Fórum - Téma


W208 - Kompresor


Fórum CLK W208 W208 - Kompresor

Informace o modelu: Mercedes Benz W208 CLK


1  2  3  4  5 ......... 6

Skyair  
Pavel
2014-04-30 13:39:32

jdmpower: Není zač. Jen dotaz, kolik má auto najeto? K dotazu - ano, je to princip blow off.

2014-04-30 13:42:00

skyair: 145 000 a potrebuju zvednout vykon na drifty o 25 koni. Mas nejake dobre rady?

otazka je jestli nebudu musem prehrat program rj.

Skyair  
Pavel
2014-04-30 13:54:52

jdmpower: Menší řemenice u motoru 200K je schopná přidat max 25 koní. Pokud máš na 200K 141kW, pak je to úprava pro Itálii, kde z důvodu daní zvedali v MB výkon řídící jednotkou. V exportní verzi dodávané pro Itálii, Řecko a Portugalsko už byl výkon motoru zvýšen ze 120kW na 141 kW. V tomto případě netuším jestli a zda navýšení řemenicí bude o celých 25 koní.

Každopádně se zvýšením plnícího tlaku přejdi na vyšší oktany - (98 nebo 100). Počítej s tím, že bude docházet ke zvýšenému opotřebení motoru a v motoru s nájezdem 150 tis. se zvedne spotřeba oleje a bude docházet k zaolejování váhy vzduchu. Pokud chceš dělat opravdu tuningové úpravy, chce to dobře nastudovat.

200K je osazen kompresorem Eaton M45 (narozdíl od 230K, tam je Eaton M62).

2014-04-30 14:05:13

skyair: dobre nastuduju a dam vedet jak sem pokrocil dekuji ti za rady at se dari

Skyair  
Pavel
2014-04-30 14:16:08

jdmpower: OK. Jen ještě obecná připomínka. Sériové motory s malým obsahem (mezi něž patří i 200K nejsou konstruovány na větší zvýšení výkonu. Rovněž klikovka, ojnice a písty jsou sériové a nemusí zvýšený výkon přežít. S tím předpokládám, že počítáš.

Než se do toho pustíš, projdi net, na kterém je řada vláken s touto problematikou.

2014-05-20 11:21:51

Výměna rolny na kompresoru .. Dobrý den mám clk 2l 141kw a chtel bych vyměnit elektro magnetickou spojku s rolnou za pevnou.....je to možné? Protože znám i clk ktere ji mají napevno tak by to nemel být problém .máte s tím někdo zkušenosti?dekuji popřípaďě zkušenosti z jízdy zdali se něco zmeni..... Protože mám pocit že kdyz ji vy dam tak vy dame i obtokovou klapku protože by tam byla zbytečná klyz motor bude sat jen prez kompresor díky za rady

2014-07-02 12:31:41

jdmpower: nespiná nebo v čem je problém?

2014-07-02 12:49:02

sket: ano spina jen obcasne a kdyz dam rolnu na pevno tak nevidím problem

2014-07-02 16:20:10

tumon: taky jsem řešil takový problém. U mě stačilo přeizolovat kabely (ty nahoře za motorem), prý to bylo v tom-říkal

opravář.

2014-07-02 16:47:25

Jo to je mi jasné že někde bude chyba ale rikam rád bych pevnou rolnu proto se ptám jestli s tím ma někdo zkušenosti nebo naopak kritiku

Remenice vyměněna auto se mi zda jade lepe bez prodlev v nízkých otáčkách spokojenostbloww off odfukuje VŠE vporadku mohu asi jen doporucit

plnici tlak eaton m 45 .. dobry den panove mohu se zeptat jaky plnici tlak dava eaton m45 ? dekuju budik mi ukazuje treba 0,5 bar pri 3tis ot. a treba 0,8 pri 6tis tak bych to rad jeste doseridil s palivem dekuji

Skyair  
Pavel
2014-08-21 15:19:03

jdmpower: 6-7 psi

  • pressure ratio = tlakový poměr
  • inlet volume flow = vstupní průtok

2014-08-21 15:26:54

skyair: jeee to je pro me spanelstina

Skyair  
Pavel
2014-08-21 15:34:37

jdmpower: Pak radši nic neseřizuj A to jsem ti ještě neřekl, že musíš přepočítat otáčky motoru k poměru řemenic a konečným otáčkám kompresoru. Kolik ti to žere, jaký průběh chodu má motor při přidání plynu? Škube, má díry...

Bez měřidel a diagnostiky bych se do toho nepouštěl. ECU a palivové mapy? Tolik o tom opravdu nevím.

Ještě převodník bar - psi (obr.)

2014-08-21 15:50:49

skyair: no nejvic tahne od 2 do 5 to leti a do sedadel to tlaci od 5500 spis trosku brzdi jako by szpomalil kompresor ale to se jedna tak od 3 rychlosti tak prave nevim abych nepreplnoval moc nebo malo umim preplnovat O,5 baru ale i 2 bary zalezi jak to nastavim tak sem to chtel prave doseridit blow ofem abych to mel na stredu

hlavne musim pridavat plynule jak na to hamtnu tak to zrychluje pomalu

Skyair  
Pavel
2014-08-21 16:05:53

jdmpower: 0,5 - 0,6 baru je normál se sériovými řemenicemi. Jak na sportovní tuning, to ti musí poradit někdo, kdo se tím zabývá. Platí jedno pravidlo o přeměně energie. Není přímá úměra mezi zvyšováním otáček kompresoru a zvyšováním výkonu. Čím vyšší otáčky, tím vzniká větší teplo, které je nutné snižovat větším intercoolerem a životnost kompresoru se výrazně zkracuje. Blow ventilem řídíš odfuk tlaku při ubrání plynu - tedy čím rychleji odfoukne tím rychleji klesnou otáčky. Ale na spotřebu to valný vliv nemá.

To, že není motor schopen při rychlém přidání plynu okamžitě vyvinout max. výkon je i malým obsahem 2 litrového motoru k váze vozu.

2014-08-21 16:09:40

no momentalne preplnuji tak 0,5 a kdyz seslapnu tak i 1 Bar

Skyair  
Pavel
2014-08-21 16:15:49

jdmpower: To je možné - když se koukneš po netu, tak zvýšením otáček řemenicí je kompresor schopen tlačit až 14 psi. Při trvalém vysokém tlaku ale hrozí poškození kompresoru. Jak jsem ti psal, stlačený vzduch už je natolik horký, že výkon motoru se nezvýší. Jedině montáž velkého intercooleru by trochu pomohla. A především už musíš přejít na 100 oktanový benzín.

2014-08-21 16:42:56

skyair: jasny jasny dobre dekuju za tve rady koupim intercoler kit a dam vedet zmeny dekuju

Intercoler .. dobry den panove prosimvas mam dotaz mam clk 2lK 141kw a vymenil sem intercoler za vetsi a z nerezu a celkove silnejsi chladic....a kdyz se rozjizdim nebo prudce preradim a dupnu na to tak mi motor vynecha zapal a jede na 3 valce a kned se zase chyti na 4....a kdyz se rozjedu a dupnu hned odzacatku na plyn.... tak se deje to same ..... svicky nove civky a kabely nove,nove cerpadlo muze na to mit vliv ten cooler?

dekuji predtim se tohle delo kdyz byla mastnota mezi civkou a svickou nebo pro spinave vaze vzduchu..... ale do vymeny intercoleru se to nestavalo....diky

Skyair  
Pavel
2014-09-25 09:55:21

jdmpower: Ahoj, intercooler na to nemá vliv. Nejspíš je to v poměru vzduchu a paliva.

2014-09-25 10:55:07

skyair: tamto bylo civkama...ted to dela po vymene coleru nevi nekdo jaky ma byt tlak na liste? nebo tak neco? pri plnem seslapnuti plynu tlacim 0,5 bar to je asi malo ne? a regulator tlaku paliva mam na 3 barech


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 6