Fórum - Téma


W208 - CLK 230K špatně startuje


Fórum CLK W208 W208 - CLK 230K špatně startuje

Informace o modelu: Mercedes Benz W208 CLK


1  2  3

2012-07-01 17:03:20

Tak po třech letech bezvadné služby mi CLK onemocnělo. Skoro nejde nastartovat a když už se třeba na pátej pokus podaří, tak když šlápnu víc na plyn, tak se motor skoro udusí a vydává příšerný zvuky. Když chci motor vytočit, tam musím pomalu postupně. Při zátěži to jede jak Škoda 100. Ještě jsem nestihl s tím zajet k někomu šikovnýmu na pořádnou diagnostiku (STAR), ale preventivně jsem vyměnil svíčky (nebyly měněný od kdo ví kdy), což ale nepomohlo. Jaký bývají u podobných poruch typický příčiny, abych věděl, na co se připravit a jakýho servisáka by jste mě poradily, kterej by to mohl odhalit a opravit? Díky za info a rady.

Doli  
Libor
2012-07-01 17:34:10

Od kud jsi? http://www.mercedesclub.c...itych-dilu-diagnostika-67

2012-07-01 17:49:42

Praha a občas se vyskytuji i v Seči u Chrudimi. Proč jsou kua všichni šikovní opraváři MB tak daleko od míst, kde se já vyskytuji?

Doli  
Libor
2012-07-01 20:23:30

To by jsi měl blíž k Blueabyss...

2012-07-02 20:15:03

Takže dneska jsem vyzkoušel jednoho opraváře, kterej dělá MB kousek od Seče, kde teď jsem, ale diag měl jen BOSCH KTS, která sice něco vypsala (váha, škrticí klapka, zapalování,...), ale to byly všechno chyby, který tam naskákaly, když se tyhle věci odpojovaly za běhu při zjišťování, co by to mohlo bejt. Po vymazání paměti závad tam znova nenaskočily a dle měřených hodnot na KTS prej v pohodě...

Pan opravář tvrdil, že mu příjde, jako že kompressor vůbec netlačí (měl odpojenou nějakou vzduchovou hadici za váhou vzduchu a prej to do ní netlačilo, ale evidentně s tím neměl moc zkušenosti. Další jeho poznatek, je že při prudkem sešlápnutí plynu se zavře nějaká klapka (asi dmychadla?), která by asi měla zůstat otevřená (při postupném přidávání plynu zůstává otevřená) - po dopojení této klapky a zkušební jízdě KTS hlásí chybu 56 obtoková klapka dmýchadla. Asi to chce někoho, kdo tomu fakt rozumí a má STAR. Dá se zjistit na STARu, že je KO kompressor?

Díky ještě jednou za každou radu a info.

Doli  
Libor
2012-07-02 20:30:38

Stár je pro prostě stár. Žádná KTS ji nenahradí. Ještě je ale dobré aby ji obsluhoval někdo se zkušenostmi.

2012-07-02 22:18:53

Ono pokud s tou KTS někdo umí tak až na pár maličkostí si na motorech MB vystačí - je to řekl bych nejlepší multifunkční diagnostika. Stejně tak Star nedokáže odhalit zcela vše - ona závada výpadky válců 1-2-3-4 to mi to nemusí psát to většinou slyším - při této závadě je i starka postavena na úroveň BOSCH KTS a musí přijít na řadu osciloscop.

Kdyby pan mechanik s Boschem věděl co vlastně dělá za motor jak asi funguje, tak by se nedivil nad zavřenou klapkou v případě přidání plynu, ale naměřil by skutečný tlak kompresoru - to bosch umí, kouknul by jak je na tom lambda kolik dává váha vzduchu atd. Na mazání závad je KTS poměrně drahá diagnostika to mažu telefonem.

2012-07-03 17:00:01

Ahoj carrot ,jsem z Bradla , takže téměř soused.Nebyl jsi náhodou v Bousově?!Jestli ano ,tak nevím , nevím

V žádném případě se nechci srovnávat tady s klukama,ale zdravý rozum mi káže,že kompresorem to není,typoval bych lambdu,nebo vzduch.

Až budeš vědět,tak dej info.

Závadu,kterou popisuješ,jsem měl pouze jednou a to sice když jsem měnil baterii,rozhozený program.Doli a Skyair mi dobře poradili.Jestli je toto spojené po výměně baterie,tak dej vědět

2012-07-03 18:10:46

Jo tak to si trefil, protože jsem s tím byl v Bousově, jelikož jsem to měl kousek. Kluci tam ale nad tím bohužel spíš kroutili hlavou (viz. text v mém předchozím příspěvku). S baterkou to souviset nebude, jelikož tu jsem neměl odpojenou ještě snad nikdy. Musí se na to asi mrknout větší odborník, co má s podobnejma autama víc zkušeností. Co nejdřív si na to musím udělat čas a dohodnout se, protože teď to nejezdí v tý nejmíň vhodný době, kdy auto potřebuju...

2012-07-03 19:20:48

No jasan,já si to myslel.Já tam jezdil z pracovních důvodů (už jsem tam cca pět let nebyl).V jejich případě typičtí garážisti.Jinak tady fakt nikdo není.Dobří hoši jsou v Mercii v Chrudimi,dělají i

S tou péči to není tak hrozné,Seč - Pelhřimov = 71 km,Seč - Tišnov = 94 km.Ten kompresor ale pusť z hlavy , protože jestli to zlobí při startování,tak kompresor s tím nemá nic společného.

Čauky a ozvi se, jsem sám zvědavý,zajímá mě to.M!

2012-07-04 00:30:43

Tlak paliva vpředu na vstřikovací liště je jaký?

Při startování - volnoběžných otáčkách - zvýšených otáčkách - po vypnutí motoru - po 30minutách nečinnosti.

Jinak Lambda špatné starty nedělá při studeném motoru je prvních cca110s v nečinnosti váha na startování také nemá vliv. Mne tak zaujala diagnostika toho autoservisu kde jsi byl, že jsem si až teď přečetl co popisuješ, jaké chyby motor vykazuje.

Pokud chceš zavolej a přijeď - číslo mám v profilu o svátcích nedělám.

2012-07-04 07:58:28

tuhle poruchu znam

Nemenil jsi si nahodou palivovy filtr???

2012-07-04 10:22:44

Filtr vadný i originál způsobuje poruchu padání tlaku - některé neoriginální filtry vůbec neví, že v sobě mají regulátor tzn. jsou nefunkční hlavně po delším odstavení.

2012-07-04 10:40:00

Diky za rady. Palivový filtr jsem měnil, ale asi tak před rokem a celou dobu auto jezdilo normálně. To ale neznamená, že by nemohl být ted vadnej...

Tlak paliva bych měl asi možnost nechat si změřit. Kolik by měl ten tlak být?

2012-07-04 10:41:46

jaky jsi pouzil filtr? ono to totiz neni jen filtr

2012-07-04 11:02:35

Tlak při běžícím motoru 3.7 - 4.2 bar po vypnutí motoru musí tlak zůstat větší jak 3 bar po 30 minutách musí být více jak 2,5 bar.

2012-07-04 11:17:27

Myslím, že to byl tenhle filtr: MANN - MF WK720

2012-07-04 12:26:07

Podle mne je problem v podavacim cerpadle

2012-07-04 15:49:15

Co to je podávací čerpadlo - myslíš palivové čerpadlo?

2012-07-04 16:28:56

ano myslim ze je to to u nadrze

evidentne kdyz to ctu tak se resi tlak paliva a hledal bych chybu tam


Odpovědět

1  2  3