Fórum - Téma


W208 - Kompresor


Fórum CLK W208 W208 - Kompresor

Informace o modelu: Mercedes Benz W208 CLK


1 ......... 2  3  4  5  6

2014-10-30 12:04:48

no uz me to mirne stve no.....

dela mi to divne veci zacalo to skubanim pri akceleraci ted to neskube ale kdyz dam dohu s pedalel na zem tak zpomaluje a nema tah...vaha nova,filtr pal.novej.svicky novy.kabely.civky a kompressor podle budiku nepresahne 4 bary coz je malo unik sem nezaznamenal nikde.....uz sem nestastnej fakt

2014-11-13 17:25:53

Zdravím MBčkaře,

četl jsem predchozi problemy, a mam stejny, pri predjizdeni, auto ztratilo výkon, koukal sem na ty studene spoje, to mám v poradku, akorat teda jak tam je pojistka k40 neni pod proudem, co vubec ovlada? magnet mam stale seply, kompresor točí normalne ale asi jak tu píšou ostatní, problém bude ve škrtici klapce, prosím o info o klapce jak to vubec funguje, kdy se zavira a otevira, když motor vyhaníme do otacek klapka se nebybe, je stale otevrena, když ji rucne zavreme, kadice na plnení motoru se uplne nafukujou.. takže kompresor asi tlak dava ale jinak nez by mel, prosím o radu jak to resit dal .. a naopak když motoru klesaji otacky na tech 500-700ot. pri volnobehu, nekdy spadnou až pod a motor ma tendenci chcipnou, udusit se, muže to byt vlivem toho problemu s tou klapkou/kompresoru ?? .. Predem dekuji za odpovedi

2014-11-14 09:05:04

venci: zdravim te no poslys ja mal jednou stejny problem s tim cukanim a zavada byla v to ze se mezu civku a svicku dostal olej a jak je na civce ta nasazovaci guma tak tu jsem rozpojil a tam byl taktez olej zkus nejdriv vycistit tyto zapalovaci moduly a jejich veskere el.pripojeni....

2014-11-14 14:52:34

jdmpower: čao, no tak sem na to dneska koukal a zadny olej tam neni, civky aji svičky sou v poradku, menil sem dneska i vzduchový filtr.. zaregistroval sem mensi zlepsení (,, už se nebojím predjet aji autobus") ne samozrejme o to nejde, chcu aby to bylo v pohode a slapalo jak má, ale porad se to nechova jako 141kw auto

Doli  
Libor
2014-11-14 14:55:59

venci: Tak přijeď a můžeme se na to podívat.

 Jeremi
Jarda
2014-11-14 19:13:54

Jsem si říkal že s tím motorem nebudou až takový problémy a ono ejhle A to jsem si ho chtěl namontovat do svojí čtyřky

2014-11-15 10:50:13

doli: Doli prosímte zeptam se Te, byl sem na diagnostice tady u Polný pred Jihlavou je nejaky MB servis, ale borec se nedokazal spojit s řídídí jednotkou motoru, myslíš že by to melo vliv i na ten muj problém?? Dekuji za odpoved

Doli  
Libor
2014-11-15 12:44:07

venci: Možné je všechno, těžko takhle na dálku říct

2014-11-15 15:26:26

Jasne, urcite se za Vámi otočíme, mužeme jakýkoliv den v dobe kdy uvadíte na strankách? nebo se radsi telefonicky domluvit?

Doli  
Libor
2014-11-15 18:50:45

venci: Určitě domluvit předem.

2015-01-27 11:05:20

dobry den, vyndal jsem kompresor a vymenil za turbo

2015-01-27 17:40:36

Ukaz turbo v clk :)

 Jeremi
Jarda
2015-01-27 18:17:24

To zní zajímavě Tak třeba to bude podobný tomuhle https://www.youtube.com/watch?v=mE9q3ghXRGw 581 koní je nějaký divný , i když né nemožný Každopádně to auto je strašnej kolotoč jdmpower: Založ topic a naházej tam foto a info , třeba budeš inspirací pro ostatní Aspoň budu mít nad čím slintat

2015-02-20 22:05:30

Zdravím pánové, neví někdo kolik je plnící tlak u EATONu M62 ve špičce? Myslím tím přímo v autě při jízdě. 0.5, 0.8, 1.0??????

 Jeremi
Jarda
2015-02-23 23:16:47

riki1910: řekl bych že 0,5bar . Nejspíš bude záležet na převodu řemenic

2015-02-24 15:01:05

Jo, chápu, že záleží na převodu, ale myslel jsem jako od výroby kolik tlačí, když jsou origo řemenice (žádné úpravy)

Skyair  
Pavel
2015-02-24 15:11:47

riki1910: http://www.mercedesclub.c...select=75401#message75401

2015-02-24 18:01:29

skyair: To je ale m45.....tam není rozdíl v plnícím tlaku?

Skyair  
Pavel
2015-02-24 18:03:56

riki1910: Není. Tlak je stejný akorát M62 dává větší množství vzduchu. Proto se používá na vozech s větší kubaturou.

2015-02-24 18:58:59

skyair: aha, tak moc díky


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6