Fórum - Téma


W208 - Koupě 200K


Fórum CLK W208 W208 - Koupě 200K

Informace o modelu: Mercedes Benz W208 CLK


1  2  3  4

2010-03-09 18:39:21

CLK 200 Kompresor - najeto 180 tis, automat. Rád bych se zařadil do vašich řad, má to cenu kupovat? Výdrž kompresoru? Převodovka? Má to akorát KO baterku. Když vezmu za kliku, má poskočit okno o kousek dolů? Moc se MB nevyznám poradíte?

2010-03-09 21:05:51

Kdyz vezmes za kliku okno popojede dolu je to normalni u vsech aut s bezramovymi okny...

180tisic neni moc... jen aby kompresor nijak nechrastil atd...

Neber si ten 120KW je to euro 1 a 140kw jede lip...

Jsem si vzpomel na G60 jak vrtulky kompresoru litaly ven kapotou............

2010-03-09 21:12:55

Já si před dvěma týdny taky pořídil CLK 200 Kompressor se 140kW a jsem s ním maximálně spokojen. Jezdí jak čert :-D Mě se nestává že by po uchopení za kliku poskočily okna, všechno se zdá že drží jak má. Můj má najeto 207000 km a snad ještě minimálně jednou tolik zvládne

Mori  
Tomáš Hofman
2010-03-10 00:45:06

Furt je 200k lepší jak jen 200 (100kw). A když CLK v manuálu tak jenom 230k.Vědší krouťák, síla, rychlost, 6ti kvaltová převodovka.. Ale CLK 55AMG to je nářez. Už mám vybráno. Ještě si na něj vydělat

2010-03-10 01:43:19

díky kluci za názor, je to 141 kW, dovoz I, digi klima (asi ucpaný filtr protože to skoro nefouká), na oko slušný, jede krásně. Cena 145 tis, ukecal jsem je na 140 je to Euro II, takže přihlášení 4 tis a KO baterka, prý mi dají novou za 1500 Kč. Je tam 72 Ah je to dostačující?

Mori  
Tomáš Hofman
2010-03-10 04:48:04

Uf co že to má všechno za elektronickou výbavu??? Včetně muziky povídej, pakliže je tam něco navíc.

2010-03-10 07:32:28

tak má to el. okna, zrcátka, křesla bez paměti a vyhřívání bohužel, radio nějaké dodělávané panasonic nebo něco takového takže to nebude makat s ovládáním na volantu. Nemá to xenony, rozsypaný čaj u hodin a teploměru (dá se to opravit?) LPG toroid

2010-03-10 09:30:52

Hle, zase diskuse o CLK, tak to se musím zapojit.

Když jsem před cca půl rokem vybíral CLK, tak jsem měl v merku právě CLK 200 Kompressor nebo CLK 230 Kompressor. Projel jsem se všemi motorizacemi a subjektivně musím říci, že mezi CLK200 Kompressor 141KW, CLK230 Kompressor 142KW a CLK230 Kompressor 145KW jsem nepocítil rozdíl (on ani paírově skoro žádnej není - 230 mají v podstatě jen nepatrně větší koruťák). U CLK200 Kompressor 120KW již trochu nižší výkon cítit byl, ale nic markantního a pro běžný provoz skoro nepostřehnutelný. Motory ve faceliftovaných modelech (od r.v. 2000 - CLK200K 120kW, CLK230K 145kW) mají výhodu, že jsou spojené ze 6ti stupňovou převedovkou, což má pozitivní dopad na spotřebu třeba při dálničním cestování, kdy motor točí nižší otáčky.

Já jsem nakonec skončil u facelftované 230K, což mi přišlo jako nejvýhodnější volba ( a taky jsem narazil na výhodnou nabídku...) a zatím naprostá spokojenost.

Co se týká těch automaticky sjíždějících oken při otevírání dveří, tak to se tady v diskusi už probíralo a vypadá to, že to mají CLK až po faceliftu (já mám rv2000 a tuhle funkci tam mám, ale myslím že olin, který má 1997 nebo 1998 to tam nemá).

Ve faceliftu jsou potom ještě ddalší kosmetické změny - el. sedačky ve stnadratu, palubní PC (to předfacelift nemá) a další drobnosti.

2010-03-10 09:47:02

Rozsypaný čaj u hodin a teploměru jsem měl taky (to je hodně typický závada, kterou trpí velké množství těhle aut) a opravit se to nedá, i když výsledek opravy nemusí být 100%. U mě se oprava u teploměru povedla perfektně, hodiny občas zlobí (byl tam prej dokonce prasklej plošňák, takže komplikovanější oprava), Kontakt na týpka, kterej to umí opravit tedy mám...

2010-03-10 10:13:07

Zase kdyz jsme u toho CLK tak se prosmatrej forem nekde tu je topic jak jsem jel CLK AMG DTM

2010-03-10 10:59:29

Ale CLK AMG DTM je v podstatě úplně jiný auto a ještě k tomu je to W209 a my probíráme W208. Ale jinak je jistě jízdá v DTM nářez, to jo....

2010-03-10 13:31:03

tak je to rok 2000, 141 kW a teď tedy nevím jestli je to FL nebo před FL, křesla to el. má a palubní PC také.

Byl jsem se ptát u mechanika a ten nadával, co si to zase vymýšlím, že kompresor je při 100 tis za zenitem a pak stojí výměna 100 tis.

Mori  
Tomáš Hofman
2010-03-10 14:13:50

Michaely, nepříjde ti takhle podaná informace naprosto fádní a irevalentní??

Carrot. Přesně bavíme se tu o w208 Ale já bych se tím také chlubil jako Enougher. Myslím, že asi každý

Mori  
Tomáš Hofman
2010-03-10 14:17:32

Jo jinak, existuje zaručený způsob jak poznám nový FL tím že ty nový maj blinkry v zrcátkách a jiný volanty

2010-03-10 14:31:20

........irevalentní.......... mori už to nehul

2010-03-10 14:38:11

KOmpresor novy stoji 1000 Ojro a vydrzi vic nez turbo...

Tyhlendsty pohadkare mam rad... pozdravuj pana "mechose" ze Babicka Bozeny Nemcove je take pekne cteni....

Vsechno vydrzi tolik , jak se k autu chovas... Tj servis a pece jizda atd........

Kdyby to stalo 100 kapru tak by to Mercedes nepouzil....

100 kapru bude stat kompresor do V8 ale i to je myslim moc

2010-03-10 15:23:48

Tak , mám taky tento vůz r.1998, 141kw, blinkry v zrcátkách, okna po otevření dveří nespouštějí. Koupeno před rokem , zatím bez problémů akorát jednou zablblo otevírání kufru dálkáčem , vyměnil jsem baterky a opět pohoda. Dovezeno z itálie od vdovy, na tachu 60tis, / možná že něco utočili / vizuálně i ze spodu jak nové , dal jsem za něj 7000 euro.

Po dovozu do Ostravy jsem to nechal ohledat v Mercedesu a řekli , že ta kilometráž je možná , z diagnostiky se to prý ale vyčíst nedá. Jsem sám zvědav , zda mi tento vůz bude sloužit tak jako 190 E , kterou jsem měl 20 let a bez jakývkoliv problémů. Akorát mi vzadu začla korodovat kastle , a to právě v místě kde byla bourána !! Proto jsem to prodal, jinak by to asi jezdilo pořád. Baterku mám 100 Ah Magneti Marelli , nepodařilo se mi však zjistit jak je stará a proto jsem připraven že mi kdykoliv může kleknout. Zatím i v mrazech 20 stupňů v pohodě.

2010-03-10 15:50:01

díky moc za všechny názory, omlouvám se, jestli se ptám jako blbec, ale lepší se zeptat, než pak vypadat jako blbec potom. Nestydím se za to, že tomu nerozumím, MB jsem nikdy neměl, libí se mi a myslím, že spolehlivost je velká. Jednou jsem jel v MB SL 600 AMG no a co k tomu dodat.

Mori  
Tomáš Hofman
2010-03-10 15:59:51

Oline, hele máš auto mladší než máš na papírech, páč blinkry do zrcátek začali dávat až od roku rv2000 jukni v motorovém prostoru na kastli, nebo ve velkém techničáku, napiš si vin a zadej ho tady do toho vin dekoderu a uvidíš že to na tebe vyjede auto max staré 2000. Ted si nejsem jistý, ale od roku 98, nebo 99 začali montovat nové volanty a hezčí sedačky či interíér a od 00 blinkry v zrcátkách a další ocasovinky Jelikož se jedná o auto z dovozu, tak se nedivím, na to plácly prostě české mapíry.. Já mám medvěda papírově z roku 91 a přitom mi VIN decoder vyplivnul, že to auto je ročník 87

Hagride, já tohle slovo používám na denním pořádku

Mori  
Tomáš Hofman
2010-03-10 16:02:21

Michaely, odtoho je club ne? Já když jsem sem přišel, tak jsem sice už něco věděl, páč jsem byl fanda se strojárnou, jenže takových informací co jsem se tu dozvěděl, přiučil a zjistil jak na to.. Furt se něco učíme nového Celý život se budem učit.


Odpovědět

1  2  3  4