórum CLK W208 W208 - Rady ke koupi

Informace o modelu: Mercedes Benz W208 CLK


1  2  3  4  5 ......... 18

viki  
viktor
2013-05-06 07:06:02

líp e leze do zadu nefouká na hlavu

2013-05-06 15:01:37

zeezo: Éčko W 211 je koncepčně úplně jiné auto a samozřejmě pokrok jde dál a těch pět let v ročníku je znát.W 208 ,když je v naprostém pořádku,je velice spolehlivý sportovní vůz,pro úplně mladé,nebo seniory v dobré kondici,poměrně jednoduché ,dnes již téměř oldtimerové auto,ale stále velmi pohledné.Předností,vzhledem k jeho věku jsou levné náhradní díly.

Jelikož uvádíš ročník 2003-04,tak u CLK se jedná o mod. W 209,který je samozřejmě co se týká jízdních vlastností zase o kus vpředu před W 208.Tento vůz mě však svým vzhledem ale nikdy nenadchnul a proto jsem koupil W 208.

I když jsem vždy preferoval benz. motory v roce 2012 jsem koupil W 211 270 CDI.S tímto vozem jsem moc spokojen,zejména jeho dlouhodobou spotřebou 6,5L nafty,ale i komfortem,jízdními vlastnostmi a i jeho vzhledem.

Samozřejmě praktičtější je W 211,takže s W 209 se to nedá srovnávat,protože ta je určena k úplně jinému účelu.Měl by jsi vědět s kým a pro co budeš vůz užívat a pak se rozhodnout.

Co se týče ceny,tak W 209 je určitě levnější,při stejné motorizaci.Všechno je však při koupi ojetého vozu relativní,protože jsou např.W 211 270 CDI roč.2004 za 150 tis,ale taky za 250 tis.Důležitý je stav vozidla,protože někdo auto zničí za dva roky a někdo ho má jako nový do doby než ho prodá.

Až se Ti auto zprotivý a budeš ho chtít prodat,tak určitě snadněji prodáš čtyřdveřovou limuzínu,než sportovní vůz.

Já jsem CLK prodal víceméně z rozmaru,protože jsem se vždy vzhlížel k W 211 a tak jsem učinil,to co jsem učinil.

Přeji správnou volbu koupě auta!Však se nám určitě pochlubíš

2013-05-06 15:32:35

Spis se musis rozhodnout jestli chces kupe nizsi stredni tridy nebo limuzinu vyssi stredni tridy

tim bych jako zacal

2013-05-06 16:14:44

zeezo: Ještě taková poznámka.Doporučuji koupi radši dražšího vozu v dobrém stavu,než nějakou vylágrovanou levnou šunku,do které pak vrazíš ještě dalších 50 tis.(CLK),nebo W 211 s prošlapaným SBC,vymlácenonými nápravami i když ta náprava není tak drahá,ale i tak to je taky pěkná pálka na víc.

Doporučuji,nejseš-li úplný znalec,vzít někoho sebou,kdo tomu hoví a vsadit na něj.Já jsem koupil W 211 za rozumné prachy,ale i tak , u každého ojetého vozu je základ po koupi,vyměnit oleje,filtry a to je (při autom. převodovce) 12 tis kč.

Je normální, při koupi ojet. vozu,dát do následných investic cca 20 tis. kč.(oleje a jiné drobnosti)

2013-05-06 17:36:11

JA jsem zaslechl reference od Kleki-Petry ze Šolimovy stroje jsou 1A takze vi o cem hovori

2013-05-06 18:28:30

enougher: To musí Kleki Petra potvrdit - ten pán je velký puntičkář, prostě třeba na kastli vidí věci kterých bych si ani nevšiml - karosářskou bych pro něj asi dělat nechtěl

2013-05-07 14:47:05

čau chlapi, díky za názory. Asi půjdu nakonec do CLK. Když si představím, že budu vrážet na různý opravy (což se pravděpodobně stane dřív nebo později) do E řady, určitě by mě to vyšlo mnohem dráž. Jsem mladý muž, bez rodiny zatím, takže CLK by mělo být akorát.

Co si myslíte o tomhle? http://auto.bazos.cz/inze...-AVANTGARDE-PERFEKTNI.php

Rovnou se zeptám, byl by někdo z vás ochotný (nebo znáte někoho) tam se mnou zajet a omrknout to? Samozřejmě ne zadarmo

2013-05-07 15:29:52

zeezo: Ja s tim problem absolutne nemam a delam to o vikendech jako privydelek. Nestydata reklama.

2013-05-07 15:46:47

zeezo: Auto ,které nám představuješ vypadá dobře i prodejce znám (pouze z bazoše,protože je to překupník).To auto vypadá dobře,ale to upozornění na tu hranku na kotoučích,to si myslím něco naznačuje,protože každé auto,notabene se 180 tis km ji tam musí mít a myslím,že nepůjde o hranku,ale o hranu min. 1,5-2 mm,zvláště,je-li to automat,tak budou zralé na výměnu.Je tomu tři neděle , co mi blueabyss měnil př. kotouče a destičky a to auto má rovněž 180 tis km.To je ale muškovka.

Jinak,co se týče těch ND,tak to bude přibližně stejné jako u "E",protože ty jsi stále uváděl W 208,tak jsem tam napsal,že jsou samozřejmě levné,ale podle ročníku mi bylo jasné,že máš v "pácu" W 209 CLK.Myslím,že v tom nemáš jasno a tak ,aby jsi věděl,CLK W 208 1997-2002 a CLK W 209 2002-2008(nebo 2009 nevím).

Radím Ti ,aby jsi levné nekupoval,ale mohl by jsi něco uhádat,protože za tuto cenu se dá koupit éčko a dokonce třistadvacítka.Jinak na fotkách vypadá fakt moc pěkně i když jak jsem psal W 209 není pro mě zrovna to ořechové.Je to však velice subjektivní a budiž Ti přáno,aby auto bylo v pořádku a bezproblémové.

Ten pán se tím asi živí,protože inzeruje velmi často a musím ale uznat,že jím inzerované vozy vypadají dobře.To je však všechno bla bla,protože to chce zajet a vidět

kondik: proč nestydatá reklama?Kamarád se optal a ty jsi mu odpověděl.To je fér.Hlavně mu dobře poraď.Tam je ta výhoda,že když auto bude stát za pendrek,tak Ti může dát do huby apod.

Já jsem kupoval auto taky ve dvou a do dneška kámoše biju

2013-05-07 15:55:36

Kondik: dobrá, ozvu se.

Šolim: Co se hrany týče... kdyby byla, na kolik mě vyjde výměna tak aby vše bylo ok?

Díky za vysvětlení, jde o W209:)

Nechci jít do levného, protože mi je jasné, že zatím něco bude. Tato cena mi přijde celkem OK, ale možná by to šlo ještě snížit?

Ečka v podobné ceně u nás jsou např. v Auto ESA je jedno (stříbrné) - ale autobazaru bych se chtěl vyhnout. Kamarád navíc dělal přímo v Auto ESA a když mi řekl, co tam běžně dělají - ruce pryč.

Další faktor, proč vzít tohle auto, je pro mě právě ten fakt, že se tím pán živí a auta vypadají OK, takže by asi neprodával nějaký vrak. Ale je mi jasné, že je třeba to vidět na vlastní oči (možná s Kondikem )

2013-05-07 15:59:40

zeezo: V poradku, klidne sem zpravou ohledne co kdy a jak. A ted nemyslim Letadlo Yak. Jestli bude mit nekde v okoli zvedak super. Kupovat auto bez zvedani ale nemusi byt uplne kosher.

2013-05-07 16:25:35

zeezo: To zatím neřeš.Ale právě proto,že se tím ten borec živí,tak určitě ví,že tam není něco košer a proto se o tom zmiňuje.Výměna není smrtelná,záleží jaké kotouče a destičky zvolíš,např.u W 209 si myslím,že to bude podobné,jako u mého vozu a tam se cena pohybuje u př nápravy od 4 500-10 000 kč(ber to jenom orientačně ,protože skutečně záleží na výrobci,já osobně preferuji ATE).

Ten zvedák je jasná věc,však uvidíte.

O těch autobazarech bych Ti mohl vyprávět...

2013-05-07 21:52:33

Na zvedák se zeptám.

Kondik: během zítřka zavolám

Šolim: cenu, co zmiňuješ, je za komplet předek?

Jinak doporučili byste mi nějakou společnost pro povinné ručení? Kde máte vy? (moje první auto, nemám žádné bonusy...na otce to psát nemůžu, protože auto budu kupovat na firmu). A havarijko - je třeba zřizovat u tohoto vozu nebo by to bylo zbytečné?

2013-05-07 22:47:22

Ahoj clk urcite doporucuju ale sel bych po vybave AVANTGARE to je kuze el sedadla a tak dale moc hezkej interier a ururcite face lift blinkri ve zrcatkach) ja mam 2,3 benzin cabrio najeto poctivich 92 000 auto je jak nove a jsem spokojeny kdyz jedu se stazenou strechou tak se lidi otacej

2013-05-07 23:09:06

zeezo: Cena je za komplet,tedy chlazené kotouče+destičky.Nepředbíhej však,protože sjíždění kotoučů je zcela normální a každý kotouč má doporučenou nejtenčí mez.Jestliže kotouče při brždění nedělají neplechu,tak je zbytečné je měnit.To vše uvidíš.

Při kontrole vozu je dobré prohlédnout stav přední i zadní nápravy na zvedáku pomocí nějakého páčidla zkontrolovat stav čepů,řízení,nejlépe se to dělá na STK při rozkmitání nápravy,ale ta možnost asi nebude,takže aspoň to páčidlo,stav tlumičů,výfuku včetně katalyzátoru,při běhu motoru poslech vstřiků,prošlápnout plyn zda nadměrně "nečoudí",opotřebovanost volantu,řadičky (i když někomu se potí ruce tak,že taky prd poznáš)ošlapanost pedálů,stav boku řidičova sedáku,při projetí kontrola posilovače řízení,zda nejde ztuha,jestli auto netáhne k jedné straně,projet nějaký ten dolík a zkontrolovat zda nemlátí náprava,nebo neklepe na dolíku,je-li automat převodovka zda necuká,zkontrolovat stav vzduchového filtru atd atd

Určitě se dá něco uhádat,ale prodejce Ti bude tvrdit,že to vše je zohledněno v ceně

Musíš však počítat také s tím ,že min investice,tzn výměna olejů a filtrů,aby jsi si byl jistý a od té doby se nastaví servis "A",bude 10-15 tis kč ,budou-li skutečně v trapu ty kotouče,tak dalších cca 8 tis kč

Ale jestli s Tebou někdo takový bude, kdo tomu hoví,tak toto základní musí vědět a půjde po tom.

Velkou pozornost je dát stavu karoserie,tím mám na mysli veškerou slícovanost, hladkost povrchových dílů a zda-li není např rozstřik,tzn.,jestli nebylo bourané.O rzi nemá v tomto případě přemýšlet.

Možná se může někomu můj výčet zdát najivní,ale při této ceně vozu je to myslím z mého pohledu zcela normální.Vždy se mi to vyplatilo

S tím pov ručením to u Tebe asi tak málo nebude,protože jsi mladý chlapec a jak sám píšeš,tak bonus tam nebude.Všeobecně nejlevnější je asi ČPP.Já mám teď Generali a tam mám v základu,včetně pojištění proti zvěři,skla a spolujezdcovi sedačky cca 8 500 kč a platím díky věku,bonusu a oblasti trvalého bydliště 2 780 kč

S havarijkou to záleží na každém z nás.

  • kori: já osobně kůži nesnáším a jestli se lidi otáčej,nebo ne ,tak to mi je úplně,protože je pro mě srdeční záležitost a hlavně se musí líbit mně i kdybych ho leštil jenom v garáži a nikdy s ním nevyjel

Na ježdění mám jiná auta,na léto i na zimu.Takže takový,jestli se někdo ohlídne nebo ne mě vůbec nebere a považuji to za maloměšťáckost.Dříve se lidi otáčeli i za Unem z Tuzexu

Jo a když už radíš,tak W 209 má blinkry pouze v zrcátkáchNeber to ve zlém,protože názor můžeme mít každý jaký chce,respektuji i ten Tvůj,akorát...

2013-05-08 14:15:21

Me se kuze libi ikdyz bych preferoval asi alcantru, coz jsem v clk nikdy nevidel. Perforovana taky neni spatna, celkove se mi zpracovani originalnich kozenych sedadel mercedesu libi. Je fakt ze v jistych pripadech je latka pohodlnejsi, ale koukat na hadrove sitzny, neni to co bych ocekaval od . Z aut soucasne inzerovanych v CR se neda podle me koupit nic, nic zajimaveho tu neni, krom 270tek se skoro nulovou vybavou a kupodivu pod kazdou napsano top stav. V top stavu nekdy neni ani auto co sjede z vyrobni linky, ne tak 8 let stary auto...

2013-05-08 15:09:02

mess: Jo jasně,každému co se líbí a vyhovuje.Ale ta W 209,kterou tady propíráme,je fakt z toho ,co se nabízí,ať na bazoši,SA a sportovní vozy nejlepší a vypadá pěkně.To spíše W 208 se nabízejí fakt lepší,jsou tři kousky,na které bych se asi podíval,kdybych volil koupi

Průšvih je , že dnes je skutečně těch vychcánků habakuk a nestydí se napsat k vozu TOP a přitom je to pouze naleštěná kára...

2013-05-08 16:34:37

Já projezdil celou republiku než sem si vybral a mužů vám říct ze fotky klamou a prodejci taky malo jich je takovejch jak se pise nakonec sem koupil tohle a je jak nové a to sem kupoval asi 4 -5 měsíců než sem se rozhodl lidi SOU kurvy

2013-05-09 11:58:49

Solim:Vim jak ma w 209 blinkry ,ja se bavil o W 208 a to ze se lidi ohlizej tim jsem chtel vyjadrit ze auto vypada dobre a ne ze se nekde naparuju auta si moc vazim vlastim ho jako fanda znacky a ne na image jen pro me pochopeni jsem zde nove mozna este nevim jak konverzovat .

2013-05-09 20:40:17

kori: V poho,teď aspoň víš,jaké je výrobní modelové označení CLK W 208 1997-2002 a W 209 2002-2009

Chápu,ale ,tak jak jsi to napsal to fakt tak vyznělo.O.K.


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 18