Fórum - Téma


W208 - CLK 230K špatně startuje


Fórum CLK W208 W208 - CLK 230K špatně startuje

Informace o modelu: Mercedes Benz W208 CLK


1  2  3

Doli  
Libor
2012-07-05 19:58:40

No já si myslím, že to asi chápu. Než něco radit za každou cenu a nevědět o tom v podstatě nic, je lepší nepsat taky nic. Bez urážky. Propojení na přímo by opravdu mohlo poškodit vstřikovače a cena následné opravy bude několikanásobně přesahovat cenu filtru s ventilem. Jinak Simca byla moje první auto a velice rád na ni vzpomínám.

2012-07-05 20:25:43

Doli jasně chápu,moc dobře!Ale tady šlo pouze o zkoušku,zda-li je filtr průchozí,nic víc.Ty a Tvoji kolegové se na tyto věci díváte z pohledu profesionálů disponující profi dílnou.V tomto případě jsem i já psal když to nepomůže,aby se obrátil mj. i na Tebe.Je třeba se taky vžít do role nás obyč. plebejců,kteří doma nic nemají a tak když něco píšu,tak obecně , jak by to asi šlo nejjednodušeji.Sám jsem zastánce toho,že do dnešních motorů se bez diagn. nehrabat,protože se akorát tak něco zkur..!

Dříve jsem si dělal na autě od ventilů přes předstih na žárovku a já nevím co,sám,včetně klempířiny.Nejsem na hlavu padlý.Takto se na to dívám já a vůbec nepochybuji o Tvoji znalosti ve Tvém oboru , protože v tom jedeš každý den.

Taky rád vzpomínám na Simču,na tehdejší dobu krásný "tuzexový" vůzJá ji měl z druhé ruky ,krásná , akorát to rezatělo a motor OHV

Šolim, 2012-07-05 19:47:01 napsal:

Proč tak ostře?Já vycházím pouze ze skušeností a myslím,že jsem se nemýlil a bez diagnostiky!Když už jde o to vstřikování,tak to je samozřejmé,ale já měl na mysli a taky jsem o tom psal,"pouze na zkoužku.

Jestli si myslíš ,zda-li vím ,nebo nevím a cosi o pomníku te je tvůj názor a já ti to neberu.Vycházím však z toho ,co mohu doma odzkoušet a potom následuje servis.V tomto případě jsem se nemýlil.My doma diagnostiku nemáme , aproto nerozumím proč ta reakce ..

2012-07-05 21:03:10

Nevím v čem jsi se mýlil nebo nemýlil pokud jsem si přečetl navrhoval jsi zaměřit se na lambdu a váhu, vyloučil jsi chybu kompresoru.O tlaku paliva a filtrech jsi se začal "odborně rozvíjet", až po té co jsem napsal, že třeba změřit tlak paliva. Tzn že nechápu v čem jsi se nemýlil. Vykřičník za slovy bez diagnostiky je ti prd platný, jelikož u tohoto vozidla tlak paliva diagnostikou nezměříš a konec konců jsi ani nic takového nenavrhl.Pokud se tam objeví nějaká závada v souvislosti s tou, která na vozidle nastala nejspíše tě povede někam do slepé uličky. Ze zkušeností však vím, že se v paměti závad u tohoto typu nic neobjeví. Ona i ta zkouška na chvilku o které píšeš může fatálním způsobem poškodit vstřikovací systém. Mimo jiné tuto kravinu jsi napsal již v souvislosti s propojením hadičkou(baypas filtru resp. regulátoru) Možná proto tak z ostra - myslím že není třeba se vyjadřovat ke všemu a to ani k věcem o kterých nemáš ani tušení, jakým způsobem fungují. Jo a nezapomeňte to tady zase promazat. Když píši něco o pomníku myslím tím to, že si děláš nějaké zásluhy na vyřešení zcela triviálního případu. Mimo nabídky podvodného zakoupení filtru, která je podrazem na všechny autopraváře a obchodníky a špatnou nápovědou k odzkoušení vozidla bez regulace tlaku jsi nikterak nepřispěl k vyřešení případu - tak o tom je ten pomník.

2012-07-12 21:05:12

Takže po výměně palivového filtru to vypadá skoro OK. Skoro píšu proto, že jsme namontovali, starty OK, prvních pár stovek metrů taky OK. Tak jsem se rozhodl tomu trochu šlápnout na krk, abych to vyzkoušel a jak jsem na to šlápl, tak všechno OK, akcelerace OK, ale rozsvítila se na přístrojovce kontrolka motoru a ne a ne zhasnout. Jej jsem tedy dál a při otáčení jsem si všimnul, že motor jde nějak neklidně, jakoby vynechávalo zapalování. Vypnul jsem ho tedy a potom znovu nastartoval a vypadá to OK, jede to pocitově normálně, ale kontrolka motoru stále svítí.

Potřeboval bych tedy někoho z diag (nejlépe STAR a nejlépe z Prahy a okolí), aby se mi podíval, copak to je za chybu a zda to bude stačit vymazat nebo nějak řešit. Můžete mi prosím dát tedy nějaký tip na STAR v okolí Prahy, díky?

2012-07-12 21:50:46

řek bych Ti ať se stavíš až pojedeš kolem, ale počítám, že kdyby jsi měl zájem, tak se ozveš sám

2012-07-12 21:56:58

Jo jo bohužel teď jsem zase na nějakou dobu v Praze a přes Kolín se nechystám, ale když nikoho blíž neseženu, tak se ti ozvu dík za nabídku.

2012-08-09 08:28:27

Jelikož otec je autoopravář a má už diagnostiku VCDS na koncern VW, tak jsem ho trošku donutil pořídit si čínskej klon Mb Star C3, že občas napíchne i nějakýho toho medvěda (občas tam nějakýho dělá) a časem se investice vrátí (je to za pár korun v podstatě). Po prvním vyzkoušení to funguje obstojně. Konkrtétně u mého problému zjištěno v paměti závad vynechání zapalování na jednom válci, ale při testu měřených hodnot a vynechání zapalování se to neprojevilo. Závadu jsem tedy smazal a teď už asi týden OK. Postupně se se STARem seznamuju, ale vypadá to na pěknou hračku...

enougher, 2012-07-04 07:58:28 napsal:

tuhle poruchu znam

Nemenil jsi si nahodou palivovy filtr???

2012-11-14 13:15:57

menil jsem palivovy filtr pred rokem a asi tak pred mesicem mi to zacalo delat podobne, mam tam palivovy filtr FRAM. Myslis, ze bych mel filtr vymenit za ten MANN nebo jsou i jine fungujici varianty? Diky za info

Doli, 2012-07-02 20:30:38 napsal:

Stár je pro .. prostě stár. Žádná KTS ji nenahradí. Ještě je ale dobré aby ji obsluhoval někdo se zkušenostmi.

2013-04-29 20:14:55

doli: dobry den mam mercedes w124 e22 coupe 1996 cistil jsem kontakty na zapalovacich kabelech byli trosku zoxidované a nejsem si jist jestli jsem je vratil spravne muze nekdo poradit dekuji josef

2013-04-29 20:18:13

doli: doli: dobry den mam mercedes w124 e22 coupe 1996 cistil jsem kontakty na zapalovacich kabelech byli trosku zoxidované a nejsem si jist jestli jsem je vratil spravne muze nekdo poradit dekuji josef

mkdesign, 2012-11-14 13:15:57 napsal:

menil jsem palivovy filtr pred rokem a asi tak pred mesicem mi to zacalo delat podobne, mam tam palivovy filtr FRAM. Myslis, ze bych mel filtr vymenit za ten MANN nebo jsou i jine fungujici varianty? Diky za info

2013-04-30 07:36:12

mkdesign: tak konecny verdikt zavady bylo spatne rele od palivoveho cerpadla, bacha je v kufru pod platem kdybyste ho nekdo hledal, neodhalila to ani diagnostika STAR, ale profici v Doli servis v Tisnove za to jim jeste jednou moc dekuji a vsem doporucuji. Diky Liborovi a Vojtovi ted auto zase jezdi jak ma

2013-05-31 14:17:33

Tak presne takhle se chova moje auto. Filtr jsem objednal ale relatko jsem nikde nesehnal tak uvidime.

Doli  
Libor
2013-06-01 08:58:52

grassell: Relátko na co jsi nesehnal?

2013-06-03 08:42:34

Tak filtr vymenen a auto zase jede na 4 valce ale cukani pri razantnim pridani plynu je stale. A vzdy jako by mne nekdo chytil.

Nesehnal jsem to relatko k cerpadlu.

Doli  
Libor
2013-06-03 08:54:10

grassell: Relé určitě máme... Tlak paliva jsi měřil?

2013-06-03 09:15:29

Musim upravit budik, prodavame dily na upravy a mam tam regulatory z budikama, tak to nejak pouziju pro zmereni.

Ale je to od doby co jsem se vrtal v pristrojovce ale asi shoda nahod.


Odpovědět

1  2  3