Fórum - Téma


W208 - CLK 230K špatně startuje


Fórum CLK W208 W208 - CLK 230K špatně startuje

Informace o modelu: Mercedes Benz W208 CLK


1  2  3

2012-07-04 16:29:40

Přesně palivové dopravní čerpadlo - je vpravo (ve směru jízdy) pod zadní sedačkou. Tam ovšem nic nezkontroluješ je třeba změřit tlak na vstřikovací liště - špatné čerpadlo se kolikrát točí, ale nedá správný tlak - je to cca 5 hodin co jsem jedno vyměnil zdejšímu členovi. To tlačilo maximálně 2,5baru a tlak po vypnutí motoru okamžitě spadl dolu. Možná by jste ani nevěřili co to s tím motorem dělalo. Závada pro zákazníka záhada odhalena během 30 minut. Pokud tlak nebude jak jsem psal vyměň filtr ( stejně ho asi budeš měnit) pokud se nic nezmění vyměň čerpadlo změř tlak a bude kolem 4 baru.

2012-07-04 16:37:19

Přesně tímhle směrem se vydám a dám vědět, jak to dopadlo.

2012-07-04 17:09:41

Asi bych šel taky tímto směrem.Ale nejdříve by možná bylo dobré zkontrolovat palivový filtr (válec u nádrže, záležitost 350 - 900 kč,podle výrobce).

Vymontovat,propojit na zkoušku pouze hadičkou a uvidíš.To je samozřejmě "domácí"postup,ale aspoň zjistíš , zda je O.K.,nebo ne.

Je to ta nejjednodušší kontrola,když ne, tak pak do Pejhžimova,protože to bude zřejmě jak píšou kluci

A nebo taky může být šotek jinde.Držím palce

2012-07-04 17:23:14

Bohužel s tou cenou palivového filtru u mého motoru je to trochu jinak - MANN v maloobchodce 2800Kč (motor M111.982 - 145kW). U starší verze M111.973 a 975 - 142Kw JE MANN za těch 900, jak píšeš. To zase něco soudruzi německý vymyslely, ale já se nerozčiluju. Jen se to trochu prodraží dělat metodou metodou zkusit to vyměnit a uvidíme...

2012-07-04 17:30:31

Za těch 350-900 to jsou právě ty filtry co tam nefungují to dělali Číňani podle fotky a nějak zapomněli na to co se skrývá uvnitř. ten filtr je trošku složitější tak to asi jen tak hadičkou propojit nepůjde. Jeho standartní cena se pohybuje od 1500 nahoru

2012-07-04 17:32:37

O.K. ,to já nevěděl,ale M 111.944 142kW je táká jakou jsem psal.To je ale jedno,tady nejde o cenu ,ale o postup ,který popisuji.Je lepší se válet pod auťákem ve stínu než na pláži u moře a pozorovat kozatý báby

Až to rozhýbeš tak zajeď na Bradlo !

2012-07-04 17:34:23

To jsou právě metody které zavrhuji - proto říkám zvednout prdel od PC a napřed změřit tlak. Pokud je filtr nový a je to MAN neměň ho tlak by šel změřit i před ním - tlak se totiž šíří všemi směry stejně

2012-07-04 17:37:22

Ty starší motory mají regulátor tlaku na vstřikovací liště. U novějších je jen tlumič rázu.

2012-07-04 17:38:44

Ano ,zase jsem chytřejší,zatím mám auto celkově v pěkném stavu,ale co kdyby někdy.Taky se řídím tím , Rockefelerovým příslovím o bohatství.Vyplatí se to ,protože když člověk koupí tzv. dobře levně,tak záhy zjistí,že musí koupit to ono kvalitnější a to ono levné se akorát navýší k ceně kvalitního

2012-07-04 17:50:46

No to je sice pravda,ale pro nás obyčejné smrtelníky ,kteří mají akorát základní nářadí v autě ,tak si myslím,než se někam vydám do servisu, udělat to na co stačím a když ne,tak jedu.Takhle přemýšlíme my plebejci

Je mi jasné,že Ty jako profík se na to díváš úplně jinak,protože disponuješ vším v dostupné míře ,co potřebuješ k živobytí.

Já jsem akorát popsal , co bych udělal já doma s "ohnutým" šroubovákem a umouněnejma rukama

2012-07-04 18:00:17

Ono taky nejdřív musím sehnat něco, čím bych ten tlak změřil. Na zítra jsem si něco domluvil, tak uvidím...

2012-07-04 19:27:33

JJ,to sám doma neuděláš.Tak dej vědět a hezkou "zábavu" na svátek

2012-07-05 16:48:29

Takže změřeny tlaky před a za palivovým filtrem a problém bude evidentně zde. Tlak před filtrem hned za čerpadlem je po zapnutí zapalování přes 5 bar (měli jsem jen měřák do 5 bar a bylo to na dorazu). Po vypnutí se dobu drží. Po zapojení filtru a zapnutí zapalování tlak skoro žádnej (do 0,5 bar) a nestoupá. Stoupá, když začnu startovat. Jakmile po několika pokusech startovat se to natlakuje asi 1,5 bar, tak to chytne ale ještě nějakou dobu se to klepe než tlak nevyroste na cca. 2,5 bar a potom se motor ve volnoběhu uklidní, ale tlak potom už moc nestoupá a při vytočení motoru nebo při zátěži se motor dusí. No a to nejdůležitější po vypnutí motoru to tlak neudrží a letí strmě dolů.

Podle mě vadnej filtr, co vy na to?

Ještě by mě zajímalo kam vede a k čemu je hadička, která vede z filtru z otvoru označeném malé b (viz obrázek filtru, co tam mám)? Díky ještě jednou za rady.

Doli  
Libor
2012-07-05 17:13:14

Problém bych viděl v regulačním tlakové ventilu, oblast 55/3, 55/40.

2012-07-05 17:35:33

Každej generálem po boji,ale logické to bylo podle toho ,jak jsi to popisoval.Jsem taky většinou "vyhoukaný" ze všeho ,když věci nejsou tak ,jak mají být.Většinou je příčina v úplně triviálních věcech , tak jako u Tebe.

Co se týče filtru měl jsem něco podobného u Simci 1508 GT.Tehdy jsem měl pumpu , včetně filtrů, zarostlou kamenem.Po vyčištění bylo vše O.K.

Doporučil bych , než začneš řešit ventil, pořádně natlakovat filtr ,vyčistit,protože to vypadá,že je neprůchozí ,nebo jenom nedostatečně(zkrátka zasranej).Auto ani nemusíš mít ani starší,ale tankuješ-li u stejné pumpy,tak je možné,že mají starý tank a bordel je na snadě.

Ten otvor nevím,to Ti řeknou kluci lépe

Dej zase vědět

2012-07-05 18:00:30

Právě, že z toho filtru žádnej bordel nelítá, takže asi fakt špatná ta regulace tlaku uvnitř filtru. Asi mi nezbyde nic jinýho než prostě ten filtr za tvrdý prachy koupit a zkusit ho vyměnit a uvidím, zda to potom bude OK. Právě ta hadička vedoucí z otvoru b mi trochu vrtá hlavou jestli se pomocí toho nějak neřídí ta regulace, ale necítil jsem v ní žádný tlak ani podtlak, takže nevím na co je (možná odvzdušnění nebo nevím)?

2012-07-05 18:14:44

Zkus ujet pár km bez něj,aby si jsi byl jistý.Bude-li to O.K. Tak potom koupit nový.

No s tím odvzdušněním mě to napadlo taky,dokonce původně jsem to psal v minulém příspěvku,ale pak jsem to vymazal,abych zbytečně neblnul hlavy.

2012-07-05 18:54:38

To nejde podle mě bez něj, když tlak přímo za čerpadlem je tak vysokej, ještě se tam něco podělá...

Šolim, 2012-07-05 18:14:44 napsal:

Zkus ujet pár km bez něj,aby si jsi byl jistý.Bude-li to O.K. Tak potom koupit nový.

No s tím odvzdušněním mě to napadlo taky,dokonce původně jsem to psal v minulém příspěvku,ale pak jsem to vymazal,abych zbytečně neblnul hlavy.

2012-07-05 19:07:01

Šolime Mercedes není Simca to co radíš je cesta do pekel víš hovno a chtěl bys pomník. Dělejte, ale jak myslíte.Ten tlak je regulován hlavně proto, aby byla zajištěna správná činnost vstřikovacích ventilů. To co jsi právě poradil může nebo nejspíše povede k zničení vstřikovacích ventilů. Regulace bývá ovládaná podtlakem.

Edit: Tak než jsem to odeslal tak jste si to uvědomili.

2012-07-05 19:47:01

Proč tak ostře?Já vycházím pouze ze skušeností a myslím,že jsem se nemýlil a bez diagnostiky!Když už jde o to vstřikování,tak to je samozřejmé,ale já měl na mysli a taky jsem o tom psal,"pouze na zkoužku.

Jestli si myslíš ,zda-li vím ,nebo nevím a cosi o pomníku te je tvůj názor a já ti to neberu.Vycházím však z toho ,co mohu doma odzkoušet a potom následuje servis.V tomto případě jsem se nemýlil.My doma diagnostiku nemáme , aproto nerozumím proč ta reakce


Odpovědět

1  2  3