Fórum - Téma


W208 - 230K vs. 320


Fórum CLK W208 W208 - 230K vs. 320

Informace o modelu: Mercedes Benz W208 CLK


1  2  3  4  5 ......... 8

viki  
viktor
2012-09-16 18:25:07

kourk to bmv co píšeš jsem taky nějaký čas jezdil jak řikaš městské auto to není na štrekách oděsa brno a podobně auto k nezaplacení

6ti válce jsem upřednostňoval právě s těchto důvodu dálky ,starší vůz větší obsah pravděpodobnost méně utahaného motoru rezerva ve výkonu tedy s mého laického pohledu,, dnes mám 1,8 w 202 a chrochtám si blahem když ji vytáhnu někam na couračku jinak si pujčuji od stařenky pd-čko teda když má natankováno

2012-09-16 19:33:12

prostě budu koukat.. a jestli se oběví nějakej opravdu pěknej kousek.. tak asi bude jedno jestli to bude 230k nebo 320. sleduju www.bazos.cz nebo www.sbazar.cz kdyby ste vedeli o jiných stránkách kde by se mohlo neco vyskytnout tak je nahodne.. nebo i třeba konkrétní vůz.

2012-09-16 21:16:57

Kourku,nenech se zvyklat,každý si chválí to své,jsme jenom lidiJestli se tady uvádí,že při 120 km/h se jede za deset,tak 200 K,nebo230K to ujede za 7,3 l (v papírech 7,2) .Nemám důvod tady blafovat,protože CLK jezdím pouze o víkendech CR-HK za 7,5 L při 100-110 a ideální na těch 7,2 je dálnice 140 km.

To všechno je ale za ideálních podmínek a musíš počítat s větrem velikostí kol atd...Ale suma sumárum,když budu spravedlivý k 320 cítce abudu počítat spotřebu jenom o 2 L více,tak je to na dvoustech km 4 L=152 kčNa tisíci 760kč.

Když budeš jezdit denně např jako já dvěstě km,tak je to řádově měsíčně o 3 200 kč víc než u uváděných čtyřválců

Jinak samo motor V6 jeto nejlepší co může být,protože svou konstrkcí je dokonale vyvážen aj.Mít třicet čistého,tak jdu do něj taky

2012-09-20 17:20:59

Co by jste řekli na tento kousek??

http://www.sauto.cz/osobn.../clk/11337772?goFrom=list

a tenhle za tu cenu taky nevypadá zle... samozřejmě podle fotek soudit moc nejde.. ale na fotkách vypadá slušně.

http://auto.bazos.cz/inze...des-Benz-23-Kompresor.php

2012-09-20 18:02:45

Pokud to nemáš daleko,tak bych se tam zajel podívat a projet se.Výbavu to má parádní comanda s digi klimou,výhřev sedel atd.,kůže nepoškrábaná .Interier z fotek vypadá cajk .Cena je super ještě bych to dal na hever a okouknul podvozek.Cena je tak nízká,protože tam bude asi potřeba čistopis.Jinak za ty prachy velice zachovalé

2012-09-20 18:37:30

Ta 320 vypadá móóóc dobře.Za ty prachy to nemá chybu.Ještě musíš připočítat 3 000 kč eko,1 500 čistopis a zamozřejmě přihlášení 800 kč.Jak píše Koty,tak si myslím to saméNavíc je tam stř.okno!

Ta 230 má už dost nalítáno,ale je to zohledněno cenou.

2012-09-20 21:20:58

Ten kompresor je tady od nás to je náhoda auto občas potkávám,ale nevyděl jsem to zblízka

2012-09-20 22:13:24

Abys v tom měl ještě větší zmatek:) tak přidám taky svou zkušenost. Mám cca půl roku CLK 230K automat, najel sem něco okolo 10tis km, před tím sem měl rok 300CE. Spotřeba mě mile překvapila (jsem divný, ale prostě cokoli pod 10 mi přijde jako ekonomický provoz) - ze začátku jsem byl docela okouzlený tím, jak to jezdí po dálnici, takže rychlostní průměr byl dost přes limit a vždy mi spotřeba vyšla téměř stejně - 9,3 (buď jenom dálnice, nebo sem tam okresky, něco málo po Praze), pak sem začal jezdit trochu jako člověk a rekord mám 7,4 (trasa Praha - Zlín, tempomat cca 130, žádné prudké podřazování), obvykle tak cca 8,5. Nemám palubní počítač, takže spotřebu počítám od plné do plné, přes léto vždy s klimou. Spotřebu 320 bohužel nemohu posoudit. Původně jsem taky chtěl 320, ale pak se objevila krásná 230k, tak jsem ji vzal. Taky bych nesouhlasil s tím, že do 100kkč nejde sehnat hezká W208, tu svoji jsem koupil za méně jak 100kkč a je v opravdu pěkném stavu, což mi ostatně potvrdilo už více mechaniků, ale je to asi hodně o štěstí, tato měla velmi dobrou péči od předchozích majitelů. Člověk si řekne je to "blbý" čtyřválec, ale to auto jede zatím nejlíp ze všeho co sem měl/mám (ta 300CE, starší americký V6 a V8), takže v tomto rozhodně super. Jediná věc, na kterou jsem si doposud nezvykl a asi ani nezvyknu a proč bych příště sáhl asi po V6/V8 (až přijde čas na W209) je zvuk - ten čtyřválec je prostě nudný v nižších otáčkách, ale to se dá vyřešit zavřením oken, pak není slyšet nic:) Takže pokud řešíš provozní náklady, tak za sebe 230k v dobrém stavu můžu jen doporučit - a to říkám jako milovník V6/V8:)

2012-09-21 17:44:55

Souhlasím,ta spotřeba je fakt dobrá,mám stejné zkušenosti.S tou cenou je to víceméně myšleno tak,že stav při prodeji je určitě slušný , ale velmi brzy se začnou ozývat věci,jako např váha vzduchu,lambda sonda,sjeté brzd. kotouče,ramena aj věci.Musím však přiznat,že skutečně ceny během tohoto roku šly o dost dolů.Pro kupce vozu to je dobře,ale pro vlasníka pěkného kousku ne!

Již jsme tady o tom psali,že např. osmileté auto se u nás prodává za desetinu pořizovací ceny,byť je auto "narvané " elektronikou.Já to přičítám nekalému kšeftování s auty za bár babek,ale jak jsem se již zmínil,je to dvousečné

Např ta 320 je nádherná,byť je to ročník 1997,ale já se na auto dívám v jakém je stavu a ne podle přiblblých odhadů AAA auto podle ročníku,nehledě na stav

2012-09-22 08:11:10

Tak ono u 10 let a více starého auta už nejde na ročník vůbec koukat... Jestli budu kupovat auto 12 nebo 15 let staré je uplně jedno... tam už na třech letech vůbec nezáleží. Nejdůležitejší jak se k tomu chovali předchozí majitelé a v jakém je auto celkovém stavu. Ano rozdíl a určijící stáří auta bude pro me u auta zhruba do pěti let... kde tři roky budou hrát zásadní roli. U takhle starých aut ani nevěřím v ty kilometry, když uvádejí kolem 150000. Myslím si že reálně mají najeto spíš kolem 300! Možná víc. stačí se podívat na www.mobile.de s kolika kilometry se prodávají v německu. ale pokud se člověk o ten motor stará, tak vydrží minimálně 2x tolik. Na svém BMW mam najeto necelých 300000. A to si stejnak myslím že v minulosti bylo nekym určitě stočený. a je to nahoněná 1,8 která se musí točit aby jela. A nemam důvod si myslet že dalších 200000 nevydrží.. samozřejmně při pravidelnym servisu.

2012-09-22 09:50:21

Souhlasím,je to vždy o přístupu k věci!Znám,kteří mají sl. auto a za půl roku z něj mají "kravín".Já jsem vždycky o své věci pečoval a jak barák,tak i auta mám v náležitém stavu.Někomu by patří tak akorát

2012-09-24 12:41:40

tak.. a ta 320 je fuč...

jen ze zvedavosti.. jak moc jsi videl tu 230?? fotky tam nic moc.. a pani mi nejak nebere tel.

2012-09-24 18:53:04

Záleží,co od toho očekáváš.Ale myslím , že to nebude nic moc,pravda neznám to, neviděl jsem,ale myslím , že je to adept na budoucí investování.I na našem trhu jsou lepší.Ta 320 byla krásná,za ty prachy by stála za hřích,ale radši na Tvém místě bych volil 200K,nebo 230K v pěkném stavu a ty se podle Tvých předešlých vyjádření dají pořídit.

Mj. tu 320 dovezl chlapík z Dánska a po domluvě Ti doveze , co budeš chtít.Nabízí i pěknou 230 cítku,viz S auto.

2012-09-24 20:48:10

Tak vidím u něj jenom 430tku.. a to už je fakt moc na mě.. :)

2012-09-24 21:21:54

Té V8 bych se fakt nebál.Je to jeden z nejlepších motorů kdy mercedes dělal,myslím tím spolehlivost a pokud tam chceš plyn tím víc to auto bych bral,je to přece V8

2012-09-24 22:02:24

osmivál fakt ne.. živit V8 fakt nechci.

2012-09-24 22:45:29

No, pokud uz tam ten plyn chces dat, tak V8 je to nejlepsi co muzes udelat.

A pokud to teda chces jen "tak" na jezdeni, objed 230tky, instalace plynu za "polovicni" cenu jak u V8.

Jejich mraky, peknou musis najit, vsechny jsou pekne jen zalezi kolik stoji :) a taky to pojede.

Ale V8 je V8 ;)

2012-09-25 09:45:57

neblázněte... žádný dotace nepobírám.. ani rentier či majitel činžáku nejsem. Jsem zaměstnanec!! Auta mam rád, líbí se mi. Ale hledám kompromis mezi pěkným a rychlým autem a usporností.. Proto auto do 100 000 a plyn. V8 mi už moc kompromis nepřijde.. :)

2012-09-25 10:11:14

Ja uvazoval taky tak, pak jsem si koupil stare Sko a tak nejak se ze me stava geneticky nemecky tlusty plesatky spokojeny duchodce

2012-09-25 10:18:45

to já zatím nechci... mě ještě věk začíná číslovkou 2 :)


Odpovědět

1  2  3  4  5 ......... 8