Fórum - Téma


W208 - Hučí kompresor


Fórum CLK W208 W208 - Hučí kompresor

Informace o modelu: Mercedes Benz W208 CLK


1  2  3

2013-03-17 11:02:27

Skyair: Na 230 nepasuje kompresor aj z 200?

Skyair  
Pavel
2013-03-17 11:36:37

robosenec: NE. Tam je Eaton M45

Doli, 2013-03-17 09:52:37 napsal:

robosenec: Jak myslíš - komu není rady, tomu není pomoci.

2013-03-17 13:21:39

Doli: tak sa mi to podarilo.

20130317_100619

Clk problem kompresor

2013-03-17 13:35:55

No asi kompressor, jak to sepne spojku tak to houka.

2013-03-17 13:38:01

Da sa tam pouzit aj kompresor bez magnetickej spojky? Je niekde na predaj pouzity za slusnu cenu? Keby niekto vedel, bol by som rad.

Skyair  
Pavel
2013-03-17 15:10:35

Kompresor s mg. spojkou je na motoru M111.973 a má usazenou řemenici o něco blíž k tělu kompresoru a i příchyty na motor jsou jinde .

( Následný motor pro kompresor bez spojky má označení M111.982)

Rovněž by změna asi vykazovala chyby na ŘJ bez zpětné odezvy v návaznosti na recirkulační klapku, která při mg. reaguje až nad 1500 ot/min. Nikde jsem nenašel možnost záměny těchto dvou kompresorů.

Pro vizuální srovnání obrázky kompresorů M62 s mag. spojkou a bez ní.

2013-03-17 15:15:22

Skyair: No tak musim zohnat s tou mag.spojkou. Keby niekto vedel, dajte vediet. Dakujem.

Skyair  
Pavel
2013-03-17 15:25:53

robosenec: Tady je jeden po GO

http://www.ebay.com/itm/W...sh=item1c3055d867&vxp=mtr

2013-03-17 15:27:38

Skyair: Kurva to je penez

2013-03-17 15:28:49

A vite nekdo pro zajimavost, proc starsi model je se spojkou a novejsi bez? Se spojkou je to lepsi ne?

Skyair  
Pavel
2013-03-17 15:35:25

Mess: S magnetickou spojkou je to víc komplikovaný. El. ovládání a o další díl (spojka) s možným opotřebením navíc. Ale výhoda je, že při rozjezdu do cca 1500 ot/min. není odpor kompresoru, snižuje to spotřebu při jízdě po městě a samozřejmě víc šetří kompresor, který není stále zapnutý. Po faceliftu to udělali na přímo, aby si to asi zjednodušili a myslím, že to má i vliv na emise ve volnoběhu.

Skyair  
Pavel
2013-03-17 15:41:44

robosenec: Je to třetina za nový, má to střeva nové a vydrží to zase sta tisíce km. U jetého bys to musel koupit výhodně ... protože dát zhruba 400 E za starej křáp je riziko. Osobně bych to řešil přes ten odkaz na SeTec v Německu,

SETEC Tuning

Münchener Strasse 34

D-83395 Freilassing

E-mail: mail@setec-tuning.de

Akorát je tam nutné zaslat díl do opravy, jinak jsou tam nějaké peníze navíc.

2013-03-17 15:50:26

Skyair: Pozriem to. Diky. Ale uz ma prechadza chut. Raz turbo v prdeli na ML, teraz kompresor na CLK. Co je to robene z gumy alebo v cine...

Skyair  
Pavel
2013-03-17 15:58:07

robosenec: To fakt máš smůlu, že se to všechno sešlo u tebe. U těch kompresorů je to značný rozdíl. Někomu to klekne ve 150 tis. km, jinému to vydrží i 300 tis. km. Výměna oleje v kompresoru původně nebyla vůbec plánovaná a tvrdili, že je to doživotní náplň. Ten olej je pouze v prostoru ozubených kol, na zadním čele jsou dvě jehlová ložiska a ty jsou namazaná speciální vazelinou. Takže se s tím nedá nic dělat. Přední ložiska na hřídelích s lopatkami jsou kuličková, rovněž s doživotní náplní. Tady přidám pár obrázků ze střev.

2013-03-17 15:59:55

Skyair: Zajtra to pozriem, ale ono to huci ako keby od praveho predneho svetla. Nemoze byt nejaka hadica ko?

Skyair  
Pavel
2013-03-17 16:08:56

robosenec: Kdyby tam nebylo slyšet ten pískot až po sepnutí kompresoru, tak by to mohla být i rolna na napínáku řemenu. Nejjednodušší je poslechnout si to stetoskopem nebo po dlouhé kovové tyčce. Kdyby to bylo syčení vzduchu, pak by to mohla být hadička na seřízení nastavení světel ... ale tohle je výrazně silnější. Každopádně, po netu se to nedá opravdu poslechnout. Ale to místo, odkud to jde musíš snadno najít.

Radši dvakrát měř - než něco "uřízneš"

2013-03-17 16:17:31

Skyair: to mas pravdu. Som si nasil budu asi na seba. Syn tuzil po tomto auticku. Mal alfu 156 jtd. Naskytla sa prilezitost tak sme to vymenili za tu alfu a nejaky doplatok. Vyslo nas to asi 3.800 euro. Som myslel....v pohode cena. Auto je zanedbane, dva roky stalo majitelovi v garazi. Nevedl spojazdnit tu strechu. Ten kompresor ma prekvapil. Su tam v interiery veci ktore traba porobit...ale to nie je taky problem. Nefunguju niektore prepinace, a pod. To sa spravit da. Vacsie veci su strecha a kompresor. A este ma napadlo...ked sa zaradi D a potom R tak od kardanu sa ozve take tuknutie. Ako keby kardan mal volu... Je tam nejaka spojka na kardane? Co poviete na tu cenu. Nepreplatili sme? Exterier je uplne v pohode bez poskodenia.

Skyair  
Pavel
2013-03-17 16:32:02

robosenec: Tak odzadu. Může to být vůle na kardance, v hardy spojce, v křížovém kloubu. Ale taky v diferenciálu. Dej to na hever a zahýbej kolem na obě strany (druhé se nesmí točit) a uvidíš kde se objeví vůle. Jemná tam může být.

Ta cena je rozumná za ročník a najeté kilometry (pokud odpovídají skutečnosti). Akorát tyhle závady nepatří mezi nejlevnější a tím snižují i cenu auta. Ten kompresor se projevoval už při koupi?

2013-03-17 16:37:51

Skyair: ano. Bolo to uz pri kupe. Videl som inzeraty na slovensku na kompresor z buraciek do 300 euro. Len viac ma trapi ta strecha. Do mercedesu sa mi moc nechce. Sa nedoplatim. Keby bola nejaka schema....by bolo super. A teraz som si vsimol do prcic, ze nejde ani jedno brzdove svetlo... Zeby spinac?

Skyair  
Pavel
2013-03-17 16:46:46

robosenec: Jo, kompresor se dá sehnat do těch 300 E, ale už bude mít něco přes 100 tis. km za sebou. Chce to mít štěstí.

Bohužel mám jen rady na střechu u SLK. Tam zlobí většinou mikrospínače. Jak je to u kabria s plátěnou opravdu nevím. Co ta střecha dělá? Hejbne se, nebo je mrtvá? Koukni se do manuálů SLK, řada věcí je tam s CLK podobná:

http://www.mercedesclub.c...p?ddlb_model=15&cb_ok=+OK+

U brzd to může být spínač u pedálu, žárovky, pojistky. U těch bych začal.


Odpovědět

1  2  3