Fórum - Téma


W208 - Rady ke koupi


Fórum CLK W208 W208 - Rady ke koupi

Informace o modelu: Mercedes Benz W208 CLK


1 ......... 14  15  16  17  18

Skyair  
Pavel
2015-10-13 17:17:57

Jasně Miloši. Je pravda, že zachovalé a udržované CLK (něco jako tvoje bývalé) udělá i po těch letech novému majiteli radost. A nejspíš přežije i novější modely. Každopádně je CLK stále pěkné ... a proto i svým způsobem nesmrtelné.

2015-10-13 17:54:38

Dneska jsem CLK naposled projel a uklidil, bude mi smutno celou celou zimu

Brno Circuit 12 04 2015 first drive

Honda s2000

2015-10-13 17:58:01

Jinak se tady pořád píše dokolečka dokola tak že asi nemá cenu se opakovat koho to zajímá ten si to najde a komu není rady tomu stejně nikdo nepomůže

2015-10-14 00:19:22

Diky za odpovedi. Jeste se zeptam, jaka je cca dnes cena za kousek v dobrem stavu? Samozrejme vim, ze rozsah je tak od 70k-150k a mozna i vice, ale ptam se, jestli kdyz kompromisne budu koukat na ceny okolo 90tis jestli to je adekvatni nebo si u takoveho auta musim opravdu priplatit?

2015-10-16 17:38:47

pankys: Myslím,že w 208 se stává již vzácností,tím mám na mysli v pěkném stavu.Ty ceny jsou různé v závislosti na motorizaci,výbavě,počtu naj km,atd.

Jistě jsi si jich taky pár prošel a zjistil jsi,že je to bída.Ceny se pohybují cca od 45 tis.kč do 100 000 kč.

Např. W 123 se dá koupit za 15 tis.kč na ND,ale taky za 250 000 kč v super stavu.S W 208 si myslím takové propasti v cenách nejsou,protože ještě není v kategorii "past",ale brzy bude vzácností a její cena půjde nahoru.Nyní si myslím,že je v takové blbé době,ještě není dostatečně stará a zase ne tak mladá

Momentálně jsem nikde nic zajímavého neviděl,aspoň pro mě

http://www.sauto.cz/osobn.../clk/16016946?goFrom=list

2015-10-16 22:18:32

Je to asi problem. Chci vylozene 320 V6 ale je jich malo. Nejvetsi paradox je, ze jsem se do nej zamiloval skoro jen z fotek a jeste jsem nemel moznost se ani svizt :D

2015-10-16 23:20:46

Joooo 320 V6 je bomba. Mam a nemuzu si vynachvalit 😉

 Mess
Michal
2015-10-16 23:51:57

vincent11: Ujde to, akorat je to slaby jak caj. Kupoval bych 430 nebo 55 at to trochu jede, kdyz nasypes.

2015-10-17 00:24:57

No ze to nejede, bych zrovna netvrdil. Taky to neni sportovni auto v tom pravem slova smyslu. 430 jsem videl jednu a za nesmyslny penize a 55 ani jednu. Kdyby mi bylo 20 let a chtel bych jezdit jak magor, tak si koupim nejakej japonskej nesmysl s turbem 😉

2015-10-17 09:10:29

Ona ani tak 430 neni žádná raketa ta 55 po měsíci taky nepojede

Vincent11 : Ty si ho teda vymoodil

 Mess
Michal
2015-10-17 09:16:32

vincent11: Ze to neni uplny sportak je pravda, jede to lip jak 97% aut co po silnici jezdi. A nejde ani tak o to jezdit jako magor, ale je lepsi pocit jezdit ve V8. Zas je to ale tezsi, servisni naklady temer zanedbatelne vetsi, spotreba vetsi o 1L, jeste mensi vyber aut nez u 320, ktery je uz tak maly. Ma to svoje vyhody i nevyhody.

Slonice: Tak jsem to myslel.

2015-10-17 09:20:24

koukal jsem se na http://www.spritmonitor.d...e=4&gearing=2&powerunit=2 a nevim kam na ty spotřeby choděj, mě to žralo kolem těch 15-16, když jsem to extra nehonil

 Mess
Michal
2015-10-17 10:54:12

slonice: na 4000 km (pak se to asi samo resetovalo) jsem tedka mel podle pal pc 11.3, jezdim normalne jak je potreba. Jen okresky a mesto, v lete byla klima.

2015-10-17 21:21:25

já mám klimu odpojenou, jezdim se staženejma oknama a poslouchám motor Na okruhu si ještě přitápim

Iron  
Tomáš
2015-10-17 21:36:52

Co se tyce 430 tak žádná sláva. Nekde ve videu ze srazu Tachově 2015 je sprint myho ML 350 V6 benzin proti masarce 430 V8 benzin. Myslim ze je to v tom nejdelsim videu. Každopádně mi chybelo 0,8 litru objemu, 2 valce a asi 10 koni. Stoprocentně W164 ma větší vahu, takze dalsi nevyhoda. Ale 430 jsem ujel. Dokonce i Kačka 24 jela stejny zavod a dala ho taky. Zajimavy je, ze s CLK 230 kompresor v Kersku bylo ML nastejno. Osobne bych volil tu 230, je lehci nez 430, bude min zrat a jede hodne dobre.

2015-10-17 21:43:44

Tak ono to může bejt o konkrétním kusu, může to bejt i řidičem atd Ty sprinty zrovna celkem o ničem nevypovídají Taky je něco jinýho 430 ve 210 a W208

Já jsem třeba v Brně s CLK dal Mitsubishi Evo, subaru WRX Sti a ty auta jsou na tom papírově od dost líp, tak že

Kdyby je řídil někdo jinej, tak bych je třeba nedal

Ale dám třeba 5kilo žehličku, 5kilo 230-to asi s ml nedáš :-D

Iron  
Tomáš
2015-10-18 00:04:11

slonice: tak hlavne ja to koupil pro pritelkyni. Docela ale premyslim i nad w209 ve 4matic. V benzinu do mesta. Uvidim co nabidnou za ML.

2015-10-18 00:15:14

tak hlavně já ty auta nesrovnával

Iron  
Tomáš
2015-10-18 00:17:23

slonice: každopádně vydrz 430 bude hodne velka. Nema to milion hovadin co se muzou po.rat

 Mess
Michal
2015-10-18 09:37:16

iron: W209 4matic ? Hodne stesti s hledanim.

A W210T ma z 0-100 6.2s vedle toho ML ma tusim 8.4s, jelikoz se nejdna o hodnoty emisnich limitů, rekl bych ze se jim da verit, jestli se mylím, tak me opravte. Prezentovat tu jak 350ML rozseka 430T na zaklade jednoho kusu nekde na srazu je totalni blbost. Buh vi co s tim kombikem bylo a na co jel.

V pripade clk bych do 230 kompressoru nikdy nesel, uz z toho duvodu ze spotreba proti 320 v prumeru naprosto stejna ale svezeni a zvuk je o dost jine. 230 by se snad vyplatilo jen v pripade, ze by nekdo z duvodů nevim jakych chtel 6q manual. V 230 jsem jezdil (ne v jednom) a vim kolik to zere a zere to jak prokopnuty.

430 v clk pojede znatelne lip, nez vsechny ty plecky predtim - ze spotreby ve meste se ale bude chtit plakat.

Auto s 430 nevazi 3 tuny a nezere 30/100 ( ne dlouhodobe). A 230 nevazi 1000 kilo a nezere 5 litru. Kazdy by si to mel sam zkusit a podle toho auto koupit. Protoze to co je tu napsano neni objektovni.


Odpovědět

1 ......... 14  15  16  17  18