Fórum - Téma


W208 - 230K vs. 320


Fórum CLK W208 W208 - 230K vs. 320

Informace o modelu: Mercedes Benz W208 CLK


1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 8

2012-09-26 21:41:12

Vždyť jsem psal, že dílenské příručky v elektronické podobě jsou dostupné (ano i na internetu).

Jinak máš koukám docela přehled, protože příklad rozdílů mezi CLK230 a CLK 320 si z polovičky trefil. Brzdové kotouče jsou stejné, ale kardan si opravdu liší (alespoň dle katalogu ND - viz. přiložené obrázky). Jak je vidět, tak přístup ke katalogu originálních ND může (legálně) získat i obyčejný smrtelník. Stačí být např. členem Mercedes-Benz klubu Česká Republika.

2012-09-28 14:59:35

Pánové.. podle tabulek tedy mezi 230k a 200k/141kw jsou uplně minimální papírově rozdíly ve výkonech. A jak jsem se tady dočetl tak i pocitově nejde poznat jestli jedu v oné nebo druhé. papírové má 230 krouták 280/2500ot. Ale u 200k jsem nikde krouták nenašel. a jelikož u motoru nejde jen o výkon, ale také o sílu, docela by mě tento parametr zajímal. i když nepředpokládám že tam bude nejaký propastný rozdíl. Prostě chci vedet jestli když se objeví nejaká pěkná 200k, že bez obav aniž bych výkonově utrpěl oproti 230k, do ní můžu jít. Díky.

Svatik  
Svaťa
2012-09-28 15:21:03

2012-09-28 15:36:26

díky, ale tohle je 120kw verze, tu jsem taky našel. mě šlo o 141kw verzi.

2012-09-28 17:05:53

Myslím, že zrovna motory u CLK W208 jsem zpracoval kompletně (vím ostatní info už moc ne, ale nekamenujte mě) a potřebné info zrovna k typu motoru M111.944 jsem tam samozřejmě dodal, takže stačí mrknout sem: http://www.mercedesclub.c.../engine_detail.php?id=144

2012-09-28 17:09:11

Takže jestli je rozdíl jen 10Nm při stejných otáčkách, tak to opravdu je minimální. díky moc.

2012-09-28 21:58:38

Kourku je vidět,že jsi se krátkým časem "vzdělal" a zjistil jsi , že rozdíl u W 208 200 k a 230 k 1997-1999 je minimální(u 200 k je doporučován benzín 98 oct),ale min benz.u 200 k je 95 oct.

U faceliftu byl výkon u 200 k snížen na cca 160 HP,což je cca o 33 HP méně než u před faceliftem.Zřejmě opatření z komerčních důvodů,protože výkon byl skutečně u obou verzí naprosto stejný,230 k měla asi o 3 Nm větší krouťák, což je zanedbatelné.

Silná verze 200k se tuším pak dělala pou ze pro Itálii a Portugalsko.

Vlastním 200k 193 HP a můžu jenom doporučit! Dálnice při 140 km\h 7,3L!Kombi při lehké noze kolem 8-8,8L

Chceš-li vědět tech. data , stačí se podívat na můj profil

2012-09-28 22:30:39

člověk se vzdělává celý život. hlavně se nikdo nesmí stydet za to že něco neví!! :)

viki  
viktor
2012-09-29 00:21:23

já s tou 1,8(90)kw pruměruju plus minus 9l

s tddi od vw 6-8 podle zatižení

nemít krátkou paměť tak jsem celkem vzdělanej jenže všechno zapomenu

jen jsem si vzpomněl měl jsem 2,3 bez kompresoru ve vitu nevím jestli ty motory mají stejný základ tam mě začínala spotřeba na 11litrech hodně vyhlídkovou jízdou a s vlekem 2t to byl mazec to jsem šel do kolen

2012-09-29 01:36:54

Sice 2.3 motor v CLK a Vitu má stejnej základ (M 111 E 23), ale porovnávat jeho spotřebu v osobáku a dodávce nemá moc smysl. ..

viki  
viktor
2012-09-29 10:09:41

nesrovnávám nejsem blb abych srovnával takto rozdílné věci, mimochodem já měl v tp osobní

2012-09-29 11:03:30

do 3,5tuny celkové je vzdycky osobní!! :)

viki  
viktor
2012-09-29 11:11:50

vážně?

2012-09-29 11:52:36

sorry, to je asi blbost.

viki  
viktor
2012-09-29 12:32:53

kourk to je fuko to přeci nejde jen jsem dal nějaké příklady jak se mění věci s váhou auta a rozměrem a hlavně majitelem , věřím že s tou mou 1.8kou bude někdo schopen jezdit za 7,5 jinej za 10et když se přiblížím k obsahu o kterém se bavíme motal jsem se plus mínus deset at 4vál nebo 6ti vál tím netvrdím že se nedá jezdit za min nebo za víc je to každého osobní styl a podmínky v jakých jezdí co nejvíc ovlivní spotřebu nicméně pro mě je mnohem důležitější udaj následná údržba vozu což bývá u některých vozú částka mnohonásobně převyšující cenu než litr tam nebo spět a proto hlavně šťastnou ruku at liješ jen ten benzín a měníš jen oleje a je uplně jedno jestli to bude mít o dva koně méně vyhodíš rezervu a máš je zpět

2012-09-29 12:44:05

vzdyt já vím.. proto na nákup nespěchám.. a dal sem si termín klidně do příštího jara.. nebo spíš prostě příští rok do léta. timhle tématem jsem se nehodlal přesvedčit pouze pro jednu motorizaci a na ní si lpět!! spíš rozšířit si svůj obzor jaké modely by mohli přicházet v uvahu. nejdřív ještě než sem založil tohle vlákno, tak sem koukal pouze na 230k. ted sem spíš naklonen 320. ale sleduju a nebranil bych se ani pěkné 200k a 230k. rozhodující bude stav.

viki  
viktor
2012-09-29 13:12:53

já ti doporučím jen jednu věc která se mě vždy osvědčila nechat se svézt v několika kusech a to v pozici řidiče

2012-10-02 11:18:10

náhodou nejaké odkazy na články.. testy... recenze... cokoli smysluplného o clk?? nahodte.

Svatik  
Svaťa
2012-10-02 11:30:51

Chce to trochu snahy: Google - clk test a co nevidím na prvním místě :

http://www.autorevue.cz/t...00-nenapadny-reformator_2

http://www.auto.cz/merced...enz-clk-230-kompressor-23

http://www.tipcars.com/ma...ky-zvolit-motor-4620.html

http://www.autoweb.cz/mercedes-benz-clk-1997-2002/

+ jeden v cizím jazyce, ale to už nechá na tobě, jak si s tím poradíš (google překladač)

http://www.edmunds.com/me...class/1998/road-test.html

2012-10-02 16:43:22

Svatíku děkujeme za bezva příspěvek,který podporuje logické myšlení,myslím tím tu spotřebu u 320cítky,kde se jasně píše o její nenažranosti,a to se jí musím zastat,protože BMW ,ve stejné kubatúře na konci devadesátých let si vzalo klidně 13 - 14 l(osobní skušenost)

Konečně příspěvek,který smetl ty ostatní o spotřebě kolem 10l.Chápu,že si každý chválí to své,ale chodíme stále pouze nohama po zemi.(dnes jsou motory se stejnou kubaturou,které dokáží jezdit cca za 7- 9l).

K příspěvku o srovnávání stejného motoru v dodávce a sportovním voze,se mi zdá hodně nešťastné a cítím z dalších příspěvků , že pisatel "trochu" přestřelil a později si to uvědomil


Odpovědět

1 ......... 2  3  4  5  6 ......... 8