Fórum - Téma


W208 - Kompresor


Fórum CLK W208 W208 - Kompresor

Informace o modelu: Mercedes Benz W208 CLK


1  2  3  4  5 ......... 6

Skyair  
Pavel
2014-09-25 11:03:34

jdmpower: Tlak na railu je 3,45 bar při zapnuté pumpě a 2,9 bar 30 vteřin po vypnutí.

2014-09-25 11:07:01

skyair: ahaa dekuju takze nastavim 3,5 baru a melo by to bejt na normalu a pak uberu nebo pridam po troskach az to pojede vpoho ne? a melo by to byt vpohode rikam to dobre?

Skyair  
Pavel
2014-09-25 11:08:40

jdmpower: Zkus to

2014-09-25 11:19:05

skyair: dikyyy skusim a dam echo

zdravim tak bohuzel nic...porad strejne jedu treba na 2ku trosku plynu a auto se dusi musim pak vic seslapnout pedal aby se spustilo vetsi plneni kompressorem a pak to jede normalne ale od 1000ot do 2000 se to dusi ....je mozny ze intercoler ochlazuje vzduch moc a pak je vaha zmatena a straka tam moc paliva nebo tak neco? neni tam nekde cidlo tlaku nas.vzduchu?

Skyair  
Pavel
2014-09-26 09:49:37

jdmpower: Množství paliva a vzduchu je řízené lambda sondou a váhou vzduchu. Co se týká teploty - předpokladem pro nejlepší výkon motoru je správná teplota vody (ohřátý motor) a chladný vzduch nasávaný do válců.

Čím je teplejší nasávaný vzduch, tím jde výkon motoru dolů. Proto se používají intercoolery u kompresorů a turba, kde se teplota zvyšuje při zvýšení plnícího tlaku vzduchu. Ochlazený vzduch z intercooleru nevadí, naopak je nutný.

Čidlo tlaku nasávaného vzduchu tam není - pouze váha vzduchu informující o jeho množství.

Jak už jsem psal výše - škubání (díry v plynu) jsou způsobené změnami poměrů paliva a vzduchu k okamžitým otáčkám motoru, za předpokladu že vše ostatní je OK.

Ale jak to má být nastaveno při tuningu ti bohužel neřeknu, budeš se muset zeptat někoho, kdo se tím zabývá. Předpokládám, že tvoje "hardware" změny už asi nebere nastavení ŘJ (ECU) nebo není schopno správně vyhodnotit a systémem pokus omyl to nepůjde.

2014-09-26 15:57:27

Velikost intercooleru by se měla propočítat , protože velikost cooleru taky dělá "Turbodíru" tzn. Čím je větší intercooler , tím déle trvá něž se naplní stlačeným vyduchem / projde stlačený vyduch dále do motoru. Takže je nárůst výkonu až při vyšších otáčkách . Jestli tomu tak je i u kompressoru , netuším . Ale nejspíš ano , Osobně bych raději zabil pár hodin vrácením původního intercooleru a hadic, zkusil jestli to pojede normálně, nebo jestli to stále bude dělat to samý . Když to bude stejný ,jako s tímto coolerem , tak bych hledal někde jinde . Popřípadě bych tam dal z5 ten větší intercooler a nechal to nachipovat . Při chipu ti softwerově upraví množství vstřikovanýho benzínu a plnící tlak kompressoru. I když tam máš jiný regulátor tlaku paliva i s budíkem , tak to není jistota, že ti vstřiky daj větší množství benzínu . Každopádně nejem žádnej superman , takže je možný že se pletu

2014-09-26 18:29:25

jeremi: jeste jeden poznatek s povodním colerem jsem mel 0,5bar třeba při třičtvrtě plynu ted ho mám na ctvrtce a uz je tam 0,3-0,4 myslím si že přeplňují moc....jak začne kompressor tlačit auto se dusi je možné že plnim moc?

2014-09-28 17:57:04

Tam záleží spíš na otáčkách motoru , jestli je to rovnou z volnoběžných otáček ,tak nemusí být na to připravená mapa / software . Třeba v Mercedesu při ladění motoru a tvorbě mapy pro motor nepočítali s tím, že bude kompressor tlačit hned od začátku , ale od určitých otáček motoru . Tudíž v tu chvíli kdy ŘJ motoru jede podle původního nastavení , ve kterém ještě kompressor nezačal tlačit , plácnu třeba DO 1800ot/min, tak motor jede jako atmosféra a jakmile překročí těch 1800ot a začne tlačit kompressor , tak už s tím počítá a vstřiky pouštěj víc benzínu . Takže nejspíš v tu chvíli kdy tobě se ten motor dusí, tak máš chudou směs (málo benzínu a hodně vzduchu ) Osobně bych to vzal asi na diagnostiku a následně to nachipoval . Popřípadě to zkusit na emise , co ti řeknou (pokud máš ještě katíky , tak se můžou řídit , podle norem)

2014-09-29 08:55:54

panove dostal sem novou teorii od znameho jelikoz jsem prodlouzil saci trakt o priblizne 80 cm a jeste vetsi coler do mototru se dostava malo vzduchu a jelikoz je prumer pouzitych trubek 60mm tak kompresor nezvladne natlacit tolik vzduchu du celeho traktu proto tam jde malo vzduchu a jeste pod malym tlakem.......dam mensi prumer trubek k coleru a melo by to byt ok

2014-09-29 09:03:04

A ti debilové ve fabrice to dokonce počítají a modelují

2014-09-29 11:31:14

blueabyss: něco na tom je

2014-10-06 10:35:07

dobry den panove.... po znacnem usili jsem se rozhodl vratit puvodni chladic ale.... vymenil jsem chladic za org a auto netahne kompressor maka jak cert kdyz se rozjizdim plynule tak ok jak na to hamtnu hada se strili do vyfuku nejede vuuubec.... a kdyz se rozjizdim plynule a dam plyn v 5000ot na podlahu auto zpomali taky se mi nejak zda ze neco na volnobeh malicko cvaka mozna bych typnul vstriky ale nemyslim si to na sto procent.... nemate nekdo radu? na aute se nic nemenilo krome intercoleru ktery stal za h....ted sem to vratil do puvodniho stavu a je to lepsi da se jezdit ale nema tah:( diky za kazdou radu

2014-10-06 12:28:30

Dal bych to diagnostiku, může být špatný nějaký čidlo v sacim traktu. Víc mě nenapadá.

2014-10-06 12:30:51

cidlo v sani krom vahy neni......

jeremi: ale dopadne to tak no diagnostika snad ukaze vic

2014-10-30 10:13:28

Zdravím fandové MB

Včera se mi stala nepříjemná věc. Během předjíždění jsem si všiml, že vůz nemá vůbec výkon. Zkusil jsem tedy vypnout a znovu nastartovat motor, nicméně bez výsledku. Takže jsem připojil svoji ELM327 diag. Zde se moje tušení projevilo, podle čidla kompresor vůbec nedává tlak. Hodnoty se nedostanou z mínusových(vákuum) do boostu. Po zvednutí víka motoru jsem slyším jakkdyby zvuk ucházejícího vzduchu, nicméně jsem nemohl najít zdroj. Kompresor se normálně točí, a nevydává žádne podezřelé zvuky. V obrázku posílám co mi vypsala moje skromná diag. Co myslíte, bude kompresor KO, nebo jen někde nějaká hadička? Předem díky za reakce

2014-10-30 10:16:56

czexe666: Spíš se koukni co dělá klapka - kompresor tlačí asi stále ale tam kam nemá

Skyair  
Pavel
2014-10-30 10:19:56

czexe666: Pokud se ozývá odněkud syčení, tak zkontrolovat i celý systém hadic a spojů od kompresoru až ke škrtící klapce.

Jakýkoliv únik tlakového vzduchu výrazně snižuje výkon motoru.

2014-10-30 10:41:36

muzu se zeptat dela mi to asi to same..... ale s tim ze mi cvaka klapka na volnobeh to ma nebo ne?nebo teda slysim od ni cvakani dekuji

2014-10-30 11:14:32

jdmpower: dle toho co vše jsem od tebe četl tak předpokládám, že si to žije vlastním životem

2014-10-30 11:15:05

blueabyss a Skyair: Díky moc za rady Projdu si ten systém hadic, snad nezabloudím... Podívám se i na tu klapku, ta by teoreticky, kdyby byla furt otevřená, mohla být i zdrojem syčení ne?


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6