Fórum - Téma


W208 - 230K vs. 320


Fórum CLK W208 W208 - 230K vs. 320

Informace o modelu: Mercedes Benz W208 CLK


1 ......... 4  5  6  7  8

2012-10-03 17:40:06

P.S.Kourku ten,kdo blábolí o spotřebě na LPG u V8 jako u Fabie 1,2,nechť okamžitě navštíví-Bohnice,Kosmonosy,Havl. Brod,nebo jiné" čerpací stanice " zdravého rozumu

Ale tím sem nemyslel že je spotřeba stejná na litry. Bylo myšleno na peníze.. V8 na plyn vs. Fabia na benzín. že na kačky to vyjde nastejno.

2012-10-03 17:56:29

Já vím ,LPG = 19kč, benzín= 37kč ,spotřeba plynu u V8 = cca 15 litrů(a to si myslím,že jsem ohleduplný vúči V8).

15x19=285 kč 1,2 Fabia spotřeba cca 6L 6x37=222kč...

2012-10-03 18:05:30

Ja prosim spotrebu paliva resim...proto mam 2.2CDI..ikdyz 350CDI ma lepsi dynamiku, zvuk etc...

Takze jezdim za 6.5 a ne za 11l

to vse seriove provedeni, AMG siroka kola...bez uprav...cili bez investic pocatecnich i dodatecnych.

Vim ze to je mimo misu k diskuzi CLK208 ale kdyz uz se tady resi detaily

2012-10-03 18:13:20

ale tohle už mi přijde že si zase ty moc stojíš za svým. lpg je běžná cena 17,90... benzín spíš 38 - 39. Když budu brát v uvahu spotřebu né jak ty se domníváš u V8 - 15..... ale co tu má jeden člen na vlastní kůži odskoušeno.. 10 - 12.. Tak jsme u uplně jiných čísel. Ale už se tu dohadujem o kravině. šlo mi o porovnání provozních nákladů u 230k a 320. S tím že auto pak pujde do plynu. Zjistil jsem že 320 bych zkousl. 430 je pro me zbytečná. nevyužil bych jí.. mít jí jako fanny kár.. tak ano. Ale já to auto potřebuju dá se říct denně.

2012-10-03 18:50:33

Domnívám se ,že Miky má auto proto,aby mu sloužilo a logicky bere v potaz spotřebu.Já mám pro všední dny Š Fabia TDI a tam je spotřeba 4,5-5,7L.

S 220 CDI počítám do důchodu,ať je v jakémkoli modeluUž jsem tady psal o tom,že pro denní užívání bych CLK nechtěl,a to kvůli spotřebě.W 208 je v mých očích nádherný vůz,ale pro volné chvíle.

Na druhou stranu i Koty má pravdu,protože Kourek chce silné pěkné auto s nízkou spotřebou.Evidentně mu jde o spotřebu(to není vůbec nic špatného-logické),tak se řítí do 320cítky,která je dle vyjádření experta na automobily "nenažraná".Tak to mi fakt hlava nebere...

2012-10-03 19:08:49

Ohledně spotřeba CLK 320 můžu přispět pár hodnotama

Takže když jezdím takový běžný jízdy okolo našeho Nymburkam, občas do Phy a trasy cca od 30 to 80 km, tak mi průměrná spotřeba po doplnění nádrže vychází tak mezi 9,7 až 10,5 litru. V tom je pár kickdownů a sem tam ostřejší rozjezdy a lehčí svezení se, i třeba popojíždění po městě a tak.

Když chci jet někam dál a kochat se, jako třeba např. ted na MB sraz od nás do Karlových Varů, tam nějaký popojíždky po Varech apod., tak sem najel 600 km a po doplnění nádrže mi vyšlo 8,42 litrů... to se jelo tak nějak pořád okolo 110-120 km/h a žádný divočení..

Extrém byl když sme jeli na roadtrip do Estonska, jela nás kolona, jeden z toho dost pomalej a to se jelo pořád okolo 100km/h, skoro se neprojíždělo žádným provozem ve městech a to mi na jednom doplnění vyšla spotřeba i 6,87 litru. Jinak to bylo furt okolo 7,3 až 8...

A druhej extrém je, když ho beru na závody a jednou sem si na brněnským okruhu vzal plnou a po 25 minutovým ježdění doplnil zase do plný a vyšlo mi průměrných 37, 2 litru

Mám ho už skoro 7 let a nedal bych ho

2012-10-03 19:23:48

Tahle diskuse se nám trochu zvrhla na něco, co podle mě tomuhle modelu CLK W208 vůbec nepřísluší. Pokud by mělo jít o spotřebu, tak konkrétně tento model je pro šetřílky v PHM docela nevhodný, protože se dělal pouze s benzínovými motory od 2 litru výše a rozhodně žádný z nich se nedá nazvat úsporným (pod 10L se ani s jednim z nich nedá při trošku svižnější jízdě jezdit) a s tím by se měl budoucí majitel smířit nebo se poohlédnout po jiném modelu s možností CDI a ne řešit, jestli to bude žrát 10,11,12,13L. Toď můj názor, že tahle diskuse je trochu nepatřičná a sám bych naftu do auta nechtěl a momentálně docela pošilhávám po něčem s benzínovým V6 M272 (nejlépe 3.5L), kterej je na tom i se spotřebou s ohledem na výkon docela slušně...

2012-10-03 19:53:47

jak sem psal... ano chci jezdit v clk.. a ano chci mít co nejnižší náklady na phm. proto plyn. kdybych chtel opravdu šetřit.. a šlo mi JEN o spotřebu.. tak koupim nejaky lupo 1,0 a dám plyn do neho! Tohle je kompromis Dále jsem psal že město jezdím skoro nulově.. tudíž věřím.. i podle vlastních zkušeností zde přispávajících členů.. že jak s 230k tak s 320 se takto dá jezdit v případě 230 do deseti, v případě 320 kolem deseti! Také jsem tu psal že se budu rozhodovat až na základě stavu jednotlivých kusů.

Začalo se to tu trošku rozohnovat... když sem podotkl spotřebu u 430, že bude pro me veliká. v tu chvíli tu začlo spoustu lidí psát že pokud chci řešit spotřebu,, at si nekupuju mercedes a podobně. Ano.. také bych jí v plynu uživil.. a asi by to nebylo o moc nákladnější jak 320. Ale prostě me už přijde V8 moc. Je to pro me zbytečnost.

2012-10-03 22:29:13

Zajímavá debata:) Musím se pochlubit dnešní spotřebou za posledních 530 km (měřeno dle doplnění do plné, na stejné benzince). Trasa Tábor-Praha; Praha-Chomutov-Praha; Praha-České Budějovice-Tábor, spotřeba 8,17l. Při ceně 35,50 (Shell Fuel Save v Táboře) mi to přijde jako značně ekonomický povoz:) Je to automat a jezdím pokud možno plynule (ne brzda plny), ale mám moc rád rychle rozjezdy, takže ani bláznivá jízda, ani klobouk. Ale jde o 230K. Jinak osobní názor, že pokud tam má jít plyn, tak jedině V8 :)

2012-10-03 22:41:30

Moje zkušenost se spotřebou LPG u 200k/141kW po ujetí cca 7000km od montáže 6/2012 (sekvenční vstřik):

90% jízd je trasa do práce a zpět, tj.: 7km okreska (časté řazení) + 33km dálnice (120-140km/hod) + 10km čtyřproudovka město (popojíždění v koloně nebo max. 90km/hod) a zpět, tj. 100km.

LPG tankuji většinou u stejné (nejlevnější) čerpačky. Dojezd 400km-440km.

Přepnutí z benzínu na plyn nechávám na automatice (při cca 33°C vody), tj. dnes ráno při teplotě 10°C jsem ujel na benzín asi 400m, při 20°C se přepne asi po ujetých 150m-200m atd.

Pokud je motor už zahřátý, automatika startuje přímo na plyn.

Pokud jedu s lehkou nohou, je spotřeba mezi 9-10l LPG, stačí ale párkrát přišlápnout pedál při předjíždění a už je spotřeba mezi 10-11l LPG. A při sportovní jízdě je lepší spotřebu nesledovat, ať to nekazí zážitek z jízdy.

2012-10-03 23:32:38

No je fakt, ze je lepsi jezdit mercedesem za 6.5 nez fabiou za 5 :). Tak tvrzeni o tom ze kdyz nekdo resi spotrebu nema si kupovat mercedes, je blbost, uznavam.

viki  
viktor
2012-10-04 00:27:12

Gsyncrojednoduché vystižené

2012-10-04 10:33:26

Gsyncro díky za příspěvek. Ocením každy příspěvek co se týče zkušenosti s plynem. Samozřejmě při ostřejší nebo sportovní jízdě řešit spotřebu je blbolst, to víme všichni. Rád se svezu svižně, ale řadím se mezi fakt ty klidnější řidiče, co si radši počkám nebo přijedu o pár minutek déle,, než abych nekde bláznil. pokud je spotřeba s kompresorem v takovém případě mezi 9 - 10 litry, tak je to na čem se tady asi vetšina schodnem. Ze s komresorem se do 10 litrů jezdit dá. Furt opakuju klidná jízda a mimoměstský provoz

2012-10-04 10:35:19

Lord_Iffy také díky za příspěvek. spotřeba u 230k něco nad 8 litrů je krásná. I když beru v potaz že šlo o delší trasy..

Skyair  
Pavel
2012-10-04 11:03:36

Ahoj Mirku, můžu ti nabídnou můj letošní průměr na SLK 230K. Ujeto 12280 km a spotřebováno1110,56 litrů- což je zhruba průměr 9 litrů/100km.

2/3 jsem najezdil po Evropě (přibližně půl na půl dálnice a státovky), u nás většinou mimo dálnice. Nebojím se při předjíždění sešlápnout plyn, ale obecně jezdím podle předpisu. Po německých dálnicích jedu většinou levým pruhem a nikoho nezdržuju

Pro příklad Stuttgart - Hilversum 610 km za rovné čtyři hodiny s jednou zastávkou na kávu

Nejnižší spotřebu při kochačce jsem měl 8.13 a nejvyšší 11.3

Pro srovnání u CLK, které je těžší cca o 100kg a při 4 lidech bych počítal max. o 0,5 litru navíc. V zimě nejezdím, tak tam ten studený provoz něco přidá. Přeju ti dobrý výběr

2012-10-04 11:18:16

Skala taky potvrzuje průměr 320 kolem 10. díky

skyair díky. vetšinou jezdím sám nebo ve dvou.

Skyair  
Pavel
2012-10-04 11:29:30

Pak ten rozdíl ve spotřebě bude zanedbatelný. Všechno je to o stylu jízdy. Mám 5ti kvalt manuál a když jedu pohodu, dá se využít slušný krouťák při minimu přeřazování. A výkon je pro běžné používání víc než dostatečný.

2012-10-04 15:02:56

Tohle CLK 230K prodává jeden týpek ode mě z práce. Svezl sem se v tom a jede to pěkně, nikde nic nebouchá ani neteče.. nějaká ta moucha se teda najde, ale nic podstatnho.

A s touhle úpravou od Carlsson to jede skoro jako moje 320... .. rozjezd je o něco malinko horší, ale když sme je testovali na dálnici, tak cca od 180ti do 260ti byl pořád tak nějak za mnou nastejno

http://auto.bazos.cz/inze...essor-Carlsson-230-PS.php

2012-10-04 15:42:02

já na nej koukal... ale bál sem se tý upravy toho motoru.

2012-10-04 17:39:26

Kourku,ale Skyair uvádí spotřebu u 230 K,ne 320

To auto jsem taky viděl ,ale po patáliích jednoho našeho kolegy u SLK , kde byl Carlsson,bych do toho asi nešel?!


Odpovědět

1 ......... 4  5  6  7  8